دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۱۱:۰۲Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 11 بهمن 1395 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1395 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1395 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 تیر 1395 بانکداری ایرانی 31 مرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1395 بانکداری ایرانی 30 مهر 1395 بانکداری ایرانی 30 آبان 1395 بانکداری ایرانی 30 آذر 1395 بانکداری ایرانی 30 دی 1395 بانکداری ایرانی 1 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 2 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 3 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 4 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 5 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 6 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 7 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 8 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 9 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 10 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 11 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 12 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 13 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 14 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 15 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 16 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 17 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 18 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 19 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 20 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 21 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 22 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 23 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 24 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 25 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 26 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 27 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 28 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 29 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1395 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۶:۴۴    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه قانون بانک مرکزی فرسوده و قدیمی است، گفت: بانک مرکزی نمی تواند از مسئولیت ساماندهی موسسات مالی مجاز و غیرمجاز شانه خالی کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۹:۴۰    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - در حاشیه اشتباه فاحش داوری در قبول نکردن گل بارسلونا مقابل بتیس و از دست دادن دو امتیاز حساس برای این تیم، سایت گل کارتون زیر را منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۹:۳۰    
پروژه های کلان همراه اول صبح روز دوشنبه 11 بهمن ماه، با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۲:۲۰    
شرکت ثامن ارتباط عصر در هشت شاخص اصلی شورای عالی انفورماتیک کشور رتبه نخست کشوری را از آن خود کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۰:۵۵    
برای دریافت این خدمت مشتریان بانک اقتصاد نوین می توانند با مراجعه به اینترنت بانک خود امکان برداشت وجه بدون کارت از دستگاه خودپرداز را برای خود و یا سایر افراد ایجاد کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۸:۵۱    
همزمان با فرا رسیدن دهه فجر، شعبه شاهرود بیمه البرز با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این شرکت افتتاح شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۸:۴۶    
بیمه ایران به مناسبت فرا رسیدن ایام ا... دهه فجر برای بیمه گذاران خود تخفیف 10 درصدی دربیمه نامه های آتش سوزی غیر صنعتی وطرح اصناف درنظر گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۶:۳۱    
چند روز پیش بود که اپل با حذف اپلیکیشن دیجی کالا از اپ استور شروع به محو اپ های ایرانی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۱    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - در حاشیه بالا گرفتن اعتراضات داخلی و خارجی به تصمیم عجیب ترامپ مبنی بر محدودیت ورود مسلمانان به امریکا، کگل این کارتون را منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۵    
طی قراردادی ورزشگاه آزادی، شهید شیرودی، پیست اسکی دیزین و مجموعه ورزشی انقلاب تحت پوشش بیمه ملت درآمد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۱۵    
یکسال قطع روابط ایران و عربستان تنها این کشور را درگیر نکرد بلکه این موضوع تمامی کشورهای خاورمیانه را تحت الشعاع قرار داد از این رو شورای همکاری خلیج فارس تصمیم گرفت تا راه حلی برای این بحران پیدا ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۰۵    
مسعود کیمیایی ستاره است. ستاره ای بزرگتر و درخشان تر از بازیگر ستاره های فیلم هایش. کافی است یک بار به همراه او و یکی دو تا از بازیگران مطرحش پا در خیابان بگذارید تا ببینید چگونه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۰۰    
ایران را نمی توان به حمایت از تروریسم متهم کرد ، گام مهم برای پیشرفت روابط ایران و کشورهای خلیج فارس ، قدرشناسی مردم از شهدای آتشنشان و سرطان در مراحل اولیه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۵۰    
چهارمین دوره سمینار آموزشی "رفتار سازمانی و آداب معاشرت" با هدف ارتقاء سطح مهارت های ارتباطی موثر کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران در محل سالن اجتماعات ساختمان ادارات مرکزی برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۴۵    
بانک قرض الحسنه رسالت و ستاد مبارزه با مواد مخدر- نهاد ریاست جمهوری همکاری دو جانبه خود را گسترش دادند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۴۰    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری با حضور در محل بستر تجارت اجتماعی دیدی بود ، از بخش های مختلف این پروژه بازدید بعمل آورد و در نشستی با مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۳۵    
بانک خاورمیانه به منظور تأمین و تکمیل سرمایه انسانی از واجدین شرایط ذیل دعوت می کند فرم درخواست همکاری را فقط در وب سایت بانک (صفحه درخواست همکاری با بانک) تکمیل نمایند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۳۰    
بانک کارآفرین در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و با هدف رفاه حال مشتریان حقوقی خود، خدمت جدید ارائه صورتحساب از طریق وب سرویس را راه اندازی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۳۰    
تعداد کاربران چهار خدمت الکترونیکی بانک اقتصادنوین در پایان دی ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 13 درصد رشد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۲۵    
دکتر مرتضی شهیدزاده رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، در مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام امت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۰:۵۵    
معاون اول رییس جمهوری تصویب نامه هیات دولت درباره آیین نامه اجرایی تبصره (35) و ردیف (1) جدول شماره (3) تبصره (36) قانون اصلاح قانون بودجه سال 1395 کل کشور را که در مورد عملیات بانکی است برای اجرا به ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۰:۵۰    
مدیرعامل شرکت طرح و اندیشه بهساز ملت معاون جدید عملیات کل این شرکت را منصوب کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۰:۲۵    
در اقدامی جالب فرهنگی در بازار سرمایه که برای اولین بار با حمایتهای گسترده ایی همراه شده، از صرف هزینه های گزاف انتشار سر رسید جلوگیری شد. این رویداد می تواند الگویی برای سایر حوزه ها باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۰:۱۵    
شرکت بیمه دانا به منظور افزایش آگاهی و ترویج فرهنگ بیمه های اختیاری، بیمه نامه های آتش سوزی و زلزله واحدهای تجاری و مسکونی را با 50 درصد تخفیف به متقاضیان ارائه می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۰:۱۵    
مدیران و کارکنان بیمه آرمان همگام با مردم قدرشناس تهران در مراسم باشکوه تشییع پیکر پاک شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو شرکت و با آنان وداع کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۰:۱۰    
بانک آینده افزایش سرمایه دو برابری خود را به ثبت رساند و بطور رسمی 16 هزار میلیارد ریالی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۹:۵۵    
مدیر عامل بانک سرمایه اعلام کرد این بانک از ابتدای سال آینده در کشورهای امارات(دبی)، عمان، روسیه(مسکو)، ایتالیا، چک و یک کشور اروپایی دیگر شعبه دایر می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۷:۳۰    
بررسی ها نشان داد متوسط نسبت مالیات به GDP کشورهای OECD با اندکی افزایش، از 2/ 34 درصد در سال 2014 به 3/ 34 درصد در سال 2015 افزایش یافته است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۷:۲۰    
در 2 روز ابتدایی هفته، دامنه نوسانات دلار به شدت کاهش یافته است و عمدتا نوسانات این ارز در بازه ای 15 تومانی به ثبت رسیده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۷:۰۰    
متاسفانه به رغم تاکیدات مکرر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و اخذ تعهد نامه های لازم مبنی بر تسریع در ارزیابی و انتقال دارایی ها و بدهی های تعاونی های منحله ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۶:۵۵    
در حاشیه کنفرانس توسعه نظام تامین مالی و سرمایه گذاری صورت می گیرد؛ برگزاری نشست تخصصی توسعه تکنولوژی های مالی، الزامات و چالش ها
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۶:۵۰    
مدیر اجرایی استارباکس در اعتراض به دستور جدید ترامپ اعلام کرد 10000 مهاجر را به استخدام در خواهد آورد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۶:۲۵    
طنز و کاریکاتور طنز - روزنامه قانون در صفحه طنز خود به برخی اخبار و اظهارات منتشر شده در رسانه ها، واکنش نشان داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۶:۰۰    
مدیرعامل منطقه آزاد انزلی از افتتاح موج شکن شرقی مجتمع بندری کاسپین تا پایان سال خبر داد و با اشاره به ظرفیت 15 میلیون تنی این بندر ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۵:۵۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از عملکرد سیستم بانکی در باره پرداخت از طریق تلفن همراه انتقاد کرد و گفت: اکنون نظام بانکی کشور از سیستم ارتباطات عقب مانده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۵:۵۵    
عضو هیات ویژه گزارش ملی بررسی حادثه پلاسکو می گوید، ایمنی ساختمان ها باید بر بیمه آنها مقدم باشد، زیرا صنعت بیمه توان جلوگیری از بروز حادثه را ندارد، بلکه پوششی برای جبران بخشی از خسارت های وارده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۵:۵۰    
معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت از عدم توقف خط تولید خودروهای پراید و پژو 405 تا زمانی که جایگزین مناسب برای آنها پیدا شود، خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۵:۵۰    
بعد از افزایش 300 درصدی وام ازدواج که با پافشاری نمایندگان مجلس و البته مخالفت های شبکه بانکی به هر طریقی به مرحله اجرا در آمد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۵:۵۰    
بخشنامه جدید بانک مرکزی برای شرایط ممنوع الخروج شدن بدهکاران بانکی امکان صدور مجوز خروج برای مقاصد زیارتی و درمان را از بدهکاران سلب کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۴:۵۰    
بانک ملی ایران امکانات جدیدی را در سامانه بام ارائه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۴:۱۰    
معامله گران بورس تهران امروز نظاره گر معاملات شاداب و پرتکاپو همزمان با پررنگ شدن خریداران سهام و پیشرو شدن گروه خودرویی ها بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۳:۳۵    
در بازار امروز - دوشنبه - سکه تمام طرح جدید با کاهش 4000 تومانی قیمت نسبت به روز گذشته یک میلیون و 171 هزار تومان و دلار آمریکا 3838 تومان عرضه می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۳:۲۵    
وزیر نفت با اشاره به پرداخت سالانه حدود 50میلیارد دلار یارانه سوخت و انرژی در کشور، گفت: آماده امضای قرارداد با مترو به منظور توسعه ظرفیت ناوگان حمل و نقل مسافر در ازای کاهش مصرف سوخت هستیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۳:۲۰    
در جریان معاملات امروز بازار سرمایه تعداد 949 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 173 میلیارد تومان در 63 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 254 واحدی در ارتفاع 77 هزار و 961 واحد قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۳:۱۵    
حضرت آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید اظهار داشتند : تامین اجتماعی از سازمان هایی است که واقعاً صددرصد در خدمت مردم است و هیچ تهمتی در آن نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۳:۱۵    
مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد بانک گردشگری، با حضور در آیین تشییع شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو، به فداکاری و رشادت آنان ادای احترام کردند
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۲:۴۵    
سید محمد هادی ایازی معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار با مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۲:۳۵    
عملکرد بانک مسکن در طرح مسکن مهر و کمک به تامین سرپناه برای نیازمندان قابل تقدیر است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۲:۳۵    
نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی از فعالیت های بی دلیل و خدمات رسانی شایسته پست بانک ایران درمناطق روستائی و محروم و اهتمام ویژه در راستای ارتقاء شاخص های بانکی درسطح کشور قدردانی نمودند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۲:۳۰    
سیاوش زراعتی مدیر عامل بانک صادرات ایران در پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر را به ملت سرافراز ایران تبریک گفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۲:۲۵    
طلا در بازار جهانی روز دوشنبه تحت تاثیر ضعیف شدن ارزش دلار و ابهام پیرامون دورنمای سیاست آمریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ که تقاضا برای این فلز به عنوان دارایی مطمئن را تقویت کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۲:۲۵    
بر اساس مصوبه هیات وزیران، مقرر شده بانک ملت 17.2 هزار میلیارد ریال از مطالبات خود از دولت را دریافت کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۲:۰۰    
بیمه پارسیان که به لحاظ سهم بازار در صنعت بیمه پنجمین شرکت بیمه گری است به لحاظ رشد پایدار ، سودآوری مداوم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۱:۳۰    
سرنوشت محرمانه های هاشمی ، امریکا علیه امریکا ، استثنا نیستم، به امریکا نمی آیم ، جبهه مردمی نیروهای انقلاب همه اصولگرایان را نمایندگی نمی کند و برای دفاع از حقوق ملت ایران نیازی به مجوز هیچ دولتی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۱:۳۰    
روزنامه شهروند در گفت و گو با سعید الفتی مشاور امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نوشت: باید از داشته های گذشته خود استفاده کنیم و فرهنگ ایثار را در جامعه توسعه دهیم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۱:۳۰    
2017، سال افزایش قیمت کالاها در جهان ، بازار پوشاک مردانه، لباس گرانی نمی پوشد ، نگرانی از محصولات تراریخته مبنای علمی ندارد ، 9 شب نفسگیر در پلاسکو ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۱:۲۵    
طی معاملات روز گذشته در بورس تهران، شاخص کل با افت ناچیز 7 واحدی به عدد 77 هزار و 707 واحد رسید. این در حالی بود که شاخص هم وزن با رشد 0.22 درصدی مواجه شد و به عدد 15 هزار و 669 واحد رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۱:۲۵    
شعبه خیابان جمهوری بانک گردشگری به نام شهدای آتش نشان تغییر نام یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۱:۲۰    
تخمین رشد صنعت 95 ، الگوی موفق تیم اقتصادی ، کانون رشد معاملات مسکن ، پشت پرده احتیاط بورس بازان ، عامل شگفتی ساز بازار نفت و نوسان گیری از دلار سخت شد از مهمترین عنوان های روزنامه دنیای اقتصاد در ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۱:۱۵    
تاخیر یک ساعته نمایش خانه دیگری ، تمجید سعید راد از فیلم او ، انتقاد پ ژمان بازغی از منتقدان و آماده نبودن کارت برخی خبرنگاران و عکاسان از حاشیه های نخستین روز جشنواره فیلم فجر در برج میلاد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۱:۱۵    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی با بزرگداشت فداکاری با شکوه و مظلومانه آتش نشانان مؤمن و با اخلاص در حادثه پلاسکو، خاطرنشان کردند: این شهیدان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۱:۱۵    
قرار بود با توزیع گوشت قرمز قیمت ها کنترل شود و دیگر افزایش قیمت شامل حال این بازار نشود. ولی قیمت ها هنوز سرجای خود نایستادند و بین 500 تا هزار تومان قیمت ها نوسان دارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۱:۱۰    
مرمتگران خارجی میراث دار بناهای ایرانی ، وصله ناجور بی انظباطی های مالی و حکم قلم زنی از مهم ترین موضوع های اختصاصی روزنامه ابتکار در شماره دوشنبه 11 بهمن است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۱:۱۰    
خواست آیت ا...هاشمی حمایت از روحانی است ، خاک پاشی به طرف خورشید هاشمی بی اثر بود ، محرومیت کودکان بی هویت از حقوق اولیه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۱:۰۵    
فرآیند اجرایی احیای واحدهای راکد در استان ها در چه مرحله یی قرار دارد؟ این پرسشی است که با پاسخگویی معقولانه به آن می توان تصویری از دستاوردهای اقتصادی دولت برای رونق تولید و بهبود محیط های کسب و کار ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۱:۰۵    
رنگ زندگی روی تابلوهای شهری ، نانودارویی برای مقابله با سرطان پستان ، چوب ترامپ لای چرخ اقتصاد ، پوشش بیمه ای نیم بند داروها ، غرامت 1 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۱:۰۰    
آمریکا پشیمان می شود ، بانک مرکزی و سپرده گذاران کاسپین و توزیع مازوت؛ از افزایش 98درصدی تا کاهش 77 درصدی از مهم ترین موضوع های اختصاصی روزنامه مردم سالاری در شماره دوشنبه 11 بهمن است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۱:۰۰    
در شرایط کنونی رهبر معظم انقلاب تنها شخصیتی هستند که از نسل یاران نزدیک حضرت امام(ره) باقی مانده اند.در نتیجه اگر تا دیروز آیت ا.. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۰:۵۵    
آشنایی من و آقای دکتر حسن حبیبی از زمان دبیرستان بود. ما با هم در یک مدرسه تحصیل می کردیم و من به خوبی به یاد می آورم که او همیشه شاگرد اول بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۰:۵۵    
یکی از چالش های مهم توسعه، خشونت علیه زنان است و ما هزینه های سنگینی را در دستگاه قضایی و بودجه عمومی کشور ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۰:۵۰    
تغییر ضلع مثلث مسکو-تهران-واشنگتن ، همه مقصریم! و واردات خودرو از مبادی رسمی به ایران اجتناب ناپذیر است از مهم ترین موضوع های اختصاصی روزنامه همدلی در شماره دوشنبه 11 بهمن به شمار می رود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۰:۵۰    
دونالد ترامپ رئیس جمهور تازه کار آمریکا در فرمانی عجیب دنیا را به هم ریخت. امضای قانون منع ورود شهروندان 7 کشور جهان که ایران نیز جزئی از آن است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۰:۲۰    
بانکداری ایرانی - بعد از بازگشایی نماد بانک در سه شنبه گذشته ، رئیس سازمان بورس از بازگشایی نماد دو بانک دیگر در هفته جاری خبر داد که با توجه به انتشار گزارش های بانک تجارت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۰:۲۰    
مدیر نظارت بر بازارها و بورس ها، اخذ مالیات جدید از سهامداران و فرار فعالان از بورس را تکذیب کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۰:۲۰    
سرمایه گذاری توسعه ملی که با نماد "وبانک" در بورس حضور دارد، در صدد فروش بلوک 8.53 درصدی شرکت کوچک و 6 میلیارد تومانی لامیران شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۰:۱۰    
بانکداری ایرانی - از26 مهر ماه سال جاری یعنی کمتر از 5 ماه است که شرکت آسان پرداخت وارد بازار سرمایه شده است اما در ظرف این حدود 4ماه از پربیننده ترین نماد بورس تهران شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۰:۰۰    
بانکداری ایرانی - نقش سبزترین بانک ایران به لحاظ محیط زیستی ؛ بانک کشاورزی؛ در رشد و ارتقاء بخش کشاورزی در سالهای اخیر بر کسی پوشیده نیست و در زمانی که بخش کشاورزی ایران مهجور از امکانات مالی دیگر ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۰۹:۵۰    
برای خرید واحدهای نوساز در تهران بسته به منطقه شرایط سکونت و دسترسی محلی باید از 3 میلیون تا 15 میلیون تومان هزینه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۰۹:۵۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: قیمت انواع ماهی در بازار نسبت به ماه گذشته تغییر چشم گیری نداشته و تعادل در میزان عرضه و تقاضا در بازار ماهی برقرار است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۰۹:۳۵    
سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه دیشب هلشی با 18.4 درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین نقطه استان بود، گفت: سرما تا پایان هفته ادامه دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۰۹:۳۵    
بسیاری از شهرهای آلمان از میزان بالای ذرات معلق در هوا رنج می برند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۰۹:۳۰    
مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: تمامی راه های اصلی و فرعی استان کردستان باز است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۰۹:۲۵    
رئیس جمهوری آمریکا در تلاش برای فرونشاندن واکنش ها نسبت به دستور "بررسی و کنترل شدید" مهاجران و خارجی ها تاکید کرد: زمانی که ظرف 90 روز آتی سیاست های امنیتی مناسبی تعیین شوند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۰۹:۲۰    
با گذشت بیش از 10 روز از حادثه آتش سوزی و ریزش مجموعه پلاسکو، در نهایت پس از رایزنی های مختلف اسکان کسبه پلاسکو در مجتمع نور قطعی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۰۹:۲۰    
حمید محمدی گفت: حکم دادگاه عربستان برای پرونده سقوط جرثقیل ارتباطی به پرداخت غرامت به آسیب دیدگان آن حادثه ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۰۹:۰۵    
اخیراً تقاضایی از طرف کشور سوریه برای خرید سیمان ایران داشته ایم که این مورد هم می تواند تحرک خوبی در بازار صادراتی سیمان داشته باشد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۰۸:۵۵    
در حالی قرار بود دیروز کمیسیون عمران مجلس برای بررسی طرح استیضاح وزیر راه تشکیل جلسه دهد که عضو کمیسیون عمران می گوید: آخوندی باید در این جلسه شرکت و از خود دفاع می کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۰۸:۱۵    
پس از حکمی که رئیس جمهور جدید آمریکا آن را امضا کرد، سفر تمام اتباع ایرانی به خاک ایالات متحده برای مدتی مشخص ممنوع شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۰۸:۱۵    
شرکت های بیمه پس از حادثه پلاسکو اعلام کردند که به محض اعلام خسارت توسط خسارت دیدگان مبلغ خسارتشان را پرداخت می کنند، تا امروز بیمه هایی همچون ایران، آسیا، ما ...