دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۳۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۶:۰۹

ادارات اصفهان موظف به ارائه گزارش کاهش مصرف آب به استانداری شدند

به گزارش بی باک، منصور شیشه فروش ظهر امروز در نشست مدیران و روسای ادارات، ارگان ها و نهادهای دولتی استان با موضوع بررسی همکاری های متقابل در اجرایی شدن سند جامع مدیریت تامین توزیع و مصرف آب شرب استان اصفهان اظهار داشت: تمام ادارات و نهادهای دولتی موظفند تا 15 اسفند ماه 20 درصد آب مصرفی خود را کاهش دهند. وی بیان داشت: با توجه به این شرایط از سوی دولت و استان سندهای راهبردی در بخش آب تهیه و استانداردهای بهینه سازی مصرف آب تدوین شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)