یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۸:۴۱May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 7 تیر 1398 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 31 فروردین 1398 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1398 بهداشت نیوز 31 خرداد 1398 بهداشت نیوز 1 مرداد 1398 بهداشت نیوز 31 شهریور 1398 بهداشت نیوز 30 آبان 1398 بهداشت نیوز 30 آذر 1398 بهداشت نیوز 30 دی 1398 بهداشت نیوز 30 بهمن 1398 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 1 تیر 1398 بهداشت نیوز 2 تیر 1398 بهداشت نیوز 3 تیر 1398 بهداشت نیوز 4 تیر 1398 بهداشت نیوز 5 تیر 1398 بهداشت نیوز 6 تیر 1398 بهداشت نیوز 7 تیر 1398 بهداشت نیوز 8 تیر 1398 بهداشت نیوز 9 تیر 1398 بهداشت نیوز 10 تیر 1398 بهداشت نیوز 11 تیر 1398 بهداشت نیوز 12 تیر 1398 بهداشت نیوز 13 تیر 1398 بهداشت نیوز 14 تیر 1398 بهداشت نیوز 15 تیر 1398 بهداشت نیوز 16 تیر 1398 بهداشت نیوز 17 تیر 1398 بهداشت نیوز 18 تیر 1398 بهداشت نیوز 19 تیر 1398 بهداشت نیوز 20 تیر 1398 بهداشت نیوز 21 تیر 1398 بهداشت نیوز 22 تیر 1398 بهداشت نیوز 23 تیر 1398 بهداشت نیوز 24 تیر 1398 بهداشت نیوز 25 تیر 1398 بهداشت نیوز 26 تیر 1398 بهداشت نیوز 27 تیر 1398 بهداشت نیوز 28 تیر 1398 بهداشت نیوز 29 تیر 1398 بهداشت نیوز 30 تیر 1398 بهداشت نیوز 31 تیر 1398 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۵:۱۰    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: انتظار می رود امروز (جمعه 21تیر)، با افزایش غلظت ازن و ذرات معلق، کیفیت هوای بیشتر مناطق تهران در شرایط ناسالم برای گروه های حساس باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۲۱:۴۶    
ورقه لورفته در دستان شینزو آبه قبل از ملاقات با ترامپ درباره سرمایه گذاری های ژاپن در آمریکا
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۴:۴۶    
وزیر مشاور در امور خارجه دولت امارات متحده عربی اذعان کرد که پهپاد جاسوسی گلوبال هاوک آمریکا که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرنگون شده است، از خاک امارات برخاسته بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۹:۴۲    
پشیمانی نیمار از ترک بارسلونا و بازگشت به این تیم سوژه رسانه ها شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۸:۲۵    
ردار عباسعلی محمدیان، اظهار کرد: مکان های عمومی جای سگ گردانی و رفت و آمد حیوانات نیست و حمل سگ در درون خودرو ها ممنوع است و پلیس در صورت مشاهده این موضوع، با صاحبان سگ ها برخورد جدی خواهد کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۴:۰۸    
سه کشور اروپایی عضو با اعلام عملیاتی شدن اینستکس و تلاش برای توسعه آن به سایر کشورهای اروپایی، امیدوارند ایران را از تصمیم خود برای کاهش تعهداتش در برجام منصرف کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۵۰    
جزیره های خیالی را فقط در فیلم ها نمی بینیم بلکه در افسانه های محلی هم می توان ردپایی از این جزیره های مرموز و شاید جعلی پیدا کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۴۵    
تنها جزیره ایرانی دریای خزر را در این گزارش بیشتر بشناسید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۳۶    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: یک دستگاه خودرو پژو 206 به دلیل بی احتیاطی راننده به داخل کانال آب مادر سقوط کرد که با تلاش نیروهای این سازمان از آب خارج شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۱۸    
سقوط شهر الغریان اتاق عملیات خلیفه حفتر ژنرال بازنشسته ارتش لیبی خبری بد برای حامیان او یعنی عربستان، مصر و امارات به شمار می رود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۰۹:۰۴    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از جان باختن دو مأمور نیروی انتظامی در پی برخورد یک دستگاه وانت نیسان با سمند پاسگاه انتظامی تنگ سرخ شهرستان بویراحمد خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۰۹:۰۴    
تشخیص حساسیت های غذایی می تواند سخت باشد. در بسیاری از موارد، این حساسیت ها آنقدر شدید هستند که حتماً از مشکل خود باخبر می شوید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۰۸:۲۸    
هوشنگ گلمکانی، منتقد سینما در واکنش به استفاده از کلاه گیس برای بازیگر ایرانی در سریال گاندو با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت: استفاده از کلاه گیس برای بازیگر ایرانی سریال گاندو ایرادی ندارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۰۳:۳۳    
نخستین جعل اسکناس در سال 1292 هجری شمسی توسط فردی به نام میرزا آقاخان صورت گرفت. اما اشتباه او در هنگام جعل منجر به شناسایی و دستگیری او شد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۳:۴۵    
امیرمهدی ژوله با انتشار عکسی از خود و هنرمند فقید، خشایار الوند در اینستاگرام نوشت: یهویی دلتنگی.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۳:۱۵    
از ساعاتی پیش ویدئویی در فضای مجازی به سرعت بازنشر شد که در آن مهنوش صادقی بازیگر سریال دردسرهای عظیم از ازدواج رسمی اش با مهدی هاشمی خبر می داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۲:۴۶    
یک داروساز سنتی گفت: مهمترین عامل زیبایی پوست داشتن سیستم گوارش قوی و سالم است و باید دانست که سیستم گوارش سالم از مهمترین عوامل زیبایی پوست است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۲:۳۷    
پروبیوتیک ها غذای باکتری های خوب معده هستند. با خوردن غذاهای سرشار از پروبیوتیک نه تنها به گوارش خود بلکه به تقویت حصار معده نیز کمک خواهید کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۲:۰۸    
محققان دریافتند که قرار گرفتن طولانی مدت در دمای زیاد باعث افزایش دمای پوست و کاهش جریان خون به مغز و پاها می شود و می تواند توانایی ورزشی ورزشکاران در طولانی مدت را کاهش دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۱:۳۹    
برای داشتن قلبی سالم و جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری های قلبی و سکته باید به توصیه های مهم پزشکی توجه داشته باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۱:۳۳    
افراد پیش از ازدواج آن قدر در کلیات و حرف های بزرگ غرق می شوند که فراموش می کنند پس از ازدواج در دام همان جزئیاتی می افتند که برای شان بی اهمیت بوده است؛ علایق شخصی، نوع وقت گذرانی و... بسیار مهم است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۰:۲۴    
اخلاق که یکی از بهترین اصول زندگی فردی و اجتماعی محسوب می شود امروز بیش از هر زمان بشر نیازمند آن است در واقع بسیاری از مشکلات پیش روی انسان ناشی از فقدان اخلاق فردی و اجتماعی افراد جامعه بشری است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۰:۰۰    
آیا شما هم از کسانی هستید که بارها از خود پرسیده اید پروتئین گیاهی بهتر و سالم تر است یا پروتئین حیوانی؟ برای جواب این سوال و دلیل آن با ادامه مطلب همراه باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۹:۴۸    
افرادی با شاخص توده بدنی 30 و یا بیشتر در طبقه بندی افراد چاق قرار می گیرند و در معرض خطر بیشتر بیماری ذات الریه و مرگ هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۹:۳۶    
این احتمال وجود دارد که همه ما با استعداد ژنتیکی نسبت به بیماری های معینی متولد شویم اما این به معنای ابتلای قطعی به این بیماری ها نیست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۹:۲۱    
ترکیب پروتئینی در غذاهایی که با مرغ پخته شده و در یخچال نگهداری شده است، با گرم کردن مجدد، تغییر می کند. این تغییر ساختار پروتئین ها ممکن است باعث مشکلات جدی گوارشی شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۹:۱۸    
تمرین با وزنه، کلید کاهش وزن مؤثر و سالم است. تمرین با آن باعث می شود بدن بیشتر چربی بسوزاند و عضلات شکل بگیرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۸:۳۳    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی حکمی دکتر ملک زاده، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت را به عنوان نایب رئیس کمیته ملی مدیریت سرطان منصوب کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۸:۲۷    
انواع انگور سرشار از آنتی اکسیدان، ویتامین و فیبر هستند. انگورها کالری کمی دارند. خوردن انگور مانند دیگر میوه ها به عنوان بخشی از برنامه غذایی سالم مزایای فراوانی برای سلامت بدن از جمله کمک به کاهش ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۷:۴۰    
معاون پژوهش موسسه واکسن و سرم سازی رازی گفت: کنترل مناسب و پیشگیری های لازم درباره آنفولانزای حاد پرندگان انجام شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۷:۳۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سالگرد بمباران شیمیایی سردشت بر ضرورت مشارکت جامعه بین المللی برای رهایی از این سلاح ها و محکومیت مباشرین و معاونین کشتار مردم بی دفاع با سلاح های شیمیایی تاکید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۷:۱۶    
میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) روز شنبه هشتم تیر تعطیل هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۷:۰۵    
برای تقویت حافظه بر اساس آموزه های طب سنتی، راهکارهای مختلفی وجود دارد؛ در این مطلب به چند راهکار ساده برای افزایش "تمرکز و حافظه" اشاره شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۶:۵۶    
از مصرف آب سرد و یخ پرهیز جدی داشته باشید؛ مصرف آب یخ می تواند به شدت به سلامت کلیه های شما آسیب برساند؛ در این مطلب با موارد و عواملی که سلامت کلیه های شما را تهدید می کند، آشنا می شوید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۶:۴۷    
از جمله خواص آب گریپ فروت می توان به پیشگیری از ابتلا به پوکی استخوان، کمک به سلامت قلب، مبارزه با انواع سرطان ها و تنظیم فشار و چربی خون اشاره کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۹    
شاید شما هم شنیده باشید که خوابیدن مادر باردار به پشت به دلیل آناتومی بدن او کاری درست و اصولی نیست، اما بهترین حالت برای خوابیدن مادران باردار کدام است؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۴:۲۴    
مدیرکل فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: قیمت شیر ارتباط مستقیمی با میزان مصرف آن دارد و افزایش قیمت میزان مصرف آن را در سبد غذایی مردم کاهش داده و نگرانی هایی را ایجاد کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۲    
کاردیولوژیست و رییس مرکز فشار خون ریوی پراگ در جمهوری چک با اشاره به اینکه دومین بار است که به تبریز سفر می کند، گفت: شاهد افزایش سطح علمی متخصصان ایرانی در حوزه بیماری های عروق ریوی هستم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۹    
بیماری قلبی ایسکمیک می تواند درد شدید قفسه سینه (آنژین صدری) را به طور شدید یا بدون درد ایجاد کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۳:۰۷    
مغز انسان مشابه یک کامپیوتر است؛ با محاسبات پیچیده ذهنی و قدرتمند. هنگامی که مغز به درستی کار کند، می تواند شما را قادر سازد تا تمامی فعالیت های ذهنی و جسمی را به خوبی انجام دهید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۳:۰۷    
محققان آمریکایی موفق به کشف منطقه ای در مغز شده اند که به اعتقاد آنها همانند یک مرکز کنترل عمل کرده و به افراد می گوید که گرسنه هستند یا خیر و امیدوارند با دست کاری این بخش ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۳:۰۱    
اشک برای سلامت کلی چشم و دید واضح ضروری است. خشکی چشم در افراد در سنین بالای 50 شایع است. کمبود ترشح اشک در میان زنان به خصوص پس از یائسگی نیز شایع تر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۳:۰۱    
شوی تبلیغاتی همسر یکی از محکومان امنیتی که به جرم تبلیغ علیه جمهوری اسلامی ایران در زندان به سر می برد، با حضور رئیس مجلس عوام انگلیس مقابل سفارت کشورمان در لندن ادامه یافت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۸    
دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز جمعه در دیدار با ولادیمیر پوتین همتای روس خود در حاشیه اجلاس سران گروه 20 در اوزاکا از او خواست که در انتخابات 2020 آمریکا دخالت نکند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۸    
سومین دیدار دو جانبه ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ امروز جمعه در حاشیه نشست جی 20 برگزار شد و ترامپ در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران که از وی پرسید آیا به پوتین گفته اید که در انتخابات آمریکا دخالت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۱    
ویتامین D نوعی مواد مغذی است که بدن وقتی در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرد تولید می کند. ویتامین D در بسیاری از غذاها به طور طبیعی وجود ندارد اما در ماهی های چرب و برخی انواع قارچ ها وجود دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۸    
23 روز از بمباران شیمیایی سردشت در هفتم تیرماه سال 66 کوچک ترم. 32 سال یک عمر است. عمری که می شود بزرگ شد، یاد گرفت، خانواده داشت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۸    
غذایی که شما می خورید، تاثیر قوی روی روحیه شما می گذارد. همانطور که انتخاب های غذایی ناسالم به همراه کمبود ویتامین ها یا موادمعدنی، شما را افسرده می کند، عکس این قضیه هم وجود دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۱:۵۶    
بر اساس یافته های محققان، در سال 2010 تعداد 1.8 میلیون نفر در جهان به دلیل عدم دریافت میوه کافی جان خود را از دست داده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۱:۰۲    
دیدار آبه و ترامپ؛ ژاپن خواستار کاهش تنش های دیپلماتیک بین ایران و آمریکا شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۰:۵۳    
عراقی های خشمگین در اعتراض به میزبانی منامه از نشست آمریکایی-صهیونیستی اخیر، با حمله به سفارت بحرین در بغداد و پائین کشیدن پرچم این کشور، پرچم فلسطین را به جای آن نصب کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۰:۵۰    
رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از مقام های این رژیم، روسیه را مسئول اخلال در سامانه موقعیت یاب فرودگاه بن گوریون در هفته اخیر دانست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۷    
تیم ملی والیبال ایران از ساعت 18:30 امروز (جمعه) در نخستین مسابقه هفته پنجم لیگ ملت ها به مصاف صربستان می رود؛ تیمی که پیش از این ایگور کولاکوویچ روی نیمکتش می نشست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۱    
رئیس دادگستری رودان ازدواج آگاهانه و مبتنی بر عقلانیت، تقویت آموزش های قبل از ازدواج و ارائه مشاوره های مستمر و مداوم به زوجین را از جمله راهکارهای مهم و موثر در زمینه کاهش آمار طلاق در جامعه دانست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۰:۳۸    
رئیس اداره بهداشت آب و فاضلاب مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت درباره نکات بهداشتی در مورد شنا کردن در استخرها توضیحاتی داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۰:۳۵    
دومین شب مناظره دموکرات ها از نخستین دور، با حضور 10 نامزد دیگر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020 با موضوعات مختلفی همچون مبارزه با ترامپ، جوانگرایی، مراقبت های پزشکی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۰:۳۲    
شاید حجم مزاحمت ها و تهدیدهای غیراخلاقی که زنان در خیابان ها با آن روبرو هستند، به قالب آمار در نیاید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۰:۳۲    
فنگ شویی یعنی ایجاد هارمونی و تعادل در فضای خانه. اگر می خواهید خانه ای پر از انرژی مثبت و احساس آرامش داشته باشید تغییراتی را بر اساس راهنمای فنگ شویی اجرا کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۰:۲۹    
چهاردهمین نشست دو روزه سران جی 20 صبح امروز جمعه با حضور رهبران 19 کشور صنعتی جهان و رییس اتحادیه اروپا در شهر اوزاکا واقع در غرب ژاپن آغاز شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۰:۲۶    
پسوریازیس نوعی بیماری پوستی خود ایمنی است که برخی ملاحظات از بروز و تشدید این بیماری پیشگیری می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۰:۰۸    
هرکدام از خوراکی های برای قسمتی از بدن مورد استفاده قرار می گیرد. در ابتدا و در روزهای اول مصرف، از کم شروع نموده، به تدریج مقدار مورد مصرف را افزایش دهید. لطفا با ما همراه باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۹:۵۹    
اگرچه بسیاری از افراد، دیابت نوع دو را با افزایش سطح قند خون مرتبط می دانند حداقل میزان سطح قند خون نیز می تواند نشانه این بیماری باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۹:۵۰    
بودجه اختصاصی امسال برای حوزه سلامت تحت عنوان منابع پایدار حوزه بهداشت و درمان در حدود 100 هزار میلیارد تومان است، این بودجه کفاف مسائل بهداشتی درمانی را می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۹:۳۵    
در دنیا مواد شیمیایی خطرناک زیادی وجود دارد که حتی مقادیر کمی از آنها می تواند سبب مرگ افراد شود. مواد شیمیایی به معنای واقعی کلمه در همه جا هستند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۹:۳۰    
گروه سلامت یکی از معضلات رایج بین زائران حج، وجود مشکلات عضلانی و فیزیکی بدن است؛ با توجه به اینکه متوسط سن زائران بالای 50 سال است که مستعد درد های عضلانی هستند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۹:۲۷    
عکسی درحال انتشار در شبکه های اجتماعی است که با حذف بخشی از عکس، ماینرهای بیت کوین در خارج ایران به محل یک مسجد منسوب شده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۹:۲۴    
گرمی هوا احتمال ابتلا به بیماری هایی که با گرما مرتبط هستند را افزایش می دهد؛ یکی از شایع ترین این بیماری ها گرمازدگی است که سه مرحله دارد و می تواند فرد را تا سر حد مرگ هم ببرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۹:۱۸    
محققان کالج بیلور در تازه ترین پژوهش های خود دریافتند، نقص های تولد نوزادان با ابتلای آنها به سرطان در سال های بعد ارتباط دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۹:۰۹    
بارداری و تغییرات ناشی از آن برای بسیاری از زنان ناشناخته و همراه با ترس و اظطراب است؛ خانم حامله ممکن است گرفتار مسمومیت دوران بارداری یا به عبارتی فشارخون ناشی از حاملگی شود که حالت فوق برای مادر و ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۸:۵۲    
سبزی های خانواده پیاز همگی حاوی مواد شیمیایی گیاهی برای تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش کلسترول و حمایت از کبد هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۸:۵۲    
در زمان های قدیم در تهیه فالوده از روغن بادام، پسته و روغن های حیوانی نیز استفاده می کردند؛ فالوده یا پالوده از خوردنی های معروف ایرانی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۸:۵۲    
صبحانه، در میان سایر وعده های غذایی، از اهمیتی فوق العاده در اکثر کشورهای جهان برخوردار است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۲:۱۷    
در حالی رهبر جریان صدر عراق به ایران سفر کرده که هیچ منبعی از انگیزه های این سفر سخنی به میان نمی آورد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۲:۱۲    
نامه باج خواهانه سه کشور اروپایی به ایران با پاسخ شدیداللحن ایران همراه شد. پس از آنکه سه کشور اروپایی عضو برجام با ارسال یادداشتی به تهران، تهدید کردند که چنین و چنان خواهیم کرد ...