رییس جمهور: 35 میلیون ایرانی احتمالا در ماه های آینده در معرض ابتلا به ...
سایر منابع:
سایر خبرها
تخمین زده شده تاکنون 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شدند/احتمال ابتلای 35 میلیون نفر دیگر
کرد: از هر هزار نفر طبق این گزارش پانصد نفر متوجه ابتلا نمی شوند، حدود 350 نفر علائم خفیف دارند و 150 نفر ممکن است نیاز به بستری پیدا کنند. پس ما چند میلیون نفر دیگر را برای بستری احتمالا در پیش داریم. رییس جمهور با بیان اینکه در موج اول برخی استان ها گرفتار بودند و الان استانهای دیگری درگیر هستند، اظهار کرد: انتشار ابتلا در کشور احتمالاً از قم و گیلان آغاز شده که به مسافرانی بازمی گردد
موج دوم کرونا؛ محصول ریخته شدن ترس مردم
ماه حرکت کاهشی و نوعی آرامشی را دیدیم و یک موج دوم که از اواخر خردادماه آغاز شد و الآن هم هنوز درگیر آن هستیم. مکان هایش مانند هم نبود؛ یعنی در موج اول برخی از استان ها گرفتار بودند؛ ولی در موج دوم، استان های دیگری درگیر بودند . وی بابیان اینکه قم و گیلان در موج اول در رأس ابتلا بودند، ادامه داد: طبق گزارش ها؛ احتمالاً انتشار ابتلا در کشور از قم و گیلان بوده و در هر دو استان هم به خاطر مسافرانی بود
راهکارهای نبرد تن به تن با کرونا
ستاره صبح - دکتر محمدرضا محبوب فر، جامعه شناس و متخصص اپیدمیولوژی در گفت وگوی اختصاصی با ستاره صبح گفت: صحبت های رئیس جمهور در جمع اعضای ستاد کرونا داشتند، تأییدی بر سیاست ایمنی جمعی یا ایمنی گله ای بود. در اینجا لازم است به چند نکته ضروری اشاره کنم. آن گونه که مطلع شده ام رئیس جمهور در جلسه ای در جمع تعدادی از وزرای کلیدی اذعان کرده بودند که اگر ممنوعیت ها همچنان ادامه داشته باشد، کشور دچار بحران های اقتصادی و امنیتی خواهد شد و درنتیجه میلیون ها نفر در کف خیابان ها اعتراض خواهند کرد. همچنین رئیس جمهور تأکید کرده بود به دلیل کسری بودجه دولت ترجیح می دهند این اتفاق نیفتد و قرنطینه پایان یابد و با بازگشایی ها، شرایط عادی شود و مردم بر سر کسب وکارهای خود بروند. این موضوع باعث شد تا همان گونه که آقای روحانی گفت مطابق برآوردها 25 میلیون نفر در کشور مبتلابه کرونا شده اند. این رقم حدود 30 درصد جمعیت کشور است. رئیس جمهور تأکید کرد که ایمنی جمعی در صورتی اتفاق می افتد که حدود 35 میلیون نفر دیگر به این بیماری مبتلا شوند. البته این آمار و برآوردها، آمار درستی است، زیرا درصد قابل توجهی از افرادی که مبتلا شده اند، یا علائم و نشانه های خاصی نداشته اند و یا با بروز علائم خفیف، از طریق خوددرمانی و مصرف داروهای بدون تجویز پزشک، بیماری را از سر گذرانده اند، بدون این که در آمارهای مربوطه لحاظ شوند. از سوی دیگر مبتلایان به کرونا می توانند تا مدتی ناقل ویروس باشند و دیگران را آلوده کنند. به همین دلیل عدم تداوم فاصله گذاری ها موجب شده تا شاهد موج دوم گسترش ویروس کرونا در کشور باشیم. تعجیل در رفع محدودیت ها دکتر محبوب فر در بخش دیگری ...
راهکارهای نبرد تن به تن با کرونا
ماسک زدن و رعایت فاصله فیزیکی، مناسب ترین ابزار برای در امان ماندن از گزند ویروس خطرناک کروناست به گزارش روز نو : حدود پنج ماه است که کرونا به سرخط اصلی خبرهای رسانه های ایران و جهان تبدیل شده و همه مردم را نگران کرده است؛ پس از آن که به صورت رسمی اولین نمونه ابتلا و مرگ کرونایی در ایران در روز 30 بهمن 1398 در قم تأیید شد، تنها حدود دو هفته زمان برد تا حسن روحانی، رئیس جمهور اعلام کند که
نواقص طرح تحول با کرونا نمایان شد
شعار سال : چند روز قبل سازمان جهانی بهداشت از کشور نیوزیلند به خاطر موفقیتهای به دست آورده در خصوص کنترل اپیدمی کرونا (کاهش تعداد موارد ابتلا از 146 نفر در روز به تنها دو بیمار در طی چند هفته اخیر) تقدیر به عمل آورد. این سازمان رمز موفقیت این کشور را در موارد زیر اعلام کرد: "انجام آزمایشهای تشخیصی فراوان، ردیابی موارد تماس و اطلاع رسانی شفاف و مداوم برای عموم مردم" در
روحانی: تاکنون 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شده اند /برای ماه های بعد که به مقابله دو برابری نیاز ...
کرونا وجود ندارد و به ایمنی جامع نرسیدیم بنابراین راهی نداریم که دست به دست هم دهیم و زنجیره ابتلا را بتوانیم قطع کنیم تا بتوانیم شرایط را برای کشور و ساماندهی محیط بهداشتی و فعالیت های مورد نیاز کشور آماده کنیم. وی با اشاره به گزارش وزارت بهداشت در خصوص وضعیت ابتلای مردم به کرونا گفت: تخمین ما بر این است که تاکنون 25 میلیون ایرانی به این ویروس مبتلا شدند و غریب حدود 14 هزار نفر هم عمرشان
تا کنون 25 میلیون ایرانی به بیماری کرونا مبتلا شده اند/ باید تاب آوری اقتصادی را افزایش دهیم
وی گفت: از هر 1000 نفر که به این ویروس مبتلا شده اند 500 نفر علامت ندارد و ممکن است متوجه هم نشوند که این ویروس را گرفتند و از آن عبور می کنند. حدود 350 نفر از 1000 نفر علائم خفیف دارند و نیاز به بستری شدن ندارد اما ممکن است 150 نفر از هزار نفر نیاز به بستری شدن داشته باشند. رئیس جمهور خاطر نشان کرد: مردم در کشور دو موج کرونا را شاهد بودند. یک موج مربوط به اسفند سال گذشته و
احتمال ابتلای 35 میلیون ایرانی دیگر
رئیس جمهور گفت: تخمین زده می شود 25 میلیون ایرانی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و 30 تا 35 میلیون نفر دیگر در معرض ابتلا خواهند بود. به گزارش ایسنا، حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه شرایط ما شرایطی است که ایمنی جمعی و واکسن برای این ویروس وجود ندارد، گفت: باید دست به دست هم دهیم و زنجیره انتقال را قطع کنیم تا روند فعالیت های اجتماعی و اقتصادی مردم ادامه یابد. در
تاکید رییس جمهور بر افزایش تاب آوری بهداشتی ومعیشتی مردم در شرایط کنونی
مدیریت بیماری کرونا هم گفت: با موج جدید شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم که حجم ابتلا و بستری در موج جدید دو برابر موج اول است و برای مقابله با آن نیاز است که توان و امکانات و تاب آوریمان را در دو بخش بهداشت و اقتصاد به دو برابر افزایش دهیم. ایوب درویشی با بیان اینکه نگران فعالیت برخی اصناف هستیم و مردم مراقب اصنافی باشند که خوراک و مایحتاج عمومیشان را از آن ها خرید می کنند افزود: مقابله با ویروس کرونا سه راه حل بیشتر ندارد؛ ساده ترین و موثرترین و کم هزینه ترین راه استفاده از ماسک است و در مرحله بعد باید فاصله اجتماعی را رعایت کرد و در تجمعات نباید حاضر شد. ...
موج دوم جولان کرونا
روز شنبه برگزار شد، مستند به گزارش وزارت بهداشت بیان کرد و در صورتی که هیچ خطایی در این ارقام وجود نداشته باشد از جمعیت 81 میلیونی ایران، بیش از 60 میلیون نفر دست کم یک بار ابتلا به کرونا را تجربه خواهند کرد؛ تجربه ای که حداقل تا پایان امسال رقم می خورد و شاید ماه های اولیه سال آینده نیز ادامه داشته باشد. این فرآیند طولانی در مدیریت یک بیماری عالمگیر اما نباید برای دو حوزه اقتصاد و سلامت فرسایشی
روحانی: روند تولید و اشتغال و مبارزه با کرونا، باید همزمان تداوم یابد
نفر هم جان خود را در این مدت از دست داده اند. رییس جمهوری افزود: در این گزارش آمده که تعداد زیادی در حدود 150 روز گذشته بستری بودند که مجموعاً بیش از 200 هزار نفر در بیمارستان ها بستری بودند و در این گزارش آمده که باید این احتمال را بدهیم که 30 تا 35 میلیون نفر دیگر در آینده در معرض ابتلا خواهند بود و این نکته خیلی مهمی است یعنی اگر این گزارش را امروز مبنا قرار دهیم، 25 میلیون نفر در
روحانی: 25میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شده اند
رض ابتلا هستند. * باید خود را از لحاظ تخت و درمان آماده کنیم تقریباً دو برابر تعدادی که تا به امروز بیمارستان رفتند در روزهای آینده به بیمارستان نیازمند می شوند. * از هر 1000 نفر که به این ویروس مبتلا شده آند 500 نفر علامت ندارد و ممکن است متوجه هم نشوند که این ویروس را گرفتند و از آن عبور می کنند. حدود 350 نفر از 1000 علائم خفیف دارند و نیاز به بستری شدن ندارد اما ممکن است 150 نفر از هزار نفر نیاز به بستری شدن داشته باشند. * نیازمندی م
ابتلای 25 میلیون ایرانی به ویروس کرونا/ احتمالا 35 میلیون ایرانی دیگر هم در معرض ابتلا به کرونا قرار ...
آسیا با تجربیات خوبی مواجه شدند را ما هم باید اجرا کنیم. روحانی تاکید کرد: ما باید در برابر این بیماری تاب آوری ملی را در دو بخش سلامت و اقتصاد بالا ببریم. در بخش اقتصادی اولین بخش مهم برای ما تولید است که باید سر جای خود باشد و افزایش پیدا کند و کالای مورد نیاز مردم در دسترس قرار بگیرد. رئیس جمهور اظهار کرد: وقتی مردم یک نیازمندی دارند و به مغازه ای مراجعه کردند، باید کالای مو
تاکنون 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شدند/ احتمال ابتلای 35 میلیون نفر دیگر وجود دارد / پنج داروی ...
مشاهده می کنند 2 موج است. یک موج مربوط می شود به اسفند و فروردین که در اواخر فروردین حرکت کاهشی و نوعی آرامشی را دیدیم و یک موج دوم که از اواخر خرداد آغاز شد و الان هم هنوز درگیر آن هستیم. مکان هایش مانند هم نبود، یعنی در موج اول برخی از استان ها گرفتار بودند ولی در موج دوم، استان های دیگری درگیر بودند. روحانی با بیان این که قم و گیلان در موج اول در رأس ابتلا بودند ادامه داد: طبق گزارش ها
روحانی: 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شده اند/ 14 هزار نفر جان باخته اند/ 35 میلیون نفر دیگر در معرض ...
می دهد قدرت ملی کشور مخصوصا در بخش های بهداشتی، علمی و تحقیقاتی و اقتصادی باید در حدی باشد که بتوانیم خودمان را اداره کنیم. دکتر روحانی تصریح کرد: توانمندی، باور، اعتماد ملی و عدم نیاز به دیگران درس اصلی است که کرونا به ما آموخت. رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر اینکه همزمان با مبارزه فراگیر با کرونا، باید تاب آوری ملی و جامعه را در دو بخش سلامت و اقتصادی بالا برد، گفت: روند
ابتلای 25میلیون ایرانی به کرونا
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، روحانی تصریح کرد: باید خودمان را از لحاظ تخت، امکانات و درمان آماده کنیم برای شرایطی که در ماه های آینده یا امسال یا فرای امسال پیش رو خواهیم داشت. رئیس جمهور همچنین گفت: در این گزارش تحقیقاتی آمده از هر هزار نفری که به این ویروس مبتلا می شوند 500 نفر آنها علامتی ندارند و ممکن است متوجه نشوند که این ویروس را گرفتند و از آن عبور کردند. حدود 350 نفر علائم شان خفیف است و اصلا نیازی به بستری شدن ندارند، اما ممکن است 150 نفر از هزار نفر نیاز به بستری شدن داشته باشند. وی افزود: پس یک جمعیت چند ده میلیونی پیش رو داریم که در میان هر هزار نفری که در ابتلا قرار می گیرند ممکن است صد نفر یا بیشتر از صد نف ...
رئیس جمهور از احتمال ابتلای 55 تا60 میلیون ایرانی به ویروس کرونا خبر داد
رئیس جمهور امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد که تاکنون 25میلیون ایرانی به بیماری کووید 19 مبتلا شده اند و تخمین زده می شود که 35 میلیون نفر دیگر هم در معرض ابتلا باشند. حسن روحانی با استناد به آمار ارائه شده در گزارش وزارت بهداشت همچنین اعلام کرد که تابه حال حدود 14هزار نفر در کشور جان خود را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده اند و طی 150 روز گذشته نیز بیش از 200 هزار نفر
چه کسانی کرونا را در قم و گیلان شیوع دادند؟ /گلایه صریح روحانی از برگزاری مراسم عروسی و عزا
رئیس جمهور گفت: موج دوم محصول ریختن ترس و برگشتن مردم به زندگی عادی است و در این زندگی آداب و رسومی که باید ترک می شد مورد توجه قرار نگرفت. ما باید در تمام رسوم اجتماعی آداب و رسوم را کنار بگذاریم. به گزارش روز نو :، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: شاهد دو موج در ماه اسفند، فرودین و اواخر خرداد در کشور بودیم. در موج اول برخی از استانها
موج دوم کرونا محصول ریخته شدن ترس مردم بود
ن احتمال را بدهیم که 30 تا 35 میلیون نفر دیگر در آینده در معرض ابتلا خواهند بود و این نکته خیلی مهمی است یعنی اگر این گزارش را امروز مبنا قرار دهیم، 25 میلیون نفر در کشورمان از بیماری عبور کرده و بقیه جمعیت حدود 30، 35 میلیون نفر احتمالاً در معرض این ابتلا در ماه های آینده خواهند بود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی در همین گزارش پیش بینی شده است که تعداد بستری هایی
روحانی: احتمالا 35 میلیون ایرانی در معرض ابتلا به کرونا هستند/ موج دوم کرونا ناشی از ریختن ترس مردم بود
، باور، اعتماد ملی و عدم نیاز به دیگران درس اصلی است که کرونا به ما آموخت. رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر اینکه همزمان با مبارزه فراگیر با کرونا، باید تاب آوری ملی و جامعه را در دو بخش سلامت و اقتصادی بالا برد، گفت: روند تولید و اشتغال باید تداوم یابد و در این همین چارچوب ضروری است تا دستورالعمل های حفاظتی و بهداشتی دقیق و با شدت در مراکز تولیدی مراعات شوند. دکتر روحانی
5 داروی موثر برای کرونا در اختیار داریم
تاکید کرد: ما باید در برابر این بیماری تاب آوری ملی را در دو بخش سلامت و اقتصاد بالا ببریم. در بخش اقتصادی اولین بخش مهم برای ما تولید است که باید سر جای خود باشد و افزایش پیدا کند و کالای مورد نیاز مردم در دسترس قرار بگیرد. باشگاه خبرنگاران جوان
ابتلای 25 میلیون ایرانی به کرونا!!!
. وقتی ترس جامعه می ریزد، اجتماعات و رفت و آمدها زیاد شده و محصول آن موج دوم کرونا خواهد شد. بیشترین دلیل انتشار این ویروس بیماران بدون علامت هستند زیرا زمان سرایت دهندگی و مقدار ویروس این افراد بیشتر است. تا امروز 5 داروی موثر بر کرونا در اختیار است و یک دارو نیز در هفته های آینده در دسترس قرار می گیرد. انتهای پیام/
رئیس جمهور: تاب آوری ملی را افزایش دهیم/ تا پایان سال احتمال دارد گرفتار کرونا باشیم
به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، روز شنبه در جلسه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا گفت: همزمان نباید برای مردم اضطراب ایجاد کرد. باید به مردم هم به حق و هم به صبر توصیه کنیم، اما نباید دنبال اضطراب باشیم و احساس مقهور بودن هم نکنیم. وی ادامه داد: پیروزی در برابر این بیماری ممکن است کمی سخت و زمان بر باشد، اما حتما پیروز می شویم و باید محکم بایست
کرونا را مسافران از ووهان به قم و گیلان آوردند / 5 داروی موثر در اختیار داریم / باید تا پایان سال، آداب ...
ر تصریح کرد: کسی که مبتلا به کروناست باید صادقانه رفتار کند زیرا اگر خلاف آن انجام شود برای خودش و جامعه مشکل ایجاد می کند. روحانی گفت: در این روز های کرونایی تولید باید افزایش پیدا کند و کالای مورد نیاز مردم در دسترس باشد، تولید برای ما اهمیت ویژه ای دارد و و اشتغال وابسته به تولید است. او ادامه داد: در بخش سلامت هم ما نیاز به تاب آوری داریم، نیروی انسانی باید به تعداد ک
رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا: نکته مهم اینکه دربرابر این بیماری ما باید تاب آوری ملی و ...
موج دوم کرونا و فرسایش توان درمانی کشور
به گزارش خبرگزاری مهر ، وطن امروز نوشت: اعمال محدودیت های یک هفته ای در پایتخت به دلیل آغاز موج دوم کرونا در کشور بویژه شیوع آن در تهران گویا کافی نبود، چرا که معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از اعمال محدودیت های جدید و منطقه ای در تهران از امروز شنبه خبر داده است. رشد آمار مراجعه به بیمارستان ها و مراکز درمانی به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا و از طرفی تکمیل ظرفیت تخت های
شمار مبتلایان به کرونا در جهان
خواهد شد. بیش از 752 هزار نفر در روسیه به کرونا مبتلا شده اند. آشکارتر شدن مشکلات اقتصادی و بهداشتی ناشی از کرونا در انگلیس نشست مجلس را به صحنه انتقاد از دولت مبدل کرد. شفاآنلاین را در اینستاگرام هم دنبال کنید رهبر حزب کارگر انگلیس در این نشست گفت: مشاوران دولت برای مقابله با موج دوم کرونا باید از هم اکنون اقدامات لازم را انجام دهند در غیر این صورت 120