دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۱۱:۱۸Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 27 بهمن 1395 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1395 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1395 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 تیر 1395 بانکداری ایرانی 31 مرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1395 بانکداری ایرانی 30 مهر 1395 بانکداری ایرانی 30 آبان 1395 بانکداری ایرانی 30 آذر 1395 بانکداری ایرانی 30 دی 1395 بانکداری ایرانی 1 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 2 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 3 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 4 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 5 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 6 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 7 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 8 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 9 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 10 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 11 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 12 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 13 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 14 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 15 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 16 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 17 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 18 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 19 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 20 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 21 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 22 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 23 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 24 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 25 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 26 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 27 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 28 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 29 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1395 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۰    
در بازار امروز - شنبه - سکه تمام طرح جدید با افزایش حدود 7000 تومانی قیمت نسبت به آخرین روز هفته گذشته، به یک میلیون و 204 هزار تومان رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۵    
تامین امنیت برگزاری مراسم رسمی، عرفی و معمولی اگر با بیان انتقاد و مشکلات مردم نفی می شود، پس معنای حمله تروریستی چیست؟ آزادی بیان یعنی آزادی اندیشه و عقیده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۰    
بانک مسکن در گردهمایی آموزشی – توجیهی دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان تهران به عنوان یکی از پنج سازمان برتر استان در اقامه نماز انتخاب و تقدیر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۰    
قرار است در تابستان 2017 اولین خط تاکسی با پهپاد در دبی راه اندازی شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۵    
مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش انتقال و جابجایی حقوق و مزایای فرهنگیان را به هر بانک خصوصی بویژه بانک سرمایه تکذیب کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۹:۵۰    
به دنبال بخشنامه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران درخصوص بخشودگی 100 درصدی مبلغ جریمه موتورسیکلت های فاقد بیمه نامه شخص ثالث در سال 1395 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۵    
در جریان هفتمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور، از شش نفر از روسای شعب بانک گردشکری تقدیر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۸:۴۵    
: از نظر استانداردهای بین المللی، گسل تبریز یک گسل بسیار فعال بوده و تحلیل دوره بازگشت زلزله ها از نظر آماری بیانگر رویداد زمین لرزه در آینده این گسل است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۳:۰۰    
محققان آلمانی نشان دادند که ماساژ مو می تواند جذب نانوذرات حاوی دارو را به داخل پوست سر افزایش دهد. آنها عوامل مؤثر در این فرآیند را بررسی و شرایط بهینه این کار را مشخص کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۵:۲۵    
بانک مرکزی انگلیس در اطلاعیه ای اعلام کرد اسکناس های 5 پوندی جنجالی، حاوی چربی حیوانی را از بازار جمع آوری نخواهد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۵:۱۵    
به فاصله بیش از دو ماه از تصویب مسکن اجتماعی توسط کمیسیون زیربنایی دولت، هیئت وزیران پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور مبنی بر تامین مسکن گروه های کم درآمد در دو قالب مسکن اجتماعی و مسکن حمایتی را ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۳:۴۵    
نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از امروز پنجشنبه در مصلی تهران آغاز شد و تا 7 اسفندماه ادامه دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۳:۳۵    
زمانی به او "ژنرال کوچک" می گفتند، پسر بزرگ کیم جونگ ایل رهبر سابق کره شمالی جانشین بلامنازع پدرش تلقی می شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۳:۰۰    
در هفتمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور که با شعار کنترل های داخلی-بهبود عملکرد شعب برگزار شد، سه تن از روسای شعب موفق بانک ایران زمین توسط موسسه عالی آموزش بانکداری ایران تجلیل شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۵۵    
در سالروز ابلاغ سیاست های کلی اقتصادمقاومتی از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، بانک انصار گزارش اهم اقدامات خود را در راستای ایفای نقش به عنوان بانک مقاوم و تحقق اهداف تعیین شده در بخش مالی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۴۵    
شجاعی از آمادگی سازمان پزشکی قانونی برای دریافت مشخصات فعالان آتش نشانی کشور برای بایگانی در بانک ژنتیکی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۴۵    
چهارمین نشست دو روزه و کارگاه آموزشی مناقصات و مزایده ها با حضور محمود شایان و ناصر شاهباز از اعضای هیأت مدیره و عباس شفیعی معاون پشتیبانی بانک و همچنین با شرکت اعضای کمیسیون های قبول معاملات و ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۴۰    
دو اقتصاددان با پیش بینی قیمت دلار تا قبل و بعد از انتخابات و ارقامی مانند 4500 و کمتراز 5000 هزار تومان،اعلام کردند بانک مرکزی باید اجازه افزایش تورم دهد و بانکهای با کفایت سرمایه کمتر از 5 درصد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۴۰    
رئیس هیات مدیره توشیبا پس از زیان بزرگ هسته ای 6.3 میلیارد دلاری و تهیه گزارش های ساختگی و پنهان کردن زیان ها، استعفا کرد و قیمت سهام این شرکت معروف جهانی امروز 8 درصد سقوط کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۰    
معاون فنی و حسابرسی امور عمومی و اجتماعی دیوان محاسبات کشور گفت: هزینه جاری کشور از 89 هزار میلیارد تومان در سال 90 به 236 هزار میلیارد تومان در سال 95 رسیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۱۵    
دومین محموله نفتای پالایشگاه ستاره خلیج فارس که اوایل بهمن ماه بارگیری شده بود تا پایان این هفته به ژاپن می رسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۱۵    
رئیس سازمان امور مالیاتی با تاکید بر این نقش حمایتی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان، این اصلاحیه را راهکار اصلی برای اصلاح روند اشتباه گذشته توصیف کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۱۵    
با توجه به پتانسیل موجود در نمایشگاه شهرآفتاب، باید گفت که این نمایشگاه ظرفیت بسیار خوبی را برای برگزاری نمایشگاه های بزرگ فراهم کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۱۵    
آنچه که بازار مسکن در سالیان پیش از خود نشان داده، رشد چندان معمولی نبوده و این بدین معنی است که هرگونه تغییر و تحولی که بازار ملک و مسکن در سراسر کشور به خود می بیند شامل تمامی مناطق می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۱۰    
بر اساس آمارهای کشتیرانی و گزارش موسسه تامسون رویترز، واردات نفت هند از ایران در ماه ژانویه نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از سه برابر شده و به 554 هزار و 600 بشکه در روز رسیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۱۰    
معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس اوراق بهادار از طی مراحل قانونی برای خروج شرکت هایی با زیان انباشته از ذیل ماده 141 قانون تجارت خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۱۰    
مدیر موسسه مطالعات و پژوهش های اقتصادی گفت: سال آینده سالی است که باید با دقت و آگاهی بیشتری، نسبت به سالهای گذشته در زمینه اقتصادی، قدم برداشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۰۵    
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور از توسعه ریلی شرق کشور به عنوان یکی از اولویت های وزارت راه نام برد و از پیشرفت قابل قبول ساخت راه آهن چابهار-ایرانشهرخبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۰۰    
تا پایان برنامه ششم توسعه حمل بار از طریق شبکه ریلی باید به 30 درصد افزایش یابد که این رقم در سال 1392 هشت و نیم درصد و هم اکنون 12 درصد است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۹:۵۰    
رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان تهران گفت: درصورت نارضایتی مشتری از قیمت مبلمان، اتحادیه به صورت کارشناسی قیمت گذاری خواهد کرد و در صورت مشخص شدن گران فروشی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۹:۴۵    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 688 هزار داوطلب در آزمون سراسری سال 1396 خبر داد و گفت: داوطلبان تا ساعت 24 امروز پنج شنبه، 28 بهمن ماه جاری فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۹:۴۰    
وزیر بهداشت گفت: از بین 22 سند همکاری مشترک ایران و کوبا که از 8 ماه پیش در دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور قرار گرفت، 12 سند همکاری و یک سند نهایی به امضا رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۹:۰۵    
در سفر اخیر نخست وزیر سوئد به تهران، مدیران شرکت های متعددی به منظور احیای روابط با ایران به عنوان یک شریک تجاری بزرگ این کشور، وی را همراهی کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۹:۰۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به شناسایی افرادی که تراکنش های مالیاتی فراوانی داشتند، اما پرونده مالیاتی تشکیل نداده بودند، گفت: شیفته پست وزارت نیستم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۸:۵۵    
مدیرامور ارتباطات و حوزه مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران گفت: روح حاکم بر گزارش عملکرد بانک بیانگر این است که به سمت یک هم افزایی و یک کار مشارکتی خوب در تمامی ابعاد حرکت کرده که نشان از تدبیر و ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۸:۵۰    
معاون تعاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: با بیان اینکه 98 هزار تعاونی فعال در کشور وجود دارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۸:۵۰    
: همانطور که مشتریان بانک اطلاع دارند، رسید دستگاه های خودپرداز و پایانه های فروش امکان دسترسی به حساب های بانکی را به افراد سودجو می دهد به این دلیل که برخی اطلاعات حساب مشتریان روی این رسیدها ثبت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۰:۲۵    
بررسی کلی بودجه ارایه شده از سوی دولت نشان می دهد که باید در خصوص برخی از آمار و ارقام ارایه شده از سوی دولت به دید شک نگریست و برای تحقق برخی اهداف خرسند بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۰:۲۵    
نخستین بار نیست که مساله تغییر ساختار تشکیلاتی محیط زیست در مجلس شورای اسلامی مطرح می شود و تا کنون چندین بار این موضوع به بحث گذاشته شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۰:۲۰    
رییس جمهوری امروز به دعوت بالاترین مقام های عمان و کویت به این دو کشور تعیین کننده در حاشیه خلیج فارس سفر می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۰:۲۰    
سفر دوره ای حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران به کشورهای عمان و کویت را می توان به عنوان بخشی از تلاش سازمان یافته ایران برای تنش زدایی و گسترش همکاری های منطقه ای دانست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۰:۱۵    
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا آماده می شوند امروز در واشنگتن با یکدیگر دیدار کنند به سادگی می توان این برداشت را داشت که روابط آمریکا و اسرائیل وارد یک دوره ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۰:۱۵    
این اطمینان را به فرهنگیان می دهم که با هرگونه تخلفی که در صندوق ذخیره فرهنگیان صورت گرفته باشد، بشدت برخورد کنم و گزارشی شفاف، علمی و تخصصی به فرهنگیان ارائه خواهم داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۰:۱۰    
همسریابی! حتما شما هم برای یک بار که شده این واژه 4 سیلابی را از دیگران یا هنگام بازکردن یک سایت شنیده یا به چشم خود دیده اید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۰:۰۵    
اقتصاد مقاومتی جاده ای یکطرفه نیست که فقط دولت را به مقصد برساند، بلکه جاده ای دو طرفه با حضور بخش خصوصی و نهادهای عمومی است که منجر به توسعه ایران شده و کشور را در برابر تهدیدات داخلی و خارجی بیمه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۰:۰۵    
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (پککو) به عنوان حامی اصلی با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، دومین کنفرانس سیستم های نوین مخابرات بی سیم (MWTS) را برگزار می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۰:۰۵    
امیدواریم این سفر نشانه ای از نمود یافتن عقلانیت در طرف مقابل باشد و موجب توجه بیشتر به منافع و امنیت ملی همه کشورهای منطقه شود و سبب شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۰:۰۰    
کمتر از 40 روز دیگر به دو بازی حساس تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر و چین مانده است اما هیچ خبر امیدوار کننده ای از ساختمان فدراسیون فوتبال بیرون نیامده است. همه چیز در حد حرف باقی مانده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۰:۰۰    
بازار پول یا سرمایه؛ کدام یک سود بیشتری دارد؟ این سوالی است که خیلی از کسانی که علاقه مند به سرمایه گذاری باشند، از کارشناسان اقتصادی و تحلیلگران بازار می پرسند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۹:۵۵    
ماجرای برهم زدن سخنرانی های مقامات و مسئولان کشور از سوی عده ای با رفتارهای غیرفرهنگی و غیراخلاقی، به داستانی تکراری تبدیل شده است و تا اندازه ای ناخوشایند و نامطلوب است که همه دلسوزان کشور را بر آن ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۹:۵۵    
اجرای طرح اقتصاد مقاومتی که بارها از سوی مقام معظم رهبری به آن اشاره و تاکید شده است، می تواند کلید بازگشایی بسیاری از مشکلاتی باشد که در حال حاضر در بخش های مختلف وجود دارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۹:۵۰    
بهمن ماه سال جاری، معاون وزیر امور خارجه کویت پس از سفر به تهران، اعلام کرد ایران از متن پیام امیر کویت به جمهوری اسلامی استقبال کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۹:۵۰    
دولت ها تلاش دارند در عین کاربرد دیپلماسی رسمی در ساحت ارتباط میان دولت ها به دیپلماسی عمومی در جهت استفاده بهینه از ارتباط میان ملت ها برای توسعه رابطه میان دولت ها استفاده کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۹:۴۵    
بیش از 7 سال است که ریزگردها گاه و بی گاه ایران را به زیر پرده ای از غبار فرو می برد. در آستانه ورود به سال 96 و پایان یافتن سال 95 باز هم مسئله اختصاص بودجه برای مقابله با ریزگردها دوباره مطرح شده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۹:۴۵    
این انتصاب که با موافقت رئیس محترم قوه قضائیه انجام شده، پس از انقلاب اسلامی بی سابقه بوده و امیدواریم با حضور یک قاضی زن در سمت سرپرستی این دادسرا، اهداف دادستانی در حوزه نوجوانان بیشتر اجرائی شود .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۳۰    
رئیس موسسه عالی آموزش بانکداری ایران با بیان اینکه 22 هزار شعبه بانکی در کشور وجود دارد گفت: بهره وری شاغلان بانکها به ویژه روسای شعب کارایی نسبتا بالایی در بخش های اقتصادی دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۵    
بر اساس مصوبه هیات دولت، شرایط واردات محصولات فولادی تغییر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۵    
وزیر مسکن و شهرسازی با اعلام خبر نهایی شدن قرارداد ایران با شرکت ای.تی.آر ، افزود: مذاکرات برای خرید این هواپیما به مرحله نهایی رسیده و در حال حاضر در مرحله مبادله سند به سر می برد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۵    
بانک مرکزی در جلسه دیشب شورای پول و اعتبار مکلف شد تا زمینه های لازم برای اصلاح ساختار بانکها و صورتهای مالی آنها را فراهم کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۵    
یک کارشناس ارشد بانکی گفت: برای رسیدن به مدل جدید کسب و کار، حرکت به سوی بانکداری باز، ایجاد زیرساخت های لازم و توسعه اکوسیستم کسب و کارهای نوین باید در اولویت بانک ها قرار بگیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۱۵    
هفتمین همایش روسای موفق شعب بانک های کشور با عنوان " کنترل های داخلی، بهبود عملکرد" با حضور مدیران ارشد شبکه بانکی در موسسه عالی آموزش بانکداری ایران برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۱۵    
روسای برتر شعب بانک دی در هفتمین گردهمایی روسای موفق بانک های کشور که با شعار کنترل های داخلی، بهبود عملکرد با مشارکت 28 بانک و موسسه اعتباری برگزار شد، تقدیر شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۵    
پس از آنکه جانت یلن، رئیس فدرال رزرو آمریکا از احتمال افزایش نرخ بهره در نشست آتی بانک مرکزی آمریکا خبر داد، قیمت طلا با کاهش مواجه شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۰    
در آیینی ویژه شماری از مدیران موفق شعب بانک صادرات ایران از سوی هیات داوران موسسه عالی آموزش بانکداری ایران، بانک مرکزی ج.ا.ا شایسته تجلیل تشخیص داده شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۰    
در جریان معاملات امروز بازار سرمایه تعداد 980 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 348 میلیارد تومان در 57 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 189 واحدی در ارتفاع 77 هزار و 189 واحد قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۵:۵۵    
هفتمین گردهمایی روسای موفق بانک های کشور با شعار کنترل های داخلی، بهبود عملکرد برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۵:۵۵    
در هفتمین همایش رؤسای موفق شعب بانک های کشور، 25 رئیس شعبه موفق بانک ملی ایران مورد تقدیر قرار گرفتند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۵    
وزیر راه و شهرسازی گفت: بانک مسکن متعهد است تا وام مسکن 40 میلیون تومانی را به تمام پس انداز کنندگان پرداخت کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۵    
وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی حدفاصل روزهای چهارشنبه (27 بهمن ماه) تا شنبه (30 بهمن ماه) را اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۵    
طلا در بازار جهانی در پی اشاره بانک مرکزی آمریکا به احتمال افزایش نرخ های بهره در نشست آینده این بانک که به صعود دلار منجر شد، در معاملات روز چهارشنبه اندکی کاهش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۵    
در حالی کارمزد سهم چندانی در درآمد بانک های ایرانی نداشته و از چالش های موجود محسوب می شود که اخیرا شورای پول و اعتبار از بانک مرکزی خواستار تدوین برنامه ای به منظور افزایش سهم درآمد بانک ها از محل ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۵    
کشور عراق نه تنها در منطقه بلکه در دنیا به عنوان یکی از مهمترین شرکای تجاری و اقتصادی ایران مطرح است اما به نظر می رسد در شرایط فعلی و چالش های موجود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۰    
مهران حسین زاده با حکم مدیر عامل بانک توسعه تعاون به سمت سرپرست امور روابط عمومی و حوزه مدیریت منصوب شد .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۱:۰۵    
معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان مازندران گفت: جلب رضایت مشتریان در گرو بازاریابی صحیح و اصولی بوده و نقش آموزش کارکنان در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۱:۰۰    
برندگان نظرسنجی و بازخورد بانک پاسارگاد آقای رضا بنی هاشمی آقای اسدالله عابدی آقای حسین علیقارداش آقای سعید معصومی خلیل آباد آقای نوید نصیری آقای علی مطمئن زاده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۵    
غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی خدمات بانکی امام زاده جعفر شهرستان از خدمات رسانی پست بانک ایران در روستاها و ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۰    
روزنامه خراسان نوشت: بر اساس نامه روزهای اخیر علی لاریجانی رییس مجلس به حجت الاسلام روحانی رییس جمهور ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۲۵    
لازم الاجرا شدن اصلاح قانون مالیات های مستقیم از ابتدای سال 95 ثابت کرد که دولت تدبیر و امید معتقد به ایجاد تحولات و تغییرات جدی در نظام مالیاتی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۲۰    
نرخ گذاری امروز (چهارشنبه) بانک مرکزی از تقویت پنج ریالی دلار آمریکا به همراه 21 ارز دیگر نسبت به دیروز حکایت دارد و در مقابل ارزش 12 ارز همچون پوند انگلیس و یورو کاهش یافته و پنج ارز نیز ثابت مانده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۱۰    
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه صادرات این کالا در سال جاری به یک دوم سال قبل کاهش یافته است، گفت: بیمه خسارت مرغداران را نمی دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۰    
محمد محمدپور، مدیر عامل شرکت فناوری شهر آوازه در اجلاس سراسری رهبران مشتری مدار، موفق به دریافت نشان عالی مشتری مداری سال 1395 شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۰    
معامله 10.08 درصد سهام فروشگاه های زنجیره ای رفاه متعلق به بانک ملت که هفته پیش به ارزش بیش از 75.2 میلیارد تومان فروخته شده بود قطعیت یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۹:۴۰    
دبیر کانون انبوه سازان با بیان این که تولیدکنندگان مسکن در مسیر ورشکستگی قرار دارند گفت: پیش فروش به عنوان مهم ترین ابزار حوزه تولید مسکن به دلیل اصلاحات غیرکارشناسی، بدون کاربرد شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۹:۲۰    
بانکداری ایرانی -موسسه مالی و اعتباری کوثر طی 9 ماهه نخست سال جاری توانست بیش از 15 هزار و 219 میلیارد ریال سپرده جذب کند که در بخش دیداری و مشابه آن بیش از 255 درصد و در سایر سپرده نزدیک به 100 درصد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۹:۱۰    
بانکداری ایرانی - بانک حکمت ایرانیان در آستانه برگزاری مجمع عمومی صورت های مالی خود را منتشر و در آن اعلام کرده است که 31 ریال سود برای 9 ماه ساخته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۸:۲۰    
بر اساس زمزمه هایی که از جلسات بانکداران با بانک مرکزی بر می آید، کاهش نرخ سود بانکی فعلا منتفی شده و شاید هم پرونده آن همچون تک نرخی کردن ارز،به بعد از انتخابات ریاست جمهوری موکول شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۸:۱۰    
جنجال های کابینه ترامپ پایانی ندارد. در جدیدترین اقدام مایکل فلین، مشاور امنیت ملی، او تنها سه هفته پس از کسب این مقام استعفا داد تا اولین مقام کابینه ترامپ باشد که استعفای خود را تقدیم رئیس جمهوری ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۸:۱۰    
پیوستگی و همکاری بخش های مختلف اقتصاد، ارتقای کیفیت و پرهیز از خام فروشی محصولات داخلی راه حل های کلان ناطق نوری برای عبور از بند اقتصاد تک محوری بودند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۸:۰۵    
متولیان بازار سهام به طور سنتی نسبت به شاخص های بازار حساسیت های غیرضروری نشان داده اند. نحوه برخورد نهاد ناظر با معاملات بازار سهام همواره نشان داده است که شاخص بورس نه به عنوان دماسنج بازار ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۸:۰۰    
وزیر نفت با بیان اینکه تا آخر سال خبرهای خوش نفتی به گوش مردم می رسد، افزود: تا قبل از پایان سال، تولید از میدان مشترک پارس جنوبی به 35 هزار بشکه خواهد رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۷:۵۵    
یک کارشناس حوزه کار معتقد است کسانی که از پایین بودن سن بازنشستگی در ایران به ویژه بازنشستگی زنان ابراز نگرانی می کنند بدانند زمانی می توان به بالا بردن سن بازنشستگی فکر کرد که رفاه، امنیت شغلی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۷:۵۵    
وضعیت منابع آب های زیرزمینی در کل کشور شرایط مساعدی ندارد که برای رسیدگی به این موضوع مسسولان آبی تمهیداتی را در نظر گرفته اند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۷:۵۰    
سایپا 111، سایپا 132، سایپا 131، تیبا، تیبا هاچ بک، ام وی ام S 110، پژو پارس، سمند، پژو 405، لیفان X60 و ام وی ام 550 همچنان در پایین ترین سطح کیفی قرار دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۷:۴۵    
با گذشت حدود یکسال از سفر رییس جمهوری ایران به پاریس و امضای توافق نامه ابتدایی خرید هواپیماهای ایرباس و ATR وزیر راه و شهرسازی از نهایی شدن مذاکرات برای خرید هواپیماهای این شرکت ایتالیایی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۷:۴۰    
دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال با مصاف سرخ آبی ها با حریفان اصفهانی شان ادامه می یابد، این بازی ها بعد از داربی جنجالی هفته قبل، هیجان مضاعفی دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۷:۴۰    
واکنش اخیر آیت الله نوری همدانی به دیرکرد "شرعا حرام" که بانک ها بابت وام از مشتریان دریافت می کنند، به دفعات ازسوی دیگر مراجع تقلید مورد تاکید قرار گرفته است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۷:۳۵    
با گذشت حدود دو ماه از اعلام نام مراکز غیرمجاز نگهداری از حیات وحش در پایتخت و اولتیماتوم محیط زیست مبنی بر اعلام جرم در صورت عدم اخذ مجوز ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۷:۳۵    
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار با تاکید بر افزایش دائم ترافیک دنیا در حوزه موبایل، از 20 برابر شدن ترافیک دیتای 4G همراه اول طی مدت دو ماه خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۷:۳۵    
محققان پژوهشگاه مؤسسه تحقیقات خاک و آب با استفاده از قارچ های ریشه، نوعی کودزیستی تولید کردند که استفاده از آن در مزارع موجب بهبود عملکرد مزارع و باغات کشاورزی خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۷:۳۵    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از جلسه امروز (چهارشنبه) این فراکسیون برای تصمیم گیری در مورد استیضاح وزیر راه و شهرسازی خبر داد.
  • ۱