دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۰۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
پارسینه ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۹:۵۳

ترامپ، اوباما را به خیانت متهم کرد

دونالد ترامپ بار دیگر باراک اوباما، سلف خود را بدون ارائه هیچ مدرکی به خیانت در ارتباط با تحقیقات مربوط به تبانی کارزار انتخاباتی سال 2016 او با روسیه، متهم کرد. رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با سی بی ان نیوز درباره اوباما گفت: خیانت، خیانت، خیانت. ترامپ هیچ توضیحات بیشتری مبنی بر اینکه منظور او از خیانت رئیس جمهور اسبق آمریکا چه اقداماتی است، ارائه نکرد. او تنها به تکرار اظهارات پیشین خود مبنی بر جاسوسی دولت اوباما از کمپین انتخاباتی اش بسنده کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)