دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۱۵:۵۳Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 9 بهمن 1395 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1395 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1395 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 تیر 1395 بانکداری ایرانی 31 مرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1395 بانکداری ایرانی 30 مهر 1395 بانکداری ایرانی 30 آبان 1395 بانکداری ایرانی 30 آذر 1395 بانکداری ایرانی 30 دی 1395 بانکداری ایرانی 1 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 2 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 3 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 4 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 5 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 6 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 7 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 8 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 9 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 10 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 11 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 12 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 13 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 14 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 15 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 16 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 17 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 18 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 19 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 20 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 21 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 22 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 23 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 24 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 25 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 26 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 27 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 28 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 29 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1395 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۸:۳۴    
شرکت تولیدی لاستیک دنا در سال 1353 با مشارکت شرکت بریجستون ژاپن و با نام بریجستون ایران تاسیس و در سال 1355 با ظرفیت بیست هزار تن در سال در زمینه تولید انواع تایر بایاس در گروههای سواری، وانتی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۲۹    
در هفتمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های حمل و نقل بین المللی کالا و مسافر ایران و جمهوری گرجستان، یادداشت تفاهمی بین دو کشور در 15 ماده به امضا رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۰۴    
پنجمین دوره آموزشی Coaching ourselvesمدیران بانک قرض الحسنه رسالت با محوریت دو ماژول پارادایم شیفت و مدیریت استعدادها برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۲:۳۴    
نمایشگاه آثار منتخب جشنواره طراحی کارت هدیه بانک سامان عصر فردا دهم بهمن ماه در خانه هنرمندان آغاز می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۱:۱۹    
زمان دیوار کشی، گذشته ، پرواز سیمرغ با یاد ققنوس ، ایران برنده هر نوع رابطه آمریکا و روسیه ، زبان فارسی ایران و افغانستان یکدست می شود و هزینه تعارض های سیاسی بر مشارکت زنان از مهم ترین موضوع های ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۱۹    
دیگر نمی توان میان ملت ها دیوار کشید، اگر دیواری هم باشد، باید برداشت و دنیای امروز، دنیایی نیست که بین مردمان سرزمین های مختلف فاصله ایجاد کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۸:۴۹    
مراسم افتتاحیه ی فیلم فجر با حضور علی مهدیان آخرین آتش نشان نجات یافته پیش از فروریختن ساختمان پلاسکو برپا شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۸:۳۹    
معاون رئیس جمهور از بانک سپه به دلیل اختصاص بیشترین اعتبار در بین سیستم بانکی برای خرید کالاهای صنایع دستی و قرار دادن آن در سبد جوایز غیرنقدی حسابهای قرض الحسنه تقدیر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۸:۲۴    
رییس ستاد تشییع پیکر شهدای آتش نشان از برگزاری مراسم تشییع پیکر این شهیدان در صبح روز دوشنبه (11 بهمن) خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۲:۲۸    
یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 96 از مصوبه امروز این کمیسیون برای تعیین مهلت یک ماهه اعطای وام ازدواج از سوی بانکها خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۲:۲۳    
بانکداری ایرانی -هیات مدیره بیمه رازی ، فرهاد خالقی را به عنوان سرپرست بیمه رازی و جانشین یونس مظلومی برگزیدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۲:۲۳    
اطلاعات به دست آمده از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حکایت از آن دارد که یارانه هیچ خانواری تک علتی حذف نخواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۸:۲۳    
دستگاه خودپرداز ارزی پویا با قابلیت خواندن اطلاعات الکترونیکی گذرنامه (chipset) در سالن ترانزیت شعبه فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) بانک ملی ایران راه اندازی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۸:۱۳    
قائم مقام وزارت بهداشت، گفت: افزایش بروز سرطان در ایران به سه علت افزایش سن، عوامل محیطی و سبک زندگی و رفتار مردم بازمی گردد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۸:۰۸    
براساس ارزیابی صورت گرفته از تحلیل رفتار کاربران در شبکه های اجتماعی، مشخص شد که کاربران ایرانی روزانه 5 تا 9 ساعت درفضای مجازی حضور دارند و حضور 35 درصد این افراد در این شبکه ها بی هدف است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۸:۰۸    
پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از ایده های فناورانه اعضای هیات علمی این دانشگاه حمایت می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۸:۰۳    
دو شرکت دانش بنیان ایرانی در پروژه توانا یا ایجاد اولین شبکه انتقال اطلاعات کاملا بومی همکاری می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۷:۵۸    
رئیس اتحادیه باغداران استان مازندران گفت: باغداران به منظور اعتراض به عملکرد دولت ،محصول پرتقال خود را در رودخانه ها و جاده ها ریختند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۷:۵۸    
مواضع تند و تیز دونالد ترامپ بیش از هر کشور دیگری این روزها چین و مکزیک را نشانه گرفته است. فرید زکریا، طی مقاله ای چین را برنده بزرگ سیاستهای ضدجهانی شدن ترامپ معرفی می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۷:۵۳    
روی دیگر سکه صورتهای مالی بانکها، طبقه بندی بدهکاران بانکی،وصول مطالبات معوق،بدهکاری بانکها به بانک مرکزی و راهکارهای خروج بانکها از بحران کمبودمنابع را در گفتگو با یک مدیرعامل بانک بخوانید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۷:۴۳    
با بدقولی کشور عراق در وصول مطالبات واردات برق از ایران و اتمام قرارداد قبلی و تمدید نشدن آن، صادرات برق به این کشور در حدود یک ماه است که متوقف شده و برای از سرگیری مجدد هیات عراقی برای مذاکره به ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۷:۴۳    
در حالی در چند هفته اخیر اخباری مبنی بر ارسال پیامک برای حذف سری جدیدی از یارانه بگیران شنیده شد که در این میان بسیاری از افراد نه تنها اطلاعی از حذف یارانه نداشته و پیامک به دستشان نرسیده بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۷:۳۸    
این روزها که آلودگی هوا همچنان نفس شهروندان ایرانی را به خصوص در کلانشهرها تنگ کرده و هاله ای از دود را در آسمان آنها پدید آورده است، راهکارهای مختلفی برای حل این بحران پیشنهاد و ارائه می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۷:۳۸    
عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی شهید سلیمانی حسن آباد، الغدیر، پیروزی، شهید زارعی و مالک اشتر از تاریخ 10 بهمن ماه آغاز می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۰۸    
در چهارچوب سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر مراسم اودیسه خوانی در تالار وحدت با حمایت بانک صادرات ایران و حضور و سخنرانی سیاوش زراعتی مدیرعامل این بانک برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۰۳    
عملکرد سامانه یکپارچه رسیدگی به شکایات بیمه گذاران در بیمه مرکزی ج.ا.ا حکایت از کاهش تعداد شکایات از شرکتهای بیمه و کاهش متوسط زمان رسیدگی به شکایات از 73 روز به 6 روز طی چهار سال گذشته دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۵۸    
با تحقق این موضوع توان وام دهی و قدرت حمایت بانک صنعت و معدن از صنایع کشوربیش از پیش خواهد شد ، چه بسا برای یک بانک توسعه ای این رقم باید بیش از این باشد .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۵۳    
بانک قرض الحسنه مهر ایران با تخصیص منابع مالی خود به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه تلاش عمده ای در جهت جا انداختن این فرهنگ و حل کردن مشکلات بخش های مهمی از جامعه دارد که در حالت عادی در سیستم بانکی کشور ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۴۸    
مرکز پژوهش های مجلس با ارایه گزارشی از،وضعیت بانک ها، تورم سال آینده را 2رقمی پیش بینی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۴۸    
در بیست ودومین نمایشگاه کتاب استانی خوزستان، 400 کارتخوان بانک شهر به منظور استفاده ناشران توزیع خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۴۳    
هنوز جنجال تغییر دستورالعمل صرافی ها که از حدود سه سال پیش شروع شده بود تمام نشده و صرافان به آن رضایت نداده اند که بار دیگر بازنگری و برنامه های جدید در دستور کار قرار گرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۴۳    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از نزدیک بودن انعقاد قرارداد جدید همکاری با شرکت بنز خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۴۳    
آژانس اعتبارسنجی استاندارد اند پورز اعلام کرد دورنمای رتبه اعتباری ترکیه را به دلیل اُفت شدید ارزش لیر، از باثبات به منفی تنزل داده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۳۸    
با نزدیک شدن به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران شرکت بیمه سرمد با حضور در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۳۸    
کارگاه های آموزشی صدور بیمه های درمان با هدف ارتقای سطح اطلاعات، افزایش قدرت بازاریابی و رضایت مندی مشتریان برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۳۸    
تیم فوتسال بیمه دی با غلبه بر تیم بانک مسکن به جمع چهار تیم پایانی مسابقات جام سفیر صعود کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۱۸    
بیمه دانا خسارت آتش سوزی 5٫700٫000٫000 ریال شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی را پرداخت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۱۸    
همزمان با فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مدیران ارشد و کارکنان صنعت بیمه کشور صبح امروز به عنوان اولین گروه باحضور در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمانهای امام راحل ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۰۸    
بانکداری ایرانی - 150 فعال بازار سرمایه در نامه ایی به اظهارات هفته پیش رئیس کل بانک مرکزی واکنش نشان داده و اعلام کردند در برابر فاجعه بانکها ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۰۸    
زمان احتمالی بازگشت بانک تجارت به بورس در هفته جاری مشخص شد و مدیرعامل آن با اعلام ثبت شکایت در دادگاه اتحادیه اروپا برای مطالبه خسارات ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۰۸    
مدیرعامل کارگزاری خبرگان سهام با اعلام حمایت از بازگشایی نماد بانکها، به سهامداران بانک ملت توصیه کرد بعد از تخلیه هیجانات معاملاتی و آزاد شدن فنر فشرده، در خصوص خرید یا فروش سهام تصمیم بگیرند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۳:۰۸    
آغاز سال 2017 برای خودرویی ها نشان از شروع همکاری ها وبه ثمر نشستن مذاکراتی است که به گفته معاون وزیر صنعت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۳:۰۳    
مراسم نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور برای جایگزینی 40 هزار دستگاه تاکسی فرسوده در طرح کلید به کلید با حضور وزیر صنعت آغاز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۲:۵۸    
اوپکی ها 75 درصد از کاهش تولیدی که توافق کرده بودند، را کاهش دادند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۲:۵۸    
معاون تولید سازمان برنامه و بودجه از طرح دولت برای جایگزینی تاکسی های فرسوده با آورده نقدی 4.5 میلیون تومان خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۲:۵۳    
حسین سلیمی گفت: تا زمانی که برای تراز صادرات و واردات کشور که نیاز ارزی کشور است، عطش درست نکنیم، ارز بالا می رود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۲:۴۸    
گمرک ایران اعلام کرد: 26 شرکت از 70 شرکت فعال مجاز اقتصادی (AEO) شناسایی شده در گمرک دانش بنیان هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۲:۴۸    
در حال حاضر در بهترین حالت 400 هزار واحد مسکونی در کشورمان تولید می شود که این انباشت تقاضا می تواند در آینده به افزایش قیمت مسکن منجر شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۲:۴۳    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - پروژه جدید مایلی کهن؛ درگیری با کیروش سوژه امروز محمدرضا میر شاه ولد در روزنامه خبر ورزشی شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۲:۳۸    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - روزنامه قانون در کاریکاتوری، به اظهار نظر یک عضو شورای شهر در خصوص مدیریت شهری واکنش نشان داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۲:۳۳    
مدیرعامل بانک مسکن در سفر به خوزستان با حضور در شهرستان خرمشهر به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۲:۲۳    
بانک ایران زمین با ابراز تاسف از حادثه آتش سوزی پاساژ پلاسکو، شرایط بخشودگی جرایم و تنفس و سپس تقسیط بدهی بانکی کسبه این پاساژ را اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۲:۱۸    
کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با رویکرد توسعه در تاریخ 27 بهمن 1395 ، توسط انجمن مدیریت ایران و با همکاری دانشگاه خاتم برگزار می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۲:۱۳    
پیرو بیانیه مشترک بانک ها مبنی بر بخشودگی جرایم تاخیر بدهکاران بانکی ضوابط اجرایی این بخشودگی اعلام شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۵۳    
المپیاد برنامه نویسی مالی و بانکی با عنوان"فین کاپ" با جوایز ارزنده از سوی شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی – وابسته به بانک ملت- برگزار می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۴۳    
مکتب هاشمی پوینده و پاینده خواهد بود ، کار خانگی زنان 11 تریلیون دلار می ارزد ، انتخابات ریاست جمهوری قابل پیش بینی نیست ، جزئیات درگذشت آیت ا.. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۴۳    
ریزگردها به شهرهای اهواز، دشت آزادگان، آبادان خرمشهر، ماهشهر، هندیجان و بستان هجوم بردند. ریزگردها از صبح جمعه به جان آسمان اهواز افتاده اند؛ این بار اما نه مثل همیشه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۳۸    
گفته می شود هرچه به انتخابات نزدیک تر می شویم، صداهای رقیبان دولت برای تخریب آن نیز بلندتر می شود. هرچند که خصوصاً در چند سال اخیر از اتکا بر چنین شیوه ای برای جلب نظر و آرای مردم شانسی کسب نکرده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۳۸    
در هفته ای که گذشت، نماد بانک ملت در بورس تهران بعد از کش و قوس های فراوان بازگشایی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۳۳    
هیاهوی ترامپ ، نوشته هایم نه خوب می کند، نه می کشد! ، جای خالی آیت الله در جماران ، ده ها مورد ساختمان مشابه پلاسکو در تهران وجود دارد و باران و بلا در جنوب از مهم ترین موضوع های اختصاصی روزنامه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۳۳    
روسیه در ارتباط با ترکیه و صادرات گاز ما با آن کشور سعی دارد تا از نفوذ خود بیشتر استفاده کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۳۳    
وزیر دولت اصلاحات بود، ولی برخلاف بخشی از مدعیان اصلاح طلبی، رابطه خوبی با هاشمی رفسنجانی داشت. تا آخر نیز در کنار آیت ا... ایستاد، در مسیر او قدم گذاشت و امروز نیز یاد اورا گرامی می دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۲۸    
با گذشت نزدیک به 20 روز از فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی، هجمه ها علیه این شخصیت برجسته نظام و بیت او کماکان دارد؛ تهاجماتی که بی سابقه نبوده و از جنس همان اتهاماتی است که از دهه 70آغاز ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۲۸    
برجام پرچم ایران را به عرشه نفتکش ها بازگرداند ، تیک تاک فاجعه در خیابان جمهوری ، سدسازی روی رودخانه زهره عامل ریزگردهای اهواز است و بازتاب جهانی انصراف ترانه از شرکت در اسکار 2017 از مهم ترین عنوان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۲۸    
فساد مالی در شوراها بر انتخابات بعدی شوراها تاثیر گذار است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۲۳    
حادثه تلخ و بی سابقه ریزش ساختمان قدیمی و 17 طبقه پلاسکو در تهران نمونه ای از ایثار و فداکاری های آتش نشانان را نشان می دهد که برای کاستن از تلفات جانی و صدمات مالی به همنوعان خود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۲۳    
معاملات آتی سکه، طی هفته گذشته با تاثیرپذیری از روند نزولی شاخص های طلای جهانی و دلار در مسیر کاهش حجم و نوسان قیمتی قرار گرفت تا بار دیگر نشان دهد به صورت سنتی در زمان های کاهش قیمت در شاخص های ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۱۸    
تصادف زنجیره ای خودروها در 15 کیلومتری راه ارتباطی عجب شیر به آذرشهر در آذربایجان شرقی موجب ترافیک سنگین در این محور شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۱۸    
نسخه چینی مهار بحران مسکن ، بزرگ ترین ریزش بورس در 31 هفته ، احیای بازار صادراتی نفت ایران ، حرکت قطار آتی روی ریل اونس و 6 تجربه از تجمیع بنگاه ها از مهمترین موضوع های اختصاصی روزنامه دنیای اقتصاد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۱۳    
تعیین حد آستانه های مالیاتی ، سایه سنگین بازار پول بر بورس ایران ، 4 نقطه کور در مسیر تشکل گرایی ایران ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۱۳    
علی جنتی دو هفته بعد از استعفای پرحاشیه خود از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی به دیدار آیت الله ها شمی می رود. این جلسه خصوصی بوده است و گویا بنا بوده آیت الله از کم و کیف استعفا مطلع شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۵۸    
د ولت یازد هم با پی گرفتن سیاست تعامل سازند ه، 23 تیر 94 موفق شد با 6 قد رت جهانی د ر پروند ه هسته ای به توافق برسد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۵۳    
روز هفتم فاجعه پلاسکو بود. مثل روزهای قبل برای تهیه گزارش و وضعیت پلاسکو راهی خیابان فردوسی شدم. این بار کار خبرنگاران رسیدن جان شان به لب شان بود تا بتوانند وارد محوطه شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۵۳    
نفت کش های ایران در بنادر اروپایی ، هاشمی به درستی در مرکز تشخیص مصلحت قرار داشت ، گزارش همدلی از ادامه گمانه زنی ها برای انتخاب جانشین آیت الله هاشمی رئیس جدید مجمع تشخیص و نگار زنگ تفریح من بین ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۴۸    
آیا فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی در زندگی شما تأثیرگذار است؟ ، این سؤالی بود که بعد از گذشت سه هفته از فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی- و البته در زمانی که افکار عمومی کشور همچنان تحت تأثیر حادثه پلاسکو ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۴۸    
ایران در تسخیر آب، باد، خاک ، این شهر آشوب ، قاتل ابرها ، عوام فریبی علیه خردگرایی و فناوری علیه ساحل پرتقالی از مهم ترین موضوع های اختصاصی روزنامه ابتکار در شماره شنبه 9 بهمن است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۴۸    
اشتراک قاچاق در فضای مجازی ، روی خوش به زنان سرپرست خانوار ، آقای رئیس جمهور یا آقای دردسر ، تلخ و شیرین برف و باران و داده کاوی در دریای اطلاعات از مهم ترین موضوع های اختصاصی روزنامه جام جم در شماره ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۴۳    
نگاه ها همه خیره به تهران است. شهری که به مدت یک هفته، مسیر همه مسئولان به ساختمان فروریخته پلاسکو در آن ختم می شد و انگار نه انگار در فاصله یک هزار و 500 کیلومتری از پایتخت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۲۸    
در اکثر سازمانهای تولیدی و خدماتی، کیفیت یک مقوله کلیدی و حیاتی می باشد.تکنولوژی های جدید، مشتریان را در معرض گستره وسیعی از محصولات در سراسر دنیا قرار داده است و مقایسه و ارزیابی محصولات و خدمات به ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۲۳    
متاسفانه جناح تندرو که در برخی نهادهای کشور هم حضور داشته و سابقه مبارزه ضد اصلاحاتی 20 ساله هم دارند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۲۳    
پذیرفتن این اصل که انقلاب اسلامی هنوز راهی طولانی برای رسیدن به اهداف خود در پیش دارد، بر تمام انقلابیون و علاقمندان به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی لازم است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۲۳    
حضور دونالد ترامپ در کاخ سفید و به دست گرفتن قدرت در ایالات متحده، موجی از ابهام و تردید درباره موضوعات مختلف روابط بین الملل را موجب شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۲۳    
دولت ها در کشاکش منازعات بین المللی منافع ملی را خود تکاپو می کنند. در هنگامه ای که شرایط ژئوپلتیک در بخش وسیعی از جهان در حال دگرگونی است ؛ باید دید تا مین منافع ملی ایران چه سمت و سویی داشته باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۱۸    
دولت در حالی به دنبال افزایش سرمایه بانکهای دولتی است که از سرنوشت طرحهای مشابه قبلی در این خصوص خبری در دست نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۱۳    
مدیرعامل شرکت ملی گاز گفت: ما حاضریم پای میز مذاکره با ترکمن گاز بنشینیم، خسارت هایی که به ایران زده شده را باید قبول کنند و میزان مطالبات و پرداخت ها نیز به طور مشخص روشن شود تا در صورت کسب توافق ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۱۳    
پس از آنکه آمارها نشان داد که فعالیت های حفاری در آمریکا در حال افزایش است و نگرانی سرمایه گذاران در مورد میزان اثربخشی کاهش تولید اوپک و سایر تولید کنندگان را برانگیخت، قیمت نفت کاهش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۰۳    
قراردادهای جدید امضا شده با پژو-سیتروئن نبض مدیریت صنعت خودرو را از سایپا و ایران خودرو گرفته و در اختیار یک شرکت خارجی قرار می دهد و این ناقض "قانون حمایت و تشویق سرمایه گذاری خارجی" مصوب سال 80 در ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۰۳    
بر اساس بخشنامه گمرک، از 15 بهمن ماه دور اظهاری صادرات تنها از طریق فاکتور الکترونیک انجام خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۴۸    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها با تاکید بر این که باید مسائل پشت پرده تعرفه پارکینگ فرودگاه حل شود از واقعی شدن تعرفه های فرودگاهی خبر داد و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۴۳    
فهرست 7 طلبکار بزرگ دولت که 700هزار میلیارد تومان از دولت و شرکتهای دولتی طلبکارند، مشخص شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۴۳    
مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی تورم 2رقمی در سال 96 را پیش بینی و اعلام کرد: متوسط نرخ رشد شش ماهه پایه پولی از سال 1370 تا سال 1393 معادل 4 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۳۸    
وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی در امر ایجاد اشتغال مجموعه موفقی نبود و در حال حاضر در هر شهری بیش از 70 درصد جوانان آن شهر بیکار هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۰۳    
در بخش اول هشتمین جشنواره ملی بهره وری، لوح تقدیر بالاترین سودآوری در بین شرکت های بیمه کشور به بیمه پارسیان اهدا شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۸:۵۳    
مدیرعامل بانک تجارت از ثبت شکایت این بانک در دادگاه اتحادیه اروپا برای مطالبه ی خسارات وارده در زمان تحریم ها با هدف صیانت از منافع سهامداران و مشتریان بانک خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۸:۴۸    
بانکداری ایرانی -سومین شرکت بیمه ای به لحاظ سهم بازار در بین 100 شرکت برتر ایران قراردارد این شرکت 50 هزار میلیارد ریالی با 16 پله صعود در سال جاری به رتبه 63 در میان کل شرکتهای ایران در همه صنایع ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۸:۴۳    
مدیرعامل بانک ملت با اعلام مسائل مربوط به تکلیف بانک مرکزی، از تحقق سود 102 ریالی، رشد 300 درصدی درآمدهای ارزی،کاهش قیمت تمام شده پول ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۸:۴۳    
بانکداری ایرانی -پست بانک صورتهای مالی 9 ماهه خود را بدون زیان منتشر کرد و اعلام کرده است که 1 ریال سود طی این 9 ماهه برای هر سهم خود ساخته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۸:۲۸    
مصطفی مستور دیدگاهش را درباره نامزدی فیلم فروشنده اصغر فرهادی در اسکار مطرح و به برخی نگاه ها انتقاد کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۸:۲۸    
سینما قدس تهران تا پیش از تعطیلات نوروز سال جدید بازگشایی می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۸:۰۳    
وزارت آموزش و پرورش روز شنبه نهم دی ماه را به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی معابر در برخی استان های کشور را تعطیل اعلام کرد.
  • ۱