دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۵۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
آمد خبر ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۲

ستاره ای که در دربی استقلال و پرسپولیس؛ ترامادول مصرف کرد!

گفته می شود این بازیکن برای اولین بار مادۀ ترامادول را وارد فوتبال ایران کرد. به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز ، تنها چند دقیقه قبل از آغاز شهرآورد تهران خبری در فضای مجازی منتشر شد که اگر زیر سایه بازی استقلال و پرسپولیس قرار نمی گرفت، می توانست فوتبال ایران را منفجر کند. خبر این بود که یکی از بازیکنان خارجی حاضر در شهرآورد، در تیم قبلی اش به خاطر مصرف ترامادول مؤاخذه شده بود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)