یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۱۳:۳۷Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 20 بهمن 1395 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1395 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1395 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 تیر 1395 بانکداری ایرانی 31 مرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1395 بانکداری ایرانی 30 مهر 1395 بانکداری ایرانی 30 آبان 1395 بانکداری ایرانی 30 آذر 1395 بانکداری ایرانی 30 دی 1395 بانکداری ایرانی 1 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 2 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 3 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 4 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 5 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 6 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 7 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 8 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 9 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 10 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 11 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 12 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 13 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 14 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 15 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 16 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 17 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 18 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 19 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 20 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 21 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 22 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 23 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 24 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 25 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 26 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 27 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 28 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 29 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1395 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۵۵    
صرافان ارز و سکه امروز (سه شنبه) هر دلار آمریکا را با کاهش 119 ریالی در مقایسه با دیروز، 38 هزار و 33 ریال و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید را با 65 هزار ریال کاهش قیمت 11 میلیون و 845 هزار ریال داد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۹:۵۰    
هواپیمای ایلوشین 76 روسیه که با شش خدمه برای انتقال تجهیزات و مواد خاص طراحی شده است، از هفتم تا نوزدهم بهمن ماه در ساعت مقرر(13:30 بعداز ظهر) به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان آمد تا طی 4 مرحله ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۱۵    
طرح پیشنهادی اصلاح طلبان برای آشتی ملی این روزها بیش از گذشته مورد توجه فعالان سیاسی و رسانه ها قرار گرفته است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۷:۲۷    
بانک کارآفرین در راستای رفاه بیشتر و افزایش ارائه خدمات بانکی به شهروندان تهرانی، شعبه جدید خود را در شهر تهران افتتاح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۳۲    
مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن گفت : قیمت بلیت قطار در نوروز گران نمی شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۷:۳۰    
شورای فنی میراث فرهنگی در نشست اخیر خود با ساخت سدهای قردانلو و مشمپا و شبکه های آب رسانی آنها پیش از نجات بخشی 77 اثر فرهنگی تاریخی واقع در محدوده ساخت این سدها مخالفت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۴:۵۰    
سفیر هند گفت: هند به ایران، بدهی ندارد و تمام بدهی نفتی خود را پرداخت کرده است. نکته مهمی که وجود دارد این است که حجم وارداتی که هند از ایران دارد بیش از صادرات است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۰۹:۴۰    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در جمع خبرنگاران گفت: از طرح های پژوهشی و پایان نامه هایی که دارای توجیه فنی و اقتصادی باشند حمایت می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۲۰:۳۰    
در جلسه بانکهای ایران و مجارستان در بوداپست، مقرر شد تا اگزیم بانک مجار، خط اعتباری هشتاد و پنج میلیون یورویی در اختیار بانک توسعه صادرات ایران برای ارتقا حجم همکاری های اقتصادی قرار دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۹:۳۵    
بعد از آنکه حساسیت مردم نسبت به ساختمان های ناایمن بیشتر شد، روند شناسایی این ساختمان ها نیز اغاز گردید و در این راستا قرار است که ساختمان های ناایمن با نصب بنر به مردم معرفی شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۹:۳۰    
اختلالات در دو معدن مس که بزرگترین معادن مس جهان هستند بخاطر اعتصاب این هفته و وچود برخی مسائل باعث تهدید کاهش عرضه جهانی این فلز شده است و قیمت های پایه را به سمت بالاترین سطح خود از اول سال تا بحال ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۳:۳۰    
یک دانشجوی خلبانی، عنوان نخستین خلبان محجبه هواپیماهای نظامی در ترکیه را از آن خود کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۳:۱۵    
وزیران انرژی و نفت روسیه و ونزوئلا اعلام کردند توافق اخیر اوپک برای کاهش عرضه، تأثیر مثبتی روی بازارهای جهانی داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۳:۱۵    
با استفاده از توان داخلی و به مشارکت گرفتن سرمایه گذاری بین المللی تلاش می کنیم تا توسعه بخش بزرگ و استراتژیک صنعت ساخت واگن و تجهیزات مربوط به ناوگان ریلی و مترو را به صنعت روز دنیا برسانیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۲:۱۰    
هیات وزیران با ابلاغ اصلاحیه ای ضمن مجاز شمردن انتشار اوراق اجاره دولتی در نظام بانکی تصویب کرد: بانک هیچ گونه تعهدی در پرداخت در سررسید و قبل از سر رسید ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۲:۱۰    
درپی افزایش سالانه تقاضا از طرف خریداران شخصی، فروش خودروهای جدید در بریتانیا در ماه ژانویه 3 درصد رشد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۲:۱۰    
جمشید ایمانی عضو هیأت مدیره ایران خودرو جای خود را به امیر عباس حسینی داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۳:۰۵    
مردم سراسر کشورمان فردا با حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، ضمن ابراز نفرت خود از موضعگیری های اخیر آمریکا علیه ایران، بار دیگر با آرمان های جمهوری اسلامی تجدید میثاق می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۲:۳۵    
معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان کشور از بازگشت 450 نخبه از خارج کشور به ایران خبر داد و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۲:۲۵    
مدیرعامل انجمن الزایمر ایران با ارسال نامه ای به مدیرعامل بانک از حمایت بانک پارسیان در تکمیل و تجهیزساختمان (پروژه) مرکز درمانی و توانبخشی ویژه بیماران آلزایمر تقدیرکرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۲:۲۵    
با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و معاونان بانک سرمایه از وب سایت جدید این بانک رونمایی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۲:۲۵    
مدیر کل امور مدیران و مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد پاسخگوی سوالات همکاران و مشتریان در مرکز ارتباط مهر بودند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۲:۲۰    
همزمان با دهه مبارک فجر و طی مراسمی با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک مسکن از تندیس یادمان ایثار و شهادت در ساختمان مرکزی این بانک رونمایی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۲:۱۰    
جدیدترین گزارش منتشر شده در مورد شرایط مالی حکمفرما بر موسسه های مالی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس حکایت از مشکلات مالی آنها در بخش ذخایر ارزی دارد .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۲:۰۰    
آن خانه متعلق به خانواده ای پر سر و صدا بوده و لئو برای این که از شر این سر و صداها خلاص شود، مجبور به خرید خانه شد! در واقع مسی این کار را کرد تا بتواند آرامش خود را در کنار خانواده اش حفظ کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۲:۰۰    
فرد کلاهبرداری که با تاسیس یک شرکت قلابی بیش از 26 میلیارد ریال از مردم دریافت و خانواده اش مرگ او را اعلام کرده بودند، در اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۱:۰۲    
معاملات آتی سکه در بورس کالا به 20 هزار و 545 قرارداد به ارزش دو هزار و 888 میلیارد ریال رسید؛ بر این اساس نرخ سکه تحول تیر سال آینده، یک میلیون و 326 هزار تومان تعیین شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۱:۰۲    
رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه امروز کار واگذاری واحدهای مجتمع نور به کسبه پلاسکو به اتمام می رسد، گفت: از هفته آینده این واحدها کار خود را دوباره آغاز می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۰:۵۷    
معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: آزادسازی قیمت سنگ آهن ضرورت دارد و با توجه به اهمیت این صنعت در بازار سرمایه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۰:۵۷    
رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران امروز( چهارشنبه) طی حکمی خسرو حقیقی پناه را به عنوان نخستین مدیرکل هماهنگی امور استان ها و شعب این شرکت منصوب کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۰:۵۷    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با بیان اینکه خسارت ریزگردها به محصولات کشاورزی مشمول بیمه صندوق کشاورزی نمی شود گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۸:۳۰    
معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت، معدن و تجارت از بازگشت 5400واحد تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال کشور با حمایت ستاد تسهیل به چرخه تولید خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۸:۲۵    
تحت هیچ شرایطی تعدیل نیرو در این دانشگاه انجام نمی شود، بلکه از ظرفیت کارکنان در تولید محتوا استفاده می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۸:۲۵    
عضو فراکسیون توسعه صادرات مجلس گفت: باید از ظرفیت و پتانسیل کشور برای امر صادرات استفاده شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۸:۲۵    
مدیر روابط عمومی آتش نشانی اصفهان گفت: جستجو برای پیدا کردن کودک مفقود شده در کانال آب موقتا متوقف شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۸:۲۵    
نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس گفت: روستاهای کوچک باید به یک بنگاه اقتصادی تبدیل شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۸:۲۵    
علی مطهری درباره اظهارات روز سه شنبه اش در دانشگاه فردوسی مشهد درباره موضوع حصر توضیحاتی ارائه داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۸:۲۵    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت مساکن مهر میاندوآب به اتمام رسیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۸:۱۵    
پژوهشگران کشور به دانش فنی سیستم حلزونی شنوایی دست یافتند که قابلیت شارژ با پاوربانک را دارد؛ این نوآوری در سیستم طراحی شده منجر به کاهش هزینه خرید باتری برای افراد ناشنوا شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۲۰:۰۰    
شرکت نفتی آرامکو عربستان که که بزرگترین شرکت نفتی جهان است رایزنی هایی برای حضور در بین المللی ترین بورس جهان یعنی بورس سنگاپور انجام داده است
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۹:۵۵    
در هشتمین روز از ایام ا... دهه مبارک فجر و به منظور تجدید میثاق با آرمان های بلند حضرت امام (ره) و تجدید پیمان با مقام معظم رهبری، مدیران ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۹:۵۵    
بانک ملت در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود، در ساخت یک مدرسه دیگر در منطقه ای محروم در استان کردستان مشارکت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۹:۵۰    
محسن پدرام رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در سفری یک روزه به استان قم،از دوایر ستادی و برخی شعب استان بازدید نمود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۹:۵۰    
متن پیام مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی: ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۹:۴۵    
انجمن اسلامی بانک سپه با صدور بیانیه ای از همه مردم شریف ایران دعوت کرد با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن همچون گذشته استکبار جهانی را مایوس کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۹:۴۵    
عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین در سمینار سراسری مدیران این بانک با اشاره به اهمیت ارائه خدمات ارزی به مشتریان گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۹:۳۵    
هیات وزیران امروز دستورالعمل ارائه شده از سوی بانک مرکزی در رابطه با اجرای تبصره 35 قانون بودجه امسال مصوب مجلس شورای اسلامی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۹:۳۰    
بانکداری ایرانی - در پی عرضه 10 درصد سهام فروشگاه رفاه توسط بانک ملت ، این بلوک بعد از رقابت 4 روزه 74 درصد بیش از قیمت پایه 950 تومانی به فروش رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۹:۳۰    
وزارت آموزش و پرورش از موضوع انتقال حساب های معلمان از بانک ملی به بانک سرمایه استقبال و موافقت کرد اما نیاز به مصوبه هیئت دولت دارد که تا سال آینده محقق شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۹:۲۵    
بانکداری ایرانی - مدیرعامل پست بانک با اعلام ارایه اطلاعات لازم به سازمان بورس ، از بازگشایی نماد در هفته آینده بعد از 5 ماه توقف خبر داد و پیش بینی کرد قیمت سهام "وپست" افت محسوسی نکند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۹:۲۰    
مدیرعامل بیمه سرمد طی پیامی به مناسبت فرارسیدن یوم الله 22 بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۹:۱۵    
در جریان برپایی دهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته، فاز اول سامانه جامع آنلاین خدمات گردشگری(اپرو) با همکاری بانک گردشگری و باشگاه گردشگری ایرانیان به مرحله اجرایی رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۹:۱۵    
زهرا نعمتی، پرچمدار کاروان ورزشی ایران در المپیک ریو و قهرمان و دارنده مدال طلای دو دوره پارالمپیک لندن و ریو با حضور در دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۹:۱۰    
در مراسمی با حضور تعداد کثیری از بازنشستگان کشوری، به کلیه 132 هزار بازنشسته سهامدار بیمه ملت بیمه نامه آتش سوزی منازل مسکونی تا سقف 50 میلیون ریال به مدت یکسال بصورت رایگان اختصاص یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۹:۱۰    
نایب رئیس هیات مدیره و رئیس کمیته حسابرسی شرکت بیمه معلم از راه اندازی نرم افزاری برای کنترل داخلی و نظارت سیستمی بر عملکرد شرکت خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۷:۳۵    
مدیر عامل شرکت پانچ بلژیک (یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گیریبکس اتوماتیک در جهان) از همکاری این شرکت با خودروسازان ایرانی برای تولید خودروهای هیبریدی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۷:۳۰    
خانه ای 55مترمربعی توسط معماران ژاپنی ساخته شده که طراحی داخلی اش آن را بزرگ تر از آنچه هست نشان می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۷:۲۰    
جنبش مردمی ممانعت از جنگ با خدا در فجر سی وهشتم انقلاب اسلامی، در راهپیمایی 22 بهمن حضوری پررنگ خواهد داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۷:۲۰    
روسای امور مالیاتی ایران و کره جنوبی، سند همکاری مالیاتی امضا کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۷:۱۵    
بخشش جرایم دیرکرد وام های زیر 100 میلیون باوجود آنکه مصوبه هیات دولت را دارد ولی هنوز به بانک ها ابلاغ نشده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۷:۱۵    
با توجه به اینکه تولید بیش از اندازه گندم برای ما مزیتی در بخش صادرات ندارد، برای سال آینده به اندازه نیاز کشور تولید خواهیم داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۷:۱۵    
مجتمع تجاری نور که چند روزیست پاتوق جدید کسبه مالباخته پلاسکو شده متعلق به تعدادی از بانک های دولتی و نیمه دولتی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۷:۱۰    
به ازای هر کیلو وات ساعت 250 تومان یارانه می دهیم و این یارانه در سال حدود 50 هزار میلیارد تومان خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۷:۱۰    
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از نظام آموزشی کشور گفت این نظام اعم از مراکز دانشگاهی و فنی و حرفه ای کارگر پرور هستند تا تربیت کننده کارآفرین و این یکی از موانع توسعه کار و فعالیت در اقتصاد کشور است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۷:۱۰    
سرانجام پس از مدت ها شنبه هفته جاری مدیرعامل بانک مسکن از آغاز پرداخت متمم 10 میلیون تومانی وام مسکن مهر به 390 هزار واحد این طرح خبر داد و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۷:۰۵    
شاخص بورس در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه 26 واحد رشد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۵۰    
بیماری همیشه هم رنج و درد نیست گاهی رنجی به بزرگی بیماری فرزند فرصتی است تا صدای انسانیت تا فراسوی مرزها برود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۵۰    
ضرورت و ابعاد آموزش وظایف شهروندی و نظام آموزشی ، به جای بگم بگم راه انداختن مستندات را به قوه قضاییه دادیم ، جزییات توافق جدید برای نقل و انتقال پول ، عمان به دنبال خرید گاز از ایران ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۵۰    
در دهه های اخیر با رشد حاشیه نشینی در کلانشهرها، موضوع سلامت و بهداشت این قشر در اولویت قرار گرفت و طرح نظام سلامت،پایانی بر بی توجهی به وضعیت سلامتی حاشیه نشینان کلانشهرها بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۵۰    
بورس انرژی پروارتر خواهد شد ، گرد غبار روی کتاب سال ، رفع گره های لایحه بودجه ، من فقط بیمارستان را می شناختم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۴۵    
یکی از مشکلات مردم کشورهای درحال توسعه این است که همواره سرنوشت اجتماعی خود را در گرو اتفاقات سیاسی کشورهای بزرگ می دانند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۴۵    
دولت تدبیر و امید آخرین سالگرد پیروزی انقلاب را تجربه می کند. درحالی حسن روحانی با کابینه اش آخرین سالگرد پیروزی انقلاب را پشت سر می گذارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۴۵    
دودشدن ثروت ملی در دودکش خانه ها ، سیف: نظام بانکی کشور زیان ده است ، چرخش دور ورسای پست مدرنیسم ، زیر تیغ تورم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۴۵    
نگاه منتقدان سینمای ایران شتاب زده است ، اما و اگرهای یکسان سازی ارز و موافق تغییر قانون اساسی نیستم از مهم ترین موضوع های اختصاصی روزنامه همدلی در شماره چهارشنبه 20 بهمن به شمار می رود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۴۰    
قرارداد 10 میلیارد دلاری برای نیروگاه بوشهر 2 ، نظامیان به صورت مهندسی شده وارد انتخابات نشوند ، بی نظیرترین استقبال و تاملاتی در رخدادهای شگفت دهه فجر انقلاب اسلامی از مهم ترین موضوع های اختصاصی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۱۵    
اگر به تاریخ، چه در سطح ملی و چه در سطح جهانی مراجعه کنیم، موارد بسیاری خواهیم دید که در آنها قانونگذاری یا اتخاذ تصمیمات جمعی که بدون رعایت مقدمات گفته شده اند، خوش خیم و خوش عاقبت نبوده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۱۰    
دور دوم رونق در تالار پتروشیمی ، ترکش های عوارض برای سنگ آهنی ها ، چرخه تخریب در بازار بدهی ، با امکانات کمتر کارهای بیشتری انجام دهید و از انقلاب صنعتی تا انقلاب تکنولوژی از مهم ترین موضوع های ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۱۰    
بایدها و نبایدهای تنبیه کودکان ، داوری جشنواره فجر زیر تیغ نقد ، میگرن در یک قدمی کودکان ، عقبگرد بورس تهران و حاشیه نشینان زیر چتر نظام سلامت از مهم ترین موضوع های اختصاصی روزنامه جام جم در شماره ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۱۰    
پردیس تئاتر شهر تهران(خاوران) شب گذشته با حضور شهردار تهران و جمع کثیری از هنرمندان در جنوب شرق پایتخت به بهره برداری رسید تا یکی از عظیم ترین سرانه های فرهنگی کشور برای اهالی تئاتر و شهروندان علاقه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۱۰    
اوایل آذر و آخرین روز دی ماه امسال چشم بسیاری از مردم ایران به رسانه ها دوخته شده بود تا لحظه به لحظه از آخرین جزییات حوادثی مرگبار باخبر شوند؛ صبح روز جمعه، 5 آذرماه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۰۵    
روحانی دستاوردهای دولت را به مردم بگوید ، روحانی روش محافظه کارانه را کنار بگذارد ، اضطراب درونی ما را خرافاتی می کند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۰۵    
این آقای تازه آمده در آمریکا با حرف ها و اقدامات خود، حرف های 38 ساله نظام اسلامی را درباره فساد همه جانبه دستگاه حاکم آمریکا ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۰۵    
عمان از معدود کشورهای منطقه است که همواره تعاملات مثبتی با ایران داشته است. این دو کشور سال 2013 تفاهمنامه یی برای صادرات گاز با یکدیگر منعقد کردند تا روابط استراتژیک خود را با پیوند انرژی تعمیق کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۰۰    
چرا انقلاب کردیم ، مورد عجیب هیأت داوری ، جشنواره ای که نگاه دولتی ندارد و باید حس تماشاگر را با فیلم همراه کرد ازمهم ترین موضوع های اختصاصی روزنامه ایران در شماره چهارشنبه 20 بهمن است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۰۰    
رئیس جمهور هم روز گذشته در سی و چهارمین مراسم جایزه کتاب سال جمله ای را بیان کرد که خوبی بیانگر آرامشی است که به نوعی لازمه فضای سیاسی کشور خصوصاً در آستانه انتخابات است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۲۰    
بانک صادرات ایران در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود امکان مشارکت هموطنان در امور عام المنفعه از طریق همبانک را فراهم ساخت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۱۵    
به رغم تلاش های سیستم بانکی کشور برای اجرایی کردن پیمان پولی دو جانبه با روسیه؛ اما بانک مرکزی این کشور اعلام کرد صرفا فرایند نظارت صدور مجوز را انجام داده و در فرایند تسویه دخالت نمی کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۰۹    
مراسم جشن انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و آغاز سی وهشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور اعضای هیأت مدیره ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۵۹    
نشست خبری مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک تجارت با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۴۹    
مدیران ارشد بانک ملت با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، با آرمان های امام راحل(ره) تجدید میثاق کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۳۴    
شرکت سهامی بیمه ایران راهپیمایان 22 بهمن در سراسر کشور را تحت پوشش بیمه حوادث و مسئولیت قرار داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۳۴    
بیمه آسیا در تداوم مشارکت و حمایت از فعالیت های فرهنگی آموزشی از فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق تقدیر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۰۹    
معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: کارت اعتباری مرابحه (کام) با شیوه کنونی پاسخگوی نیازها نیست و از این رو، بانک مرکزی با طراحی عقود جدید و نرخ سودهای جدید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۸:۵۴    
بانکداری ایرانی - سرمایه شرکت های بیمه گری در 3 سال گذشته با بیش از 13 درصد معادل 3 هزار و 579 میلیارد ریال افزایش ، از رقم 27 هزار و 819 میلیارد ریال به رقم 31 هزار و 398 میلیارد ریال رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۸:۴۴    
بیمه سینا در گزارش 9 ماهه ای که منتشر کرد، اظهار داشته که طی 9 ماهه منتهی به 30 آذر 1395 توانست بیش از 97 ریال سود محقق کند که نسبت به دوره مشابه در سال قبل با سود 27 ریالی بیش از 259 درصد رشد را ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۴:۲۹    
سرمایه گذاران خارجی فعال در زمینه های گردشگری و هتلداری، نمایندگانی از شرکت هایی همچون هتل های آکور، هتل های روتانا، لینک می، عربیا مانیتور، دوتچه هاسپیتالیتی، اینکوبما، TRI هاسپیتالیتی، گروه ZAS ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۴:۱۹    
موسسه پرایس واترهاوس کوپر جدیدترین پیش بینی خود از جایگاه اقتصادهای جهان در سال 2050 را منتشر کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۴:۱۴    
همواره این ذهنیت وجود داشته که بخش خصوصی صرفا به دنبال منافع شخصی است و این تفکر بر دولت های پس از انقلاب نیز حاکم بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۴:۰۴    
روز سه شنبه، سکه و دلار برای دومین روز متوالی برخلاف جهت یکدیگر حرکت کردند. در سومین روز هفته، کاهش 15 تومانی دلار اثری در قیمت سکه نداشت و فلز گران بهای داخلی با افزایش 8 هزار تومانی تا قیمت یک ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۳:۵۹    
مسوولان سازمان بورس و اوراق بهادار، با این توجیه که انتشار اوراق بدهی به مرز اشباع رسیده است، خواستار توقف انتشار این اوراق در بازار سرمایه شده اند و با این حساب تا پایان سال اوراق بهادار منتشر نمی ...
  • ۱