دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۱۶:۴۱Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 17 بهمن 1395 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1395 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1395 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 تیر 1395 بانکداری ایرانی 31 مرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1395 بانکداری ایرانی 30 مهر 1395 بانکداری ایرانی 30 آبان 1395 بانکداری ایرانی 30 آذر 1395 بانکداری ایرانی 30 دی 1395 بانکداری ایرانی 1 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 2 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 3 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 4 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 5 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 6 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 7 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 8 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 9 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 10 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 11 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 12 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 13 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 14 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 15 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 16 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 17 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 18 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 19 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 20 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 21 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 22 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 23 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 24 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 25 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 26 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 27 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 28 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 29 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1395 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۳۵    
ارزش 39 ارز در بازار بین بانکی در حالی از سوی بانک مرکزی اعلام شده که نرخ تمام انواع ارز به خواب یک روزه رفته اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۲۵    
خودرو قیمت کارخانه ای قیمت بازار تیبا 24 میلیون و 850 هزار تومان 24 میلیون و 750 هزار تومان پراید SE111 20 میلیون و 900 هزار تومان 21 میلیون تومان پراید 131 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۸:۳۴    
سرپرست مدیریت شعب قزوین و زنجان گفت: برای رسیدن به نتایج قابل اتکا و منظم در شبکه بانکی باید به صورت نظامند و علمی حرکت کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۹:۴۰    
قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات با معرفی نزدیک به 50 نفر از نمایندگان دستگاه ها به کمیسیون انتشار دسترسی آزاد به اطلاعات، یک گام به اجرا نزدیک تر شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۸:۰۰    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغاز ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری 96 از امروز،گفت: داوطلبان از امروز 19 تا 28 بهمن ماه جاری فرصت دارند برای شرکت در این آزمون ثبت نام کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۷:۵۵    
مدیرعامل شرکت در جلسه ای که باحضور معاون مالی و اقتصادی، کارکنان این معاونت و مسئولان مالی سرپرستی استان ها برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۷:۰۰    
رییس سازمان خصوصی سازی از امکانپذیر شدن پرداخت مابه التفاوت مجموع سود سهام تا مبلغ کل ( یک میلیون تومان) توسط مشمولان خبر داد وگفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۶:۵۵    
نشست ماهیانه نمایندگان تحت سرپرستی شعبه گرگان برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۷:۵۵    
مدیرعامل بانک اقتصادنوین به پاس قدردانی از تلاش و کوشش های مدیرعامل و کارکنان شرکت لیزینگ اقتصادنوین در کسب رتبه نخست بهره وری و سودآوری، از مدیرعامل این شرکت قدردانی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۷:۵۵    
در حالی که اغلب بانک های دولتی و خصوصی با زیان های چند هزار میلیاردی در صورت های مالی خود مواجه بوده اند، بانک کارآفرین بر اساس صورت های مالی 9 ماهه خود، یک هزار و 270 میلیارد ریال سود ثبت کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۹:۰۰    
بخش نظارت بانک مرکزی در ادامه ساماندهی موسسات موجود فعال در حوزه بازار غیر متشکل پولی و نیز جلوگیری از ایجاد و توسعه نهادهای پولی غیرمجاز با همکاری سایر دستگاه های ذیربط تلاش کرده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۹:۰۰    
بررسی مستندات برنامه ششم توسعه نشان می دهد که میزان گاز طبیعی در نظر گرفته شده برای تزریق، کمتر از نیاز واقعی بوده و ارقام در نظر گرفته شده پاسخگوی نیاز واقعی تزریق نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۸:۵۵    
شهاب کرمی با عقد قراردادی به مدت یک سال و نیم به عضویت پرسپولیس درآمد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۸:۵۰    
ارزش کل بورس تهران از سه شنبه 2 هفته پیش که نماد بانک ملت پس از 6 ماه در بورس باز شد، تا دیروز (شنبه) 10 هزار میلیارد تومان، معادل 2.5 میلیارد دلار کاهش یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۸:۳۰    
مشاور رئیس کل بانک مرکزی جزئیات مدل جدید نظارتی بانک مرکزی را تشریح کرد و با بیان اینکه بانکها به نهاد ناظر، اطلاعات غلط می دهند، گفت: بانکها به کلکسیونی از ریسکهای نامتعارف تبدیل شده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۸:۳۰    
مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی نسبت به خرید و فروش بنزین فله ای و مکمل سوخت در حاشیه جایگاه های سوخت کشور هشدار دادند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۸:۲۰    
سحر قریشی بازیگر 29 ساله بعنوان مدل تبلیغاتی یک شرکت وارد کننده لنز های رنگی فعالیت می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۲۰:۰۰    
پنجمین جشنواره تکریم کارکنان مدیریت شعب استان تهران (میثاق فجر کوثر) همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور دکتر رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر، معاونین و مدیران حوزه مرکزی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۹:۵۵    
مدیر ناحیه 4 موسسه اعتباری ثامن در بازدید از سرپرستی لرستان گفت: در حال حاضر تمرکز ثامن بر طرح های جدید تسهیلاتی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۹:۵۵    
پنجمین جشنواره تکریم کارکنان مدیریت شعب استان تهران (میثاق فجر کوثر) همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور دکتر رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۹:۵۵    
با اندازه گیری کیفیت خدمات،می توان نقاط قوت و ضعف خدمات ارائه شده را شناسایی و برنامه های جامع و مدونی برای بهبود کیفیت و ارتقاء رضایت مشتریان ارائه داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۹:۵۵    
اولویت روزهای پایانی سال وصول مطالبات، اعتبار سنجی دقیق پرونده ها و رعایت دستورالعمل ها و بخش نامه های صادره در پرداخت تسهیلات است .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۹:۱۰    
محصولات 10 استان و برند فرش نفیس ایرانی در محل کاخ نیاوران به نمایش گذاشته می شود که این محصولات قیمتی حدود 600 میلیون تومان تا یک میلیارد تومان قیمت دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۹:۰۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: پیشنهاد می شود که مرحله نخست خود تولیدکنندگان بر روی محصولات تولیدی خود قیمت کالای مدنظر خود را درج کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۹:۰۵    
یک عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن خواستار آزادسازی قیمت سنگ آهن و فرآورده های آن از جمله کنسانتره و گندله شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۸:۵۰    
مدیران دو شرکت چینی که در لیست جدید تحریم های دولت آمریکا علیه ایران قرار گرفته اند، گفتند که آنها تنها کالاهای عادی به ایران صادر کرده اند و تصور نمی کنند که اقدام خلافی مرتکب شده باشند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۸:۵۰    
در دیدار با وزیر امور خارجه ایران قرار بر این شد که هر ساله در حوزه ای مشخص برای همکاری اقتصادی با سایر کشورها برای بازاریابی و برای ارتباطات بین المللی هدفگذاری مشترک انجام شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۸:۴۵    
رئیس سازمان اموال تملیکی با اعلام اینکه از سالانه 15 میلیارد دلار قاچاق تنها 900 میلیون دلار آن کشف می شود، گفت: به نظر می رسد اموال بابک زنجانی در نهایت به صورت تهاتر با بدهی نفتی او تسویه شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۸:۴۰    
ما امیدمان به خودروسازان داخلی بود که بتوانند خودروهای پایه گازسوز را در داخل کشور تولید کنند و در این رابطه وزیر نفت نیز به وزیر صنعت نامه نوشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۸:۴۰    
رئیس خانه معدن ایران از یک تصمیم خطرناک و با حب و بغض برای بخش معدن در برنامه ششم خبر داد و با اعلام اینکه در عمده معادن بزرگ کشور حتی در یک کیلو هم تخلف اتفاق نمی افتد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۸:۴۰    
بهترین راه این است که صندوق بازنشستگی ایران ایر به صندوق بازنشستگی کشوری یا صندوق تامین اجتماعی الحاق شود تا این بار از دوش هما برداشته شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۸:۲۵    
محصول 2008 جدید که تا چند روز دیگر در بازار اروپا عرضه می شود تا یک ماه دیگر در ایران خودرو تولید می شود که این امر در تاریخ خودروسازی کشور بی سابقه است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۸:۱۵    
هواپیمای ایرباس 330 ایران ایر از سری 200 به زودی به ایران پرواز خواهد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۸:۱۰    
با توجه به اینکه تنها یک هفته به زمان واریز یارانه نقدی باقی مانده، برخی سرپرستان خانوار باید در انتظار دریافت پیامک برای حذف از لیست دریافت یارانه باشند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۸:۰۰    
یکی از مدیران کارخانه تولید لوازم خانگی کشور در استان قم با بیان این که نوسانات نرخ ارز موجب ضرر واحدهای تولیدی شده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۷:۵۰    
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 96 عنوان کرد: قیمت بنزین و دیگر حامل های انرژی در سال 96 افزایش نمی یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۷:۴۵    
تله سیژ دربند سر برای رفع نقص های احتمالی فک پلمپ شده بود ولی اتفاق اخیر به دلیل سهل انگاری فرد بوده و نقص فنی درآن دخیل نبوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۷:۴۵    
حضور نمایندگان شرکت های سایپا و ایران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران قطعی است و در این نمایشگاه بیش از 250 شرکت داخلی و خارجی شرکت خواهند کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۷:۲۰    
هر سهم هلدینگ دارویی برکت با عرضه اولیه 10 درصد به روش جدید ثبت سفارش ، 242 تومان کشف قیمت شد اما در ادامه با کاهش قیمت و انصراف عده ایی از سهامداران روبرو شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۷:۱۵    
محمدتقی بهشتی مدیر شعب استان گلستان بانک ایران زمین با حضور در دفتر فرمانداری با دکتر حسینی فرماندار و بخشدار مرکزی این استان دیدار و پیرموان مسائل بانکی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۷:۱۵    
محسن ملکی معاون مدیر شعب استان های بانک ایران زمین از شعب استان همدان بازدید و با کارکنان این شعب دیدار و گفتگو کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۷:۱۵    
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران از برقراری بیمه بیکاری 500 کارگر ساختمان پلاسکو خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۷:۱۰    
بانک توسعه صادرات در راستای جلب سرمایه های خارجی، جذب و انتقال فن آوری، تربیت نیروی انسانی، فراهم کردن فرصتهای شغلی، نفوذ در بازارهای خارجی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۷:۰۵    
طی حکمی از سوی علی اشرف افخمی ،رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن عباس دانشور حکیمی به سمت سرپرستی مدیریت بین الملل و تجهیز منابع این بانک منصوب شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۷:۰۵    
فاز اول نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان با بهره مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن و طی مراسمی با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری افتتاح می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۷:۰۵    
در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شرکت ره پویان صالح با تسهیلات بانک صنعت و معدن و طی مراسمی با حضور نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۷:۰۰    
تیزر رادیویی حال و هوای خوب که به اطلاع رسانی درباره خدمات بانکداری الکترونیکی بانک کشاورزی و مزایای آن می پردازد در مسابقه بهترین آگهی های رادیویی مقام برتر را کسب کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۶:۵۵    
سیاوش زراعتی مدیر عامل بانک صادرات ایران ضمن بازدید از شعبه مهدیه تهران بر بهبود شاخص های عملکردی بانک تأکید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۶:۵۵    
دکتر محمد هاشم بت شکن مدیرعامل بانک مسکن در نشست خبری خود با خبرنگاران جزییات نحوه دریافت تسهیلات متمم 10 میلیون تومانی مسکن مهر ، افزایش سرمایه بانک مسکن ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۶:۵۰    
مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر از فعالیت 250 دستگاه کارتخوان این بانک در نمایشگاه کتاب ساری خبرداد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۶:۵۰    
مدیران عامل و اعضای هیات مدیره بانک ها به همراه معاونین وزیر امور اقتصادی و دارایی و مسئولین این وزارتخانه در سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی، با آرمان های امام راحل تجدید بیعت کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۶:۴۰    
واحد پرداخت خسارت تربت جام بیمه آسیا با حضور نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و هیأت همراه همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۶:۳۵    
بیمه دانا همکاری خود را با شرکت های بیمه هندی که از رتبه بالایی برخوردارند و در دوران تحریم نیز با این شرکت در بخش اتکایی همکاری خوبی داشته اند ، توسعه می دهد .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۳۰    
سخنگوی قوه قضاییه دی ماه سال 93 در نشست خبری خود از صدور قرار مجرمیت بابک زنجانی با 2000 صفحه خبر داد و به خبرنگاران گفت که این پرونده بسیار سنگین و شامل 209جلد است و با ملزومات آن هر جلد 200صفحه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۲۵    
رمان های ادبی ظرفیتی برای سریال ها ، 1.8 میلیارد دلار به کام خودرو های وارداتی ، غبار معادن شن و ماسه بر نخل های بوشهر و کشاورزی ایران ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۲۵    
شاید یکی از این 3 زن ، سرمایه داری در برابر سوسیالیسم: مجادله ای تغییریافته ، اصول مرئی بازار آزاد ، کشتی گرفتن با کارگردان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۲۵    
گزینه های مکمل برای اصلاح نظام ارزی ، تحولات درونی بورس در محاصره ریسک غیرسیستماتیک ، حساسیت 2بخش اقتصاد ی به ساز و کار تسهیلات د هی و قانونی که قرار بود تشکل ها را ارتقا دهد از مهم ترین موضوع های ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۲۰    
آیت ا... هاشمی فرزند زمان خود بود ، اجباری شدن بیمه خوشحال کننده است ، روحانی توان خلع سلاح ترامپ را دارد و رضایت مردم منطقه از خودرو های ایرانی از مهم ترین موضوع های اختصاصی روزنامه آرمان در شماره ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۲۰    
ابراهیم اصغرزاده، اصلاح طلبی است که برای رسیدن به جایگاه امروزش فراز و فرودهای فراوانی را تجربه کرده و از رادیکال ترین حرکات دانشجویی پیش از انقلاب تا بازی به هم زدن های پس از انقلاب خاطرات فراوانی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۲۰    
در حالی که سازمان توسعه تجارت براساس آخرین دستورالعمل خود تعرفه واردات برخی محصولات ترکیه را کاهش داده ، بسیاری از سرمایه گذاران خارجی براین باورند به دلیل نابسامانی های موجود در این کشور ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۱۵    
گفت وگوی ملی، ضرورت وحدت ملی ، برف و سرما مدارس 14 استان را تعطیل کرد ، کاخ رسانه به وجد آمد و بار مالی 950 میلیارد تومانی بازنشستگی 20 ساله زنان در تأمین اجتماعی از مهم ترین موضوع های اختصاصی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۱۵    
دونالد ترامپ اگرچه از زمان تبلیغات انتخاباتی واکنش خوبی نسبت به توافق هسته ای و ایران نداشت اما در روزهای پس از پیروزی در انتخابات موضع ملایم تری نسبت به ایران از خود نشان داد اما طی هفته گذشته هر ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۱۵    
آخرین تغییرات انتخابات شوراها ، یک مورد عجیب در میان آن هفت کشور ، تعاملات منطقه ای، خنثی سازی خصم ترامپ و بنیانگذار کتابخانه ملی از مهم ترین موضوع های اختصاصی روزنامه مردم سالاری در شماره یکشنبه 17 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۱۵    
فیلم مزخرف روح آدم رو چروک می کنه عباراتی که شخصیت یکی از فیلم های این دوره از جشنواره بیان می کند رساتر از هر بیانی توصیف گاه و بی گاه این روزهای حاضران در سالن همایش های برج میلاد است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۱۰    
نشست مجمع تشخیص مصلحت در غیاب هاشمی ، ابقای بودجه فرهنگی نهادهای خاص ، همنشینی نصیریان و فرمان آرا ، هر دو طرف در سوریه باید دست از مطالبات حداکثری بردارند و کارگران پلاسکو شب عید به دنبال بیمه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۱۰    
بررسی آمارهای تجارت 10 ماهه کشور نشان می دهد، ایران طی این مدت 101 میلیون دلار خودرو و و قطعات به 20 کشور جهان صادر کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۰۵    
پس از آنکه وزارت امور خارجه ایران در واکنش به اقدام ترامپ در منع حضور ایرانی ها در آمریکا اعلام کرد که کشتی گیران آمریکایی حق حضور در جام جهانی کشتی را ندارند می شد حدس زد که این موضوع در نهایت به ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۰۰    
400 فروشگاه تبریز در مدت یک ماه دست به دست هم دادند تا فقط کفش ایرانی بفروشند خراسانی ها، مراغه ای ها، شبستری ها، مرندی ها و آذرشهری ها به حرکت بزرگ بازاریان تبریز پیوستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۰۰    
با تصمیم دولت، وزیر امور اقتصادی و دارایی مجاز است به نمایندگی از طرف دولت، ضمانت نامه های کلی و یا اختصاصی برای استفاده از تسهیلات مالی خارجی را صادر کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۰۰    
بی تفاوتی بازار نفت ایران به هیاهوی ترامپ ، ترامپ نمی تواند به برجام دست بزند و وقتی شهر کولبران، دروازه ورود مواد مخدر صنعتی شد از مهم ترین موضوع های اختصاصی روزنامه همدلی در شماره یکشنبه 17 بهمن به ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۰۰    
دو تهدید رشد صنعتی ایران ، فهرست اولین ها در تجارت ، برندگان و بازندگان خروج پتروشیمی ها و اخذ مجوز احداث 300 مگاوات نیروگاه خورشیدی در یزد از مهم ترین موضوع های اختصاصی روزنامه دنیای اقتصاد در شماره ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۰۰    
وقتی صنعت خودرو به این گستردگی در ایران وجود نداشت، نساجی، صنعتی مطرح در کشور بود. این را گلناز نصراللهی، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت می گوید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۵۵    
یک تحلیل گر سیاست خارجی جمهموری اسلامی ایران معتقد است استراتژی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در طول 38 سال گذشته ثابت بوده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۵۵    
ضد و نقیض های لایحه ای که طرح شد ، تدبیر تهران، بی تجربگی واشنگتن ، روی موج ترامپیسم ، داغ شدن تنور نمایشگاه کتاب در تب انتخابات و سسمی بازشو ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۵۵    
مواضع و اقدامات تند دونالد ترامپ در مورد ایران به گونه ای پیش رفته که نه تنها این کشور، بلکه کشورهای دیگر نیز در مورد مشی و چگونگی رابطه خود با دولت جدید آمریکا تصمیم به رویکرد احتیاطی گرفته اند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۵۵    
اگر با ملت ایران با زبان تعامل و تکریم گفتگو کنند، می توانند پای میز مذاکره بنشینند و به نتایج خوبی دست پیدا کنند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۵۰    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 23.4 درصد از افراد 15 تا 64 سال در طیفی از ناامنی روانی قرار دارند...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۵۰    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - در حاشیه اخراج تمام ایرانی های کادر فنی و غیر فنی(!) تیم ملی، احمد عربانی این کارتون را در روزنامه قانون منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۲۰    
نوعی خروس به رنگ سیاه در اندونزی پرورش داده می شود که اغلب در مراسم و تشریفات مذهبی از آن استفاده می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۱۵    
حقوق و فوق العاده های نیروهای وظیفه سرباز معلم در سال 95 مشخص شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۱۰    
سخنگوی وزارت خارجه از موافقت با صدور روادید برای تیم ملی کشتی آمریکا خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۰۰    
بانکداری ایرانی - شرکت آسان پرداخت در خصوص استفاده این شرکت از بستر USSD به سازمان بورس طی نامه شفاف سازی کرده و اعلام کرده است که تراکنش های این حوزه طبق روال قبلی تداوم خواهد داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۰۰    
در زمان احداث جاده پل زال گفتند که قلب زاگرس تسخیر شد اما با این نهالکاری ها و احیای جنگل های منطقه می توان آن را دوباره به دست آورد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۹:۵۵    
مدیر دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد ضمن بیان اینکه صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد خدمات مختلف مالی را به شرکت های دانش بنیان و پژوهشگران ارائه می کند از اخذ مجوزهای لازم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۹:۵۵    
محققان موفق به توسعه روشی نوین برای بهبود زخم های مزمن شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۹:۵۰    
اداره امور سهامداران بانک اقتصادنوین در اطلاعیه ای جزییات توزیع اوراق جدید این بانک بر مبنای سرمایه جدید را اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۹:۵۰    
یکی از مشکلات ازدواج های مجدد تعمیم دادن تجربیات گذشته به شرایط جدید است. این مساله باعث می شود تجربیات تلخی که با همسر قبلی داشته ایم به همسر جدید تعمیم دهیم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۹:۴۰    
مدیرکل دفتر کاریابی های وزارت کار از مراجعه 470 هزار نفر به دفاتر کاریابی ها در 10 ماهه امسال خبر داد و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۹:۴۰    
هفته جاری قیمت دو مدل خودروی داخلی در بازار کاهش یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۹:۴۰    
همه بخش های کشور یک بانک تخصصی برای خود دارند ولی بخش تعاون که یک سوم اقتصاد کشور را در اختیار دارد تاکنون از داشتن یک بانک تخصصی محروم بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۹:۳۵    
دی ماه امسال تولید هفت مدل خودروی سواری در خودروسازان داخلی به صفر رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۹:۳۰    
معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره زمان تک نرخی کردن ارز، گفت: هرچند دولت برای تحقق این امر مهم تا پایان امسال برنامه ریزی کرده بود اما در زمان کنونی، عملی نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۸:۰۵    
جمعی از مدیران ارشد و کارکنان بانک دی همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) با آرمان های امام راحل تجدید بیعت کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۷:۴۰    
با صدور دستورات ویژه قضایی برای بررسی دقیق نسخه های درمانی در یکی از بیمه ها، ماجرای کلاهبرداری های میلیونی از طریق دفترچه های درمانی در حالی لو رفت که مسئول یک داروخانه به همراه یکی دیگر از متهمان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۷:۲۰    
دوره تربیت مدرس" مبارزه با پولشویی" موسسه عالی آموزش بانکداری ایران با حضور توکلی مدیر امور استان ها، رحیمی سرپرست اداره مبارزه با پولشویی و معاملات مشکوک ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۷:۱۰    
بانکداری ایرانی -بیمه های بازرگانی با سرمایه اشخاص حقیقی و حقوقی بخش غیرعمومی اداره می شود و روشن است که آنها به انگیزه کسب سود وارد فعالیت بیمه گری شده اند و اگر قرار باشد سودی در بین نباشد دلیلی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۷:۰۵    
بانک قرض الحسنه مهر ایران در جهت تسهیل امور بانکی مشتریان، نسخه Android همراه بانک را راه اندازی کرده است.