دادکان: چرا همه چیز را پنهان می کنید؟
سایر خبرها
آقای قوه قضاییه! دست طبری های ورزش را قطع کنید / پرونده فسادِ فوتبال در پستوی بهارستان خاک می خورد
همچنان در قوه قضاییه! چرا باید شایعه شود که پرونده فساد در فوتبال در همان خانه ملت بایگانی شده، در کشوها خاک بخورد و کم کم به دست فراموشی سپرده شود؟سئوال امروز جامعه ورزش به ویژه فوتبال که یکی از مهمترین سرگرمی های میلیونها تن از آحاد مردم است مستقیما با نام قوه قضاییه یا همان "دادستانی" ارتباط پیدا می کند. جایی که حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در رأس آن به مردم قول داده به دادخواهی
ورود دادستان کل کشور به ماجرای قرارداد ویلموتس
حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور که شب گذشته میهمان برنامه بخش ویژه خبری شبکه دو سیما بود، در بخشی از اظهاراتش در رابطه با مبارزه با فساد در قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی در فوتبال و همچنین ماجرای پرونده قرارداد مارک ویلموتس، گفت بالای سر مراکز ورزشی، وزارت ورزش و جوانان است. ما مدعی هستیم وزارت ورزش باید در راستای تکالیف قانونی که دارد، روی قرارداد ها نظارت دارد. من
پرونده فساد در فوتبال را به جریان بیندازید
عمومی را متوجه ورود موردی به قرارداد مارک ویلموتس کرد. هرچند این قرارداد هم خاص عموم است، لیکن مردم عزیز بدانند دستگاه قضایی با تجمیع اطلاعات در قوه قضاییه قطعاً به موضوعات متعدد مرتبط با ورزش و فوتبال ورود خواهد کرد که شأن دستگاه قضایی نیز چنین است. به همکار عزیزم، حضرت حجت الاسلام منتظری عرض می کنم که استحضار دارید در کمیسیون اصل 90 مجلس نهم، پرونده ای با موضوع فساد در فوتبال رسیدگی شد
حضور غیرقانونی کفاشیان؛ احتمال ورود قوه قضاییه به حواشی فدراسیون فوتبال
به برخی تحرکات داخلی اخیر فدراسیون فوتبال اظهار داشت: بنده هم معتقدم که کار فوتبال ایران به جایی رسیده که برای مبارزه با آن می بایست قوه قضایه ورود کند. به قول معروف تا سیه رو شود هر که در او غش باشد. افرادی که خودشان در این فساد نقش نداشته و آلوده نشده اند، از این موضوع استقبال می کنند. البته فساد فقط در ورزش نیست اما اگر همین ورزش را درست کنند و با مفسدان برخورد جدی صورت بگیرد، خیلی جاهای دیگر
زنوزی: وزارت ورزش مبارزه با فساد را از زیرمجموعه هایش شروع کند
داریم و هم پاسخگوی مردم نیستند. باید بیایند توضیح دهند که برای فوتبال مملکت چه کردند. با احساسات مردم بازی کردند. منم یکی از همان مردم هستم و حالا تریبون دارم که بگویم پاسخگو باشند. وزیر ورزش مصاحبه کرده و اعلام کرده می خواهیم با فساد مبارزه کنیم و اولین کسی که لبیک گفت من بودم. اما آقای وزیر ورزش مبارزه با فساد را از زیر مجموعه های خودتان شروع کنید. کی روش را بخاطر یک تیم خاص از تیم ملی جدا کردند
زنوزی: جام خدمت را در دادگستری به من می دهند/ مبارزه با فساد را باید از فدراسیون فوتبال آغاز کنند
فدراسیون فوتبال و مشکلات اساسنامه را به فیفا اعلام خواهیم کرد. مردم از این افراد جواب می خواهند، بگویند که طی دوران مدیریت شان از منظر فوتبالی و اقتصادی برای کشورمان چه کار کرده اند؟ من یک نفر از مردم هستم و خدا را شکر تریبون دست من افتاده و از طرف مردم می گویم که پاسخگو باشید. وزیر ورزش مبارزه با فساد را از فدراسیون فوتبال آغاز کند مالک باشگاه تراکتور با اشاره به مصاحبه وزیر ورزش
قرارداد ویلموتس در فهرست رسیدگی قوه قضائیه
[شهروند] دیگر هروقت نام مارک ویلموتس می آید، همه یاد قرارداد عجیب و غریبی می افتند که فدراسیون فوتبال با او امضا کرد. قراردادی بسیار گران با آپشن های غیرکارشناسی شده و البته بندهایی که ممکن است برای ایران خسارت سنگینی در پی داشته باشد. بعد از بازشدن زوایای پنهان پرونده قرارداد ویلموتس و باخبرشدن اعضای جامعه از ماجراهای این قرارداد عجیب حالا همه به دنبال برخورد با خاطیان در بسته شدن قرارداد هستند
افشاگری تازه زنوزی درباره پرداخت پول قرارداد کی روش
هستم. خدا را شکر تریبون به دست بنده رسیده و از طرف مردم می گویم که پاسخگو باشید. وی با اشاره به مصاحبه وزیر ورزش درخصوص مبارزه با فساد تصریح کرد: حرف من هم همین است. آقای وزیر محترم ورزش! شما مبارزه با فساد را از زیرمجموعه های خود همچون فدراسیون فوتبال آغاز کنید. ببینید چه اتفاقاتی در فوتبال می افتد. کی روش را به خاطر یک تیم خاص می برند و با احساسات مردم بازی می کنند. سالانه 2.2 میلیون
من گرگ بالان دیده ام / مقابل آزار تیم های شهرستانی ایستاده ام
زیرمجموعه های خود آغاز کنید وی با اشاره به مصاحبه وزیر ورزش درخصوص مبارزه با فساد تصریح کرد: حرف من هم همین است. آقای وزیر محترم ورزش! شما مبارزه با فساد را از زیرمجموعه های خود همچون فدراسیون فوتبال آغاز کنید. ببینید چه اتفاقاتی در فوتبال می افتد. کی روش را به خاطر یک تیم خاص می برند و با احساسات مردم بازی می کنند. سالانه 2.2 میلیون یورو هزینه می کنیم، اما الان مردم سرخورده شده اند و صعودمان
اظهارات دادستان کل کشور در تلویزیون؛ از مرگ قاضی منصوری تا فساد در فوتبال
روزمره قرار داده و بخواهم آن را دنبال کنند و از وزیر ورزش خواهیم خواست که این قضیه چیست و مطلع شدیم یکسری قرارداد های محرمانه ای بسته شده است و این را به ما اعلام کنید و ما به همراه سازمان بازرسی مطالعه خواهیم کرد و اگر تخلف واقع شد با آن برخورد خواهیم کرد. وی با تاکید بر اینکه مردم حق و انتظار دارند تا قوه قضاییه در این گونه مسایل ورود پیدا کند، گفت: ما می گوییم که تکالیف همه دستگاه های
رسانه ها و کانال های فاسد، آشیانه اشاعه فساد
از قدیم گفته اند: چوب را که برداری، گربه دزده فرار می کند! این ضرب ا لمثل معروف، حکایت امروز ورزش ما با عده ای دلال و دلال پرور و فاسد و فاسدپرور است. درست زمانی که مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، در نامه ای به سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات، خواستار ورود و برخورد جدی وزارت اطلاعات با واسطه ها و دلالان غیر رسمی ورزش و به خصوص فوتبال شد، هجمه ای علیه وزارت ورزش و وزیر ورزش و جوانان در برخی رسانه
اتمام حجت دادستان با وزارت ورزش
بدانند هرکسی دلسوزانه بخواهد در راستای مبارزه با فساد با قوه قضائیه کمک کند برای او درگاه وجود دارد و در داستانی هم درگاه برای شکایت و رسیدگی به موضوعات وجود دارد و هر ایرانی می تواند شکایت کند همچنین قوه قضائیه برای این موضوع تلفن گویا دارد. وی تصریح کرد: اما بیان مشکلات در فضای مجازی و تخریب در فضای مجازی درست نیست. منتظری با اشاره به مقررات مختلف گفت: دستگاه های مختلف وقتی می
فساد و خشونت عامل پول های بی نام و نشان آمریکا در افغانستان
زمان یورش به این کشور آن را به وجود آوردند و هرگز به پیامد های آتی آن توجهی نکردند. این ستون نویس پاکستانی تصرح کرد: با اینکه آژانس های امنیتی آمریکا از جمله ماموران سیا در کابل از پول های سیاه (غیرقانونی) کاملاً آگاهی داشته و می دانستند که برای چه اهدافی هزینه می شود، اما هیچ اقدامی برای جلوگیری از فساد نکردند. به اعتقاد انعام الحق، فساد از سوی آمریکایی ها به همه اقشار جامعه
حربه های جدید فاسدان برای فرار از مخمصه/ از میدانداری بوقچی ها تا ادمین ها/ اتمسفر آلوده کانال های ...
این روزها که عزم ها برای مبارزه با فساد جزم تر از قبل شده، حربه های فاسدان برای فرار از مخمصه هم رنگ و بوی تازه ای به خود گرفته و در اشکال تازه ای به چشم می خورد. روزگاری جامعه رسانه ای ایران شاهد انتشار انواع و اقسام هفته نامه ها و نشریات هواداری بود که در حمایت از سرخابی های پایتخت منتشر می شد و کیوسک های مطبوعاتی را در قرق خود داشت. بگذریم از آن که در همان زمان هم برخی منفعت طلبان
دادستان کل: جلوی تاراج خاک را گرفتیم/ فرار مالیاتی زیاد است/ وزیر ورزش پاسخگوی قرارداد ویلموتس باشد/ مرگ ...
قراردادها نظارت لازم را داشته باشد. بنده شنیدم که گفته شده این قراردادها محرمانه است. این در حالی است که ما قرارداد محرمانه نباید داشته باشیم. وزارت ورزش کجاست که بر این قراردادها نظارت کند؟ چرا از قوه قضائیه طلب نظارت دارند؟ وی تصریح کرد: ما از وزیر ورزش این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا اعلام کنند از سازمان بازرسی هم می خواهیم نظارت کند، مردم از قوه قضائیه انتظار دارند ورود کند اما ما می
علی نژاد: در فدراسیون فوتبال حقی نداریم، پس تکلیفی هم نداریم
بگیریم. فعلا در چند ماهی که گذشت فعالیت های ورزشی فعال نبود اما کم کم با مجوزهای ستاد مبارزه با کرونا بسیاری از ورزش ها کار خود را آغاز می کنند و در ادامه تکلیف اردوهای تیم ملی نیز مشخص خواهد شد. معاون وزارت ورزش و جوانان همچنین درباره حضور مجدد علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال، خاطر نشان کرد: اساسا ما در فدراسیون ها در حوزه مدیریتی به ویژه در فدراسیون فوتبال به خاطر حساسیت های فیفا نمی
از درگذشت قهرمان تیراندازی اروپا تا افشای فساد اخلاقی فوتبالیست مشهور
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، اخبار حاشیه ای ورزش ایران و جهان، مورخ دوم تیر ماه 99 را در بسته زیر مشاهده کنید. امتناع ستاره تنیس از انجام تست کرونا احتمال حضور اسکوچیچ در دیدار فولاد خوزستان - استقلال وضعیت عجیب بیرانوند در فهرست باشگاه آنتورپ استقلال با 2 بازیکن قرارداد بست ژاپن از میزبانی رقابت های جام جهانی فوتبال زنان 2023
تکل از پشت آقازاده ها
به قرارداد ویلموتس آقازاده ای حضور نداشت! با این حال همانطور که مالک تراکتور در آخرین مصاحبه اش به آن اشاره کرده، نقش آقازاده های ورزشی در ماجرای قرارداد مارک ویلموتس است که سبب حیف و میل 2 میلیون یورو پول کارگران شده و فوتبال ایران را در آستانه یک جریمه 6 میلیون یورویی دیگر برای پرداخت به این مربی قرار داده است. نقش فرزند یکی از مسئولان ارشد ورزش کشور و همچنین یکی از مسئولان سابق
ابعاد حادثه مرگ منصوری ناشناخته و مشکوک است
که دستگاه های اجرایی و مجلس به تکالیف ابتدایی خود عمل کنند تا جلوی مشکلات گرفته شود و تکالیف همه دستگاه ها را نباید بر عهده قوه قضائیه انداخت. مردم حق دارند که قوه قضاییه در این مسایل ورود کند، اما ما می گوییم تکالیف همه دستگاه های اجرایی را به قوه قضاییه نیندازید. ما از وزیر ورزش این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا آن را اعلام کنند و از سازمان بازرسی هم می خواهیم که نظارت کند.
مبارزه با فساد تبلیغاتی نیست/ می خواهند این جریان را منحرف کنند
جدی توسط روسای فدراسیون ها دنبال شود. جای بسیار خوشحالی است که ستاد مربوطه در کشور مان اقدامات بسیار موثر در این رابطه داشته است چرا که در دنیا این موضوع توسط نهادهای بین المللی دقیقا تحت کنترل است، بنابراین برای مقابله با مسئله دوپینگ از همه ظرفیت ها باید استفاده شود. وی توضیحاتی را در خصوص مبارزه با فساد در ورزش ارائه کرد و گفت: در مقاطع مختلف زمانی اقدامات مختلفی دراین باره صورت
جدیت وزارت ورزش در مبارزه با فساد!
ملی آگاه شدید نعره ی مبارزه با فساد و رانت خواری سر می دادید، وقتی از جعل و دست کاری قرارداد مهدی طارمی باخبر شدید رگ گردن باد می کردی و از مبارزه با فساد و رفتارهای خارج از عرف دم می زدید، راستی زمانی که قرارداد ویلموتس منعقد می شد چرا از این همه بند و تبصره جور وا جور ناراحت نشدید؟ ظاهراً همه چیز عادی بوده است. ژست های اینچنینی بیشتر حال مردم را بد می کند و هیچ شعفی در مردم ایجاد نمی
هادی ساعی:کی روش یک دلال بزرگ بود!
پوشان کشورمان با این همه افتخارآفرینی حتی یک حقوق ماهانه نداشته باشند؟ اینکه می گویند در ورزش پول نیست اصلاً برای من قابل قبول نیست؛ اتفاقاً برعکس است؛ پول در ورزش هست و خیلی هم پول هست، اما آقایان راه و روش مدیریت آن را نمی دانند. شنیده اید مبلغ قرارداد ویلموتس سه برابر قرارداد کارلوس کی روش است. یعنی قرارداد ویلموتس 3/1 میلیون یورو بوده و کلی هم آپشن داشته؛ آیا بهتر نیست از این آپشن
ابراز نارضایتی سازمان ملل از مبارزه با فساد در افغانستان
در واکنش به این گزارش یوناما گفته است که مقابله با فساد در اولویت آنها بوده است. صدیق صدیقی سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان در کنفرانس مطبوعاتی در کابل گفت که عملی سازی راهبرد بزرگ مبارزه با فساد، اصلاحات همه جانبه در نهادهای عدلی و قضایی، تطبیق برنامه ملی مالی کشور با اصل شفافیت و حساب دهی به مردم افغانستان و اصلاحات وسیع در نهادهای مختلف حکومت به ویژه در وزارت دارایی از دستاوردهای حکومت
پیشنهاد رشوه به مربی تیم ملی برای دعوت بازیکن
درآمدهای فدراسیون این مبلغ پرداخت می شود اصلا قابل قبول نیست چون درآمدهای فدراسیون هم متعلق به مردم است که باید صرف هزینه های تیم های ملی شود نه صرف اشتباهات دیگران. چون درآمدهای فدراسیون هم مثل بیت المال متعلق به همه ایران است. مربی پیشین تیم فوتبال امید ایران بیان داشت: در فوتبال زمینه فساد همیشه وجود دارد و انسان ها باید بتوانند خودشان و نفس شان را مدیریت کنند. به عنوان مثال همان زمان که
حمله هادی ساعی به کارلوس کی روش؛ 8 سال پول گرفت و کاری نکرد
برای همه قهرمانان ما وجود ندارد و فقط برای 10 تا 15 ملی پوشی است که به اردو ها می آیند؛ در واقع بقیه قهرمانان ما این امتیاز را هم ندارند. آقای ساعی چطور ممکن است قرارداد یک مربی خارجی چندین هزار دلار و یورو باشد، اما ملی پوشان کشورمان با این همه افتخارآفرینی حتی یک حقوق ماهانه نداشته باشند؟ اینکه می گویند در ورزش پول نیست اصلاً برای من قابل قبول نیست؛ اتفاقاً برعکس است؛ پول در
تلاش افغانستان در امر مبارزه با فساد ناکافی است
کشور با اصل شفافیت و حساب دهی به مردم افغانستان و اصلاحات وسیع در نهادهای مختلف حکومت به ویژه در وزارت دارایی از دستاوردهای حکومت در راستای مبارزه با فساد است. او در ادامه افزود که حکومت افغانستان حاضر است نتایج تلاش ها و برنامه هایی که در امر مبارزه با فساد عملی شده را با جامعه جهانی و مردم افغانستان شریک شود. ریاست جمهوری افغانستان به تازگی در فرمانی 68 کارمند و معاون وزارت
هادی ساعی: کی روش یک دلال بزرگ بود
به گزارش جام جم آنلاین ،گزیده گفته های هادی ساعی به خبرنگار روزنامه خبر ورزشی را در ادامه می خوانید: - این که می گویند در ورزش پول نیست، اصلاً برای من قابل قبول نیست. اتفاقاً بر عکس است. پول در ورزش هست و خیلی هم پول هست اما آقایان راه و روش مدیریت آن را نمی دانند. - واقعاً در مورد این فاجعه (قرارداد ویلموتس) نمی دانم چه بگویم. این قرارداد اندازه مبلغی است که کمیته ملی
خداداد عزیزی : کفاشیان نباشد، چرخ فوتبال نمی چرخد؟!
مانده که باید انجام شود و نیاز به حضور کفاشیان است! اسطوره مشهدی فوتبال ایران با اشاره به مسئله فساد در فوتبال ایران، گفت: در جا های دیگر، با افراد متخلف برخورد شدیدی صورت می گیرد، ولی در ایران، چون برخورد ها اصلا اثر تنبیهی ندارد، هر مدیری، هر کاری که دلش خواست، انجام می دهد. این همه زدوبند شد، خوردند، بردند، قرارداد های بدی بستند و...، وقتی این همه اتفاق بد می افتد و کسی پیگیری نمی کند، مشخص است