چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۰۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۸/۰۷ - ۱۰:۱۳

تیم ملی قایقرانی بانوان 8 آبان به اندونزی می رود

تیم ملی قایقرانی بانوان ایران 8 آبان راهی اندونزی می شود. به گزارش ایسنا، تیم ملی قایقرانی آب های آرام بانوان ایران برای حضور در مسابقه های قهرمانی آسیا ساعت 21 جمعه 8 آبان عازم جاکارتای اندونزی می شود. آتنا رئوف، مونا ابراهیمی، مینا عبدالهی و مائده طهماسبی چهار قایقران ایران در رده جوانان هستند. هدیه کاظمی، آرزو حکیمی، کیانا کمال زاده، سارا کاظمی، سارا حنیفه، نگار علیمحمدی و فاطمه کرمجانی 7 ملی پوش ایران هستند که در تیم بزرگسالان به این رقابت ها اعزام می شوند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)