سایر منابع:
سایر خبرها
رکورد ابتلا به کرونا در خوزستان برای چهارمین روز متوالی شکست/130 مبتلا جدید
، ایذه و مسجدسلیمان هر کدام 2 مورد و شهرستان های بهبهان، شوش، رامشیر و آبادان هر کدام 1 مورد بوده است. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته متاسفانه 4 نفر از بیماران فوت کردند تا جان باختگان به 197 مورد افزایش یابد. این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر 352 بیمار کووید19 در مراکز درمانی استان بستری و تحت درمان هستند گفت: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی کادر درمان تاکنون یکهزار و 808 بیمار پس از دریافت خدمات درمانی از بیمارستان های استان ترخیص شدند. انتهای پیام/ ...
رکورد ابتلا به کرونا در خوزستان برای چهارمین روز متوالی شکست/130 مبتلا جدید
، ایذه و مسجدسلیمان هر کدام 2 مورد و شهرستان های بهبهان، شوش، رامشیر و آبادان هر کدام 1 مورد بوده است. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته متاسفانه 4 نفر از بیماران فوت کردند تا جان باختگان به 197 مورد افزایش یابد. این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر 352 بیمار کووید19 در مراکز درمانی استان بستری و تحت درمان هستند گفت: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی کادر درمان تاکنون یکهزار و 808 بیمار پس از دریافت خدمات درمانی از بیمارستان های استان ترخیص شدند. انتهای پیام/ ...
گروگانگیری کرونا ادامه دارد/130 خوزستانی در دام کرونا گرفتار شدند
گروگانگیری کرونا ادامه دارد/130 خوزستانی در دام کرونا گرفتار شدند سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ابتلا 130 نفر دیگر در خوزستان به ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد. کرونا گریبان 130 خوزستانی دیگر را گرفت
کودک 13 ساله اهوازی کرونا گرفت
به گزارش رکنا، سرپرست مرکز بهداشت خوزستان از ابتلا 13 کودک به کرونا ویروس خبر داد و گفت: کودکان مبتلا به این ویروس در بیمارستان ابوذر اهواز بستری هستند. سید محمد علوی سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ابتلا 13 کودک به ویروس کرونا در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: 3 نفر از این کودکان نوزاد و در بخش ICU بستری هستند و آلودگی این ویروس از طریق والدین کودکان به دلیل رفتار های پرخطر انتقال یافته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید. حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید: آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 منبع خبر : رکنا ...
کرونا گریبان 13 کودک اهوازی را گرفت
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، سید محمد علوی سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ابتلا 13 کودک به ویروس کرونا در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: 3 نفر از این کودکان نوزاد و در بخش ICU بستری هستند و آلودگی این ویروس از طریق والدین کودکان به دلیل رفتار های پرخطر انتقال یافته است. او با تاکید بر اولویت قرار دادن سلامتی خود و
خیز کرونا در دمای 40 درجه
کاستی وجود ندارد. مشکل اصلی در حال حاضر افزایش ابتلا در استان است و در 24 ساعت گذشته 321 نفر تست شان مثبت شده است. روزانه بیش از 200 تست حسین کاملی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز می گوید دسترسی به کیت های آزمایش در این استان افزایش یافته و آزمایشگاه های تشخیص هم از یک به چهار آزمایشگاه رسیده است: اهواز، دزفول و آبادان آزمایشگاه های تشخیص دارند و افزایش تعداد افرادی
با نقاط ضعف کروناویروس آشنا شوید
دانشگاه ها با 12 درصد شانس انتقال کروناویروس، از مکان های بسیار خطرناک برای انتقال بیماری هستند. سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: مبنای محاسبه خطر انتقال در مکان های مختلف به مواردی مثل وسعت مکان، سرعت تهویه و جریان هوا، آفتاب گیر بودن، مدت زمان حضور در مکان و تکرار برخورد بستگی دارد. سرپرست مرکز بهداشت خوزستان ادامه داد: برای مثال در صورتی که
فعالیت 160 هزار دانش آموز سفیر سلامت در خوزستان/ضرورت استفاده از ظرفیت های فرهنگی برای ارتقای سطح بهداشت ...
چندی شاپور اهواز ضمن تبریک فرارسیدن هفته سلامت بیان کرد: مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان با داشتن بیش از یک میلیون دانش آموزان و بالغ بر 68 هزار فرهنگی ظرفیت عظیمی در حوزه اقدمات فرهنگی در حوزه سلامت است. وی با اشاره به فعالیت 160 هزار سفیر سلامت دانش آموزی در استان خوزستان، خاطرنشان کرد: ارتقای آگاهی های بهداشتی دانش آموزان و اولیا و بسترسازی برای ارتقای شاخص های بهداشتی مدارس استان از
کرونا در ایران/13 کودک در اهواز به کرونا مبتلا شدند/ 3 نوزاد در آی. سی. یو
بوده و مابقی آمار نیز مربوط به دیگر دانشگاه ها و داننشکده های علوم پزشکی استان فارس بوده است. معاون بهداشت دانشگاه همچنین با ابراز تاسف از مرگ سه نفر از مبتلایان طی 24 ساعت گذشته که مربوط به مبتلایان شیراز، آباده و پاسارگاد بوده اند، از افزایش آمار موارد مرگ و میر در استان به 82 نفر خبر داد. همتی به آمار موارد بهبود یافته اشاره کرد که تاکنون 776 مورد بوده و افزود: هزار و 982
بازگشت 3 استان به وضعیت قرمز
کرمان، همدان، زنجان، اصفهان، قم، فارس و کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرده اند که استان شان به وضعیت سفید نرسیده است. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز اعلام کرد که موارد بستری بر اثر ویروس کرونا در خوزستان در مدت یک هفته گذشته 50 درصد افزایش یافته است. تصمیم گیری در خصوص اختصاص بیمارستان های دیگر به بیماران مبتلا به کرونا در حال انجام است چون بیمارستان رازی اهواز برای پذیرش بیمار
هشدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پی افزایش بیماران مبتلا به کرونا
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر 321 نفر بر اثر ابتلا به کرونا ویروس در بیمارستان بستری هستند، در حالی که تا قبل از برداشتن محدودیت ها تا تاریخ 23 فروردین آمار بستری در محدوده 160 تا 180 نفر بود. او با بیان اینکه موارد بستری بر اثر ویروس کرونا در خوزستان در مدت یک هفته گذشته 50 درصد
خوزستان|تکذیب یک خبر کرونایی؛ توقف نمونه گیری از افراد مشکوک در رامشیر صحت ندارد
عدم نمونه گیری از موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در رامشیر صحت ندارد. تا به امروز از تمامی موارد مشکوک در شهرستان رامشیر نمونه گیری شده و به صورت روزانه به آزمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ارسال شد. وی گفت: بیمارستان رسول اکرم (ص) رامشیر و درمانگاه شماره 1 شبکه بهداشت و درمان به صورت 16 ساعته آماده بررسی و نمونه گیری از شهروندان رامشیری و ساکن روستاها به تشخیص پزشک
افزایش دوبرابری بیماران کرونایی در خوزستان
موارد بستری بیماری کرونا در خوزستان 50 درصد افزایش داشته است. به گزارش روز نو ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور گفت: موارد بستری بر اثر ویروس کرونا در خوزستان در مدت یک هفته گذشته بیش از 50 درصد افزایش یافته که به علت رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی رخ داده است. فرهاد ابول نژادیان افزود: با بیان اینکه در روز شنبه رکورد بیشترین تعداد بیماران مثبت در خوزستان گزارش شد
اعمال محدودیت های اجتماعی سخت تر در خوزستان
به گزارش ایرنا فرهاد ابول نژادیان شامگاه یکشنبه در گفت و گوی ویژه خبری شبکه سراسری خبر با اشاره به اینکه فاصله گذاری اجتماعی با شدت بیشتری در استان انجام خواهد شد بیان کرد: در 2 هفته گذشته بعد از اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی کمتر شد آمار ابتلا به کرونا در خوزستان رو به افزایش نهاده و در یک هفته اخیر این آمار بسیار بالا رفته است. وی ادامه داد: به دلیل غربالگری هایی که در حال انجام است
شناسایی 116 مورد جدید ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در خوزستان
اهواز (پانا) - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از شناسایی 116 مورد جدید ابتلا به کروناویروس و 6 فوتی طی شبانه روز گذشته در خوزستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، علی احسان با اعلام آمار نگران کننده ابتلا به کووید 19 در خوزستان گفت: از دیروز تا امروز 7 اردیبهشت ماه 116 مورد جدید شناسایی شد تا آمار مبتلایان به 2227 نفر افرایش یابد . او در
کرونا، نفس 6 خوزستانی را گرفت/ پیوستن 116 نفر دیگر به جمع مبتلایان
علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، گفت: علیرغم هشدار ها و تذکرات بهداشتی، همچنان شاهد افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سطح استان خوزستان هستیم، بطوریکه در 24 ساعت گذشته، 116 نفر دیگر به جمع مبتلایان پیوستند و شمار کرونایی ها در استان به 2 هزار و 227 نفر افزایش یافت. او درخصوص تعداد
شناسایی 116 مورد جدید کرونا در خوزستان
جدید تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در خوزستان به 2 هزار و 227 نفر رسید. وی ادامه داد : متاسفانه در 24 ساعت گذشته 6 بیمار مبتلا به کوئید 19 جان خود را ازدست دادند تا تعداد جان باختگان به 193 نفر رسید. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد : خوشبختانه تاکنون یک هزار و 687 نفر در بیمارستان های استان ترخیص و در حال حاضر 347 بیمار در مراکز درمانی تحت درمان هستند.
آمار مبتلایان به کرونا در خوزستان از مرز دو هزار نفر رد کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی احسانپور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کووید 19 در خوزستان اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته 116 مورد جدید شناسایی شد تا آمار مبتلایان به 2227 نفر افرایش یابد . وی افزود: این موارد به تفکیک شامل اهواز 74 مورد، دشت آزادگان و دزفول هر کدام 8 مورد، مسجد سلیمان5 مورد، باوی، شوشتر و ایذه
آغاز به کار کارگاه جهادی تولید ماسک در آسایشگاه جانبازان خوزستان/تصاویر
، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان و آقای مدیری، مسئول معاونت بهداشت و درمان استان تشکر کنم که در وهله اول، کار با کمک آنها کلید خورد؛ بعد اینکه ما برای ارایه کار قابل قبول و مورد تایید از نظر بهداشتی، مجوز لازم را از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات پزشکی درمانی جندی شاپور اهواز گرفتیم، زیر نظر آنها اقدام به برپایی کارگاه کردیم و بر اساس دستورالعمل هایی که به ما دادند
شناسایی 109 جدید ابتلا به ویروس کرونا در خوزستان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت : در24 ساعت گذشته این تعداد مبتلا به کوئید 19 به تفکیک در اهواز 49 ، دزفول 17 ( 2 مورد خارج از استان)، خرمشهر هشت ، هویزه هفت ، کارون پنج ، رامهرمز و شوشتر هر کدام چهار، آبادان سه و باغملک، باوی،مسجدسلیمان، هندیجان و شوش هر کدام 2 و دشت آزادگان و ماهشهر هر کدام یک مورد بوده در استان شناسایی تا تعداد
جولان کرونا در خوزستان/ 109 نفر دیگر به کرونا مبتلا شدند
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، علی احسان پور سخنگوی دانشگاه عل وم پزشکی جندی شاپور اهواز در تشریح آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان گفت: علیرغم هشدار ها و توصیه های بهداشتی به شهروندان، اما همچنان شاهد افزایش ابتلا مردم به کرونا ویروس هستیم، بطوریکه در 24 ساعت گذشته، 109 نفر به این ویروس مبتلا شده اند. او در تفکیک آمار ابتلا به کرونا ویروس در استان
دانشگاه علوم پزشکی اهواز: شناسایی 90 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در طول شبانه روز گذشته در خوزستان
اهواز (پانا) - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شناسایی 90 مورد جدید به کروناویروس در طول24 ساعت گذشته خوزستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، حسین کاملی با بیان آمار بالا و نگران کننده ابتلا به کرونا ویروس افزود: موارد جدید به تفکیک شهرستانها شامل اهواز 42 مورد، باوی 10 مورد، دزفول 9 مورد، هفتکل 5 مورد، شهرستانهای کارون و شوشتر
شناسایی90 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در خوزستان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خوزستان ، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از بررسی و نمونه آزمایشگاهی در 24 ساعت گذشته و تشخیص 90 مورد مثبت در استان خبر داد و گفت :291 نفر مبتلا به این بیماری در بیمارستانهای استان بستری هستند . دکتر علی احسان پور آمار کنونی مبتلایان در استان را دو هزار و 2 نفر اعلام کرد و افزود: در 24 ساعت گذشته 5 نفر از هم استانی ها در اثر ابتلا به این بیماری
نگرانی های جدید از شیوع کرونا
آینده رو به افزایش خواهد بود و به 33 درجه بالای صفر می رسد. در حالی که وزارت بهداشت، تفکیک استانی ابتلا به کووید 19 را از هفته اول فروردین ماه از گزارش روزانه خود حذف کرده، دو روز قبل و به گفته یکی از مسوولان استانی خوزستان، تا روز پنجشنبه، شمار کل مبتلایان در این استان به هزار و 912 نفر رسیده که از این تعداد، 170 نفر فوت کرده اند. ابتدای فروردین ماه، سرپرست دانشگاه علوم
آمار رسمی بیماران کرونا به تفکیک استان ها؛ 5 اردیبهشت+جدول/لرستان آمار ندارد
را تهدید کند. ابتلای 90 خوزستانی به کرونا/تعداد مبتلایان به 2002 نفر رسید مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، جمعه 5 اردیبهشت ماه، از شناسایی 90 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در طول24 ساعت گذشته خوزستان خبر داد. حسین کاملی امروز جمعه از ابتلای 90 نفر جدید از مردم خوزستان در 24 ساعت گذشته به بیماری کرونا خبر داد و گفت: موارد جدید به تفکیک اهواز
آمار رسمی بیماران کرونا به تفکیک استان ها؛ 6 اردیبهشت+جدول
زایش یافت جواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی با اشاره به آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا در آذربایجان غربی اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته، 62 مورد مبتلا به کووید 19 در استان شناسایی شد که در مجموع تعداد مبتلایان به کرونا در استان به 2 هزار و 349 نفر افزایش و از این تعداد یک هزار و 307 نفر بهبود یافته اند. وی با اشاره به اینکه از تما
برگزاری نشست ستاد اربعین خوزستان
/> سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این نشست از موافقت وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و تخصیص اعتبار برای راه اندازی یک درمانگاه ویژه اربعین در استان خبر داد. دکتر فرهاد ابول نژادیان افزود : در اربعین موج اول آنفلوآنزا است و البته اگر کرونا هم باشد هردو فراگیر خواهند بود ...چرا که این ویروس هرروز در حالت های مختلفی ایست و فضاهای جدیدی دارد و براین اساس پیشنهاد راه