چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۳۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شما نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۲۸ - ۱۷:۱۸

ناوشکن سهند تا پایان سال عملیاتی می شود/ 2500 کشتی را ناوگروه های ایران در ...

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه در 6 سال گذشته 2 هزار و 500 کشتی را سالم از محل باب المندب عبور داده ایم، گفت: زمانی که دزدهای دریایی برای اقتصاد ما ناامنی ایجاد کنند، موظف به مقابله با آنها هستیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط