دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۲۲:۱۵Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 26 بهمن 1395 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1395 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1395 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 تیر 1395 بانکداری ایرانی 31 مرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1395 بانکداری ایرانی 30 مهر 1395 بانکداری ایرانی 30 آبان 1395 بانکداری ایرانی 30 آذر 1395 بانکداری ایرانی 30 دی 1395 بانکداری ایرانی 1 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 2 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 3 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 4 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 5 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 6 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 7 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 8 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 9 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 10 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 11 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 12 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 13 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 14 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 15 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 16 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 17 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 18 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 19 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 20 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 21 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 22 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 23 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 24 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 25 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 26 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 27 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 28 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 29 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1395 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۵    
ارزش 29 ارز بین بانکی در حالی روند صعودی به خود گرفته است که ارزش 3 ارز پرمصرف دلار، پوند و درهم گران شده و تنها یورو با کاهش قیمت مواجه شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۵    
خودرو قیمت کارخانه ای قیمت بازار تیبا 24 میلیون و 850 هزار تومان 24 میلیون و 600 هزار تومان پراید SE111 20 میلیون و 900 هزار تومان 20 میلیون و 900 هزار تومان پراید 131 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۵    
نخستین پیام رسان گفت وگو و پرداخت ایرانی، با هدف تجربه راحتی کاربران و استفاده کنندگان داخلی از اپلیکیشن های پیام رسان، رونمایی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۰    
بانکداری ایرانی - یکی از وظایف بانک مرکزی این است که وضعیت دارایی و سرمایه بانکها را مورد ارزیابی قرار دهد تا این بنگاه های اقتصادی بتوانند شرایط لازم را داشته باشند تا در موقع لزوم بتوانند ریسک خود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۵:۳۵    
اولین محموله نفت ایران پس از برداشته شدن تحریم ها توسط شرکت ملی نفتکش ایران برای تحویل به پالایشگاه Cilacap اندونزی، عازم این کشور شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۰:۲۵    
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: در 10 ماهه امسال یک میلیون دستگاه خودرو سواری در کشور تولید شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته، حدود 42 درصد رشد داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۳۰    
بزرگراه ارتباطی ایران و اروپا، عنوان طرحی است که با اجرایی شدن آن، ایران به هاب ارتباطی منطقه تبدیل می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۰:۱۰    
در واقع ماجرای او قصه یک قهرمان ملی است که ناشناخته مانده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۰:۰۵    
برخی از خناسان و دشمنان انقلاب سعی کردند در ارتباط ایشان با رهبری خلل ایجاد کنند که خوشبختانه به دلیل تجربه و درایت ایشان موفق نشدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۹:۴۵    
فضا در میان اصول گرایان آن قدر متکثر و غیر منسجم است که بعد از گمانه زنی ها درباره حضور محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی به عنوان کاندیدای بخشی از این جناح سیاسی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۵    
بانک مرکزی ایران و آژانس خدمات مالی ژاپن به منظور تسهیل شرایط حضور بانکهای معتبر ژاپنی در ایران و بانکهای کشورمان در ژاپن و نیز انتقال تجربیات نظارتی، تبادل نامه امضا کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۱:۱۰    
بانک گردشگری با 16 پله صعود در رده بندی محبوبیت ، بیشترین پیشرفت را در بین بانکهای کشور طی سال 95 داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۵    
در مراسم معرفی، تجلیل و تقدیر از پدیدآورندگان آثار منتخب جشنواره ملی تبلیغات که با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد؛ ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۴۰    
شرکت بیمه البرز در آستانه سال نو و همانند سال گذشته با هدف حمایت از خانواده های کم بضاعت تحت پوشش سازمان بهزیستی، بودجه تخصیصی انتشار و توزیع سررسید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۴۰    
مردم می توانند از ارزیابان خسارت به عنوان وکیل در دعاوی بیمه ای استفاده کنند. همچنین با تلاش های انجام گرفته متوسط زمان رسیدگی به شکایات از شرکتهای بیمه از 73 روز به 6 روز کاهش یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۰    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با هشدار نسبت به افزایش سن ازدواج بر لزوم اجرای قوانین مصوب در زمینه تسهیل ازدواج جوانان تاکید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۹:۳۵    
بهنوش بختیاری (زادهٔ 29 اردیبهشت 1354 در تهران) بازیگر و منشی صحنه ایرانی است. وی دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۹:۳۰    
قائم مقام بانک مرکزی گفت: بخشی از مابه التفاوت حاصل از تغییر قانونی نرخ ارز درسال 92 برای پرداخت بدهی دولت به بانک ها استفاده خواهد شد تا درکنار افزایش سرمایه،گام هایی برای اصلاحات بانکها برداشته شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۸:۲۵    
در دوره یکساله منتهی به 22 بهمن امسال لبنیات 7,9 درصد، برنج 31.7 درصد، حبوب 21 درصد، میوه های تازه 27.5 درصد، سبزی های تازه 5.1 درصد، گوشت قرمز 7.3 درصد، گوشت مرغ 13.5 درصد، قند و شکر 23 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۸:۰۰    
گرچه بیشترین افزایش قیمت کالاهای خوراکی در هفته اول بهمن ماه به میوه ها تعلق داشت و در هفته دوم تا حدی تعدیل شد ولی باز هم این کالا به صدر بیشترین گرانی در بین کالاهای اساسی برگشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۷:۵۵    
رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور ضمن اعلام برآورد قیمتی سیگارهای قاچاق برای نخستین بار، از کاهش برآورد قاچاق سیگار در 10 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۷:۵۰    
زمانی که تحریم ها به ما تحمیل شد با توجه به آسیب هایی که داشتیم، نتایج آن رشد منفی اقتصاد و نوسانات شدید در بازار بود و دشمنان فکر نمی کردند بتوانیم این شرایط سخت را تحمل کنیم اما با تحلیل درست شرایط ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۷:۵۰    
یکی از دغدغه های جدی وزیر صنعت، معدن و تجارت حفاظت از محیط زیست و دستیابی به توسعه پایدار بر اساس تعامل با سازمان محیط زیست است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۷:۴۵    
عرضه فرآورده هایی نظیر بنزین و گازوئیل خارج از باک خودرو و در داخل ظروف بر اساس قوانین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تخلف محسوب شده و در صورت مشاهده با جایگاه های متخلف برخورد خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۱:۱۵    
مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران به شماره تماس 4322 – 021 با ساختاری مشتری مدار و خدمت محور و در راستای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان، فعالیت خود را آغاز نمود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۰:۲۰    
به دلیل بانک محور بودن اقتصاد کشور، لازم است مسائل بانک و بانکداری به اولویت اقتصاد در سال 1396 تبدیل شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۰:۱۵    
پرسپولیسی ها دربی را باخته اند اما روحیه خود را از دست نداده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۰:۱۰    
علی زندوکیلی عکسی از زمان 18 سالگی خود را منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۰:۰۵    
به مناسبت رقابت های انتخابی شطرنج زنان جهان 63 ورزشکار از سراسر جهان در این مسابقات شرکت کردند که جزو کاروان شطرنج بازان حاضر، رییس فدراسیون شطرنج مولداوی که رییس جمهور این کشور هستند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۰:۰۰    
بانوانی که الان در مجلس حضور دارند عمدتاً جوان، پر انرژی، با نشاط و با هدف وارد کار شده اند. این خیلی مهم است که هدفمند در مجلس ظاهر می شوند . مخصوصا کسانی که از استان ها و شهرستان ها آمدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۹:۵۰    
سه شنبه 26 بهمن در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد، از برنامه ها و سیاست های این وزارت خانه گفت و به پرسش های خبرنگاران پاسخ داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۹:۴۵    
مهرداد اسکویی از توقیف شدن برنامه ای که به عنوان مهمان در خندوانه حضور داشته است، خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۰۵    
نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا و هیات همراه از شعبه ساوه بازدید کردند .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۰۵    
بلافاصله پس از اتمام پیش فروش ساندرو استپ وی اتوماتیک که سایتش یک ساعته بسته شد و دست خیلی از مردم به آن نرسید، تبلیغات رنگانگ خرید و فروش حواله این خودرو در بازار آغاز شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۰۰    
رئیس شورای رقابت با بیان اینکه معاون اول رئیس جمهور قبل از ابلاغ بخشنامه محدودیت واردات خودرو متوجه رقم بالای تقاضای خرید ارز برای واردات خودرو شده بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۴۰    
ایران همچون سایر کشورها اقتصاد سرمایه داری را درپیش گرفته است اما آنها از تولید داخلی دفاع کردند و ما از واردات و صادرات نفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۳۵    
مرزهای غربی کشور، عطش زائد الوصفی نسبت به دام زنده ایرانی دارد و این موضوع سبب می شود که دام ایرانی به صورت غیر رسمی از مرزهای غربی خارج شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۳۵    
با گرفتن مجوز فعالیت برند پرسی ایران، جایگاه های جدید بنزین در سراسر کشور احداث می کنیم و بنزین تولیدی پالایشگاه ستاره خلیج فارس را عرضه می کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۳۰    
90 درصد برندهای ساعت روز دنیا در ایران نمایندگی رسمی و خدمات پس از فروش دارند اما در کنار ساعتهای اصل حدود 20 درصد از بازار را ساعتهای تقلبی و غیر اصل تشکیل می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۲۵    
امروز معدن کاران کارنامه وزارت صنعت را در تحقق اقتصادی مقاومتی قابل قبول نمی دانند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۲۵    
عراق به دنبال خودکفایی و توسعه صنایع خود است که ایران نیز برای حضور مستمر در این کشور باید سرمایه گذاریهای مشترک داشته باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۲۰    
اگر مسائل امنیتی عراق حل و موصل آزاد شود، بر روی پروژه های اقتصادی این کشور جنگ اقتصادی آغاز می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۲۰    
آمارهای منتشر شده از سوی اوپک نشان داد میزان تبعیت 11 کشور عضو این سازمان از توافق کاهش تولید در ماه ژانویه 93 درصد بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۱۵    
معاون اول رئیس جمهور به موضوع تحریم موشکی و مخالفت غربی ها با برنامه موشکی کشورمان واکنش نشان داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۱۰    
صبح امروز جدیدترین موتور بنزینی برون نصب دریایی ایران با نام توس رونمایی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۱۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه استیضاح وزیر راه و شهرسازی در جلسه روز یکشنبه (اول اسفند) مجلس خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۱۰    
وبسایت جدید بانک صادرات ایران با حضور حمید تهرانفر قائم مقام مدیر عامل و جمعی از مدیران ستادی این بانک رونمایی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۰۵    
حتی اگر نقدینگی افزایش پیدا کند هم نباید ترسید اما هم اکنون نقدینگی موجود کشور به سمت تولید حرکت نمی کند و مشکل اصلی نیز همین است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۰۵    
40 شرکت پرجمعیت بورسی و فرابورسی معرفی شدند و موسسه اعتباری کوثر مرکزی ، بانک سرمایه و سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران همچنان در رتبه های اول تا سوم جای گرفتند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۰۵    
مدیرعامل بورس کالا با اشاره به لزوم راه اندازی قراردادهای آتی و اختیار معامله در صنعت فولاد از نقش 4 میلیارد دلاری روش فروش سلف در تامین مالی صنایع تامین خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۰۰    
مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی، از رایزنی با پلیس راهنمایی و رانندگی برای صدور بیمه نامه موتورسیلکت ها همزمان با پلاک گذاری آنها خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۰۰    
معاون نظارتی بانک مرکزی با اشاره به اینکه بانکداری اسلامی در ایران قدمتی 33 ساله دارد و اولین است از آمادگی ایران برای توسعه روابط کارگزاری و بانکی با بانک های ژاپنی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۰۰    
دور تازه حضور رنو فرانسه در ایران، شامل مرکز مهندسی و خرید جدید برای حمایت از قطعه سازان داخلی و یک کارخانه تولیدی با ظرفیت اولیه 150 هزار دستگاه در سال است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۵۵    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 4 سنت افزایش نسبت به رقم پایانی جلسه قبل به 55 دلار و 63 سنت رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۵۵    
در حالی که ارزش دلار کاهش یافته، و توجه سرمایه گذاران معطوف سخنرانی امروز جانت یلن، رئیس فدرال رزرو آمریکا در مورد استراتژی بانک مرکزی این کشور در مورد نرخ بهره شده است، قیمت طلا امروز افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۵۵    
مستشار دیوان محاسبات از ارائه گزارشی از حقوق های نجومی از سوی دیوان محاسبات تا پایان امسال خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۵۰    
اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز پارلمان، گفت: نامه کمیسیون عمران به مورخ 26 بهمن 95 درباره استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی طبق ماده 223 آیین نامه داخلی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۵۰    
اضافه برداشت برای اقتصادهایی همچون ایران که بصورت لجام گسیخته افزایشی است، همانند سم مهلک عمل می کند و از آنجاکه به شدت بر روی پایه پولی با ضریب فزاینده 8 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۰۵    
با توجه به رویکرد مشتری مداری بانک و در راستای حمایت از تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، همگام با مصوبات شورای هماهنگی بانک های خصوصی و دولتی، طرح فجر بهمن (بخشش 6% وجه التزام) به شعب بانک قوامین ابلاغ شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۰۰    
نشست تخصصی – مشاوره ای بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین با موضوع "آشنایی با ابعاد حقوقی بیمه نامه ها" با حضور مشتریان منتخب بانکداری شرکتی و همکاری شرکت بیمه نوین برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۰۰    
در راستای تداوم حمایت های بانک انصار از انجمن دیابت ایران و بیماران دیابتی کشور، مبتنی بر انجام و توسعه فعالیت های مربوط به مسئولیت های اجتماعی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۵۵    
در پی انجام ارزیابی عملکرد و رتبه بندی سازمان های مرتبط با وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی از طریق شاخص های عملکردی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۵۰    
طی مراسمی با حضور فولادی معاون عمرانی استاندار ایلام و تعدادی از مسئولان بانک ملی ایران در این استان، عملیات احداث یک باب مدرسه ابتدایی در بخش چوار ایلام با مشارکت بانک ملی ایران آغاز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۴۵    
مدیرکل دفتر ریاست و همکاریهای بین المللی مرکز آمار با ارسال نامه ای از مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه به دلیل مشارکت گسترده کارکنان بانک سپه در طرح سرشماری از طریق اینترنت تقدیر ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۴۰    
در سومین جشنواره "بانک محبوب من" که از 23 آذر تا پنجم بهمن ماه برگزار شد، بانک شهر به انتخاب شهروندان به عنوان یکی از 5 بانک محبوب کشور معرفی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۳۰    
مدیر امور بین الملل بانک تجارت برنامه های این بانک برای توسعه خدمات ارزی و روابط کارگزاری با بانکهای خارجی را تشریح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۱۵    
طبق این بخشنامه اشخاص حقیقی دارای اقامت دائم و اشخاص حقوقی دارای نماینده رسمی در کشور، دارای کمترین محدودیت در افتتاح حساب سپرده هستند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۱۰    
مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی از افزایش دو برابری پدیده فرار دختران از خانه در استان خبرداد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۱۰    
قائم مقام رنو در حوزه طراحی محصول از احتمال ایجاد مرکز طراحی این خودروساز فرانسوی در ایران خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۰۵    
ناتوانی بانک ها در ایجاد روابط بین بانکی با بانک های خارجی، اثرات مخرب بسیاری بر خدمات و فعالیت های تجاری این نوع بانک ها خواهد گذاشت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۰۵    
تعداد بیمه نامه های عمروسرمایه گذاری شرکت بیمه کوثر با اجرای طرح جشنواره فروش بیمه های عمروسرمایه گذاری ویژه نمایندگان نسبت به مدت مشابه دو ماه گذشته 55درصد رشد داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۵۵    
فولادسازان جهان امروز در تهران گرد هم می آیند تا برای هفتمین دوره متوالی سیاست ها و آینده این صنعت را بررسی کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۵۵    
تیر امسال فاز اول انتشار اوراق رهنی، با محاسبات متکی به فرآیند دستوری کاهش نرخ سود بانکی کلید خورد و 300 میلیارد تومان اوراق، با سود 5/ 18 درصد (5/ 3 واحد درصد بیش از سود مصوب سپرده ها) ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۵۰    
باب فرگوسن، دادستان ایالتی واشنگتن: به دلیل تبعات منفی فرمان مهاجرتی برای ایالات متحده باید برخی مقامات کاخ سفید عزل شوند
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۴۰    
همان موقع که سوزاندی و نابودی کردی، چه احساسی داشتی؟ روزهای بعدش چه؟ امروز با پاهای خودش آمده تا داستانش را برایم تعریف کند، چشم در چشم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۳۵    
معاملات به صورت آپشن روی کامودیتی سکه طلا در بورس کالای ایران که به صورت اروپایی و نه آمریکایی منتشر شده نشان می دهد انتشار این قراردادها و همچنین با توجه به فاکتورهایی نظیر تجربه جهانی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۳۰    
ایجاد فضای سیاسی در فصل انتخابات، نیازمند پیش زمینه هایی از جمله نشاط اجتماعی است. نشاطی که درون زندگی افراد و زیست اجتماعی آنان وجود داشته باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۳۰    
چندی پیش بیش از 100 نماینده مجلس شورای اسلامی طرحی را با هدف اصلاح قانون تشدید مبارزه با مواد مخدر و قاچاقچیان به امضا رساندند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۳۰    
سیاست را ماکس وبر، کاری سخت و ملا ل آور می داند که هم به ژرف نگری نیاز دارد و هم به شور و عشق. اگر حرف این جامعه شناس شهیر آلمانی را بپذیریم، پس سیاست مداران کارکشته و ورزیده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۲۵    
بگذارید به دانشجو اعتماد کنیم؛ هرجایی به دانشگاه و جامعه اعتماد کردیم پیشرفت صورت گرفته و جایی که اعتماد نکردیم، آسیب دیدیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۲۵    
سوداگری قاچاقچیان کالا، حالا مدت هاست از مرز پوشاک و لوازم خانگی و کالاهای مصرفی مشابه گذشته و به عرصه لوازم آرایشی و بهداشتی و کالاهای سلامت محور دیگر پا گذاشته است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۲۵    
پیدایش این جبهه با شعار جدید و دیدگاهی فراجناحی بار دیگر بذر امیدی در دل اصولگرایانی که سودای ریاست جمهوری سال آتی را در سر دارند پروراند ولی از ابتدای سرکار آمدن این جبهه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۲۰    
امروز با شعار مشکل بیکاری جوانان ما حل نخواهد شد. برای رفع مشکل بیکاری و اشتغال پایدار ما باید تمام تمرکزمان را به سمت معرفی کالای ایرانی و فرهنگسازی در راستای استفاده از کالاهای تولیدی بگذاریم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۲۰    
دور جدید نشست های ژنو به منظور یافتن راه حلی سیاسی و دیپلماتیک در 20 فوریه (دوم اسفند) بعد از هشت ماه تعلیق، با حضور بازیگران منطقه ای ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۱۵    
42 هزار میلیارد تومان پروژه حوزه حمل و نقل هم اکنون با بخش خصوصی در حال انجام است معتقد است که در هیچ دوره ای در تاریخ ایران این حجم از سرمایه گذاری در حوزه های زیرساختی حمل و نقل انجام نشده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۱۵    
آلمان همیشه شریک تجاری سنتی ایران بوده و آقای مایر هم شخصیت ملایم و منطقی دارد و امیدواریم با آمدن او روابط ما و آلمان گستردگی بیشتری پیدا کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۱۵    
بسیاری از مورخان، واقعه تحریم تنباکو و صدور فتوای مشهور میرزای شیرازی، را سرآغاز نهضتی می دانند که سرانجام باعث استقرار نظام مشروطه در ایران شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۰۵    
دومین جشنواره برترین های تبلیغات ایران با اعلام برگزیده های این دوره درسالن همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۴۵    
ایران در راستای گسترش روابط تجاری با کشورهای شمال اروپا ارتباط خود را با کشورهای سوئد و دانمارک توسعه داده است اما در این میان مشکل زیرساختی مانع افزایش صادرات ایران به این کشورها است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۴۰    
دوهفته از صدور ابلاغیه اجرایی افزایش وام مسکن مهر (از 30 به 40 میلیون تومان) می گذرد اما شرایط سخت بانک مسکن برای دریافت کنندگان، سازندگان مسکن را سردرگم کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۳۵    
بانک آینده به منظور معرفی خدمات نوین،محصولات متمایز و خدمات ویژه بانکداری الکترونیکی و هم چنین ارائه خدمات توسط پایانه های فروش خود، در نهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۳۰    
استفاده از منابع تسعیر ارز برای پرداخت بخشی از بدهی دولت به نظام بانکی پس از یکسال تلاش اکنون وارد مرحله اجرا شده است و دولت می تواند 450 هزار میلیارد ریال از این محل استفاده کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۲۵    
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی گفت: سیاست های کلی این سازمان با هدف حفظ ذخایر و ایجاد قدرت مانورهای بیشتر، از بنگاه داری به سهام داری گرایش دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۲۰    
مسابقات فوتسال گرامیداشت دهه فجر صنعت بیمه که باحضور 16 تیم از 11 بهمن آغاز شده بود با قهرمانی مقتدرانه تیم فوتسال بیمه ایران به پایان رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۴:۴۰    
بانکداری ایرانی - بدهی دولت به بانک مرکزی و بانک ها در ماه های اخیر رشد قابل توجهی داشته و بر اساس این گزارش آخرین رقم بدهی دولت به بانک مرکزی در سه ماهه اول سال 95 معادل 333 ...