دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۳۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۰:۴۱

ارائه تسهیلات ویژه به معدنی ها

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت بهینه سازی مصرف سوخت را هدف دست اندرکاران بخش معدنی عنوان کرد و گفت در این راستا تسهیلات بانکی ویژه ای در اختیار آن ها قرار می گیرد. محمد فاطمیان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص مدیریت مصرف انرژی در تولید مواد معدنی اظهار کرد: تمام تلاش واحدهای تولیدی در این است که بتوانند مصرف سوخت و انرژی را بهینه کنند و به نوعی مدیریت بهینه در مصرف داشته باشند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)