سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۰۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
سلام نو ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۳:۳۳

شمار مبتلایان به کرونا در یمن افزایش یافت

به گزارش سلام نو، کمیته عالی ملی مبارزه با کرونا در یمن از ثبت سه مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا و افزایش تعداد کل مبتلایان در این کشور به 10 تن خبر داد. علی الولیدی، سخنگوی کمیته عالی ملی مبارزه با کرونا در یمن به خبرگزاری آناتولی ترکیه گفت: دو مورد جدید ابتلا به کرونا در استان عدن و یک مورد دیگر در تعز به ثبت رسید و تعداد کل مبتلاها را به 10 تن افزایش داد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)