دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۳۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
کرد پرس ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۴:۴۱

اهدای پلاسمای بیمار بهبود یافته کووید 19 در آذربایجان غربی برای نخستین بار

به گزارش کردپرس، مجتبی قهرمان رضائیه با اشاره به اولین مورد اهدای پلاسما خون توسط بیمار بهبود یافته کرونا به ایسنا گفت: این عمل انسان دوستانه در پایگاه انتقال خون ارومیه انجام شد و سایر بهبود یافته گان از بیماری کووید 19می توانند در صورت تمایل به پایگاه های انتقال خون استان مراجعه و پلاسمای خود را برای کمک به هم نوعان خود اهدا کنند . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)