دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۱۹:۲۹Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 12 بهمن 1395 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1395 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1395 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 تیر 1395 بانکداری ایرانی 31 مرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1395 بانکداری ایرانی 30 مهر 1395 بانکداری ایرانی 30 آبان 1395 بانکداری ایرانی 30 آذر 1395 بانکداری ایرانی 30 دی 1395 بانکداری ایرانی 1 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 2 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 3 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 4 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 5 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 6 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 7 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 8 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 9 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 10 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 11 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 12 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 13 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 14 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 15 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 16 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 17 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 18 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 19 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 20 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 21 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 22 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 23 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 24 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 25 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 26 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 27 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 28 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 29 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1395 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۹:۴۰    
هم زمان با اعلام خبر موافقت با بسته شدن دو تاکسی آنلاین در ایران، گفته می شود برنامه های اسنپ و تپسی دچار اختلال شده و کاربران قادر به دریافت سرویس نیستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۹:۳۰    
استقبال بی نظیر از نوکیا 6 در چین باعث شد تا HMD(اجاره کننده لایسنس تولید گوشی با برند نوکیا) تصمیم بگیرد زودتر از موعد وارد بازار بین المللی شود. همچنین نمونه مفهومی نوکیا P1 در فضای مجازی منتشر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۹:۲۵    
محسن الهامی پور، که در یکی از نمایندگی های شعبه امیرکبیر بیمه سرمد مشغول به فعالیت است، در مسابقات جهانی دومیدانی سال2017 امارات متحده عربی حاضر و موفق به کسب مقام اول شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۹:۱۰    
اکنون از پس سال های پرفرازو نشیب وروزهای حادثه خیزواکاوی کارنامه انقلاب اسلامی می تواند دلسپردگان این انقلاب بزرگ را در ترسیم آینده ای بهتریاری کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۳:۱۰    
دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در احکام جداگانه معاون توسعه مدیریت، معاون حقوقی و امور مجلس و مشاور در امور بین الملل این دبیرخانه را منصوب کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۲:۲۵    
بزرگترین دوره آموزشی با موضوع مبارزه با پولشویی بصورت همزمان در سراسر کشور با استفاده سیستم ویدئو کنفرانس با حضور 50 نفر از کارکنان مدیریت و شعب استان تهران به صورت حضوری و 225 نفر از کارکنان مدیریت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۲:۰۵    
مدیر شعب بانک مسکن اصفهان در جلسه شورای مسکن استان بسته خدماتی بانک مسکن را در راستای رونق بخش مسکن و ساختمان تشریح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۱:۱۵    
پس از تصویب افزایش مستمری مددجویان نهادهای حمایتی به اندازه 20 درصد حداقل حقوق مصوب در برنامه ششم توسعه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۱:۰۰    
موضوع آزمایش موشکی ایران در سمنان به مسئله ای مهم برای واکنش آمریکایی ها در سطح کلان بین المللی تبدیل شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۰:۵۰    
حسن غفوری فرد از چهره های شناخته شده برای نسل های مختلف انقلاب اسلامی است. شخصیت علمی، سیاسی و ورزشی ایشان موجب شده است که شخصیت چند وجهی از او در اذهان شکل بگیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۰:۴۰    
مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که تخریب نزدیکان رییس جمهور از سوی مخالفان دولت به ضرر خودشان است، خواستار برخورد قوه قضاییه با اتهام زنندگان شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۹:۳۵    
اگر مجلس تصمیم گرفته که بیمه سلامت ایرانیان به وزارت بهداشت برود در صورتیکه استقلالش حفظ شود ایرادی ندارد اما در دنیا ثابت شده نظام های سلامتی موفق بوده اند که نظام بیمه ای کارآمد و موفق داشته اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۹:۱۰    
مرور عملکرد بانک مرکزی برای بهبود شاخص های کلان اقتصاد در دولت یازدهم بیانگر موفقیت در مهار رشد پایه پولی و ضریب فزاینده نقدینگی در این دوره است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۹:۰۰    
تصویری از سکانس حضور دکتر روحانی در نوفل لوشاتو و در محضر حضرت امام خمینی(ره) در قسمت نود و سوم سریال "معمای شاه "
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۸:۵۵    
بانک مرکزی 3 محور اصلی اصلاح نظام بانکی را کاهش نسبت مطالبات جاری، مبارزه با موسسات مالی غیرمجاز و مدیریت بدهی بانک ها اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۸:۵۰    
گر چه سرمایه گذاری در موسسه های غیرمجاز با ریسک بالایی همراه بوده و البته بانک مرکزی هم بارها هشدار داده که سپرده گذاران از حرکت به این سمت خودداری کنند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۰:۵۰    
گزارش تفریغ بودجه سال 94 نشان می دهد، از مجموع 133 شرکت آماده واگذاری که آگهی و عرضه شد، فقط 5 شرکت به فروش رسیده و عملکرد سازمان خصوصی سازی در این زمینه ضعیف ارزیابی شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۰:۴۰    
مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب استان خراسان رضوی گفت: در صورت موافقت بانک مرکزی کوثر آمادگی تبدیل شدن به بانک را دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۸:۴۶    
در این مراسم که روز یکشنبه دهم بهمن ماه سال 1395در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد به شرکت های برگزیده بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۶:۲۶    
شرکت هواپیمایی ایرآسیا در مالزی، بزرگترین ایرلاین آسیایی اعلام کرد، 10 کشور عضو اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آسه آن) می توانند از این موقعیت به نفع خود استفاده کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۶:۲۶    
شرکت بیمه رازی به مناسبت بزرگداشت ایام دهه ی مبارک فجر و طلوع انقلاب شکوهمند اسلامی از تاریخ دوازدهم تا بیست و دوم بهمن ماه 1395، تخفیف های ویژه ای را برای هموطنان گرامی در نظر دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۶:۲۶    
تا زمانی که خودرویی برای جایگزینی در سبک پژو و پراید معرفی نکرده ایم،نمی توانیم آنها را از رده خارج کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۶:۲۱    
معاون امور بین الملل وزارت نفت:مشکلات حقوقی زیادی وجود ندارد و آنهایی که وجود داشته نیز با برجام برطرف شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۶:۱۶    
براساس گزارش دیوان محاسبات، طی ماه های سال 1394 یارانه تعداد 3 میلیون و 235 هزار و 456 نفر قطع شد و صرفه جویی حاصل از این اقدام دولت، حدود 955 میلیارد و 100 میلیون تومان بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۵    
اگر شما هم جزء آن دسته از افراد تنبلی هستید که برای صدور فرمان انجام کاری حتی حاضر به تایپ کردن و حرف زدن هم نیستید به زودی می توانید این کار را با ذهنتان انجام دهید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۰    
نخستین پل چاپی جهان به وسیله چاپگر سه بعدی در اسپانیا ساخته شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۵۵    
دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه 1394 را منتشر کرد. این گزاش بازهم از تکرار انحراف هدفمندی یارانه ها، عدم تحقق درآمدها، کسری ناشی از هزینه های بالای پرداخت های نقدی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۵۰    
هیچ نگرانی بابت مصرف مرغ و تخم مرغ وجود ندارد چرا که ویروس آنفلوآنزا نسبت به گرما و درجه پخت آن حساس است و تاکنون نیز هیچ گزارشی برای شیوع این بیماری در انسان ها در دنیا منتشر نشده است و با پختن آنها ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۵۰    
در پی حضور هیات اقتصادی بلند پایه فرانسوی به همراه وزیر امور خارجه این کشور، رئیس این هیات فرانسوی اصلی ترین مشکل همکاری با ایران را عدم ورود بانک ها غربی برای تامین مالی عنوان کرد و گفت که فرانسه را ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۵    
کریدور برای سومین سال پیاپی از شرکت های حوزه تجهیزات آزمایشگاهی متقاضی حضور در پاویون ایران در نمایشگاه ARABLAB 2017 حمایت می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۰    
با اینکه میزان درآمد نفت و فرآورده های آن در بودجه سال قبل در مقایسه با منابع مالیاتی پیش بینی شده به عنوان دو جزو اصلی منابع دولت در سطحی پایین تر است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۰    
ابعاد حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو، ریزش ساختمان، شهادت جمعی از آتش نشانان و شهروندان، از دست رفتن مال و اموال کسبه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۰    
مهندس حمید کلانتری معاونت امور تعاون، وزیر تعاون ،کارو رفاه اجتماعی از بانک توسعه تعاون و حجت الله مهدیان مدیرعامل و کارکنان این بانک به دلیل انعقاد تفاهم نامه با اتحادیه سراسری شرکتهای تعاونی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۰۵    
در اولین روز از بزرگداشت ایام الله دهه فجر، مدیر عامل بانک صادرات ایران به اتفاق جمعی از مدیران این بانک با حضور در مرقد امام راحل با آرمانهای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۰۵    
مظاهری، استقلال بانک مرکزی را یکی از اصلاحات مهم نظام بانکی کشور عنوان کرد. طبق گفته رئیس سابق بانک مرکزی، با همه اصلاحاتی که در لوایح جدید صورت گرفته ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۰۵    
طی حکمی ازسوی وزیرتعاون ، کار ورفاه اجتماعی حجت الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون شد
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۰۰    
روند کاهشی دلار در حالی اتفاق افتاد که ممکن است در روزهای آینده مسیر این ارز تغییر کند. به گفته فعالان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۵    
سایت جستجوگر گوگل که به عنوان یکی از قوی ترین جستجوگرهای فضای مجازی شناخته شده است در حرکتی اعتراض امیز به قوانین مهاجرتی ترامپ لوگوی خود را تغییر داد .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۰    
زمین های دولتی در بافت فرسوده اهرم جذب جمعی سرمایه گذاران می شود
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۰    
محدوده پرترافیک سرمایه گذاری در طرح های صنعتی، معدنی و تجاری ایران معرفی شد. مطابق آمار اعلام شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت طی 9ماه منتهی به آذر امسال ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۴۵    
عامل موثر دیگر در مدیریت هزینه ها، لزوم شفافیت مالی دولت است. هرگونه شفافیت در درآمدها و هزینه های دولتی، زمینه کاهش اتلاف منابع مالی عمومی را فراهم می کند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۳۵    
به گزارش خبرآنلاین، در مراسم سالگرد ورود امام خمینی(ره) به ایران همسر حسن روحانی رییس جمهور، همسر آیت الله هاشمی و زهرا مصطفوی دختر امام نیز حضور دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۰۵    
نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا در نشست بررسی عملکرد شعبه زنجان گفت: با توجه به ضرورت عمل به تعهدات شرکت در قبال بیمه گزاران باید در راستای حفظ بیمه گزاران خرد اقدامات مناسبی صورت گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۰۰    
چون اطلاعات مربوط به بدهی در حال تکمیل شدن است رقم بدهی به صورت رنج 600، 700 هزار میلیارد تومانی اعلام شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۵    
معاون اول رئیس جمهور گفت: صرف داشتن بدهی بانکی به معنای جرم و فساد نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۰    
بانک ملت 8 محصول جدید صندوق امانات الکترونیکی، خودپرداز ارزی، جاب کارت ملت، جمع سپاری مالی - فاندینو، نسخه جدید همراه بانک، خود بانک، نما چک و خدمت پرنیان را در دهه فجر رونمایی کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۰    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از حضور معاون اول رئیس قوه قضائیه در جلسه فراکسیون متبوعش خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۴۵    
انتشار گزارش 100 شرکت برتر ایران و بررسی سابقه چهار ساله آن نشان می دهد که بانک دی در مسیر رو به رشد قرار دارد و به صدر شرکت های برتر کشور نزدیک می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۴۵    
بانک تسویه حساب های بین المللی از مراودات 20 میلیارد و 146 میلیون دلاری ایران با بانک های 44 کشور دنیا در سه ماهه سوم 2016 خبر داد و میزان سپرده های ایران نزد این بانک ها را بیش از 17 میلیارد دلار ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۴۵    
مراسم اهداءجایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی طی مراسمی با حضور دکتر پورزرندی مدیرعامل این بانک و جمعی از مدیران ارشد کشوری در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد که طی این ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۴۰    
شعبه شهدای آتش نشان بانک تجارت طی مراسمی با حضور معاون وزیر اقتصاد، عضو شورای شهر، مدیرعامل بانک تجارت، جمعی از آتش نشانان، اصحاب رسانه ها و شهروندان تهرانی افتتاح شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۳۵    
گورخوابی، بدتر از کارتن خوابی نیست که اینک این همه در باره آن سخن می رود؛ همه این ها در بدبختی ها، آوارگی ها، نکبت، پلشتی، واماندگی و رانده شدگی از جامعه به هم می رسند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۳۵    
افزایش 30درصدی سهام در بازار سرمایه ، حرکت شاخص کل با روشن شدن موتور خودروسازها ، بازار مسکن در انتظار افزایش فروش نفت و روزی که اشک آتش دل را نمی نشاند از مهم ترین موضوع های اختصاصی روزنامه تعادل در ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۳۵    
خیلی ها معتقد بودند که او مرد عمل نیست و فقط حرف می زند. اما حالا چند روزی است که دونالد ترامپ با تصمیم جدیدش، همه پیش بینی ها درباره خودش را باطل کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۳۵    
روزنامه قانون در گزارشی روابط ایران و کانادا در دوره نخست وزیر ی جاستین ترودو را بررسی کرد و نوشت: در روزگار ترامپ، همه چیز بهم ریخته است؛ چیزی سر جایش نیست و اوضاع در مداری غیر عقلانی، سیر می کند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۳۵    
ساختمان پلاسکو پس از چند ساعت سوختن فرو ریخت و بیش از 20 نفر از هموطنانمان را به کام مرگ کشاند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۳۰    
رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در مراسم بزرگداشت چهارمین سال درگذشت حسن حبیبی، گفت: مرحوم حبیبی فرهنگ ایران را به خوبی می شناخت و برای آن ارزش قائل بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۳۰    
در روزهایی که نفس های حکومت شاه به شماره افتاده و در سراشیبی سقوط به حالت احتضار قرار گرفته بود، مهم ترین دغدغه قلب تپنده انقلاب در نوفل لوشاتو تهیه و تدوین یک قانون اساسی برای نظام نوپای بعد از ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۲۵    
مسافر پرواز 57 ، جشنواره فجر بعد از 35 سال مانیفست ندارد ، شغلی که شغل نیست و و خاک سرد است از مهم ترین موضوع های اختصاصی روزنامه شرق در شماره سه شنبه 12 بهمن است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۲۵    
این چند روز دولتی ها برای حمایت از تولید، بخش خصوصی و مردم مصوبات جدیدی داشتند. نخستین مصوبه مربوط به بخش خصوصی است که نهم بهمن ماه معاون اول رئیس جمهوری به تمام بخش ها ابلاغ کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۲۵    
هر ایرانی روزانه 700 گرم زباله تولید می کند. بخش دیگری از زباله ها توسط بیمارستان ها و صنایع تولید می شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۲۰    
وداع باشکوه با شهدای آتش نشان ، آموزش های محیط زیستی بعد از 12 سالگی ، روحانی بیش از انتظار درحوزه سیاسی تاثیر گذاشت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۲۰    
محدوده پرترافیک سرمایه گذاری در طرح های صنعتی، معدنی و تجاری ایران معرفی شد. مطابق آمار اعلام شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت طی 9ماه منتهی به آذر امسال، 52 طرح با سرمایه خارجی بالغ بر 4 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۱۵    
تبدیل شدن به هاب منطقه با توجه به چالاک سازی صنایع ، کسی مسئولیت پلاسکو را برعهده نمی گیرد ، جریان اعتدال در انتظار محور و مردی که حتی یک بار هم خاک نشد از مهم ترین موضوع های اختصاصی روزنامه همدلی در ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۱۰    
بازنگری در برخی رشته های دانشگاهی به ویژه در حوزه علوم انسانی در ایران، یکی از مسائل مهم دانشگاهی و علمی در چند سال اخیر به شمار می آید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۱۰    
همکاری نفتی ها برای نوسازی تاکسی های فرسوده ، اشک شهرتو را بدرود گفت ، انحصار شرکت های ارتباطی می شکند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۰۵    
امسال شعار روز جهانی تالاب ها تالاب ها برای کاهش خطر بلایای طبیعی است. بر اساس تعاریف ارائه شده اغلب محیط های رودخانه ای، دریاچه ها، کرانه های ساحلی، جنگل های حرا، لجن زارها ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۰۰    
هنوز تا ساعت شروع برنامه که 8:30 اعلام شده دقایقی مانده و بعد از سه قطار که در ایستگاه دروازه شمیران آمده و رفته و نتوانستیم سوار شویم، با فشار و ازدحامی که همه را به نفس نفس انداخته ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۵۵    
روزگاری شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی لقب عالی جناب سرخ پوش گرفته بود. آن روزها، منتقدین سرسخت هاشمی فکر سال های آینده را نمی کردند، سال هایی که دیگر به جای اکبر گنجی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۵۵    
یک نفر از همان هایی که صبح 12 بهمن داخل برج مراقبت بود، اولین مکالمه را از برج با خلبان پرواز امام(ره) انجام داد؛ یک ارتشی به نام افروز . ارتشی دیگری هم به نام جهانی داخل برج بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۵۰    
شهرداری برای حل مشکل آلودگی هوا طرح مدون و روشن دارد. از روزی که شهردار تهران این جمله را اعلام کرد تا امروز یک سال می گذرد و در بسیاری از بخش ها، پیشرفتی چشمگیر برای کاهش آلودگی هوا دیده شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۵۰    
مدیر شعب استان کرمانشاه بانک قرض الحسنه مهر ایران از جابجایی شعبه سرپل ذهاب (5818) و شعبه میدان فاطمی (5817) این استان به محلی جدید خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۴۵    
بانک سینا در راستای اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی، کمک به بنگاههای اقتصادی و رفع موانع تولید، با تصویب هیات مدیره ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۴۵    
جلسه بررسی همکاری میان بانک سرمایه، شرکت مبینا گروپ و اوبر بانک اتریش با حضور مدیران ارشد و نمایندگان هر سه مجموعه در محل بانک سرمایه برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۴۰    
در مراسمی با حضور سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، دکتر رویا طباطبایی یزدی، رئیس سازمان ملی بهره وری ایران و مهندس ناصر مقدسی، قائم مقام رییس سازمان جنگل ها ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۴۰    
جمیل حقیقت منش مدیر شعب بانک در استان آذربایجان شرقی به عنوان عضو کارگروه تامین و تجهیز منابع مالی و شفاف سازی اقتصادی استانداری انتخاب شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۲۵    
غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی ایران در نامه ای به علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن از آمادگی و عنایت ویژه این بانک برای ارائه خدمات به واحدهای ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۲۵    
علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیامی صادر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۰۵    
بانک انصار دربیانیه ای با تأکید بر لزوم پایبندی به مبانی انقلاب اسلامی و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۰۰    
مقام های انگلیسی و آمریکایی روز دوشنبه جریمه ای 630 میلیون دلاری را برای بانک دویچه آلمان به اتهام اقدام به عملیات پولشویی در روسیه تعیین کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۰:۵۰    
سرپرست بیمه های اتکایی و امور بین الملل به نمایندگی از شرکت بیمه ما برای شرکت در همایش ایران پس از برجام 2017 به برلین آلمان رفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۰:۴۵    
این روزها سهامداران بورس منتظر بازگشت بانکهای تجارت و صادرات به تالار هستند و شمارش معکوس برای رونمایی از آنها آغاز شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۰:۴۵    
بانک ملی ایران در راستای اجرای سیاست های بانک مرکزی مبنی بر حمایت از صادرات غیرنفتی، امکان خرید ارز دینار عراق حاصل از صادرات به آن کشور را از طریق شعب خود در کشور عراق فراهم کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۰:۲۵    
بانکداری ایرانی - بانک ملت برنامه فروش 10 درصد سهام فروشگاه رفاه را به قیمت پایه هر سهم 9501 ریال اعلام کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۰:۲۵    
مدیر یک کارگزاری با اعلام 4 عامل اصلی در مشکلات بانکها گفت: به نظر می رسد رقم شاخص در پایان سال همان عدد فعلی خواهد بود
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۰:۲۰    
بانکداری ایرانی - بانک سینا در 9 ماه نخست سال جاری توانست 124 ریال سود شناسایی کند . این بانک خصوصی – بورسی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۹:۵۵    
بیمه آسیا جشنواره بهار تا بهار فروش بیمه های جامع عمر و پس انداز و جامع مهر آسیا را برگزار می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۹:۵۰    
با حضور مهندس علی صاعدی، مدیر عامل شرکت توسعه همیان شهر و دکتر صادق نجفی، شهردار تبریز و جمعی از معاونین و مدیرعامل شرکت بهره بردار قطار شهری تبریز مهندس یعقوب وحید کیا تفاهم نامه در حوزه توسعه فضای ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۹:۴۰    
محققان می گویند، می توان قبل از برخورد مرگبار امواج سونامی به ساحل با شلیک امواج صوتی در اعماق آب و در جهت مخالف جریان آب، از وقوع این پدیده مخرب جلوگیری کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۹:۳۵    
پاسداری و نگهداری از زبان، مانند پاسداری از وطن است. سرزمین ها تنها با شمشیر به تصرف درنمی آیند؛ با زبان نیز می توان کشورگشایی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۹:۳۵    
سرود انقلابی خمینی ای امام پس از دو بار رد شدن در همایش های ثبت آثار ملی بالاخره توانست مجوز ثبت در فهرست آثار ملی میراث ناملموس را بگیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۹:۳۰    
یادگار امام عصر دوشنبه برای ادای احترام و قرائت فاتحه بر مزار شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو حاضر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۹:۲۵    
فدراسیون جهانی بسکتبال در تازه ترین تصمیم خود اجازه داده تا قانون پوشش سر بانوان بسکتبالیست تغییر کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۹:۲۵    
اولین تصاویر از سیستم صخره مرجانی بزرگ که سال گذشته در آمازون کشف شده بود توسط فعالان محیط زیستی منتشر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۹:۲۰    
در واقع غذاهای اصیل ایرانی در منوی رستوران ها وجود دارند ، اما جمیع آن ها به تعداد انگشتان هم یک دست نمی رسند.