پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۵۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۴/۰۸/۱۷ - ۲۳:۲۲

دومین دوره آموزش مربی گری ژیمناستیک ویژه مهدهای کودک

سرویس ورزش جوان ایرانی به نقل از مهر ؛ بخش سایر: مینا یزدانی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این دوره با هدف افزایش تعداد مربیان رشته ژیمناستیک ویژه کودکان زیر 6 سال، زیر نظر مدرس فدراسیون برگزار می شود. وی اظهار داشت: مربیان ژیمناستیک برای آموزش در مهد کودک ها موظف به حضور در این دوره هستند و با مدرک مربیگری درجه سه ژیمناستیک نمی توانند درکلاس های ژیمناستیک مهد کودک ها حضوریافته و به کودکان آموزش دهند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط