دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۵۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
55آنلاین ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۵:۲۴

ازدحام مردم برای مجوز از فرمانداری+ عکس

علیرغم اینکه سایت ثبت نام مجور تردد بین شهری از روز گذشته 99/10/16 توسط فرمانداری برای شهروندانی که متقاضی تردد هستند راه اندازی شده است اما همچنان ازدحام بسیاری جلوی درب فرمانداری وجود دارد که تعدادی از شهروندان علت آن را ایجاد اختلال در سامانه از شب گذشته عنوان کرده اند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)