دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۱۱:۰۸Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 6 بهمن 1395 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1395 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1395 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 تیر 1395 بانکداری ایرانی 31 مرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1395 بانکداری ایرانی 30 مهر 1395 بانکداری ایرانی 30 آبان 1395 بانکداری ایرانی 30 آذر 1395 بانکداری ایرانی 30 دی 1395 بانکداری ایرانی 1 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 2 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 3 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 4 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 5 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 6 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 7 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 8 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 9 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 10 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 11 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 12 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 13 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 14 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 15 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 16 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 17 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 18 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 19 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 20 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 21 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 22 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 23 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 24 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 25 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 26 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 27 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 28 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 29 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1395 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۲:۲۸    
در دومین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال با حضور مسئولان عالی رتبه کشوری، تندیس و لوح نشان عالی مدیر سال به محسن قادری، مدیر عامل شرکت شاپرک اعطا شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۵۳    
به مناسبت ایام فرخنده و خجسته سالگرد پیروزی انقلاب و دهه فجر و به پاس قدردانی از همراهی و خیرخواهی و نوع اندیشی مشتریان وفادار بانک قرض الحسنه مهر ایران با نیّات خیرخواهانه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۰:۳۸    
مدیرکل فرودگاه شیراز از پیشرفت فیزیکی 30 درصدی احداث ترمینال جدید این فرودگاه خبر داد و گفت: ترمینال خارجی فرودگاه شیراز تا سال 97 به بهره برداری خواهد رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۰:۲۸    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 96 از معافیت مالیاتی حقوق بگیران تا سقف دو میلیون تومان خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۹:۰۰    
براساس مصوبه هیئت دولت برای تسهیلاتی که اصل آن کمتر از 100 میلیون تومان باشد، کشاورزان هر مقدار سود و جریمه به بانک بدهکار باشند، دولت آن را پرداخت می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۵۵    
جمهوری اسلامی ایران علی رغم این که در دوران پس از انقلاب اسلامی مورد تجاوز دشمنان قرار گرفت و هیچگاه هم به هیچ کشوری تجاوز نکرده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۳:۳۵    
مقامات بانکی ایران و ترکیه بر سر حذف دلار و یورو از تجارت دوجانبه و تجارت با ارز محلی با یکدیگر مذاکره کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۹:۰۰    
رئیس جهاددانشگاهی ضمن بیان اینکه اقتصاد فرهنگ بنیان مقدم بر اقتصاد دانش بنیان است، اجرایی شدن سند نقشه جامع علمی کشور ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۸:۵۵    
وقتی بنا هنوز سرپا بود باید راهکار اصلاح و رفع نواقص مطرح می شد که متاسفانه به هر دلیل نشد اما راه حل جدید با تجدید بنا همانطور که مالک گفته بدون کارشناسی و دیدن مسائل مربوطه، اشتباه است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۸:۵۰    
تکنولوژی جدید اینستاگرام با ضبط تصاویری از وجود قلیان در شب نشینی سه تن از بازیکنان مطرح یکی از تیم های بزرگ لیگ برتری برای آنها دردسرساز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۱:۲۷    
عبدالرسول عطایی در نخستین بازدید خود از شعب شرکت بیمه حافظ، با نمایندگان آن شرکت در منطقه آزاد چابهار دیدار و گفت و گو کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۱:۲۲    
سرپرست مدیریت شعب قم نقش مدیران در ایجاد محیطی آرام به منظور ترغیب و تشویق کارکنان به ارائه خدمت را مهم دانست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۱:۲۲    
سرپرست مدیریت شعب قزوین و زنجان گفت : در کنار وصول مطالبات جذب منابع نیز در دستور کار شعب قرار گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۱:۱۷    
متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه معاملات ملکی شهر تهران در دی ماه امسال 44,9 میلیون ریال است که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به میزان 1.4 و 9 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۱:۱۷    
مدیران 28 سرپرستی موسسه اعتباری ثامن با حضور در 28 ایستگاه آتش نشانی مراکز استان ها حاضر و از زحمات آتش نشانان تقدیر کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۱:۱۷    
سازمان بین المللی شفافیت از بدترشدن وضعیت فساد مالی در جهان طی سال 2016 خبر داد و اعلام کرد 69 درصد کشورهای جهان در شاخص ادراک فساد نمره کمتر از 50 گرفته اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۱:۱۲    
موسسه اعتباری کوثر به پذیرندگان فعال کارتخوان های کوثر تا سقف 500 میلیون ریال تسهیلات پرداخت می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۱:۱۲    
مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری بانک توسعه صادرات اقدامات شرکت های خدمات صادرات و همچنین شرکت های مدیریت خدمات صادرات را پر کردن خلأهای صادراتی عنوان کرد و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۱:۱۲    
امام جمعه شهر “سکردو” مرکز ایالت “بلتستان” پاکستان از مدل بانکداری اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان مدلی جامع برای نظام بانکی جهان اسلام یاد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۱:۰۷    
رییس کل بانک مرکزی گفت: با توجه به مثبت بودن نظام بانکی، یکسان سازی نرخ ارز عملیاتی می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۱:۰۷    
سرمایه گذاری توسعه ملی در صدد واگذاری 42.7 درصد سهام سرمایه گذاری نیرو به ارزش پایه 31.6 میلیارد تومان برآمد تا در صورت فروش، از ترکیب سهامداری آن خارج شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۱:۰۲    
عضو هیات علمی دانشگاه با بیان این که با بازگشایی سهام های بانکی در هفته های جاری شاهد افت بیشتری در شاخص بورس خواهیم بود گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۱:۰۲    
معاون امور زراعت وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه تسهیلات بانکی کشاورزان را ورشکسته می شوند، گفت: کشاورزی کشور از کمبود تاریخی سرمایه رنج می برد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۰:۵۷    
بنابر اعلام بیمه رازی، متقاضیان با تجربه بیمه ای و دارابودن دفتر ملکی و یا امکان تهیه دفتر در مناطق یاد شده و دارابودن نمایندگی فروش بیمه های عمر و زندگی در اولویت هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۰:۴۷    
شرکت بیمه البرز خسارت یکی از زیان دیدگان حادثه پلاسکو را به مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون ریال پرداخت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۰:۴۷    
با توجه به لزوم تکریم بیمه گذاران و پرداخت سریع خسارت وارده شده به واحد های تحت پوشش بیمه آسیا، مبلغ 40 میلیارد ریال طی 30 فقره چک به زیاندیدگان آتش سوزی ساختمان پلاسکوپرداخت شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۶:۳۷    
در نوزدهمین سال رتبه بندی IMI-100 که توسط سازمان مدیریت صنعتی انجام شد، بانک گردشگری 25 پله صعود در بین 100 شرکت برتر کشور داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۵:۳۷    
اغلب مردم از گرانی آیفون 7 و گلکسی اس 7 اج و ... شکایت دارند و این در حالی است که برخی هم زیر 10 هزار دلار پول برای گوشی هوشمند نمی دهند، چراکه می خواهند متفاوت بودن خود را به رخ بکشند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۷    
تصویر زیر مربوط به برادر دوقلوی آتش نشان شهید "حامد هوایی" که ساعتی قبل پیکرش از زیر آوار بیرون آورده شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۷    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - یک بازیگر مشهور سینما با اشاره به فاجعه پلاسکو گفته است: تهران بیماری برج دارد!
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۲    
این خواننده در کنسرت خود تاکید کرد نه علاقه ای به سیاست دارد و نه می خواهد حرف سیاسی بزند
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۲    
کارگروهی برای رسیدگی به وضعیت ایمنی بازارتهران و ایمن سازی بناهای تاریخی تشکیل شده اس
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۵:۰۷    
چین تمامی تمرکز خود را در سال 2017 بر صادرات معطوف و تلویحاً إعلام کرده است به هیچ وجه اجازه نخواهدداد یوآن در مقابل دلار آمریکا تقویت شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۵:۰۷    
دبیر شبکه ملی تحقیقات سرطان ضمن اشاره به نگرانی مردم از تاثیر پارازیت ها در افزایش ابتلا به سرطان اظهار کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۵:۰۲    
شاید اصول گرایان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری برای وارد کردن یک ضربه اساسی به طیف های نزدیک به دولت، تلاش کنند ناطق نوری را به دامان اصول گرایی بازگردانند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۳:۱۷    
بانکداری ایرانی - رییس اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: برنامه این سازمان، بازگشایی همزمان دو نماد بانک های تجارت و صادرات در هفته آینده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۳:۱۷    
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد، پست بانک ایران به عنوان بانک عامل برای گشایش خط اعتباری (ال سی) روسیه برای همکاری در ساخت ماهواره سنجشی تعیین شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۳:۱۲    
طی مراسم اختتامیه دومین اجلاس سراسری مدیر سال که با حضور مقامات و شخصیت های اقتصادی کشور برگزار شد، تندیس و نشان عالی مدیر سال به سرپرست بانک توسعه تعاون اهداء گردید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۲:۵۷    
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان خوزستان گفت: با جذب منابع به ویژه منابع ارزان قیمت و مدیریت صحیح منابع و مصارف به بهره وری حداکثری خواهیم رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۲:۴۷    
مسئولان شرکت های بیمه با تقویت پل های ارتباطی با کارکنان پلیس راه راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران می توانند در راستای کاهش ضریب ریسک بیمه های اتومبیل گام بردارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۲:۴۲    
رییس هیات مدیره و مدیر عامل مجمع جهانی شیعه شناسی با حضور در ساختمان مرکزی بانک قرض الحسنه مهر ایران، ضمن دیدار با اکبری مدیرعامل بانک، پیرامون هم افزایی توانمندیها ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۲:۴۲    
پس از خودداری 4 بیمارستان دولتی استان اصفهان از ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۲:۲۷    
بانکداری ایرانی - بانک تجارت هم گزارش حسابرسی شده 6 ماهه را ارایه کرد تا در صورت انتشار عملکرد 9 ماهه، آماده بازگشایی نماد در هفته بعد باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۲:۲۲    
بانک مرکزی آخرین وضعیت بازار مسکن را با افزایش 9.9 درصدی متوسط قیمت خرید و فروش اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۲:۱۲    
تا نیمه دی ماه سال جاری حدود 990 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید توسط بانک صنعت و معدن به صنایع کوچک و متوسط استان فارس پرداخت شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۲:۱۲    
بانکداری ایرانی - همه ساله میلیارد ها تومان هزینه برای چاپ سررسید از سوی بنگاه های اقتصادی کشور صرف می شود و این هزینه ها از جایی تامین می شود که جز خسران و زیان بزرگ برای ثروت های ملی ندارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۲:۰۲    
ظرفیت های بالقوه این بانک نقش مهمی در راستای توسعه صنایع کشاورزی و ترویج استفاده بهینه از تکنولوژی روز دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۴۷    
از همین امسال در هر جا که دستمان رسید و شاید کم کم به روستا هم بکشد البته به شهرهای کوچک به آسانی می رسد مراکزی درست کنیم به نام دانشگاه آزاد اما نه دانشگاه آزاد رژیم گذشته ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۴۲    
تفکر اشتباه در مورد نرخ تورم ، مذاکرات پنهانی آمریکا و روسیه شکل می گیرد ، قبح طلاق ریخته اما ارزش نشده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۳۷    
مدت هاست که اصلاح طلبان پیشنهاد آشتی ملی در کشور را مطرح کرده اند و سال هاست که از رقبای خود در عرصه سیاست می خواهند که همدلانه و همراه با حفظ هویت های جریانی و فکری دست یکدیگر را بگیرند و از قبل ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۳۷    
فعالان سیاسی دو جناح کشور بارها اعلام کرده اند که رقابت انتخاباتی باید سازنده باشد و در هر انتخابات تخریب و توهین شیوه مناسبی برای نیل به پیروزی نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۳۲    
ایران از نظر، جاذبه های گردشگری طبیعی جزو 10 کشور برتر جهان و نیزگردشگری سلامت از جنبه بازار و ارزآوری ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۲۷    
وقت آشتی ملی ، نقش موثر رهبر انقلاب در دستیابی به آشتی ملی ، پشتوانه حاکمیتی، ضمانت موفقیت نگاه به مصالح ملی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۲۷    
روز گذشته، سیاست گذار با عرضه ارز با قیمتی نزدیک به قیمت بازار، فضای رانتی ایجاد شده از سوی دلالان را از بین برد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۲۲    
بانکداری ایرانی -مدیرعامل بانک سپه از رشد چشمگیر شاخصهای بانک و دست آوردهای قابل توجه به دست آمده در دوران یک ساله اجرایی شدن برجام گفت
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۱۲    
پنجشنبه این هفته و از ساعت 8صبح مراسم تشییع پیکر شهدای آتش نشان و جانباختگان حادثه پلاسکو در دانشگاه تهران برگزار می شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۱۲    
باید به سمت آشتی ملی گام برداشت اما برای تحقق این موضوع پیشنهاداتی دارد که از جمله آن، این است که طرفی که مدعی است کشور نیاز به آشتی دارد باید گام های بیشتر و بلندتری بردارد و هزینه های این آشتی را ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۰۷    
فراز کمالوند پس از دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد، به شدت علیه علیرضا علیفر، گزارشگر بازی صحبت و به او پیشنهاد کرد که به یک روانشناس مراجعه کند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۰۷    
مشکلات و گرفتاری های فعلی کشور در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و محیط زیست آنقدر مهم و جدی است که ضرورت پدید آمدن نوعی آشتی ملی در داخل را بیش از گذشته نمایان می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۰۲    
بعد از مرگ هم صدایم شنیده می شود ، لاپوشانی بی تدبیری با ایثارگری آتش نشانان ، رفع حصر در آرامش به نفع جامعه است و نگران خشکسالی باشیم یا بارش ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۵۷    
شهروند- خبرنگار یا دوربین های مزاحم؟ ، داروی ملی نیازمند حمایت ملی ، ساحل رکود و سکوت کتابخانه ها ، فناوری های ضروری برای آتش نشان ها و ردپای ترامپ در تالار حافظ از مهم ترین موضوع های اختصاصی روزنامه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۵۷    
به نام کارگران به کام طبقه ترامپ ، عبور از آستانه؛ در انتظار ژنو و کمک! از مهم ترین موضوع های اختصاصی روزنامه شرق در شماره چهارشنبه 6 بهمن است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۵۲    
6 روز از حادثه پلاسکو می گذرد و در این 6 روز هر کدام از اعضای شورای شهر تهران بارها از زوایای مختلف به سؤالات خبرنگاران جواب داده اند و نکته مشترک بین حرف هایشان این بوده که شورای شهر از مسئله به ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۳۸    
شعله های آتش هنوز گاه و بیگاه ازمیان آوارهای پلاسکو زبانه می کشد ، کارگران و آتش نشان ها مشغول کارند تا پیکرهای د ست کم 20نفر از مرد م و آتش نشانان را از زیر آن تل های خاک بیرون بکشند اما ساکنان بهشت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۳۸    
بخش خصوصی طرح های نیمه تمام را تکمیل می کند ، خدا کند جزو جانباختگان نباشند ، خبرهایی که روح را می خورند ، شهر یک شبه پیر شد ، روزگار جولان متوسط ها درمیدان هنر ، نویسندگی در ایران نیش و نوش است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۳۳    
زیانی که سهامداران بانک ملت متضرر شدند رقمی معادل 3 هزار میلیارد تومان است که دو تا سه برابر کسبه خسارت پلاسکو است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۱۸    
19 میلیارد تومان درآمد در هر ماه از محل حقوق فرهنگیان برای صندوق ذخیره رقم می خورد تا با فعالیت اقتصادی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۱۸    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از خرید 2800 میلیارد تومان تجهیزات بندری خبر داد و با اشاره به ورود بخشی از این تجهیزات اروپایی گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۱۳    
تحلیلگر بازار طلا در موسسه یو بی اس ولث منجمنت در هنگ کنگ گفت: در حالی که ترامپ تازه وارد کاخ سفید شده بازار در دوران ماه عسل به سر می برد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۱۳    
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری با ابطال بخشنامه معاون توسعه بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، ممنوعیت صدور مجوز برای نانوایی های جدید به خاطر نبود سهیمه آرد یارانه ای را لغو کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۰۳    
محققان امیدوارند از الگوهای آوایی افراد در جهت تشخیص اختلال استرس پس از سانحه(PTSD) و یا حتی بیماری قلبی استفاده کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۰۳    
تصور غلط ما از ثروت، باعث شده که شبانه روز و حریصانه به دنبال کشف یا گسترش منابع جدید نفت و گاز باشیم و چشم به روی انزوا یا مهاجرت انبوه نیروهای مستعد خود به کشورهای پیشرفته ببندیم و طبیعی است که تا ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۵۸    
هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال با دیدار تیم های همشهری تراکتورسازی و ماشین سازی آغاز می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۵۳    
فریدون همتی استاندار قزوین در دیدار با بیژن صادق مدیرعامل بیمه دانا کشور اظهار کرد: به لحاظ موقعیت قزوین، نزدیکی به پایتخت و مرکز جمعیتی کلان کشور، قرار گرفتن در مسیر ارتباطی استان های شمالی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۴۸    
تنها راه نجات کشور اقتصاد مقاوتی است و برای تحقق آن راهی جز اینکه مردم را فعال کنیم، وجود ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۵:۰۸    
مشکلات امروز، بانک ها منفعل فرض می شوند در حالی که صنعت بانکداری قواعد و اصول خود را دارد که باید به آن توجه شود و مدیران بانکی بتوانند تصمیم بگیرند تا بتوان نظارت درستی نیز بر بانک ها داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۵:۰۳    
باید بپذیریم که بحران جدی است در حالی که در برابر آن مقاومت جدی می شود و می بینیم که هم سیاستگذاران، سپرده گذاران و حتی مدیران بانک ها در این زمینه مقاومت می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۴:۵۸    
شاخص های بورس استاندارد اند پورز 500 و نزدک آمریکا روز سه شنبه با موج جدید افزایش معاملات سهام شرکت های مالی و فناوری به رکورد تازه ای دست یافتند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۴:۴۳    
* سید روح الله حسینی مقدم
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۴:۴۳    
به گزارش خبرنگار مهر، طبق گزارش محققان، این درمان جدید ترکیبی از لیزر و یک داروی ساخته شده از باکتری در عمق دریاست و عوارض جانبی شدید ایجاد نمی کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۴:۴۳    
عضو انجمن کارفرمایی طراحی و معماری ساختمان تهران با اشاره به ارائه کارهای غیرحرفه ای در حوزه مسکن گفت:این امر همواره به پیکره حرفه ای صنعت ساختمان صدمه زده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۴:۳۳    
ایران هدف اصلی ترکیه نیست، آنها بیشتر روی گردشگران روس و آلمانی حساب باز کرده اند. در واقع ایران برای ترک ها بازار نامطمئنی به شمار می آید ...