دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۱۶:۱۵Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 8 بهمن 1395 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1395 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1395 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 تیر 1395 بانکداری ایرانی 31 مرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1395 بانکداری ایرانی 30 مهر 1395 بانکداری ایرانی 30 آبان 1395 بانکداری ایرانی 30 آذر 1395 بانکداری ایرانی 30 دی 1395 بانکداری ایرانی 1 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 2 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 3 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 4 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 5 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 6 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 7 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 8 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 9 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 10 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 11 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 12 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 13 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 14 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 15 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 16 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 17 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 18 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 19 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 20 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 21 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 22 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 23 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 24 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 25 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 26 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 27 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 28 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 29 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1395 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۸:۱۸    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، تراکم پزشکان در تهران را عامل کمبود پزشک در مناطق محروم خواند و گفت: کمبود جدی پزشک وجود ندارد بلکه عدم توزیع مناسب پزشکان در مناطق مختلف کشور مشکل اصلی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۰۸    
مدیرعامل تامین سرمایه لوتوس پارسیان با اعلام 2 مزیت سرمایه گذاری در صندوق طلا، از راه اندازی نخستین صندوق در بورس کالا تا پایان سال جاری خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۵۸    
مدیرعامل شرکت فن آوری شهر از نصب و راه اندازی پیشخوان ارایه دهنده بلیط در سینماهای سراسرکشور خبرداد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۴۸    
هیات محترم دولت تخصیص مبلغ 200 هزار میلیارد ریال برای افزایش سرمایه بانک های دولتی را تصویب کرد که از این مبلغ 93 هزارمیلیارد ریال (نزدیک به 50 درصد) آن به افزایش سرمایه بانک ملی ایران اختصاص دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۲۳    
وزارت ارشاد نباید تولیدات هنری را خودش انجام دهد ، بلکه باید رویکرد مردمی داشته باشد. احتیاجی نیست در مسائل فرهنگی پر مناقشه حرکت کرد، کار فرهنگی بطئی است، ولی اثرات ماندگار دارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۴۸    
نهمین روز آوار برداری از ویرانه پلاسکو صبح جمعه در حالی آغاز شد که هنوز آتش از زیر آوارها زبانه می کشید و بارش باران کار را برای آتش نشانان سخت کرده بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۵۳    
گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر، با ارزش معاملاتی 477 میلیارد ریال، سهم 17 درصدی را از ارزش کل معاملات هفته نخست بهمن ماه فرابورس به نام خود کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۸:۳۳    
بر اساس بخشنامه جدید سازمان امور مالیاتی، مبنای محاسبه هزینه استهلاک شرکت های تولیدی تغییر و موجبات افزایش سوددهی آنها فراهم شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۸:۲۸    
تلاش کنید یکدیگر را بشناسید و در این مسیر صبوری پیشه کنید؛ زیرا شناخت شخصیت یکدیگر زمان بر و نیازمند تحمل و شکیبایی فراوان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۸:۲۸    
لازم می دانم تاکید کنم من نیز به سهم خود بررسی وضعیت تمام بیمارستان های دولتی را به لحاظ ایمن سازی واطفاء حریق با جدیت پیگیری می کنم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۸:۲۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی با بیان اینکه هر نوع شورای همکاری در خلیج فارس بدون عراق و ایران باطل است، به مسئولان توصیه کرد که فریب عربستان را نخورند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۸:۱۸    
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه از نجات جان پنج مادر باردار گرفتار در برف در سطح استان خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۶:۳۳    
این بازیگر سینما باز هم با انتشار تصویری از مصاحبه خود با یک روزنامه فرانسوی خبرساز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۶:۲۸    
مجید مجیدی که قصد دارد فیلمی به نام پشت ابرها را بسازد، به کانگارا رانات بازیگر زن بالیوود پیشنهاد همکاری داده بود، اما آن طور که رسانه های خارجی گزارش داده اند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۶:۱۸    
غلامعلی رجایی این عکس را در کانال خود منتشر کرده است / ضمن پوزش از مخاطبان و دوستداران ایت الله این تصویر صرفا برای پاسخگویی به جوسازی خناسان منتشر می شود/ منبع: انتخاب
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۲:۵۳    
مدیرکل دفتر مسکن روستایی بنیاد مسکن،گفت: امسال برای بهسازی 200 هزار مسکن روستایی تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۲:۴۸    
پرواز های پر ترافیک ترین فرودگاه های کشور مهرآباد، مشهد و امام خمینی(ره) علیرغم بارندگی در حال انجام است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۲:۴۸    
بر اساس گزارش انجمن جهانی فولاد (worldsteel association)، ایران طی 12 ماهه سال 2016 میلادی، 17 میلیون و 895 هزار تن فولاد خام تولید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۲:۴۳    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه جشنواره های هنرهای تجسمی بیان هنرمندانه از زندگی نسل ماست گفت:واقعیت زیر پوست شهر را از هنرهای تجسمی درک می کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۲:۴۳    
باید با عزم جدی، مشکلات کشور در عرصه های تولیدی برطرف گردد و تفکر بسیجی می تواند در این عرصه حاکم شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۲:۴۳    
وزیر نفت گفت: زمانی که پالایشگاه خلیج فارس افتتاح شود، محدودیت هایمان در توزیع بنزین یورو 5 کاهش می یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۲:۳۸    
مدیر کل دفتر صادرات گمرک ایران از واگذار شدن انتخاب صادرکنندگان خوشنام مشتقات نفت و گاز به گمرک خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۲:۲۸    
در حالی سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس با اشاره به مصوبه کمیسیون درباره تثبیت درآمدهای هدفمندی یارانه ها در لایحه بودجه 96 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۲:۲۸    
مدیرعامل هما با بیان اینکه پس از تحویل اولین هواپیماهای ATR، برای هواپیماهای بعدی این کمپانی، به تدریج در بسته های 10 و 20 تایی، فاینانسر جذب می شود، گفت: با ورود هواپیماهای جدید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۲:۲۳    
تصمیم ترامپ در ساخت دیوار حائل بین مکزیک و آمریکا در کنار اعمال تعرفه های گمرکی برای کالاهای وارداتی از این کشور به سقوط واحد پول مکزیک منجر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۲:۲۳    
سفیر پیشنهادی آمریکا برای نمایندگی این کشور در اتحادیه اروپا اعلام کرد: تا 18 ماه آینده شاهد سقوط قابل توجه ارزش یورو در بازار جهانی خواهیم بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۲:۲۳    
معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور دام گفت: با تشکیل آزمایشگاه مرجع عسل از این پس تمام عسل های تولیدی قبل از ورود به بازار نمونه گیری و آزمایش می شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۲:۱۸    
آمریکا به دنبال حذف قراردادهای تجاری چندجانبه و شکل گیری چندین قرارداد دوجانبه است
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۲:۱۳    
ایران تمایل دارد با تمام قوا و توانایی های خود به کریدور اقتصادی چین - پاکستان بپیوندند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۲:۱۳    
شرکت آلفابت که شرکت مادرتخصصی گوگل محسوب می شود از افزایش درآمد خود در سه ماهه چهارم سال 2016 خبر داد، هر چند بخشی از این درآمد به علت افزایش نرخ مالیات کاهش یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۲:۰۸    
دولت مالزی قصد دارد با هدف توسعه صادرات روغن پالم و دیگر محصولات این کشور در ایران دفتر منطقه ای تأسیس کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۹:۲۳    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: از مجموع 400 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده از سوی بانک ها طی سال جاری با توجه به همه اقدمات انجام شده فقط 20 هزار میلیارد تومان آن جذب روستاها شده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۹:۲۳    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 17 سنت افزایش نسبت به رقم پایانی دیروز، به 56 دلار و 41 سنت رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۹:۲۳    
مذاکرات گازی ایران و ترکمنستان به بن بست رسید، به طوری که ترکمن ها به صورت ناگهانی شیر گاز خود را به روی ایران بستند و ایران هم هفته گذشته اعلام کرد آمادگی دارد علیه ترکمنستان به داوری بین المللی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۹:۲۳    
تقویت دلار و فروش طلا در آستانه سال نوی چینی موجب شد تا قیمت فلز زرد امروز به رکوردی جدید به عنوان پایین ترین رقم 2 هفته گذشته دست یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۹:۱۸    
یک مقام مسئول از مراجعه 1090 نفر برای دریافت بیمه بیکاری ساختمان پلاسکو خبر داد و گفت: کارگران فاقد سابقه بیمه نیز، به مدت چهار ماه تحت پوشش بیمه بیکاری قرار خواهند گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۹:۱۸    
تعدادی از هواداران استقلال پس از پیروزی این تیم برابر پیکان تهران علیه مدیرعامل باشگاه شعار دادند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۹:۱۸    
پرواز مشهد_شهرکرد لحظاتی پیش به دلیل شرایط جوی و بارندگی پس از چندین بار دور زدن بر آسمان شهرکرد، نتوانست فرود بیاید و مجبور شد در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به زمین بنشیند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۵:۱۳    
ظاهرا اعضای هیأت مدیره استقلال به این جمع بندی رسیده اند که ممکن است در صورت برگزاری جلسه و رسانه ای شدن موضوع، این قضیه از طرف فیفا به عنوان دخالت دولت در امور یک باشگاه ورزشی تلقی شود
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۵:۱۳    
به دنبال لغو سفر نیئتو، رئیس جمهور مکزیک به واشنگتن، ارزش پزو بیش از یک درصد کاهش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۵:۱۳    
معاون شرکت شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) از طرح مساله بدهکاری ایران ایر در هیأت دولت خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۵:۱۳    
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش از امضای 35 قرارداداجاره نفتکش با شرکت های نفتی اروپایی خبر داد و گفت: تاکنون با اکثر شرکت های اروپایی همچون سپسای اسپانیا و انی ایتالیا قرارداد امضا کرده ایم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۵:۰۸    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن تحلیل بازار خارجی و داخلی طلا عنوان کرد که بازار داخلی طلا و سکه شکل تعادلی پیدا کرده و تقاضای اضافی در بازار وجود ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۵:۰۸    
در حالی دولت 3 سال پیش با قرارداد تجارت ترجیحی بازار پوشاک ایران را تقدیم ترکیه کرد که شکست این قرارداد با نابودی صنعت نساجی نمایان شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۵:۰۸    
در حالی مجموع بودجه اشتغالزایی دولت در سال 96 حدود 6700 میلیارد تومان پیشنهاد شده است که با احتساب 6 میلیون بیکار و آماده به کار سهم هر نفر برای ورود به بازار کار کمی بیش از یک میلیون تومان می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۵:۰۳    
بانک اچ اس بی سی که بعنوان چهارمین بانک بزرگ جهان محسوب می شود بار دیگر برنامه ای برای تعدیل نیرو و نیز کاهش شعب خود در بریتانیا اتخاذ کرده تا هزینه های خود را کاهش دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۵:۰۳    
عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفتی و پتروشیمی به راهکارهای افزایش شفافیت معاملات پتروشیمی اشاره کرد و گفت: یکی از مصوبه های شورای رقابت برای تنظیم بازار پتروشیمی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۱:۳۳    
تپش قلب سهامداران به اوج رسیده؛پس از افت هزار واحدی شاخص،این هفته هم قرار است نماد دو بانک دیگر در بورس بازگشایی شود؛سهامداران از بانکداران بیمناک هستندو شاخص هم، التهاب فروریزش دوباره دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۱:۳۳    
در همین حال یکی از مقامات ارشد وزارت دارایی مصر گفت: دولت مصر در حال ارزیابی توافقنامه استفاده از پول روسیه و پولی ملی مصر در معاملات دو کشور بمنظور کاهش فشار اقتصادی موجود در مصر است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۰:۴۸    
رئیس اتاق اصناف با اشاره به تاثیرات مثبت برجام بر اصناف و تولید کنندگان کشور و همچنین حضور هیات های تجاری برای سرمایه گذاری در ایران ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۰:۴۳    
خرید خودرو دست دوم برای برخی از افراد با توجه به شرایط خود مطلوبیت بیشتری نسبت به خرید خودرو صفر دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۰:۲۸    
معاون امور آب و آبفای وزیر نیرو با اشاره به کاهش 10 درصدی بارش ها در حوزه آبریز دریاچه ارومیه گفت: سطح ورودی آب دریاچه نسبت به پارسال کاهش یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۰:۰۳    
مردم چین که از بزرگترین گروه گردشگران دنیا در زمان حاضر محسوب می شوند در سال گذشته میلادی (2016) برای سفرهای خارجی خود 109 میلیارد و 800 میلیون دلار هزینه کرده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۹:۵۸    
وزیر دفاع فیلیپین با این عنوان که کشورش اطلاعاتی به دست آورده که نشان دهنده روابط نزدیک تروریست های این کشور با گروه تروریستی داعش است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۹:۵۸    
یک وزیر سابق و قاضی دادگاه عالی قانون اساسی اندونزی توسط کمیسیون مبارزه با اختلاس به اتهام فساد مالی و رشوه خواری دستگیر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۹:۵۳    
زبان هنر می تواند بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی را حل کند و امروز زبان هنر باید به بیان معضلات اجتماعی بپردازد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۹:۴۸    
سرپرست سازمان حج و زیارت در دیدار وزیر گردشگری سوریه، از اعزام هیاتی ایرانی به آن کشور برای بررسی بسترهای لازم به ویژه پیوست امنیتی برای از سرگیری سفر زائران ایرانی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۹:۲۸    
رئیس هیئت مدیره مجمع هماهنگی تشکل های بخش کشاورزی ایران با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر کاهش تعرفه واردات هشت کالای اساسی گفت: این مصوبه چند روز است که جامعه کشاورزی کشور را در شوک فرو برده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۹:۲۳    
سخنگوی آتش نشانی تهران ازتلاش برای پایان عملیات آواربرداری تا ظهر امروز جمعه خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۹:۱۳    
با مطالعات صورت گرفته توسط کارشناسان واحد ارزیابی محصولات ستاد ویژه توسعه فناوری نانو پروتکل های جدید در خصوص محصولات آنتی باکتریال از ابتدای سال آینده اجرایی می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۹:۰۸    
اگر ما از امروز به بهانه اتفاق ناگوار ساختمان پلاسکو، به احترام مظلومیت حادثه دیدگان، همه کسانی که خسارت دیده اند و خون شهدا با خودمان عهد کنیم که به کالاهای ایرانی پایبند باشیم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۹:۰۳    
وزیر ارتباطات تاکید دارد تنها مرجعی که می تواند میزان مصرف اینترنت مشترکان را به طور آنلاین بررسی کند، سازمان تنظیم مقررات است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۹:۰۳    
مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت کار می گوید: عدم تناسب میان نظام آموزشی و نیاز بازار کار موجب شده تا بیکاری در دانش آموختگان افزایش یابد و فارغ التحصیلان دانشگاهی بیشترین متقاضیان کار ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۸:۵۸    
رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران از کاهش 500 تا 700 هزار تومان قیمت برخی خودروهای داخلی طی دو هفته اخیر خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۸:۳۸    
اولین جمعه بهمن ماه تهران برفی و بارانی شد.