سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۰۱:۱۹Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 28 بهمن 1395 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1395 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1395 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 تیر 1395 بانکداری ایرانی 31 مرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1395 بانکداری ایرانی 30 مهر 1395 بانکداری ایرانی 30 آبان 1395 بانکداری ایرانی 30 آذر 1395 بانکداری ایرانی 30 دی 1395 بانکداری ایرانی 1 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 2 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 3 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 4 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 5 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 6 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 7 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 8 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 9 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 10 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 11 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 12 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 13 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 14 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 15 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 16 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 17 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 18 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 19 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 20 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 21 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 22 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 23 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 24 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 25 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 26 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 27 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 28 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 29 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1395 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۵۷    
محسن ایزدی این کارتون را با عنوان دور از خطر در ماهنامه خط خطی منتشر کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۰    
قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: براساس استانداردها یک بیمار نباید برای دریافت خدمات بیمارستانی بیش از 30 کیلومتر تا رسیدن به بیمارستان را طی کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۶:۱۰    
آوا جوهرچی راجع به فوت پدرش احتمال قصور را داد و از شکایت علیه شرور های شبکه مجازی به پلیس فتا گفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۶:۱۰    
بر اثر سقوط بهمن در روستای مورستان شهرستان خلخال یک نفر از اهالی این روستا مصدوم و 300 راس از گوسفندان روستاییان نیز در زیر آوار برف سقوط بهمن تلف شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۶:۱۰    
روز گذشته یکی از دانش آموزان رشته برق مدرسه محمدیه شهرستان تویسرکان در کارگاه درس و زمانی که معلم نیز در کلاس حضور داشته، دچار برق گرفتگی می شود و به بیمارستان انتقال داده می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۶:۰۵    
محمدحسین مهدویان، دیشب، پست جدیدی درباره اینکه اولین بار یک فیلم سینمایی در حرم مطهر رضوی اکران شده است، در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۳:۲۰    
همه ی مشاغل دارای استرس ذاتی یکسانی نیستند و با توجه به معیارهایی نظیر نیاز به توان بدنی بالا، خطرات شغلی، شرایط محیطی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۳:۱۵    
اینها همه نمادی است از ناکارآمدی بر هم انباشته و نشاندن قیل و کار به جای کار و چشم پوشیدن از مردم و چشم دوختن به دشمنی که حالا اوضاعش هم دگرگون شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۳:۱۵    
مطالعات محققان دانشگاه آنجلینای شرقی در انگلیس نشان می دهد قارچ های تولید شده توسط نوعی مورچه آفریقایی، خواص آنتی باکتریایی دارد و در درمان باکتری های بیماری زایی چون MRSA موثر است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۳:۱۰    
برخی افراد به محض دریافت تسهیلات از بانک ها اقدام به خرید ماشین شاسی بلند و خانه در استان های دیگر می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۵۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اتمام ساخت 4 ماهواره دانشگاهی، قطع یک هزار و 300 هزار سیم کارت بی هویت و اینترنت رسانی به 27 هزار روستا خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۳۰    
فدراسیون فوتبال عراق از برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال این کشور با یک باشگاه ایرانی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۵:۲۵    
چندی پیش مقامات ایرانی اعلام کردند که این کشور قرار است تا سال 2025 میلادی صادرات سالانه فولاد خود را به 20 تا 25 میلیون تن افزایش دهد که این رقم 10 میلیون تن بیش از هدف گذاری قبلی ایران برای صادرات ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۰:۲۵    
خلاصه دارایی ها و بدهی های بانک مرکزی حکایت از کاهش 4.7 درصدی دارایی های خارجی این بانک در آذرماه امسال نسبت به اسفند سال قبل دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۰:۲۵    
معاون نظارتی بانک مرکزی با بیان اینکه بانک خوب بانکی است که عملیات آن موجب سلامت و ثبات مالی شود، گفت: سود بانکها باید باکیفیت باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۰:۲۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن اشاره به سرد شدن هوای پایتخت از احتمال کولاک برف در برخی نقاط شمال شرق و ارتفاعات شرقی کشور خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۰:۱۵    
مشاور رییس جمهوری با بیان اینکه موجی از درخواست ها برای تاسیس بانک در مناطق آزاد ایجاد شده است، افزود: اما جریان های پولی و ارزی مستقل در مناطق آزاد به دلیل سخت گیری های بانک مرکزی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۰:۱۵    
در ماه ژانویه در حالی که میزان صادرات نفت عربستان به کره جنوبی 17.3 درصد کاهش داشته اما میزان صادرات ایران به این کشور دو برابر شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۰:۱۰    
یک کارشناس بانکی با تاکید بر اینکه نظام بانکی کشور نیازمند تزریق پول جدید است، گفت: شیوه تجدید ارزیابی دارایی خارجی بانک مرکزی یا همان تسعیر ارز برای بهبود کفایت سرمایه در ترازنامه بانک های دولتی فقط ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۰:۰۵    
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۳:۴۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در حال تهیه برنامه راهبردی طلا و جواهرات و مصنوعات مرتبط هستیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۳:۳۵    
در حاشیه جنجال آفرینی برنامه هفت و انتقاد شدید اهالی سینما از این برنامه تلویزیونی، عارف نیازی این کاریکاتور را در روزنامه قانون منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۳:۱۰    
معاون بندری و اقتصادی سازمان بنادر با بیان اینکه ظرفیت کانتینری بنادر بازرگانی از 5،4 میلیون TEU به 6 میلیون TEU در سال 96 افزایش می یابد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۳:۱۰    
اتحادیه اروپا می گوید ایران فولاد بیشتری را به کشورهای اروپایی با قیمت پایین صادر کرده است که از نظر آنها دامپینگ محسوب می شود و می خواهند ایران را جریمه کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۳:۱۰    
امروز در بازارهای جهانی با کاهش ارزش دلار، قیمت طلا نسبت به روز گذشته 2.5 دلار افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۳:۰۵    
طی مراسم ویژه ای توسط دبیرخانه کمیسیون آموزشی بانک ها و با حضور ابراهیم خدایی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، اعضای هیات مدیره برخی بانکها ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۳:۰۵    
هیئت پنج نفره ای پنجم اسفندماه به عربستان اعزام شده و ما در نامه ای که این هیئت به همراه خواهد داشت شروط خود را به وزیر حج عربستان نوشتیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۳:۰۰    
روابط تجاری شرکت های ساختمانی زیر مجموعه بانک مسکن از طریق خرید نقدی و فروش اقساطی محصولات در طرح های توسعه شرکت مدیریت سرمایه آباد تقویت می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۳:۰۰    
در هفتمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور ، از 10 رئیس موفق بانک قوامین قدردانی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۳:۰۰    
هفتمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور با شعار کنترل های داخلی؛ بهبود عملکرد و با هدف تقویت مهارت ها و افزایش علمی و حرفه ای علوم بانکداری مورد نیاز رؤسای شعب ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۵۵    
سه شنبه شب در حالی اعضای شورای پول و اعتبار به موضوع کارمزد محوری بانک ها تاکید کرده اند که از تابستان سال 93 موضوع دریافت کارمزد از تراکنش کارت های بانکی در صندوقچه این شورا خاک می خورد و بانک مرکزی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۵۰    
در بخش شتاب دهنده این مرکز، با تمرکز بر کسب و کارهای مبتنی بر نوآوری های مالی و با ارائه مشاوره لازم توسط کارشناسان متخصص و خبره، به موفقیت بیشتر آن ها، کمک می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۵۰    
پیرو درج خبری درخصوص هزینه های پیامک مشتریان توسط پست بانک ایران در رسانه ها، توضیحاتی از سوی اداره کل روابط عمومی این بانک ارائه گردید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۴۵    
با راه اندازی کانال تلگرامی بانک ملت با شناسه bankmellat_channel@ ، این بانک به صورت رسمی، فعالیت در این شبکه پیام رسان را آغاز کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۴۵    
حجت الاسلام والمسلمین منتظری نسبت به غیراستادارد بودن مخازن سی ان جی خودروهای گازسوز و انقضای بازرسی و آزمون های دوره ای مرتبط هشدار داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۴۵    
فرمانده انتظامی نقده، از دستگیری عاملان توزیع 7 میلیون و 500 هزار تومان اسکناس جعلی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۴۰    
طارمی در دور یک شانزدهم نهایی سال 2015 در تاریخ 26 می مقابل الهلال از زمین مسابقه اخراج شده بود و از آنجایی که باید در اولین مسابقه این محرومیت اعمال شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۴۰    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تشریح جزئیات آزمون دکتری 96 گفت: این آزمون روز جمعه، 6 اسفندماه امسال در یک نوبت و در 54 شهرستان کشور برگزار می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۴۰    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فردا در 16 استان کشور برف و باران می بارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۴۰    
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون از اعلام نتایج دو نمونه مثبت تست دوپینگ در مسابقات لیگ برتر فوتبال خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۳۵    
بدهی های دولت به شبکه بانکی بازهم رشد کرد با این تفاوت که این بار در آستانه تسویه بخشی از آن قرار دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۳۵    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: 12 هزار میلیارد تومان وصولی داریم و این پول برای مسکن مهر است و انتظار داریم که این پول از سوی بانک مسکن پرداخت شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۳۵    
فهرست خرید هواپیما از غول ایتالیایی- فرانسوی ATR نهایی شد و کار به مرحله مبادله سند رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۳۵    
رسانه های روسی نوشتند: بلاروس برای نخستین بار از ایران یک محموله نفتی شامل 600 هزار بشکه خریداری کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۳۰    
حسن روحانی، رییس جمهور ایران روز گذشته برای سفری یک روزه عازم عمان و کویت شد تا ضمن گفت و گو در خصوص بحران های منطقه ای و حل و فصل مسائل دوجانبه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۳۰    
امروز اما مساله ما دیگر تولید اسباب بازی نیست بلکه برای ما سامان دهی صنعت اسباب بازی کشور اهمیت دارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۳۰    
روند رشد نقدینگی ادامه دار شد و حجم آن تا پایان آذر ماه امسال به حدود 1184 تریلیون تومان رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۲۵    
قیمت جهانی طلا در هفته گذشته با رشد 1.3 درصدی روبه رو شد و شاخص ارزش دلار آمریکا نیز در برابر شش ارز معتبر بین المللی رشد 0.95 درصدی را تجربه کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۰۵    
برخلاف قرن ها پیش که کشاورزی ایران از رونق قابل توجهی برخوردار بود، این روزها نفس های این بخش به شماره افتاده. درست است که کشور ما وسعت زیادی دارد، اما 80 درصد اراضی کشور قابل کشت نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۲:۵۵    
در 20 سال گذشته، مجموع تورم محقق شده در چین حدود 45درصد بوده است. در 20 سال گذشته، مجموع تورم محقق شده ایران قریب 2400درصد بوده! به همین دلیل ساده است که سیاست ارزی مناسب برای چین ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۲:۵۰    
آرایش تجاری جدید آمریکا با اصلی ترین شرکای آسیایی اش بر اساس مازاد تجاری آنها شکل گرفته و فهرست این مغضوبان تجاری جدید این گونه اولویت بندی شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۲:۵۰    
دولت ها و نهادهای بین المللی در دهه های گذشته تلاش کردند تا با پیروی از الگوهای موفق، بتوانند مسیر تجارت شان را با دنیا تسهیل کنند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۲:۴۵    
در ابتدای هفته جاری، طرح تعطیلی دو روزه آخر هفته در کمیسیون اجتماعی مجلس به سرانجام نرسید. بحث ساماندهی تعطیلات، با دو معضل سوءتفاهم در کارکرد و ضعف شناخت در مبانی روبه رو است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۲:۴۵    
آمریکا می خواهد با تکرار ترفند تهدید و جنگ نظامی، توجه مسوولان کشور را از صحنه جنگ واقعی یعنی جنگ اقتصادی منحرف کند، مسوولان هوشیار باشند و همه همت خود را صرف حل مشکلاتی همچون بیکاری، رکود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۲:۳۵    
شاخص کل بورس تهران روز گذشته در ادامه روزهای اخیر به رشدهای آرام خود ادامه داد تا رشد نیم درصدی را در معاملات این هفته به ثبت برساند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۲:۳۰    
تاکسی رانی در تهران و بیشتر شهرهای بزرگ و کوچک، از ضعیف ترین و کهنه ترین بخش های حمل ونقل است؛ مجموعه هایی عقب افتاده که نوع خدمات دهی آنها فرق چندانی با سال های اول آغاز به کارشان ندارد و روزگار ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۲:۳۰    
تنبل نرو به کافه، کافه خودش می آیه همه می زنند زیر خنده وقتی زن جوان درحال نوشیدن قهوه داغ کنار کافه سیار، این جمله را می گوید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۳۵    
رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی با اشاره به مشکلات حوزه کار و کارآفرینی، آن را در 7 مورد اصلی خلاصه و تشریح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۱۵    
تاکسی های اینترنتی در این روزها به حدی بزرگ شده اند که به نظر می رسد توان رقابت را از آژانس ها و حتی شرکت های تاکسیرانی گرفته و خود را به کلان شهر تهران تحمیل کرده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۱۰    
نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: کسانی که بیرون از جلسات دستمزد نشستند، برداشت شان این است که ما دور هم می نشینیم و شیرینی می خوریم و یک برگه ای را امضا می کنیم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۰۵    
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط کنونی کشور برای استیضاح وزیر راه و شهرسازی مناسب نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۰۰    
همزمان با سپری شدن روزهای پایانی سال و جنب و جوش های استقبال از سال نو و همچنین خانه تکانی های مرسوم؛ یکی از بازارهایی که نسبت به قبل رونق چشمگیری پیدا می کند، بازار خودرو و خرید و فروش آن است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۰۰    
برنامه های اقتصادی، صنعتی و همکاری های بازرگانی استان البرز با استان های مختلف ارمنستان با حضور یک هیات استانی و سیدکاظم سجادی سفیر ایران در شهر ایروان بررسی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۰۰    
مهدی طارمی در بازی روز یکشنبه چند موقعیت خیلی خوب را از دست داد. او ابتدا در حالیکه تیمش 1-0 جلو بود، اگر دقت بیشتری می کرد با ضربه سر می توانست دروازه رحمتی را برای بار دوم باز کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۹:۵۵    
بر اساس مطالعات انجام شده حدود یک میلیون و 200هزار هکتار از اراضی بیابانی استان خوزستان در پدیده ریزگردها اثرگذار است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۹:۵۵    
با تاکید رئیس جمهوری طرح انتقال آب از سرشاخه های کارون به مناطق مرکزی ایران صرفا' برای مصارف آشامیدنی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۹:۵۰    
رحلت آیت ا... هاشمی در سپهر سیاسی و اجتماعی کشور بسیار تاثیرگذار است. او به عنوان یک لنگرگاه برای حفظ تعادل و اعتدال کشتی نظام بسیار نقش آفرین بود. شاگردان مکتب فکری و اندیشه های آیت ا.. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۹:۴۰    
آنتی اکسیدان های یافت شده در مواد غذایی سالم از سلول ها در مقابل آسیب حفاظت می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۹:۰۰    
از آنجایی که اغلب نمادهای حاضر در گروه خودرو که به تازگی با زیان های بالایی روبه رو شده اند، امروز نیز یکی از نمادهای این گروه با انتشار صورت مالی خود اعلام زیان فوق سنگین 9700 درصدی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۹:۰۰    
خراسان نوشت: موجودی حساب شما: 0 ریال دوباره امتحان کرد، جوان پشت سر نچ نچی کرد و زن میانسالی در انتظار پا به پا شد. جواب دوباره همان بود: 0 ریال مات و مبهوت ماند. به دیوار تکیه داد. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۸:۵۰    
قرارداد وزارت کار با چهار شرکت خارجی، برگزاری نمایشگاه صندوق های بازنشستگی، توسعه ناوگان هوایی شرکت آسمان و راه اندازی مرکز رشد کارآفرینان اجتماعی از مهمترین خبرهای هفته جاری بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۸:۵۰    
هدفمندسازی مشوق ها و معافیت های مالیاتی را می توان یکی از دستاوردهای سیاست های مالیاتی دولت تدبیر و امید دانست ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۸:۴۵    
محسن حاجی میرزایی، دبیر هیات دولت در یادداشتی با عنوان تامین مسکن گروه های کم درآمد به تشریح اقدامات اخیر دولت در حوزه مسکن پرداخت.