سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۰:۰۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
هارپی ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۳:۴۲

میخوام آی یو آی کنم، اول عکس رنگی بگیرم؟

دوست عزیز اطلاعات کاملی از شما نداریم. اول اینکه چرا دارو شروع کرده اید؟ برای بارداری ابتدا صبر به مدت 1سال و نزدیکی هفته ای 2بارتوصیه می شود و اگر جواب نداد،در اینصورت نازایی مطرح می شود و نیاز به بررسی دارد. برای اینکه بتوانیم در مورد شما نظر بدهیم، نظم عادت ماهانه؟جواب آزمایشات هورمونی؟جواب آزمایش اسپرم همسر؟ و بعد از دیدن همه این موارد باید عکس رنگی هم بگیرید تا بتوان تصمیم بعدی راگرفت. درضمن عفونت درصورتی که درگیری در لوله های رحمی ایجاد کرده باشد می تواند علت ناباروری باشد ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)