تا کنون 25 میلیون ایرانی به بیماری کرونا مبتلا شده اند/ باید تاب آوری ...
سایر خبرها
طبق گزارش وزارت بهداشت 25 میلیون ایرانی تاکنون به کرونا مبتلا شده اند
زار نفری که مبتلا می شوند، ممکن است بیشتر از صد نفر نیاز به بستری شدن داشته باشند و خودمان را باید برای آن آماده کنیم. رئیس جمهور با بیان اینکه مردم در کشور دو موج کرونا را شاهد بودند، خاطرنشان کرد: یک موج مربوط به اسفند سال گذشته و فروردین امسال می شود که در اواخر فروردین حرکت کاهشی را دیدیم و یک موج دوم که از اواخر خرداد شروع شد و الان هم ادامه دارد. وی با اشاره به اینکه
ابتلای 25 میلیون ایرانی به ویروس کرونا/ احتمالا 35 میلیون ایرانی دیگر هم در معرض ابتلا به کرونا قرار ...
نداشته باشند و متوجه هم نشوند. حدود 350 نفر علائم خفیف دارند و اصلا نیاز به بستری ندارند و ممکن است 150 نفر از 1000 نفر نیاز به بستری داشته باشند. پس ما یک جمعیت چند 10 میلیونی پیش رو داریم که باید خودمان را آماده کنیم. رئیس جمهور تصریح کرد: شاهد دو موج در ماه اسفند، فرودین و اواخر خرداد در کشور بودیم. در موج اول برخی از استان ها درگیر بودند مانند قم و گیلان که در راس ابتلا بودند. براسا
تخمین زده شده تاکنون 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شدند/احتمال ابتلای 35 میلیون نفر دیگر
کرد: از هر هزار نفر طبق این گزارش پانصد نفر متوجه ابتلا نمی شوند، حدود 350 نفر علائم خفیف دارند و 150 نفر ممکن است نیاز به بستری پیدا کنند. پس ما چند میلیون نفر دیگر را برای بستری احتمالا در پیش داریم. رییس جمهور با بیان اینکه در موج اول برخی استان ها گرفتار بودند و الان استانهای دیگری درگیر هستند، اظهار کرد: انتشار ابتلا در کشور احتمالاً از قم و گیلان آغاز شده که به مسافرانی بازمی گردد
روحانی: احتمالا 35 میلیون ایرانی در معرض ابتلا به کرونا هستند/ موج دوم کرونا ناشی از ریختن ترس مردم بود
زنجیره ابتلا به کرونا همه باید با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی دست به دست هم بدهند، گفت: طبق گزارش معاونت تحقیقات وزارت بهداشت، 30 تا 35 میلیون نفر احتمالا در ماه های آینده در معرض ابتلا به این بیماری هستند. دکتر روحانی با تاکید مجدد بر اهمیت رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، اظهارداشت: طبق همین گزارش، از هر یکهزار نفری که به کرونا مبتلا می شوند 500 نفر بدون علامت هستند و اینها
تاکید رییس جمهور بر افزایش تاب آوری بهداشتی ومعیشتی مردم در شرایط کنونی
مدیریت بیماری کرونا هم گفت: با موج جدید شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم که حجم ابتلا و بستری در موج جدید دو برابر موج اول است و برای مقابله با آن نیاز است که توان و امکانات و تاب آوریمان را در دو بخش بهداشت و اقتصاد به دو برابر افزایش دهیم. ایوب درویشی با بیان اینکه نگران فعالیت برخی اصناف هستیم و مردم مراقب اصنافی باشند که خوراک و مایحتاج عمومیشان را از آن ها خرید می کنند افزود: مقابله با ویروس کرونا سه راه حل بیشتر ندارد؛ ساده ترین و موثرترین و کم هزینه ترین راه استفاده از ماسک است و در مرحله بعد باید فاصله اجتماعی را رعایت کرد و در تجمعات نباید حاضر شد. ...
ابتلای 25میلیون ایرانی به کرونا
بیماری کرونا در کشور گفت: آنچه مردم شاهد هستند و به ظاهر مشاهده می کنند دو موج را شاهد بودیم. یک موج مربوط می شود به اسفند و فروردین که در اواخر فروردین حرکت کاهشی و نوعی آرامش را دیدیم و یک موج دوم که از اواخر خرداد آغاز شد و الان هم هنوز درگیر آن هستیم. مکان هایش مانند هم نبود، یعنی در موج اول برخی از استان ها گرفتار بودند ولی در موج دوم، استان های دیگری درگیر بودند. رئیس جمهور سپس در تشریح موج
روحانی: بر اساس گزارشی 25 میلیون ایرانی درگیر کرونا هستند
1000 نفر که به این ویروس مبتلا شده اند 500 نفر علائمی ندارند و شاید هم نفهمند که ناقل این ویروس هستند و از آن عبور می کنند. حدود 350 نفر از 1000 نفر علائم خفیف دارند و نیاز به بستری شدن ندارد اما ممکن است 150 نفر از هزار نفر نیاز به بستری شدن داشته باشند. رئیس جمهور خاطر نشان کرد: مردم در کشور دو موج کرونا را شاهد بودند. یک موج مربوط به اسفند سال گذشته و فروردین امسال می شود که در اواخر
اکنون 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شدند/ احتمال ابتلای 35 میلیون نفر دیگر وجود دارد
بستری شدن ندارند، اما ممکن است 150 نفر از هزار نفر نیاز به بستری شدن داشته باشند. وی ادامه داد: پس یک جمعیت چند ده میلیونی پیش رو داریم که در میان هر هزار نفری که در ابتلا قرار می گیرند ممکن است صد نفر یا بیشتر از صد نفر نیاز به بستری شدن داشته باشند بنابراین باید خودمان را برای این آماده کنیم. رییس جمهوری یادآور شد: امروز در کشورمان آنچه مردم شاهد هستند و به ظاهر مشاهده می کنند 2 موج است
روحانی: 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شدند؛ 35 میلیون نفر در معرض / شرایط خوبی در گندم داریم
مبتلایان علامت ندارند وی گفت: از هر 1000 نفر که به این ویروس مبتلا شده اند 500 نفر علامت ندارد و ممکن است متوجه هم نشوند که این ویروس را گرفتند و از آن عبور می کنند. حدود 350 نفر از 1000 نفر علائم خفیف دارند و نیاز به بستری شدن ندارد، اما ممکن است 150 نفر از هزار نفر نیاز به بستری شدن داشته باشند. رئیس جمهور خاطر نشان کرد: مردم در کشور دو موج کرونا را شاهد بودند. یک موج مربوط
چه کسانی ویروس کرونا را به قم و گیلان بردند؟ /گلایه صریح روحانی از برگزاری مراسم عروسی و عزا
داشته است. موج اول توام با غافلگیری بود و موج دوم عمدتا مربوط می شود به پایبندی مردم ما به آداب و سنن. عروسی ها، عزا و میهمانی های ما آداب و رسوم و زمان خاص خود را دارد. از طرفی نیز توجه زیادی هم به این بیماری نشده است. بیشتر بخوانید؛ روحانی: 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شده اند/ 5 داروی موثر داریم روحانی افزود: موج دوم محصول ریختن ترس و برگشتن مردم به زندگی
روحانی: روند تولید و اشتغال و مبارزه با کرونا، باید همزمان تداوم یابد
این آماده کنیم. رییس جمهوری یادآور شد: امروز در کشورمان آنچه مردم شاهد هستند و به ظاهر مشاهده می کنند 2 موج است. یک موج مربوط می شود به اسفند و فروردین که در اواخر فروردین حرکت کاهشی و نوعی آرامشی را دیدیم و یک موج دوم که از اواخر خرداد آغاز شد و الان هم هنوز درگیر آن هستیم. مکان هایش مانند هم نبود، یعنی در موج اول برخی از استان ها گرفتار بودند ولی در موج دوم، استان های دیگری درگیر بودند
روحانی: 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شده اند/ 5 داروی موثر داریم/ موج دوم کرونا بخاطر عروسی و عزا و ...
گزارش آمده از هر 1000 نفر مبتلا 500 نفر اصلا ممکن است علائم نداشته باشند و متوجه هم نشوند. حدود 350 نفر علائم خفیف دارند و اصلا نیاز به بستری ندارند و ممکن است 150 نفر از 1000 نفر نیاز به بستری داشته باشند. پس ما یک جمعیت چند 10 میلیونی پیش رو داریم که باید خودمان را آماده کنیم. * شاهد دو موج در ماه اسفند، فرودین و اواخر خرداد در کشور بودیم. در موج اول برخی از استانها درگیر بودند مانند قم
رئیس جمهور از احتمال ابتلای 55 تا60 میلیون ایرانی به ویروس کرونا خبر داد
رئیس جمهور امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد که تاکنون 25میلیون ایرانی به بیماری کووید 19 مبتلا شده اند و تخمین زده می شود که 35 میلیون نفر دیگر هم در معرض ابتلا باشند. حسن روحانی با استناد به آمار ارائه شده در گزارش وزارت بهداشت همچنین اعلام کرد که تابه حال حدود 14هزار نفر در کشور جان خود را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده اند و طی 150 روز گذشته نیز بیش از 200 هزار نفر
واکنش های مجازی به آمار 25 میلیونی مبتلایان کرونا در ایران/ چند نفر جان باخته اند؛ 14 هزار نفر یا نیم ...
بهداشت از دست نرود. در این میان دکتر مصطفی قانعی، دبیر کمیته علمی ستاد کرونا در گفتگویی تاکید کرد: آمار رئیس جمهور نشان دهنده افرادی است که با بیماری کووید19 مواجهه داشته اند. نه این که این تعداد بیمار مبتلا به کرونا داریم. دکتر سیما لاری، سخنگوی وزارت بهداشت نیز در گفتگویی عنوان کرد: باید توجه کرد که عدد 25 میلیون نفر بر اساس تست های سرولوژی بوده است. البته در جهان خیلی نمی توان
خط قرمز ما سلامت مردم است
بهرام سرمست در حاشیه جلسه امروز صبح ستاد ملی با ریاست رئیس جمهور در گفت وگو با خبرنگاران عنوان کرد: در این جلسه گزارشاتی در خصوص میزان ابتلا به بیماری کرونا ارائه شد که حدودا 25 استان در حالت هشدار و قرمز قرار دارند که در این بین استان قم در شرایط زرد است.. استاندار با بیان اینکه در هفته گذشته شاهد افزایش میزان بستری افراد مبتلا بودیم، افزود: امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده موج جدید را
بدون ملاحظه با نقض کنندگان مصوبات ستاد کرونا برخورد شود/شرط برون رفت از وضعیت موجود تعامل، همکاری و ...
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در سی امین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا خواستار نظارت سفت و سخت بر اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا در استان شد و تاکید کرد: غفلت از کرونا باعث شد خسارات جبران ناپذیری در موج دوم بر استان وارد شود. وی با اشاره عملکرد مطلوب استان در مرحله اول کرونا، گفت: بعد از پشت سر گذاشتن موج اول همه خیال کردند به حالت
روحانی: باید تاب آوری ملی را افزایش دهیم/ موج دوم کرونا ناشی از ریختن ترس مردم بود
/> روحانی تاکید کرد: از هر هزار نفر طبق این گزارش پانصد نفر متوجه ابتلا نمی شوند، حدود 350 نفر علائم خفیف دارند و 150 نفر ممکن است نیاز به بستری پیدا کنند. پس ما چند میلیون نفر دیگر را برای بستری احتمالا در پیش داریم. در این زمینه بخوانید: رییس جمهور با بیان اینکه در موج اول برخی استان ها گرفتار بودند و الان استانهای دیگری درگیر هستند، اظهار کرد: انتشار ابتلا در کشور احتمالاً از
رییس جمهور: 35 میلیون ایرانی احتمالا در ماه های آینده در معرض ابتلا به کرونا هستند
در معرض ابتلا خواهند بود و این نکته خیلی مهمی است یعنی اگر این گزارش را امروز مبنا قرار دهیم، 25 میلیون نفر در کشورمان از بیماری عبور کرده و بقیه جمعیت حدود 30، 35 میلیون نفر احتمالاً در معرض این ابتلا در ماه های آینده خواهند بود. وی خاطرنشان کرد: در همین گزارش پیش بینی شده است که تعداد بستری هایی که در آینده، تا پایان امسال باید پیش بینی کنیم حدود 2 برابر آن مقداری بوده که در این 150 روز شاهد آن بودیم و ممکن است سال آی
هنوز داروی قطعی برای درمان کرونا وجود ندارد
تهران (پانا) -رئیس جمهوری استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از برگزاری اجتماعات در کنار رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی را کمک بزرگی به سلامت جامعه و روند مبارزه با بیماری کرونا دانست و تاکید کرد که بی تردید ما در برابر کرونا پیروز می شویم. ...
کرونا را مسافران از ووهان به قم و گیلان آوردند / 5 داروی موثر در اختیار داریم / باید تا پایان سال، آداب ...
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: در پایان ماه پنجم در مواجهه با این ویروس خطرناک هستیم و همچنان نگرانی در ایران و سطح جهان وجود دارد. او ادامه داد: چون داروی قطعی، واکسن و ایمنی جمعی نداریم راهی نداریم که زنجیره ابتلا را قطع کنیم. در گزارشی آمده 25 میلیون ایرانی به این بیماری مبتلا شده اند. 14 هزار نفر هم جان خود را از دست داده اند و 200
باید تاب آوریمان در اقتصاد را بالا ببریم
رو داریم که تعدادی از آن ها نیاز به بستری شدن دارند و باید خودمان را آماده کنیم. روحانی با اشاره به این که تاکنون شاهد دو موج از این بیماری بوده ایم، گفت: موج اول اسفند و فروردین بود که اواخر فروردین حرکت کاهشی داشت و موج دوم از اواخر خرداد آغاز شد که هنوز درگیر آن هستیم. رئیس جمهور افزود: در موج اول برخی استان ها و در موج دوم استان های دیگری درگیر بودند و رأس موج اول قم و گ
تاکنون 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شدند/احتمال ابتلای 35 میلیون نفر دیگر وجود دارد
/> روحانی تاکید کرد: از هر هزار نفر طبق این گزارش پانصد نفر متوجه ابتلا نمی شوند، حدود 350 نفر علائم خفیف دارند و 150 نفر ممکن است نیاز به بستری پیدا کنند. پس ما چند میلیون نفر دیگر را برای بستری احتمالا در پیش داریم. رییس جمهور با بیان اینکه در موج اول برخی استان ها گرفتار بودند و الان استانهای دیگری درگیر هستند، اظهار کرد: انتشار ابتلا در کشور احتمالاً از قم و گیلان آغاز شده که به
روحانی:تخمین زده می شود 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شده اند
اده کنیم. در این گزارش آمده از هر 1000 نفر مبتلا 500 نفر اصلا ممکن است علائم نداشته باشند و متوجه هم نشوند. حدود 350 نفر علائم خفیف دارند و اصلا نیاز به بستری ندارند و ممکن است 150 نفر از 1000 نفر نیاز به بستری داشته باشند. پس ما یک جمعیت چند 10 میلیونی پیش رو داریم که باید خودمان را آماده کنیم. * شاهد دو موج در ماه اسفند، فرودین و اواخر خرداد در کشور بودیم. در موج اول برخی از استانها