سایر منابع:
سایر خبرها
سیستم آموزش شاد تا پایان سال در کنار دانش آموزان است
کانال های مجازی همچون ایتا، روبیکا و واتساپ تا رفع مشکل صورت می پذیرد. آشور ضمن اشاره به اینکه بعضی از دانش آموزانی ممکن است دسترسی به گوشی اندروید نداشته باشند؛ اضافه کرد: این دانش آموزان نیز می توانند در صورت دسترسی به رایانه از طریق وب سایت شاد وارد سامانه شده و آموزش ببینند و از دروس و مطالب آموزشی که معلمان در ساعات کلاس تدریس می نمایند استفاده کنند. رئیس آموزش و پرورش در سرخه
جوابیه آموزش و پرورش به خانه ملت: حداقل 45 درصد از دانش آموزان به شاد دسترسی دارند
تعطیلی مدارس، شبکه شاد با رویکرد تأمین امکان تعامل چندسویه دانش آموز - معلم - والدین از سوی وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده است. شاد سامانه ای نوپاست که بر اساس نظرات کارشناسان و ذینفعان بصورت مداوم در حال بهبود است. بر اساس داده های آماری تا زمان تهیه این پاسخ 97درصد مدیران، 71درصد معلمان ، 88درصد از کلاسهای درس و 45 درصد دانش آموزان در کل کشور در این شبکه عضویت دارند. البته حضور دانش آموزان در
تلخی های شاد
توجهی به تمکین مالی و در اختیار نداشتن گوشی های هوشمند و اینترنت برخی از دانش آموزان مشکلاتی است که باعث اعتراض والدین و معلمان شده است. همچنین کند یا نبودن اینترنت در برخی از مناطق کشور از دیگر مشکلات اجرایی این طرح به شمار می آید چنانکه برخی سرعت پائین "شاد" مشکل ساز شده است در این خصوص یکی از فرهنگیان استان لرستان به خبرنگار فارس گفت: عدم احراز هویت برای دانش آموزان
70 درصد دانش آموزان زنجانی در سامانه شاد فعالیت می کنند
کاهش دهد. مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: هدف از راه اندازی شبکه شاد، نظام مند ساختن آموزش در فضای مجازی به عنوان یک ابزار ایمن، برنامه ریزی شده و متمرکز است و با این ابتکار تمامی مدارس و معلمان از بستر مشترکی بهره مند خواهند شد. رفیعی یکی از مهمترین وظایف آموزش و پرورش را بسترسازی برای آموزش رایگان دانش آموزان عنوان کرد و گفت: نقد و نظر پیرامون یک موضوع و مراحل
شبکه شاد بستری مناسب برای تداوم جریان آموزش است
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان از مشارکت فعال و حداکثری مدیران و معلمان در برنامه شاد خبر داد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ، ایرج بیت اللهی در جلسه برنامه شاد که با موضوع بررسی وضعیت مشارکت آموزش دانش آموزان در سامانه شاد با حضور روسای ادارات و کارشناس مسئولان حوزه ابتدایی تشکیل گردید، گفت: در شرایط کنونی شیوع بیماری
70 درصد دانش آموزان شوط تحت پوشش شبکه شاد
ارومیه- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش شوط با اشاره به اینکه آموزش با وجود شیوع بیماری کرونا، تعطیل نیست، گفت: 70 درصد دانش آموزان، 90 درصد معلمان و 100 درصد مدارس این شهرستان تحت پوشش شبکه شاد به عنوان جایگزین آموزش حضوری هستند. چنگیز احمدزاده روز دوشنبه در مراسم تجلیل از معلمان نمونه شوط افزود: بیش از 12 هزار و 500 دانش آموز دختر و پسر در این شهرستان مشغول کسب علم هستند و یک هزار و 500
تلاش برای بهره مندی فرهنگیان اردبیل از حق نوار مرزی/ روزانه 12هزار کلاس در بستر سامانه شاد برگزار می شود
آموزان به موبایل، اینترنت و تلویزیون دسترسی نداشتند استفاده شده است. وی بیان داشت: طی قراردادی که با مرکز صدا و سیما اردبیل صورت گرفته است 20 ساعت به پایه دوازدهم اختصاص و 50 ساعت هم به دیگر پایه تخصیص یافته که در حال پخش از شبکه سبلان است. مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: در حال حاضر 100 درصد مدیران مدارس، 87 درصد معلمان و 59 درصد دانش آموزان استان عضو شبکه شاد بوده و
برنامه "شاد" گام نخست ایجاد انقلاب در تغییر آموزش سنتی است
علاقه مشغول تدریس دانش آموزان شدند و شعار" آموزش تعطیل نیست" را در منازل دانش آموزان محقق ساختند. موسی دادی زاده سرخائی مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن قدردانی از حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، گفت: کانون پرورش فکری همگام با مدارس و با ایجاد فضا و بستر مناسب، در مسیر پرورش استعدادهای مختلف دانش آموزان تلاش می کند. وی اضافه کرد: مطابق پیشنهاد ارائه شده به وزارت آموزش و پرورش، پیگیر استفاده از بستر برنامه" شاد" برای پیشبرد اهداف تربیتی و نیز ارائه آموزش های مختلف کانون پرورش فکری به دانش آموزان هستیم. ...
امکان فشرده سازی فایل ها در شاد فراهم شد/ برگزاری کلاس های آنلاین در آینده نزدیک
/> سرپرست مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امکان حضور و غیاب قبلا هم بوده و معلمان پیش تر هم در این فضا حضور و غیاب را چک می کردند، گفت: با بارگذاری ابزار جدید در نسخه به روز اپلیکیشن شاد، این نرم افزار قادر است خودش حضور دانش آموزان را اعلام کند در حالی که در نسخه قبلی معلم با چک کردن آنلاین بودن دانش آموز متوجه حضور او در کلاس می شد. شرفی ادامه داد
60 درصد دانش آموزان شیروان به سامانه شاد دسترسی ندارند
پیمان حسین زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مشکل دانش آموزانی که به سامانه شاد دسترسی ندارند، به مرور حل می شود، اظهار داشت: هم اکنون 100 درصد مدیران و معلمان مدارس این شهرستان به سامانه شاد دسترسی داشته و با استفاده از فضای مجازی در فرآیند آموزش مشارکت دارند. وی در خصوص مناطق عشایری شهرستان نیز گفت: با توجه به پراکنده بودن مناطق عشایری، تعداد کم دانش آموزان و عدم
طی 26 سال 50 هزار شاگرد داشته ام/ خاطره ای از پرداخت حقوق برای درس خواندن
مسابقات قرآن و عترت برای چند سال پیاپی اشاره کرد. در زمینه رفاهی نیز دو استخر ویژه فرهنگیان افتتاح شده است و سومین استخر هم در شرف بهره برداری است. خانه ورزش زورخانه ای ویژه دانش آموزان به بهره برداری رسیده است. همچنین در فاصله نزدیک به حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد اقامتگاه ویژه فرهنگیان استان قم تاسیس شده است. بیش از 80 درصد دانش آموزان قم عضو سامانه شاد هستند از زمانی
امکان برگزاری کلاس های زنده و فشرده سازی فایل های ارسالی در اپلیکشن شاد/ نصب شاد توسط 12 میلیون معلم و ...
خواهد شد، یکی از این ابزارها مربوط به حضور و غیاب است و یک ابزار دیگر هم پخش آنلاین یا لایو است. از بازخوردهای دریافت شده از دانش آموزان به جرات پیش بینی می کنیم که در صورت اضافه شدن این دو ابزار دانش آموزان و معلمان اپلیکیشن شاد را به همسان های خارجی خود ترجیح خواهند داد. سرپرست مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه امکان حضور و غیاب قبلا هم بوده و معلمان پیش تر هم در این فضا
جلسه تصویری رییس جمهور با معلمان منتخب و استانداران
آیین بزرگداشت روز معلم گفت: توانایی امروز کشور در صادرات کیت های آنتی بادی نتیجه حضور همه مردم در صحنه است. حجت الاسلام والمسلمین روحانی معلمان ما در مبارزه با کرونا نقش مهمی داشتند و حتی پیش از آغاز به کار شبکه شاد، به کمک ابزارها مختلف در فضای مجازی، فضا را تلطیف و به آموزش تنوع بخشیدند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی وزیر آموزش و پرورش گفت: در
تحصیل 11 میلیون دانش آموز در شاد / کنترل وزن و چاقی دانش آموزان
به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در آیین بزرگداشت مقام معلم که با حضور رئیس جمهور و به طور ویدئو کنفرانسی با معلمان نمونه سراسر کشور برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مرتضی مطهری، باهنر و رجایی و 5 هزار شهید معلم و 36 هزار دانش آموز شهید و تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم، اظهار کرد: یکی از شاخص های مهمی که حکومت ها را با آن می سنجند، حل
20 درصد دانش آموزان کومله نتوانستند در شبکه شاد عضو شوند
/> وی گفت: در شرایطی که جهان برای مقابله با کرونا تلاش می کرد، آموزش هیچ موقع تعطیل نبوده، همه مدارس ما به شبکه شاد متصل هستند بیش از 80 درصد دانش آموزان منطقه کومله به عضویت این شبکه در آمده اند و همکاران ما مطالب و محتواهای آموزشی را در این شبکه بارگذاری و تدریس می کنند. کریمی ادامه داد: 20 درصد دانش آموزان ما به علت های مختلف هنور نتوانستند در شبکه شاد عضو شوند البته اغلب این دانش
امکان فشرده سازی فایل ها در شاد فراهم شد/ برگزاری کلاس های آنلاین در آینده نزدیک
/> سرپرست مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امکان حضور و غیاب قبلا هم بوده و معلمان پیش تر هم در این فضا حضور و غیاب را چک می کردند، گفت: با بارگذاری ابزار جدید در نسخه به روز اپلیکیشن شاد، این نرم افزار قادر است خودش حضور دانش آموزان را اعلام کند در حالی که در نسخه قبلی معلم با چک کردن آنلاین بودن دانش آموز متوجه حضور او در کلاس می شد. شرفی ادامه داد
پیوستن 64 درصد معلمان و دانش آموزان خوزستانی به برنامه شاد / تاریخ امتحانات داخلی مشخص نیست
تا کی می خواهد این رویه را ادامه دهد اما 17 خرداد تاریخ امتحانات نهایی اعلام شده است اما تاریخی برای برگزاری امتحانات داخلی اعلام نشد. مودت گفت: امروز رسماً شبکه شاد با حضور رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور و استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد و همه به برنامه شاد ملحق شدند. وی افزود: بالغ بر 64 درصد معلمان و دانش آموزان خوزستانی به برنامه شاد پیوستند و تا آخر هفته و اطمینان داریم این میزان به بالاتر از 70 درصد برسد. انتهای پیام/
توزیع 835 درسنامه بین دانش آموزان بخش اشترینان
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ،امیر صارمی گفت: با شیوع کرونا و تعطیلی مدارس آموزش دانش آموزان در فضای مجازی آغاز شد که برخی از این قشر در روستا ها و مناطق صعب العبور دسترسی به اینترنت برای حضور در فضای مجازی را نداشتند. وی اظهار داشت: در بخش اشترینان بیش از 70 درصد دانش آموزان در شاد حضور داشته و آموزش های لازم را دریافت می کنند و 30 درصد دانش آموزان
93درصد دانش آموزان دیرعضو شبکه شاد شدند
به گزارش خارگ نیوز؛ احمد عبدالله زاده روز سه شنبه به رسانه ها اعلام کرد: شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) کاری بزرگ برای آموزش دانش آموزان در زمان تعطیلی مدرسه هاست. وی گفت: هفت درصد دانش آموزان مناطق محروم این شهرستان در سامانه شاد عضو نیستند در همین ارتباط مدیران و معلمان این مناطق با تهیه بسته های آموزشی این مشکل را برطرف کرده اند. مدیر آموزش و پرورش دیر یادآور شد: در صورتی که والدین برای دانلود و ورود به سامانه شاد دچار مشکل هستند، موضوع را با مدیر یا معلم مدرسه خود درمیان بگذارند. ...
درد دل های فرهنگیان با استاندار کرمانشاه
آموزش و پرورش به استفاده از برنامه شاد در نتیجه بیماری کرونا را یک فرصت دانست و بر بهره گیری از این نرم افزار حتی بعد از بیماری کرونا تاکید کرد. فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه نیز گفت: در این شهرستان بیش از 160 هزار دانش آموز در هزار و 323 واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند و بیش از 85 درصد دانش آموزان و 99 درصد مدارس شهرستان در سامانه شاد فعال هستند. او همچنین از اجرای طرح شهریاران
سامانه پشتیبانی شبکه آموزشی شاد در استان سمنان ایجاد می شود
آثارشان آسیب های اجتماعی، بحران آب، اشتغال، نشاط اجتماعی و فعالیت های اردویی بود که می تواند برای مدیریت آموزشی راهگشا باشد. دستورانی اظهار داشت: از دیگر فعالیت های آموزش و پروش استان سمنان ایجاد سامانه الکترونیکی معلمان نمونه است که به زودی از آن بهره بردای می شود تا انتخاب معلمان نمونه به صورت الکترونیکی و با دقت و کیفیت بیشتر انجام شود، همچنین ایجاد سامانه پشتیبانی شبکه آموزشی شاد و
توسعه آموزش آنلاین برای آفلاین نشدن نظام تحصیلی در اصفهان
نشود، بطوریکه از همان دهه دوم اسفند، بسیاری از مدیران و معلمان با ایجاد گروه هاییی در شبکه اجتماعی "واتساپ" به ادامه روند آموزش خود پرداختند و سپس شبکه آموزش تلویزیونی وارد عمل شد و در نهایت سامانه "شاد"، بحث آموزش آنلاین دانش آموزان را منسجم کرد. بنا به اعلام مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش، تاکنون 9 میلیون و 141هزار و 39 نفر شامل هشت میلیون و 366 هزار و 619 دانش
آیین بزرگداشت مقام معلم به صورت ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور برگزار شد
با حضور رئیس جمهور و مقام عالی وزارت و از طریق ویدئوکنفرانس از منتخب استانی و کشوری معلمان آذربایجان شرقی در عمارت استانداری تجلیل شد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر سه شنبه در مراسم بزرگداشت هفته معلم، با دستور افتتاح رسمی سامانه شاد، تداوم فعالیت و تقویت این سامانه را حتی پس از بازگشایی کلاس
60 درصد دانش آموزان شیروان به سامانه شاد دسترسی ندارند
پیمان حسین زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مشکل دانش آموزانی که به سامانه شاد دسترسی ندارند، به مرور حل می شود، اظهار داشت: هم اکنون 100 درصد مدیران و معلمان مدارس این شهرستان به سامانه شاد دسترسی داشته و با استفاده از فضای مجازی در فرآیند آموزش مشارکت دارند. وی در خصوص مناطق عشایری شهرستان نیز گفت: با توجه به پراکنده بودن مناطق عشایری، تعداد کم دانش آموزان و عدم
آیین سراسری بزرگداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار شد
آیین سراسری بزرگداشت مقام معلم با حضور رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و تعدادی از معلمان آذربایجان غربی مورد تقدیر قرار گرفتند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم، آیین بزرگداشت مقام معلم با حضور ریاست جمهوری، وزیر آموزش و پرورش و استانداران، مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی توسعه و تجهیز
از معلمان پویای استان خراسان شمالی تجلیل شد
اشاره به توفیقات سامانه شاد در این حوزه گفت: باید این سامانه را کامل و آن را برای استفاده در شرایط خاص حفظ کنیم . وی مهم ترین اصل آموزش و پرورش را توجه به تربیت و اخلاق و سپس دانش آموزی عنوان کرد و گفت: آموزش زبان فارسی برای ارتباط برقرار کردن در جامعه و آموختن یک زبان خارجی ، آموختن یک مهارت و ارتقای سواد مجازی از اولویت ها باید باشد . وزیر آموزش و پرورش هم در این نشست گفت: وزارت
عضویت 55 درصدی دانش آموزان ابتدایی گنبدکاووس در شبکه شاد
دانش آموزان مقطع ابتدایی نیز فاقد امکانات لازم برای بهره مندی از شبکه شاد هستند، خاطرنشان کرد: این افراد نیز از طریق آموزش های درسی ارائه شده تلویزیون درس خوانده و علاوه بر آن با ارتباط مستقیم تلفنی با معلمان خود رفع اشکال می کنند. فدایی با اشاره به اینکه تعدادی از معلمان دوره آموزش ابتدایی با اعلام شماره شخصی خود آماده رفع اشکال دانش آموزان فاقد عضویت در شبکه شاد هستند، ادامه داد
شبکه شاد مکمل نظام آموزشی و برنامه های آموزش و پرورش است / ملاک ارزیابی در امتحانات نهایی پاسخگویی به 80 ...
این وزارت آموزش و پرورش یک سامانه گزارش گیری دارد که از طریق آن هر دانش آموز، مدیر یا معلمی که وارد این شبکه می شود بلافاصله در سیستم گزارش گیری وزارت ثبت می شود . وی با تاکید بر اینکه ضرورت دارد همگی ما سعی کنیم تا از این بستر نهایت استفاده را داشته باشیم گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته تمامی مدیران و معلمان مدارس باید وارد این سامانه شوند و به طبع آن لازم است دانش آموزان نیزبا
میلیون ها دانش آموز محروم که حتی تلویزیون ندارند چه رسد به گوشی هوشمند!
هوشمند از حضور در فضای مجازی و تحصیل در کنار سایر همکلاسی ها جا مانده اند، بهتر بتوان درک کرد. طبق آماری که وزیر اعلام کرده است، 60 درصد دانش آموزان به "شاد" وصل شده اند و 40 درصد از حضور در این فضا بازمانده اند البته او قول داده است تا تمام دانش آموزان را تحت پوشش آموزش قرار دهد. وزیر آموزش وپرورش حتی این را گفته است که الزامی برای حضور دانش آموزان در "شاد" وجود ندارد و اگر