دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۳۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
دنیای اقتصاد ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۰۰:۴۴

باز هم تغییر مدیر در تراکتور

ایسنا : هیات مدیره تراکتور با استعفای محمد علیپور از سمت مدیرعاملی موافقت کرد تا مدیرعامل پیشین نفت تهران، خیلی زود از تراکتور نیز کناره گیری کند. او که 45 روز پیش توسط محمدرضا زنوزی به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد، نتوانست برف تبریز را ببیند و خیلی زود از مسندش کنار رفت. از زمانی که محمدرضا زنوزی تراکتور را خریده، این باشگاه 7 مدیرعامل عوض کرده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)