پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۵۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
گلونی ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۱:۵۰

کافه خیابان فرشته هم مگر بی کلاس می شود؟ احتمالاً مشکل از ماست

کافه خیابان فرشته هم مگر بی کلاس می شود؟ احتمالاً مشکل از ماست به گزارش گلونی مملکت ما چیزی شبیه به فنجانی است که رنگ کاپوچینو دارد اما تویش شیر و چای ریخته اند. شاید بعضی از بچه های دهه شصتی یادشان باشد. با دوستان مان می نشستیم، شیر را در چای می ریختیم، می گفتیم شیرکاکائو درست کردیم و چه مزه بی خودی هم می داد. آن وقت ها غیر از شیرکاکائو اسم دیگری بلد نبودیم تا رویش بگذاریم. ولی حالا که فکر می کنم می بینم به کاپوچینو بیشتر شبیه بود تا شیرکاکائو. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)