پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۴۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بورس نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۰:۳۱

هشدار دوباره درباره موسسات مالی غیر مجاز

همزمان با تدوین و اجرایی شدن دومین بسته خروج از رکود که برپایه تحریک تقاضا و پرداخت تسهیلات خرد به متقاضیان شکل گرفته است، بار دیگر معضل موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز و سهم بالای آنها در نابسامانی های بازارپول و کل اقتصاد برجسته شده است. بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند تا زمانی که این نوع موسسات با دراختیار داشتن حدود 25 درصد از نقدینگی کشور فعالند، طرح های ساماندهی اقتصاد به طور کامل به اهداف خود نخواهند رسید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)