سایر خبرها
طبق گزارش وزارت بهداشت 25 میلیون ایرانی تاکنون به کرونا مبتلا شده اند
زار نفری که مبتلا می شوند، ممکن است بیشتر از صد نفر نیاز به بستری شدن داشته باشند و خودمان را باید برای آن آماده کنیم. رئیس جمهور با بیان اینکه مردم در کشور دو موج کرونا را شاهد بودند، خاطرنشان کرد: یک موج مربوط به اسفند سال گذشته و فروردین امسال می شود که در اواخر فروردین حرکت کاهشی را دیدیم و یک موج دوم که از اواخر خرداد شروع شد و الان هم ادامه دارد. وی با اشاره به اینکه
ابتلای 25میلیون ایرانی به کرونا
بیماری کرونا در کشور گفت: آنچه مردم شاهد هستند و به ظاهر مشاهده می کنند دو موج را شاهد بودیم. یک موج مربوط می شود به اسفند و فروردین که در اواخر فروردین حرکت کاهشی و نوعی آرامش را دیدیم و یک موج دوم که از اواخر خرداد آغاز شد و الان هم هنوز درگیر آن هستیم. مکان هایش مانند هم نبود، یعنی در موج اول برخی از استان ها گرفتار بودند ولی در موج دوم، استان های دیگری درگیر بودند. رئیس جمهور سپس در تشریح موج
روحانی: بر اساس گزارشی 25 میلیون ایرانی درگیر کرونا هستند
1000 نفر که به این ویروس مبتلا شده اند 500 نفر علائمی ندارند و شاید هم نفهمند که ناقل این ویروس هستند و از آن عبور می کنند. حدود 350 نفر از 1000 نفر علائم خفیف دارند و نیاز به بستری شدن ندارد اما ممکن است 150 نفر از هزار نفر نیاز به بستری شدن داشته باشند. رئیس جمهور خاطر نشان کرد: مردم در کشور دو موج کرونا را شاهد بودند. یک موج مربوط به اسفند سال گذشته و فروردین امسال می شود که در اواخر
ابتلای 25 میلیون ایرانی به ویروس کرونا/ احتمالا 35 میلیون ایرانی دیگر هم در معرض ابتلا به کرونا قرار ...
نداشته باشند و متوجه هم نشوند. حدود 350 نفر علائم خفیف دارند و اصلا نیاز به بستری ندارند و ممکن است 150 نفر از 1000 نفر نیاز به بستری داشته باشند. پس ما یک جمعیت چند 10 میلیونی پیش رو داریم که باید خودمان را آماده کنیم. رئیس جمهور تصریح کرد: شاهد دو موج در ماه اسفند، فرودین و اواخر خرداد در کشور بودیم. در موج اول برخی از استان ها درگیر بودند مانند قم و گیلان که در راس ابتلا بودند. براسا
چه کسانی ویروس کرونا را به قم و گیلان بردند؟ /گلایه صریح روحانی از برگزاری مراسم عروسی و عزا
داشته است. موج اول توام با غافلگیری بود و موج دوم عمدتا مربوط می شود به پایبندی مردم ما به آداب و سنن. عروسی ها، عزا و میهمانی های ما آداب و رسوم و زمان خاص خود را دارد. از طرفی نیز توجه زیادی هم به این بیماری نشده است. بیشتر بخوانید؛ روحانی: 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شده اند/ 5 داروی موثر داریم روحانی افزود: موج دوم محصول ریختن ترس و برگشتن مردم به زندگی
تخمین زده شده تاکنون 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شدند/احتمال ابتلای 35 میلیون نفر دیگر
تاکید کرد: از هر هزار نفر طبق این گزارش پانصد نفر متوجه ابتلا نمی شوند، حدود 350 نفر علائم خفیف دارند و 150 نفر ممکن است نیاز به بستری پیدا کنند. پس ما چند میلیون نفر دیگر را برای بستری احتمالا در پیش داریم. رییس جمهور با بیان اینکه در موج اول برخی استان ها گرفتار بودند و الان استانهای دیگری درگیر هستند، اظهار کرد: انتشار ابتلا در کشور احتمالاً از قم و گیلان آغاز شده که به مسافرانی بازمی
رئیس جمهور از احتمال ابتلای 55 تا60 میلیون ایرانی به ویروس کرونا خبر داد
رئیس جمهور امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد که تاکنون 25میلیون ایرانی به بیماری کووید 19 مبتلا شده اند و تخمین زده می شود که 35 میلیون نفر دیگر هم در معرض ابتلا باشند. حسن روحانی با استناد به آمار ارائه شده در گزارش وزارت بهداشت همچنین اعلام کرد که تابه حال حدود 14هزار نفر در کشور جان خود را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده اند و طی 150 روز گذشته نیز بیش از 200 هزار نفر
واکنش های مجازی به آمار 25 میلیونی مبتلایان کرونا در ایران/ چند نفر جان باخته اند؛ 14 هزار نفر یا نیم ...
که تا الان حدود 150 هزار نفر از هموطنان به خاطر کرونا فوت کرده اند. یک فعال محیط زیست نیز در صفحه شخصی خود نوشت: اگر سخنان رئیس جمهور درست باشد، یعنی کمتر از شش صدم درصد مبتلایان به کووید19 در ایران درگذشته اند. این کمترین نرخ مرگ بر اثر کرونا بین همه کشورهای جهان است. پس چرا به یکدیگر تبریک نمی گوییم؟ یکی دیگر از اهالی توییتر نیز به این نکته اشاره کرده که: سخنگوی وزارت
خط قرمز ما سلامت مردم است
بهرام سرمست در حاشیه جلسه امروز صبح ستاد ملی با ریاست رئیس جمهور در گفت وگو با خبرنگاران عنوان کرد: در این جلسه گزارشاتی در خصوص میزان ابتلا به بیماری کرونا ارائه شد که حدودا 25 استان در حالت هشدار و قرمز قرار دارند که در این بین استان قم در شرایط زرد است.. استاندار با بیان اینکه در هفته گذشته شاهد افزایش میزان بستری افراد مبتلا بودیم، افزود: امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده موج جدید را
استاندار قم: نگران قرمز شدن وضعیت قم هستیم/ بازگشایی ها ممکن است با محدودیت مواجه شود
شفقناقم- استاندار قم با بیان اینکه قم در وضعیت زرد قرار دارد، گفت: نگران قرمزشدن این وضعیت هستیم بنابراین اگر جایی احساس کنیم سلامت حتی یک نفر از شهروندان با خطر مواجه می شود، مجبوریم هر گونه تجمعی را لغو کنیم. به گزارش شفقنا، دکتر بهرام سرمست در حاشیه جلسه ملی مقابله با کرونا که با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس مقایسه ای که بین استان های مختلف
تاکید رییس جمهور بر افزایش تاب آوری بهداشتی ومعیشتی مردم در شرایط کنونی
کنند و متعهد به قرطینه برای گذراندن دوره درمان و رعایت شیوه نامه های بهداشتی و دستورالعمل ها شوند می توان به طور قطع در مقابل این بیماری نفس گیر به پیروزی دست یافت. وی همچنین همکاری مردم را در قطع زنجیره انتقال بسیار موثر دانست و گفت: بر اساس پژوهشی از معاونت پژوهش مبنی بر آمار های تخمینی، تاکنون 25 میلیون ایرانی به بیماری کرونا مبتلا شدند که از این تعداد 200 هزار نفر بستری و 14 هزار نفر فوت
اکنون 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شدند/ احتمال ابتلای 35 میلیون نفر دیگر وجود دارد
شرایط را برای کشور، ساماندهی محیط بهداشتی و فعالیت هایی که مورد نیاز کشور است، آماده کنیم. روحانی با اشاره به گزارش معاونت تحقیقات وزارت بهداشت گفت: در این گزارش تخمین بر این است که تاکنون 25 میلیون ایرانی به این ویروس مبتلا شده اند و حدود نزدیک به 14 هزار نفر هم جان خود را در این مدت از دست داده اند. رییس جمهوری افزود: در این گزارش آمده که تعداد زیادی در حدود 150 روز گذشته بستری بودند
روحانی: روند تولید و اشتغال و مبارزه با کرونا، باید همزمان تداوم یابد
این آماده کنیم. رییس جمهوری یادآور شد: امروز در کشورمان آنچه مردم شاهد هستند و به ظاهر مشاهده می کنند 2 موج است. یک موج مربوط می شود به اسفند و فروردین که در اواخر فروردین حرکت کاهشی و نوعی آرامشی را دیدیم و یک موج دوم که از اواخر خرداد آغاز شد و الان هم هنوز درگیر آن هستیم. مکان هایش مانند هم نبود، یعنی در موج اول برخی از استان ها گرفتار بودند ولی در موج دوم، استان های دیگری درگیر بودند
روحانی: 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شده اند/ 5 داروی موثر داریم/ موج دوم کرونا بخاطر عروسی و عزا و ...
گزارش آمده از هر 1000 نفر مبتلا 500 نفر اصلا ممکن است علائم نداشته باشند و متوجه هم نشوند. حدود 350 نفر علائم خفیف دارند و اصلا نیاز به بستری ندارند و ممکن است 150 نفر از 1000 نفر نیاز به بستری داشته باشند. پس ما یک جمعیت چند 10 میلیونی پیش رو داریم که باید خودمان را آماده کنیم. * شاهد دو موج در ماه اسفند، فرودین و اواخر خرداد در کشور بودیم. در موج اول برخی از استانها درگیر بودند مانند قم
387 نفر تعداد کل جان باختگان کرونا در قم
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکزقم ، دکتر قدیر انجام تست pcr را معیار قطعی مرگ ناشی از کرونا اعلام کرد و افزود: از ابتدای شیوع کرونا در قم تاکنون بیش از 13 هزار تست قطعی کرونا در قم انجام شده که نتیجه 3340 مورد آن مثبت بوده است. وی از آغاز موج دوم کرونا در قم طی چندهفته اخیر سخن گفت و افزود:تعداد بستری های استان در چند هفته اخیر از 80 نفر به 240 نفر رسیده است. دکتر قدیر نسبت به احتمال
روحانی: 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شدند؛ 35 میلیون نفر در معرض / شرایط خوبی در گندم داریم
مبتلایان علامت ندارند وی گفت: از هر 1000 نفر که به این ویروس مبتلا شده اند 500 نفر علامت ندارد و ممکن است متوجه هم نشوند که این ویروس را گرفتند و از آن عبور می کنند. حدود 350 نفر از 1000 نفر علائم خفیف دارند و نیاز به بستری شدن ندارد، اما ممکن است 150 نفر از هزار نفر نیاز به بستری شدن داشته باشند. رئیس جمهور خاطر نشان کرد: مردم در کشور دو موج کرونا را شاهد بودند. یک موج مربوط
تاکنون 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شده اند/احتمال ابتلای 35 میلیون نفر دیگر وجود دارد
اقتصادی مردم ادامه یابد. در گزارشی که از وزارت بهداشت به دستم رسیده این آمده است که تخمین زده می شود در 150 روز اخیر 25 میلیون ایرانی به این ویروس مبتلا شده اند و بیش از 200 هزار نفر در بیمارستانها بستری بودند و حدود 14 هزار نفر جان خود را از دست داده اند و 30 تا 35 میلیون نفر دیگر در معرض ابتلا خواهند بود. وی افزود: اگر این گزارش را مبنا قرار دهیم تعداد بستری ها دو برابر عدد فعلی 200
هنوز داروی قطعی برای درمان کرونا وجود ندارد
یجاد کرد. باید به مردم هم به حق و هم به صبر توصیه کنیم اما نباید دنبال اضطراب باشیم و احساس مقهور بودن هم نکنیم. پیروزی در برابر این بیماری ممکن است کمی سخت و زمان بر باشد اما حتما پیروز می شویم و باید محکم بایستیم و پیروزی را قطعی بدانیم. رئیس جمهوری با بیان اینکه برای قطع زنجیره ابتلا به کرونا همه باید با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی دست به دست هم بدهند، گفت: طبق گزارش معاونت تحقی
رییس جمهور: 35 میلیون ایرانی احتمالا در ماه های آینده در معرض ابتلا به کرونا هستند
خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اظهارداشت: تقریباً در ماه پنجم مواجهه با این ویروس خطرناک هستیم و البته همچنان نگرانی در داخل کشورمان و در سطح جهان به همین صورت ادامه دارد. وی ادامه داد: هنوز قدم های دیگری پیش روی مان قرار دارد که باید برداریم همانطور که بار ها بر آن تأکید شده است، چون در شرایطی هستیم که هنوز داروی قطعی و
کرونا را مسافران از ووهان به قم و گیلان آوردند / 5 داروی موثر در اختیار داریم / باید تا پایان سال، آداب ...
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: در پایان ماه پنجم در مواجهه با این ویروس خطرناک هستیم و همچنان نگرانی در ایران و سطح جهان وجود دارد. او ادامه داد: چون داروی قطعی، واکسن و ایمنی جمعی نداریم راهی نداریم که زنجیره ابتلا را قطع کنیم. در گزارشی آمده 25 میلیون ایرانی به این بیماری مبتلا شده اند. 14 هزار نفر هم جان خود را از دست داده اند و 200
موج دوم کرونا محصول ریخته شدن ترس مردم بود
اه های آینده یا امسال یا فرای امسال پیش رو خواهیم داشت. در این گزارش تحقیقاتی آمده که از هر هزار نفری که به این ویروس مبتلا می شوند 500 نفر آن ها علامتی ندارند و ممکن است متوجه نشوند که این ویروس را گرفتند و از آن عبور کردند. حدود 350 نفر علائم شان خفیف است و اصلاً نیازی به بستری شدن ندارند، اما ممکن است 150 نفر از هزار نفر نیاز به بستری شدن داشته باشند. پس یک جمعیت چند ده میلی
تاکنون 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شدند/احتمال ابتلای 35 میلیون نفر دیگر وجود دارد
/> روحانی تاکید کرد: از هر هزار نفر طبق این گزارش پانصد نفر متوجه ابتلا نمی شوند، حدود 350 نفر علائم خفیف دارند و 150 نفر ممکن است نیاز به بستری پیدا کنند. پس ما چند میلیون نفر دیگر را برای بستری احتمالا در پیش داریم. رییس جمهور با بیان اینکه در موج اول برخی استان ها گرفتار بودند و الان استانهای دیگری درگیر هستند، اظهار کرد: انتشار ابتلا در کشور احتمالاً از قم و گیلان آغاز شده که به
روحانی:تخمین زده می شود 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شده اند
جمعی در برابر این بیماری نرسیده ایم. اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از مهر و ایرنا بخوانید؛ * طبق گزارش وزارت بهداشت تخمین زده می شود تاکنون 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شدند و 14 هزار نفر هم جان خودشان را ازدست دادند. * در این گزارش آمده است که ما باید این احتمال را بدهیم که 30 تا 35 میلیون نفر دیگر در معرض ابتلا به این ویروس خواهند بود که نکته بسیار مهمی ا
موج دوم کرونا و فرسایش توان درمانی کشور
بیماران کرونا در قم مثبت است و این موضوع جای نگرانی دارد. وی با بیان اینکه به کمک مردم استان نیاز داریم تا بحران کرونا را کنترل کنیم، افزود: در حال حاضر 215 بیمار مبتلا به کرونا در قم بستری هستند، از مردم تقاضا داریم موارد بهداشتی را رعایت کنند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در ادامه اعلام کرد: اخیراً در ستاد استانی بحران کرونا مصوبه خوبی داشتیم و قرار شد همه تجمع ها شامل جشن عروسی، مراسم ختم و تشییع