دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۱۸:۳۷Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 23 بهمن 1395 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1395 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1395 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 تیر 1395 بانکداری ایرانی 31 مرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1395 بانکداری ایرانی 30 مهر 1395 بانکداری ایرانی 30 آبان 1395 بانکداری ایرانی 30 آذر 1395 بانکداری ایرانی 30 دی 1395 بانکداری ایرانی 1 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 2 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 3 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 4 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 5 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 6 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 7 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 8 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 9 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 10 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 11 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 12 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 13 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 14 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 15 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 16 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 17 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 18 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 19 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 20 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 21 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 22 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 23 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 24 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 25 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 26 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 27 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 28 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 29 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1395 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۹:۵۰    
یک مقام قضائی: در هر هفته بین 15 تا 20 هزار شبکه ضداخلاقی را می بندیم ولی باز هم از جای دیگر سر در می آورند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۹:۳۵    
استیضاح وزیر راه کلید خورد ، 37 امضا برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش جمع آوری شده است وزیر علوم برای پاسخ به نمایندگان متقاضی استیضاح در کمیسیون مربوطه حاضر می شود کمی بیشتر از 5 ماه به پایان دولت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۴۵    
به مناسبت دهه فجر و همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طرح بخشودگی جرایم مشتریان بدهکار به لیزینگ گسترش سرمایه گذاری ملی (بانک ملی) در قالب طرح عید تا عید از 22 بهمن تا عید نوروز اجرا می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۹:۱۰    
4 شرکت سرمایه گذاری حاضر در بورس به عنوان هلدینگ های برتر سومین کنفرانس هلدینگ و گروه شرکت ها معرفی شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۶:۲۰    
اگر شهادت دروغی اثبات شود، مجازات آن از سه ماه و یک روز تا 2 سال حبس یا جریمه نقدی 150 هزارتا یک میلیون و 200 هزارتومان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۶:۱۵    
رجل سیاسی همان کلیدواژه ای است که هر دوره، در نزدیکی های انتخابات ریاست جمهوری مطرح می شود، پاسخی به آن داده و بعد دوباره تا انتخابات دوره بعد رها می شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۹:۵۷    
موضوع کشف اختلاس هزار میلیاردی در یکی از شعب بانک ملی ایران در شهرستان اسفراین مربوط به یک هفته پیش بوده که با تلاش و اقدام به موقع تیم حراست و بازرسی بانک ملی ایران و با همکاری موثر دادستانی استان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۹:۴۷    
با یک بانک اروپایی وارد مذاکره شده ایم که در همین خصوص به نتایج خوبی نیز رسیده ایم. این بانک اروپایی آمادگی دارد در قبال فروش بخشی از سهام خود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۹:۲۲    
بانک سرمایه با برپایی غرفه فرهنگی در مسیر راهپیمایی میلیونی مردم شهیدپرور تهران، پذیرای شرکت کنندگان در مراسم گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۹:۲۲    
در سی و هشتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بیمه آرمان با برپایی غرفه اطلاع رسانی و فرهنگی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن، ضمن اعلام همبستگی با آرمان ها و ارزش های انقلاب ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۹:۱۷    
دکتر صادق در دیدار با استاندار همدان با اشاره به رشد چشمگیر بیمه دانا در دولت تدبیر و امید گفت: این شرکت در صنعت بیمه در حوزه بیمه های درمان از نگاه بیمه شدگان یکی از بهترین شرکت های بیمه محسوب می ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۹:۰۷    
در راستای اهداف مشتری مدارانه و در جهت خدمت رسانی سریع به هموطنان، شعبه بیمه "ما" در استان کهگلویه و بویراحمد افتتاح شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۹:۰۷    
بیمه پارسیان به مناسبت دهه مبارک فجر و به منظور ارتباط و پاسخگویی هرچه بهتر با بیمه گذاران و مشتریان بیمه پارسیان مرکز ارتباطات این شرکت بصورت رسمی افتتاح شد .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۸:۴۷    
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل خبر از بازگشایی نماد موسسه اعتباری ملل به دنبال انتقال این شرکت از بازار پایه به بازار داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۸:۴۲    
بانکداری ایرانی - معاون اقتصادی شهرداری مشهد از تاسیس شرکت سرمایه گذاری زائر با هدف ساماندهی و جذب سرمایه های خرد در حوزه گردشگری مذهبی در شهر مشهد خبر داد و افزود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۸:۱۷    
بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور تجدید میثاق با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب و لبیک به دعوت مقام معظم رهبری مدظله العالی در مراسم راهپیمایی باشکوه و حماسی 22 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۸:۰۷    
اولین گردهمایی حامیان قرض الحسنه به میزبانی بانک قرض الحسنه رسالت و انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه وکارافرینی اجتماعی برگزارشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۸:۰۲    
با ارسال لوگوبوک بانک انصار به مدیریت شعب استان های این بانک درسراسرکشور، فرایند شکل گیری هویت بصری بانک مذکور براساس برنامه های تحول که اکنون درمرحله دوم اجراء قراردارد، به صورت یکپارچه وجامع آغازشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۷:۴۷    
مجتبی شیروانی عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بانک ایران زمین در سمینار سراسری مدیران این بانک گفت: چشم انداز بانک در سال 1400، رسیدن به رتبه اول در بین بانکهای کشور در حوزه بانکداری دیجیتال است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۷:۳۷    
ساختمان جدید صرافی دی با حضور سرپرست بانک دی و جمعی از مدیران گروه مالی دی گشایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۷:۳۲    
بانک سینا با پیاده سازی زیرساختها و بسترهای نوین بانکی، امکان ارائه خدمات ویژه جهت مشتریان حقوقی را فراهم کرده است. این خدمات امکان انجام عملیات بانکی در تمامی ساعات شبانه روز را فراهم می آورد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۷:۲۷    
دومین قرعه کشی ماهانه جشنواره کاربران اپلیکیشن سامان یار بانک سامان با حضور مدیران ارشد بانک برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۷:۱۲    
طی حکمی از سوی دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عباس نجفی به عنوان عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون انتخاب شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۶:۵۷    
با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و حمایت مالی بانک کشاورزی انجام شد:
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۶:۵۲    
سیدمحمدعلی افشانی استاندار فارس گفت: بانک صنعت و معدن طرح های بزرگی را در این استان تامین مالی کرده و نقش موثری در توسعه صنعتی استان دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۶:۴۷    
مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر یا اشاره به ارائه خدمات گسترده این بانک در نمایشگاه کتاب یاسوج گفت: در این نمایشگاه 6650 بن کارت پانصدهزار ریالی و یک میلیون ریالی توزیع می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۶:۴۲    
مدیر عامل بانک صادرات ایران با اشاره به حجم انبوه تقاضا برای منابع نظام بانکی و تنگناهای موجود گفت:هدایت منابع به سمت بخش های تولیدی و پرداخت تسهیلات به بنگاه های تولیدی از جمله برنامه های محوری بانک ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۶:۳۷    
اعضای خانواده بزرگ بانک تجارت همراه با سایر هم میهنان در تهران و سایر استان های کشور، با شرکت در آئین های پیروزی انقلاب با آرمان های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۶:۳۲    
بانک ملت در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و تسهیل در ارائه خدمات بانکی به مشتریان، همزمان با دهه مبارک فجر، از سه محصول دیگر رونمایی کرد و شمار خدمات جدید خود را در این دهه به 7 خدمت رساند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۵:۰۲    
فرماندار تهران از آغاز طرح جمع آوری متکدیان از امروز خبر داد و گفت: در این طرح با کمک بهزیستی و شهرداری به جمع آوری متکدیان خواهیم پرداخت این برنامه به مدت 10 روز ادامه می یابد و از مردم می خواهیم که ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۲۷    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آمار ثبت نام در کنکور سال 96 گفت: داوطلبان تا روز پنجشنبه 28 بهمن فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش، در آزمون ثبت نام کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۲۷    
روز پنج شنبه قیمت دلار افزایش یافت تا بازدهی این ارز در هفته گذشته مثبت شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۲۷    
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از تهیه طرح هادی برای 97 درصد روستاهای کشور خبر داد و گفت: 42 درصد این طرح ها اجرا شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۲۷    
در نامه ای که کانون نهادهای سرمایه گذاری به رئیس کل بانک مرکزی ارسال کرده، با توجه به ابهامات بازگشایی نماد بانکها در بورس، شفاف سازی بانک مرکزی برای رفع نگرانی سهامداران درخواست شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۲۷    
هفتاد و دومین مرحله یارانه نقدی به مبلغ 45 هزار و 500 تومان از نیمه شب سه شنبه، از سوی سرپرستان خانوار قابل برداشت خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۲۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی از پیگیری ها برای تخصیص 2500 میلیارد ریال اعتبار جهت تجهیز راهدارخانه های کشور، خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۱۲    
رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با امیر کویت با وی درباره مقابله با آنچه به ادعای وی فعالیت های مخرب ایران در منطقه است گفت وگو کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۱۲    
مشاور وزیر نفت و مسئول پیگیری مطالبات وزارت درباره دستگیری همدست بابک زنجانی در خارج از کشور و پیشرفت در پرونده بدهکار بزرگ نفتی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۱۲    
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری روز شنبه در مجموعه تاریخی – فرهنگی سعدآباد از استفان لوفون نخست وزیر سوئد بطور رسمی استقبال کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۸:۲۵    
دو نفر از اعضای یک باند سرقت مسلحانه که در شیراز شبانه وارد منازل می شدند و سرقت می کردند، دستگیر شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۸:۲۰    
با آمدن ترامپ، دلهره های مراوده بانکی ایران با دنیا هم بیشتر شده؛ اما اکنون پدافندها برای مقابله باتحریم بانکی فعال گشته و یورو و ارزهای محلی جایگزین دلار در مراودات مالی و گشایش ال سی شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۸:۲۰    
نماینده مردم تهران گفت: اگر می خواهیم اوضاع شهرهایمان سامان پیدا کند باید انتخابات شوراها را غیرسیاسی و تخصصی کنیم و مردم کسانی را انتخاب کنند که با سابقه مطلوب نسبت به مشکلات شهری آگاهی داشته باشند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۸:۱۵    
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با بیان اینکه صادرات تخم مرغ همچنان متوقف است، گفت: صادرات این محصول امسال یک سوم سال قبل است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۸:۱۵    
آب، باد، خاک و آفتاب عناصر چهارگانه طبیعت و منشأ حیات هستند. دست کم برای میلیون ها سال که این گونه بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۷:۳۰    
سفیر سابق ایران در روسیه، در رابطه با سازوکار مسکو برای دفاع از برجام که به طور مشخص آن را در سند تدبیر سیاست خارجی خود آورده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۷:۲۵    
نظامیان مصر بر پایه مشروعیت سستی تکیه داده اند و احتمال اعتراض گسترده علیه دولت السیسی دور از انتظار نیست. بر این اساس احتمال همگرایی مجدد قاهره و ریاض وجود دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۰:۲۰    
معاملات گواهی سپرده زعفران با هدف توسعه ابزارهای جدید مالی برای حمایت از تولیدکنندگان و تسهیل روند معاملات، برای نخستین بار از هفته آینده در بورس کالای ایران آغاز می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۰:۲۰    
مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار بازنگری قانون بیمه بیکاری را خواستار شد و بر ضرورت ایجاد صندوق مستقل بیمه بیکاری تاکید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۰:۰۵    
بانکداری ایرانی -شرکتهای بزرگی بیمه گری دنیا که نامی آشنا در صنعت بیمه دنیا هستند بعضا در صنعت بانکداری حضور موفقی داشته و و از بیمه گری به بانکداری رسیده اند هرچند در ایران این مسیر برعکس بوده و ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۰:۰۵    
شرکت بیمه کارافرین در 9 ماهه ابتدای سال جاری بیش از 80 درصد از سود سال 95 را پوشش داده است. در سال جاری بیمه کارآفرین پیش بینی کرده بود که 134 ریال سود خواهد ساخت که از این میزان طی 9 ماه 107 ریال را ...