دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۱۶:۲۹Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 2 بهمن 1395 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1395 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1395 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 تیر 1395 بانکداری ایرانی 31 مرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1395 بانکداری ایرانی 30 مهر 1395 بانکداری ایرانی 30 آبان 1395 بانکداری ایرانی 30 آذر 1395 بانکداری ایرانی 30 دی 1395 بانکداری ایرانی 1 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 2 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 3 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 4 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 5 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 6 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 7 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 8 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 9 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 10 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 11 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 12 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 13 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 14 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 15 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 16 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 17 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 18 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 19 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 20 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 21 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 22 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 23 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 24 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 25 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 26 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 27 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 28 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 29 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1395 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۲۸    
از همان لحظه ای که خبر آتش سوزی و سپس تخریب ساختمان پلاسکو منتشر شد، این پرسش مطرح بود که مالک آن در چه جایگاهی است و چه کار می کند؟ اگر اخبار رویدادهای مشابه را پیگیری کرده باشیم، متوجه می شویم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۱۷    
شرکت بیمه "ما" در سال 1390 به ثبت رسید و پروانه فعالیت خود را در انواع بیمه های اموال ، اشخاص و مسئولیت از بیمه مرکزی ایران دریافت کرد و در حال حاضر با بیش از45 شعبه و 800 نماینده در سراسر کشور در ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۰:۵۷    
روزنامه نوآوران در گزارشی با اشاره به اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب هم دردی از اصولگرایان دوا نکرد به بررسی وضعیت ائتلاف در میان اصولگرایان پرداخت و در این باره نظر کارشناسان را انتشار داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۰۹:۴۰    
کارشناسان معتقدند انگلیس در سال 2017، رشد اقتصادی ضعیف تری را نسبت به سال 2016 تجربه خواهد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۲۱:۰۵    
این در حالی است که دقایقی پیش یک مبنع آگاه در سازمان بورس از موافقت رییس این سازمان با استعفای عیسی حسین پناه خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۶:۱۰    
بررسی جزییات نرخ رشد اقتصادی کشور در شش ماهه اول امسال، یافته های مهمی برای تحلیل و پیش بینی نرخ رشد اقتصادی در سال 1396 به همراه دارد .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۵:۰۵    
وقتی شعله های آتش، سازه کهن سال پلاسکو را بالا رفتند، روز دردناک تهران آغاز شد. سه روز است که آتش نشانان پایتخت بی رمق و بی حوصله به محل کارشان می روند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۴:۲۵    
این روزها برخی افراد سودجو با شگردهای حرفه ای اقدام به خودزنی و ایجاد ضرب و جرح عمدی در برخی نقاط بدنشان اقدام به کلاهبرداری می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۲:۰۰    
اکثر کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران در نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز پیش بینی کردند طلا در نخستین هفته ریاست جمهوری دونالد ترامپ افزایش پیدا می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۱:۵۵    
بانک مرکزی امروز (یکشنبه) نرخ 39 ارز عمده جهان را اعلام کرد که بر اساس آن، به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی، نرخ همه ارزها بدون تغییر نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۱:۴۰    
نماینده مردم قائم شهر و سوادکوه در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده دولت مکلف به انجام پرداخت سالانه اصل بدهی خود تا پایان برنامه ششم توسعه به سازمان تامین اجتماعی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۱:۳۰    
شهادت آتش نشانان دلاور و فداکار کشورمان که در راه حفظ مال و جان هموطنان، بی پروا به قلب آتش زده و ققنوس وار آسمانی شدند اندوهی سنگین بر قلب و جانمان نهاد .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۱:۱۵    
باید از ظرفیت های گسترده پست بانک ایران درسطح کشور برای توسعه، پیشرفت و آبادانی روستاها و مناطق کم برخوردار بیشتر استفاده شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۰:۱۰    
خبرایران : نشست فوق با نمایندگان تحت سرپرستی شعبه شرق، با حضور دکتر یونس مظلومی، مدیر عامل بیمه رازی انجام شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۰۹:۵۰    
با برگزاری مراسم معارفه رحیمی باغ ابریشمی به عنوان عضو جدید هیئت مدیره، ترکیب هیئت مدیره بیمه ایران تکمیل شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۰۹:۳۵    
با توافق وزارت نفت و مجلس، قیمت بنزین برای سال 96 گران نمی شود اما عوارض فروش این فرآورده نفتی 5 درصد افزایش می یابد که از سهم دولت به پالایشگاه های نفت پرداخت خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۰۹:۳۰    
رئیس کل بانک مرکزی از ارایه تسهیلات 300میلیون تومانی به کسبه آسیب دیده ساختمان پلاسکو خبر داد و گفت: تنفس یکساله برای بازپرداخت درنظر گرفته شده و پس از آن، این وام باید ظرف سه سال تسویه شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۰۹:۳۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی دستور تشکیل کمیته ویژه ای برای یاری رسانی مالیاتی، بانکی و بیمه ای به واحدهای فعال آسیب دیده در ساختمان پلاسکو را صادر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۰۹:۲۰    
رییس اتحادیه مشاوران املاک یادآور شد: حق سرقفلی کسانی که در این بنا دارای امتیاز بودند، ازبین نرفته و در هر شرایطی حقوق ایشان لحاظ می شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۰۹:۰۵    
35 نفر از زیاندیدگان واحد های آسیب دیده در آتش سوزی ساختمان پلاسکو برای تشکیل پرونده به بیمه آسیا مراجعه کردند .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۰۹:۰۰    
تجارت الکترونیک پارسیان در هشتمین جشنواره ملی بهره وری به عنوان برترین شرکت در حوزه بهره وری در گروه شرکت های پرداخت کشور معرفی شد .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۸:۱۰    
فروشگاه اینترنتی واسپاری ملت به منظور دسترسی مشتریان حقیقی و حقوقی افتتاح شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۸:۱۰    
استعفای مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس مورد موافقت قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۸:۰۰    
این هواپیمای وایروس که با کاربری شخصی- آموزشی- تفریحی در روزهای پایانی آبان ماه سال جاری از باند شماره 29 فرودگاه بلندپرواز خاور(واقع در حوالی جاده تهران- سمنان) بلند شده بود، پس از یک ساعت پرواز ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۸:۰۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور پیامی ضمن تسلیت حادثه دلخراش شهادت آتشنشانان غیور کشورمان در حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۷:۵۵    
معاون مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه ما از افرادی که با اخذ تسهیلات بانک ملت بیمه مرهونات بانکی این شرکت را دارند درخواست کرد که در اولین فرصت این موضوع را به بانک اطلاع دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۷:۵۰    
مدیرعامل بانک ملی ایران در همایش بررسی عملکرد سه ماهه سوم بانک ملی ایران گفت: نیل به اهداف تعیین شده، بانک ملی ایران را تبدیل به یک بانک برتر می کند و با وجود مدیران و کارکنان متخصص بانک ملی ایران ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۷:۵۰    
در راستای رفاه حال مشتریان و کاربران سایت، بانک پاسارگاد نسبت به تغییر و به روزرسانی وب سایت خود اقدام می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۷:۵۰    
طی 9 ماهه امسال، بانک ها حدود 382 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردند که بالغ بر 43 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۷:۴۵    
پرتال جدید بانک مسکن با زیرساختی تقویت شده، خلاق و روزآمد به منظور تعامل بیشتر ذی نفعان، کارکنان، مشتریان و همه افرادی که به نوعی با بانک در ارتباط هستند، رونمایی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۷:۴۵    
مدیر عامل بیمه آسیا: 51 واحد تجاری ساختمان پلاسکو تحت پوشش بیمه آتش سوزی بیمه آسیا است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۷:۴۵    
بانک سامان در راستای حمایت از فعالیت های اقتصادی صنعت گران و بازرگانان کشور، تسهیلات اجاره به شرط تملیک اموال منقول یا غیرمنقول اعطا می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۶:۱۰    
رئیس کل بیمه مرکزی در گفتگوی تلفنی برنامه شبکه خبر، ضمن ابراز تاسف از حادثه ساختمان پلاسکو و جان باختن تعدادی از آتش نشانان فداکار از آماده باش شرکت های بیمه برای پرداخت خسارت بیمه گذاران ساختمان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۶:۰۰    
سیاوش زراعتی مدیر عامل بانک صادرات ایران در پیامی شهادت تعدادی از آتشنشانان و امدادگران ضایعه اسفناک آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو را به هموطنان تسلیت گفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۵:۵۰    
اوباما پس از پایان ریاست جمهوری وارد خانه جدید در واشنگتن دی سی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۵    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - در حاشیه مراسم تحلیف ترامپ، سایت کگل این کارتون را منتشر کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۵    
باهم مروری بر مهم ترین اخبار فناوری اطلاعات جهان مورخه شنبه 2 دوم بهمن 1395 می کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۰    
شرکت بیمه پاسارگاد با عرض تسلیت شهادت آتش نشانان فداکار و از جان گذشته و تعدادی از هموطنان عزیزمان در حادثه ساختمان پلاسکو و نیز ضمن ابراز همدردی با خانواده های محترم ایشان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۰    
در لایحه دولت مقرر شده بود 20 درصد از درآمدهای نفتی به صندوق توسعه ملی اختصاص یابد، اما بر اساس مصوبه امروز، 30 درصد از این درآمدها به صندوق توسعه ملی اختصاص خواهد یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۵:۲۵    
تمام سرپرستان خانواری که یارانه نقدی آنها قطع شده است می توانند نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند؛ همچنین قطع یارانه نقدی خانوارها پیش از اطلاع رسانی از طریق پیامک ممنوع است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۵:۲۵    
آمارهای اولیه بانک مرکزی ونزوئلا نشان می دهد نرخ تورم این کشور در سال 2016 میلادی به 800 درصد افزایش یافته، در حالی که اقتصاد ونزوئلا رشد منفی 18.6 درصدی را تجربه کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۵:۱۵    
بدهی ملی آمریکا در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما 9 هزار میلیارد دلار افزایش پیدا کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۵:۱۰    
روز پنجشنبه خیابان استانبول تهران که محل قرارگیری بازارهای مختلفی همچون بازار پوشاک، طلا، سکه، ارز و محصولات الکترونیکی است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۵:۱۰    
تامین آب شرب با توجه به بحران آب یکی از اولویت های اصلی کشور به حساب می آید و در این میان استان فارس به دلیل موقعیت اقلیمی و کاهش بارندگی از شرایط وخیمتری رنج می برد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۵    
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: 2 ساله ساختمان جدید پلاسکو را می سازیم
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۵    
معاملات بورس به احترام شهدا و درگذشتگان حادثه پلاسکو سه دقیقه متوقف شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۰    
دبیر کل جامعه اصناف و بازار خبر تعطیلی بازار بزرگ تهران به مدت سه روز را تکذیب کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۴:۳۵    
بانک مرکزی امروز (شنبه) نرخ 39 ارز عمده جهان را اعلام کرد که بر اساس آن، قیمت 19 ارز از جمله یورو و پوند نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته (پنجشنبه) افزایش و قیمت 17 ارز از جمله دلار آمریکا کاهش ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۴:۳۵    
یک کارشناس بازار سرمایه به تاثیر مثبت گزارش های 9 ماهه در بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: با توجه به نیاز نقدینگی آخر سال شرکت ها و هلدینگ ها پیش بینی می شود در بهمن ماه روند حرکت بازار سرمایه آرام و ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۰    
معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با اشاره به نقش بانک شهر در توسعه کلانشهرها و رضایت عموم شهروندان از این بانک گفت: طی سال های اخیر، روند رو به رشد اجرای پروژه های عمرانی با وجود محدودیت منابع ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۴:۱۰    
کارکنان دولت برای پایان سال جاری و بر اساس محاسبات قانونی رقمی حدود 770 هزار تومان عیدی دریافت خواهند کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۴:۱۰    
مغازه های سکه و طلا در محدوده خیابان جمهوری و چهارراه استانبول، در پی حادثه ساختمان پلاسکو به حالت تعطیل درآمده اند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۴:۱۰    
در جریان آتش سوزی در ساختمان پلاسکو و فرو ریختن آن تنها شعبه بانکی که در این مجتمع تجاری نیز وجود داشت، از بین رفته است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۵    
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه نوین با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو و بیان اینکه پرداخت واحد هایی از آن ساختمان که توسط ما بیمه شده است وظیفه ماست گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۰    
بانکداری ایرانی - مجمع عمومی فوق العاده موسسه اعتباری ملل به منظور تصویب افزایش سرمایه 2 هزار و 950 میلیاردی موسسه و با حضور 85 درصد سهامداران موسسه برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۳:۴۰    
مجید صفدری مدیرعامل در این گردهمایی با تاکید بر اهمیت و جایگاه مشتری مداری و توجه به فروش حرفه ای، فرآیند فروش خدمات بیمه گری از جمله مشاغل تخصصی و حرفه ای است و اگر نمایندگان محترم شبکه فروش با علم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۳:۱۵    
مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ضایعه درگذشت جمعی از آتش نشانان قهرمان را به خانواده آنان، نیروهای امدادی و ملت ایران تسلیت گفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۳:۱۵    
محمد کاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه با صدور پیامی حادثه دلخراش آتش سوزی در ساختمان پلاسکو و شهادت تعدادی از هموطنان عزیز و پرسنل فداکار آتش نشانی را تسلیت گفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۳:۱۰    
بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، درصد تغییرات شاخص کل در دوازده ماه منتهی به دی ماه سال95نسبت به دوره مشابه سال قبل6,9درصد است که نسبت به آذرماه95 (7,2درصد)، 3/0واحد درصدکاهش یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۳:۱۰    
متقاضیان سرمایه گذاری در بازار سرمایه می توانند با مراجعه به شعب بانک پاسارگاد در سراسر کشور از خدمات سپرده ویژه معاملات آنلاین سهام که با همکاری کارگزاری بانک پاسارگاد عملی شده، برخوردار شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۲:۱۵    
به گفته مسئولان اقتصادی چین وزارت کشاورزی و وزارت بهداشت این کشور به دلایل مشخصی ورود برخی از تولیدات ایرانی را به چین ممنوع اعلام کرده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۲:۱۰    
روز چهارشنبه پرونده بورس تهران در دی ماه سال جاری در شرایطی بسته شد که این بازار پس از ثبت رشد 4.8 درصدی در پاییز، شاهد رکود چشم گیری در معاملات خود بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۲:۱۰    
با گذشت یک سال از اجرایی شدن توافق برجام میان ایران با کشورهای 1+5، همچنان واکنش ها به این توافقنامه تاریخی ادامه دارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۲:۱۰    
از لحظه ای که خبر بلندشدن اولین نشانه های دود و آتش از بلندای ساختمان پلاسکو به رسانه ها و شبکه های اجتماعی رسید، این موضوع به بحثی داغ میان کاربران شبکه های اجتماعی بدل شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۲:۱۰    
مقاومت معاملات آتی در برابر نزول قیمت ، پشت صحنه اقتصادی فاجعه پلاسکو ، آینده فولاد 96 ، شروع سرد زمستان بورس و شور سکه در ماه منفی دلار از مهمترین موضوع های اختصاصی روزنامه دنیای اقتصاد در شماره ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۵    
متأسفانه روز پنجشنبه، 30 دی ، آتش سوزی گسترده در ساختمان پلاسکو تهران منجر به جان باختن تعدادی از آتش نشانان فداکار و فروریختن این ساختمان شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۵    
نمای اول: جرقه آتش زده شد. شعله ها زبانه کشیدند و هر یک به دنبال دیگری به جان پارچه ها، لباس ها، آتش نشانان و مردم حاضر در ساختمان افتادند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۵    
اکران کمدی ترامپ ، سوگ سیاووشان ، سیاسی بازی با پلاسکو ، تاریخ و روایت آن و انتخاب های جنجالی از مهم ترین موضوع های اختصاصی روزنامه ابتکار در شماره شنبه دوم بهمن به شمار می رود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۰    
در حالی که در یک سال اخیر، اصلاح طلبان به تفکرات فمینیستی و تبلیغات برای حضور پررنگ تر زنان محکوم شده اند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۰    
ساختمان 54 ساله و اولین بلندمرتبه تهران در مقابل دوربین ها و هزاران چشم بر سر آتش نشانان فداکار فرو ریخت. تلاش های همراه با گریه آتش نشانان برای نجات دوستانشان ساعت ها طول کشید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۰    
ارزش ملک تجاری پلاسکو چقدر است؟ ساکنان پلاسکو چقدر خسارت دیده اند؟ ریزش ساختمان 54 ساله چند نفر را بیکار کرد؟ چند واحد پلاسکو جان سالم به در برد؟ چرا پلاسکو با وجود اخطارهای متعدد پلمپ نشد؟
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۰    
فروریختن ساختمان پلاسکو بر اثر حریق و به دنبال آن اتفاقات دلخراشی که برای آتش نشانان تهران روی داد دل بسیاری از شهروندان پایتخت نشین و هموطنان را به درد آورد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۰    
حالمان امروز تعریفی نیست نه آفتابی است و نه رنگ و بویی دارد، گویی آسمان هم خبردار شده و دست به کار تا با قطرات باران، قطرات اشک دل های داغ دیده را مرهمی باشد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۱:۳۵    
دکتر پرویزیان رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان طی پیامی شهادت آتش نشانان از جان گذشته و فداکار حادثه ساختمان پلاسکوی تهران را تسلیت گفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۱:۳۰    
ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان حادثه ساختمان پلاسکو : بانک صنعت و معدن به واحدهای تولیدی خسارت دیده حادثه ساختمان پلاسکوی تهران با شرایط ویژه تسهیلات مالی پرداخت می نماید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۱:۲۰    
مدیر عامل بانک رفاه طی پیامی شهادت جمعی از پرسنل فداکار آتش نشانی در حادثه ساختمان پلاسکو تهران را تسلیت گفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۱:۰۵    
ضایعه درگذشت دکتر ساسان منوچهری، مدیرعامل اسبق بانک ملت که در مدت 8 سال مدیریت، تحولات شگرفی را در این بانک ایجاد کرد، کارکنان و مدیران بانک ملت را دچار اندوهی شدید ساخت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۱:۰۰    
از مجموع 600 واحد صنفی مستقر در ساختمان پلاسکو 160 واحد یعنی حدود 25 درصد بیمه بودند و بر اساس برآوردهای تقریبی می توان گفت که کل تعهدات صنعت بیمه درباره آتش سوزی این ساختمان حدود 40 میلیارد تومان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۵    
بانک مرکزی نرخ رسمی 19 ارز موجود در مرکز مبادلات ارزی را کاهش داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۵    
یک کارشناس حوزه رفاه و تامین اجتماعی ضمن بیان اینکه مصوبه اخیر مجلس مبنی بر بازنشستگی 20 ساله زنان را تبعیضی در برابر سایر کارکنان زن شاغل و حتی مردان دانست که به نوعی زنان را زودتر از بازار کار خارج ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۰    
در پی آتش سوزی رخ داده در ساختمان پلاسکو، یک کارشناس مسکن بخشی از کاربری این ساختمان را کارگاهی عنوان کرد و گفت که وظیفه بررسی شرایط ایمنی کارگاه ها برعهده وزارت کار و رفاه اجتماعی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۵    
تخریب غیرمنتظره به دلیل حرارت بیش از حد طبقات فوقانی پلاسکو حاکی از این است که سازه فلزی در زمان حادثه از کمترین حد مقاومت در برابر حریق برخوردار بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۰    
مدیرعامل بیمه ایران:سرمایه هایی که این واحدها خریداری کرده اند از 200 میلیون تومان تا یک میلیون تومان متفاوت بوده است ولی اعلام کرده ایم که خسارت دیدگان از امروز در محل شعبه فردوسی بیمه ایران که در ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۰    
شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران هر ماه بی کیفیت بودن خودروها را متذکر می شود اما ظاهرا این مسئله که با سلامتی مردم و آلودگی هوای شهرها ارتباط مستقیم دارد برای متولیان دولتی صنعت خودروسازی کشور ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۵    
محققان در یک شرکت دانش بنیان در صدد هستند تا دستگاهی که نقش مغز را ایفا می کند برای بیماران ضایعه نخاعی طراحی کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۰    
چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا پشت پا زدن به پیمان تجاری که 12 کشور حاشیه اقیانوس آرام در آن سهیم هستند را نقطه آغاز استراتژی تجاری خود عنوان کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۵۵    
رییس هیئت مدیره حمل ونقل ریلی رجا از برگزاری مناقصه بین المللی نوسازی و بازسازی ناوگان این شرکت به ارزش 1000 میلیارد تومان خبر داد و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۵۵    
مرد جوانی که قصد داشت زندگی اقتصادی خود و پدر و مادر پیرش را رونق ببخشد، به خاطر واردات گوشت یخ زده برزیلی ورشکست شده و پشت میله های زندان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۵۵    
با اشاره به انعقاد قراردادهای مهم اقتصادی بین دولت ایران و شرکت های ایرانی با دولت سوریه این قراردادها را به عنوان پاداش دولت بشار اسد به ایران بابت کمک به این کشور در جنگ با تروریسم توصیف کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۵۰    
طرح بهره برداری از 145 هزار هکتار از جنگل های کشور طی امسال و مابقی قراردادهای بهره برداری تا سه سال آینده متوقف می شود تا زمینه اجرای مصوبه "ممنوعیت بهره برداری از جنگلهای شمال کشور" از سال چهارم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۵۰    
حاجی ابوذر که در حوزه ساخت و ساز مسکن فعالیت داشت، به دلیل رکود بازار مسکن ورشکست و راهی زندان شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۵    
سنای آمریکا نخستین اعضای هیات دولت چهل و پنجمین رئیس جمهوری این کشور از جمله وزیران دفاع و امنیت داخلی را تایید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۰    
هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال فردا با برگزاری سه دیدار آغاز خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۰    
تمهیداتی برای پرداخت بیمه بیکاری به کارگرانی که به دلیل ریزش ساختمان پلاسکو بیکار شده اند دیده شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۳۵    
بررسی قیمت پنت هاوس های پایتخت نشان می دهد نرخ این خانه های رویایی طی 3سال اخیر حدود 15درصد گران شده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۳۵    
تروریست های داعشی به طور نمادین عروسک ترامپ را در موصل ذبح کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۸:۱۵    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به حادثه ناگوار ساختمان پلاسکو و لزوم حمایت از کارگران گفت: به عنوان یک شهروند توصیه می کنم هموطنان تا شب عید برای رونق تولیدی ها و جذب 3500 نیروی بیکارشده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۸:۱۰    
عضو هیات موسس انجمن مالی اسلامی گفت: بانک مرکزی نرخ سود سپرده ها را سالانه تعیین می کند و بانکها نیز مجازند حداکثر تا 70درصد آن را به صورت علی الحساب در قرارداد با سپرده گذاران لحاظ کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۸:۰۵    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پوشش بیمه ای 580 کارگاه و 4000 کارگر ساختمان پلاسکو خبر داد.
  • ۱