یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۱۲:۵۴Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 1 بهمن 1395 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1395 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1395 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 تیر 1395 بانکداری ایرانی 31 مرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1395 بانکداری ایرانی 30 مهر 1395 بانکداری ایرانی 30 آبان 1395 بانکداری ایرانی 30 آذر 1395 بانکداری ایرانی 30 دی 1395 بانکداری ایرانی 1 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 2 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 3 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 4 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 5 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 6 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 7 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 8 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 9 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 10 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 11 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 12 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 13 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 14 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 15 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 16 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 17 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 18 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 19 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 20 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 21 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 22 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 23 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 24 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 25 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 26 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 27 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 28 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 29 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1395 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۰:۰۸    
شناخت ما نسبت به مواد مخدر جدید، یک ضرورت است. امروز باید خانواده ها را نسبت به این مواد آشنا کرد. در این یادداشت شما را با یک نوع مواد مخدر جدید و عوارض آن آشنا می کنم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۹:۵۰    
بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مسیر مواصلاتی هراز در مقاطع مختلف روان و با سرعت بیش از 72 کیلومتر گزارش شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۰۹:۰۵    
بانک تجارت شعبه تازه خود در محدوده چهارراه استانبول را آتش نشانان شهید پلاسکو نام می نهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۸:۱۰    
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی از رشد 4برابری انتشار اوراق صکوک نسبت به سال گذشته خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۵:۴۵    
سوئیسی ها با سلاحی جدید در اجلاس داووس دست به شکار پهپادهای مزاحم زدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۵:۴۰    
نیویورک تایمز و آسوشیتدپرس خبر دادند ترامپ به دلایل امنیتی قبل از ورود به کاخ سفید، گوشی اندرویدی خود را با یک گوشی خاص و سِری عوض کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۲:۱۵    
پیچیدگی عملیات نجات آتش نشان ها و برخی دلایل دیگر، باعث شده این عملیات با گذشت 36 ساعت همچنان ادامه داشته باشد
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۰    
بیمه گزاران بیمه دانا در حادثه پلاسکو می توانند از امروز با در دست داشتن اسناد و مدارک لازمه به شعب این بیمه نامه در سطح شهر تهران مراجعه کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۰:۲۵    
برآوردهای اداره ملی آمار چین در حالی از کاهش رشد سرمایه گذاری در دارایی ثابت این کشور خبر می دهد که این داده ها،ساعاتی پیش از تحلیف یکی از منتقدان سرسخت سیاست های اقتصادی پکن، منتشر شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۸:۱۰    
بسم الله الرحمن الرحیم و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون خبر جان باختن شهروندان عزیزمان در ساختمان پلاسکو که بیش تر آن ها از آتش نشانان غیور و فداکار میهن ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۸:۰۵    
رییس کل بیمه مرکزی در پی حادثه پلاسکو، پیامی صادر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۶:۵۵    
رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: هیچ مدرسه ای در مناطق 19 گانه تهران تعطیل نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۶:۵۰    
منبع: تابناک
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۶:۴۵    
کلیان کانوی؛ مشاور ارشد دونالد ترامپ که ریاست کمپین وی در رقابت های انتخاباتی را نیز برعهده داشت، با پوششی متفاوت که تداعی گر لباس نظامی است، در مراسم تحلیف حاضر شده است
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۲:۴۰    
گشایش های پدید آمده در پی توافق هسته ای برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) زمینه مناسبی را برای گسترش روابط مالی و بانکی بین المللی ایران ایجاد کرده است و شرایط برای پیشرفت های بیشتر نیز وجود دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۲:۴۰    
بلافاصله بعد از تحلیف رسمی دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، شاخص سه بازار بزرگ بورس آمریکا (نزدک، داو جونز و S&P) سقوط کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۲:۴۰    
رئیس کمیته امداد گفت: مددجوی امداد نباید در نوبت دریافت وام بماند بلکه افرادی باید در صف بایستند که به صورت میلیاردی وام های کلان دریافت می کنند و پس نمی دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۲:۳۵    
رئیس اتاق اصناف ایران احیای پلاسکو را منوط به تصمیم بیناد مستضعفان یعنی مالک ساختمان دانست و گفت: خطر مشابه ساختمان پلاسکو در کمین بازار بزرگ تهران است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۲:۳۵    
رییس اتاق اصناف ایران با اعلام اینکه ساختمان پلاسکو بیمه نبوده ولی برخی از واحدها بیمه داشتند، گفت: برآورد املیه از میزان خسارات در این حادثه 1500 میلیارد تومان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۲:۳۵    
کاهش ارزش دلار در آستانه برگزاری مراسم تحلیف دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا موجب شد تا قیمت طلا امروز با اندکی افزایش در آستانه ثبت چهارمین هفته متوالی افزایشی قرار بگیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۰:۰۰    
- در حاشیه رفتار غیرقابل توجیه برخی از مردم در حوالی ساختمان پلاسکو، محمدرضا میر شاه ولد، این کارتون را در اینستاگرامش منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۹:۵۰    
رییس اتحادیه مسکن با تاکید بر این که ریسک خرید ملک در ایران به شدت بالاست، برای کاهش خطرپذیری معاملات از دستگاه های درگیر در حوزه مسکن درخواست کرد دسترسی مشاوران املاک به اطلاعات مربوط به مسکن را ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۹:۴۵    
خزانه جواهرات ملی بانک مرکزی به دلیل محدودیت ترافیکی اعمال شده در محدوده حادثه آتش سوزی و فروریزی مرکز تجاری پلاسکو در هفته آینده تعطیل است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۹:۴۰    
طراحان تحریم ها علیه ایران، اقدامات خود علیه نظام بانکی و مالی کشور را در چند مرحله انجام دادند و تلاش کردند در سطوح و لایه های مختلف دسترسی ایران به بازاربانکی و مالی بین المللی را قطع نمایند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۹:۳۵    
راه برون رفت از وضعیت کنونی بانک ها را در تقویت روحیه رقابت و حرفه گرایی مدیریت به ویژه در بخش منابع و مصارف بانک ها اعلام کرد و گفت: علیرغم مشکلات، بخش گسترده ای از دستاوردهای دولت در این دوره ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۹:۳۰    
شاید کمتر کسی می داند که سومین ساختمان بلند تهران از دهه 1340 تا کنون برج کنونی بورس تهران است.قدمت این سازه اسکلتی آن در حالی به 53 سال رسیده که در تالار معاملات آن ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۹:۲۵    
عضو هیئت مدیره شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل وجود آزادی عمل در طرح های مصوب معماری راه را ضروری دانست و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۹:۲۰    
مقررات نمی تواند جای صداقت و درستی اشخاص را بگیرد، بلکه این مدیران واحدهای تجاری هستند که با انجام مدیریتی صادقانه حسن شهرتی برای خود و واحد تجاری تحت کنترل فراهم می آورند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۹:۲۰    
رصد معاملات دی ماه نشان می دهد، در مجموع یک ماه، 5 هزار و 387 میلیون ورقه به ارزش 32 هزار و 553 میلیارد ریال در فرابورس ایران دست به دست شده که این حجم از معاملات در 455 هزار نوبت دادوستد صورت گرفته ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۹:۱۰    
تیم ایران الف با پیروزی مقابل ارمنستان در دیدار نهایی مسابقات کشتی آزاد رقابت های بین المللی کشتی جام تختی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۹:۰۵    
در پی حادثه تلخ و اندوهبار آتش سوزی و فروریختن ساختمانی در مرکز شهر، هیات دولت، شنبه را عزای عمومی اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۹:۰۰    
طبق نتایج یک مطالعه جدید، طب سوزنی می تواند گزینه ای موثر برای درمان کولیک نوزادان باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۸:۵۵    
با اعلام سه فیلم جدید، فهرست فیلم های حاضر در بخش رقابتی حشنواره برلین کامل شد و امسال ایران نماینده ای در بخش اصلی نخواهد داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۸:۵۵    
ابراهیم رها با بیان این که جدی ترین مسائل را با لودگی مطرح می کنیم می گوید: در حوزه طنز در رسانه های رسمی به قدری محدودیت وجود دارد که مردم در فضای مجازی به دنبال عقده گشایی هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۸:۵۰    
به دنبال بروز حادثه ی آتش سازی و فروریختن مجتمع تچاری پلاسکو ، روابط عمومی بانک تجارت با صدور اطلاعیه ای از خدمت رسانی شعبه ی بانک در این ساختمان در مکان جدید خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۸:۴۵    
طبیعی است که زمین داران و زمین خواران مسکن منتظر هستند منابع پسابرجام به بخش مسکن تزریق شود تا قیمت ها جهش یابد، اما دولت باید از چنین اقدامی خودداری کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۸:۴۰    
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری منتخب آمریکا، در آستانه مراسم تحلیف خود طی نطقی در واشنگتن وعده داده است که بین مردم کشورش اتحاد ایجاد و عظمت به باور وی از دست رفته ایالات متحده را احیا کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۸:۴۰    
باراک اوباما در آخرین ساعات دوره ریاست جمهوری خود در صفحه توئیترش نوشت: خدمت به شما افتخار زندگی من بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۸:۳۵    
رییس فدراسیون فوتبال ایران با دستور رییس فدراسیون جهانی فوتبال به عنوان عضوی از کمیته مسابقات فیفا برگزیده شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۰    
رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به فعالیت کارگروهی درکمیته بررسی سانحه ساختمان پلاسکو، گفت: جلوگیری از افزایش قیمت پوشاک و طراحی محلی برای استقرار اصناف، در دستور قرار دارد
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۵    
رئیس کل بانک مرکزی، مدیران عامل بانکها را مسئول خروجی نظام بانکی دانست و به آنها توصیه کرد تا با توقعات نابجا، خردمندانه مقابله کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۰    
مقرری بیکاری کارگران شاغل در پلاسکو و مقرری بازماندگان افراد متوفی این حادثه در اسرع وقت برقرار می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۵    
مدیرعامل بانک شهر به مناسبت حادثه روز گذشته آتش سوزی ساختمان پلاسکو و شهادت تنی چند از آتش نشانان پیام تسلیتی را صادر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۰    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه پنجشنبه شب با ارسال پیامی به حسن روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران، کشته شدن شماری از شهروندان کشورمان در سانحه ساختمان پلاسکو در تهران را تسلیت گفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۵    
عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: آوار برداری نقطه ای محل ساختمان پلاسکو آغاز شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۵    
جان کربی، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا که وی نیز روز آخر خود را در این سمت سپری کرد، گفت: جان کری با رکس تیلرسون، وزیر خارجه جدید آمریکا که از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب این کشور تعیین شده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۰    
بیمه پارسیان بدینوسیله آمادگی خود را جهت ارائه خدمات به بیمه گذاران محترمی که در این حادثه دچار خسارت شده اند اعلام می دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، گفت: دولت در برنامه ششم مکلف است سهم منابع نفتی در هزینه های جاری بودجه سالانه را کاهش دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۵    
یک منبع آگاه از زنده بودن سه آتش نشان در موتورخانه ساختمان پلاسکو خبر داد و گفت: متاسفانه چهار نفر از عکاسان و خبرنگاران در زیر آوار مدفون شده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۰    
معاون وزیر نیرو با تشریح 3 سناروی جذب فاینانس در صنایع آب و برق، گفت: برنامه جذب 13.2 میلیارد یورو منابع مالی خارجی به این روش، در دستور کار است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۰    
حضرت آیت الله خامنه ای با صدور حکمی علی اکبر ولایتی را به عنوان رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۰    
آنگونه که مراجعات مردم به شعب بانکی نشان می دهد، سفته هایی با ارزش پایین در بانکها نایاب شده؛ باجه نشینان اما می گویند به دلیل تغییر یافتن مبالغ سفته و چاپ جدید، این مشکل بروز کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۵    
از 560 واحد صنفی که در این ساختمان فعالیت می کردند حدود صد واحد تجاری و اداری تحت پوشش بیمه ایران هستند و بیمه آنها نیز آتش سوزی و خطرات ناشی از آن بود و اموالشان نیز تحت پوشش است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۵    
یک فعال کارگری با اعلام اینکه دلیل کاهش بیمه بیکاری اشتغال به کار بیکاران نیست، بلکه شیوع قراردادهای موقت است، گفت: قراردادهای موقت کارگری از دوران سازندگی در کشور شروع شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۵    
منابع آگاه گفتند، رویال بانک اسکاتلند به دلیل عدم تمایل به وارد شدن به فعالیت های پرریسک تجاری، تلاش های دولت انگلیس به عنوان یکی از سهامداران اصلی این بانک برای استفاده از ظرفیت این بانک جهت تسهیل ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۵    
کسبه پلاسکو حالا سقف دخل زندگی شان روی سرشان خراب شده و دور تا دور خیابان های منتهی به پلاسکو چرخ می زنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۰    
آتش نشانان از دو جنبه تلاش می کنند به طبقات زیرزمین ساختمان پلاسکو که اکنون تلی از آوار از آن بجا مانده است، برسند و اثری از همکاران مفقود خود در حادثه فروریختن ساختمان 15 طبقه بیابند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۵    
با اجرای برجام تمام محدودیت هایی که در دوران تحریم ها برای کشورمان بوجود آمده بود برطرف شد و وضعیت ایران در حوزه بیمه به حالت عادی بازگشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۰    
صندوق بین المللی پول و بانک جهانی در گزارش هایی نوشتند، امضای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در دولت یازدهم، نقطه پایانی بر سیر عقبگرد اقتصاد ایران و امیدبخش رشد آتی به شمار می رود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۰    
با توجه به اجرای پروژه توسعه بندر بوشهر در آینده ای نزدیک توسعه این بندر، دریا محور می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۰    
رئیس اتاق اصناف ایران، حادثه فروریختن ساختمان پلاسکو را یک زنگ خطر برای همه بخش های مدیریت شهری کشور دانست و برآورد خسارت این مجموعه را حدود 1500 میلیارد تومان اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۵    
حداقل عیدی کارگران امسال یک میلیون و 624 هزار تومان و حداکثر 2 میلیون و 436 هزار تومان خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۸:۴۰    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری کنگره ملی مدیریت امور جوانان گفت: در این کنگره قصد داریم که هر دستگاه از منظر خودش به موضوع جوانان نگاه نکند و پراکندگی در پیگیری ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۸:۴۰    
24 ساعت گذشت. 24 ساعتی که در کنار خانواده آتش نشانان، ایرانیان نیز دل نگران فرشتگان نجاتی بودند که زیر آوار دومین ساختمان مرتفع تجاری تهران محبوس شده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۰    
با توجه به جمعیت زنان کشور، فعال کردن زنان در حوزه اقتصادی ضروری است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۵    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی اعمال شده در اطراف محل حادثه پلاسکو را تشریح کرده و از شهروندان خواست که از تردد غیرضروری در مرکز پایتخت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۵    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به محدودیت های اعمال شده در اطراف محل حادثه ساختمان پلاسکو اعلام کرد که جمعه بازار امروز در این منطقه برگزار نمی شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۰    
باز هم بهت در تهران، باز هم مردان باغیرت سرزمینم که ماندگار شدند به بهای جان شان...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۰    
دو خودروی چینی مونتاژ داخل لیفان 60 X و ام وی ام 550 در حالی در دو مدل دنده دستی و اتوماتیک در بازه قیمتی بالاتر از 50 و 60 میلیون تومان عرضه می شوند که در پایین ترین سطح کیفی قرار دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۵    
وقتی آتش نشانان غیوری را دیدم که ناباورانه غم گیر افتادن دوستان قهرمانشان را بر سر می زدند، در برابر کائنات زانو زدم و التماس کردم که ای کاش معجزه ای رو کند و تنها بخاطر غم دل آتش نشانان هم که شده ...