یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۴:۰۳May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 16 تیر 1398 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 31 فروردین 1398 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1398 بهداشت نیوز 31 خرداد 1398 بهداشت نیوز 1 مرداد 1398 بهداشت نیوز 31 شهریور 1398 بهداشت نیوز 30 آبان 1398 بهداشت نیوز 30 آذر 1398 بهداشت نیوز 30 دی 1398 بهداشت نیوز 30 بهمن 1398 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 1 تیر 1398 بهداشت نیوز 2 تیر 1398 بهداشت نیوز 3 تیر 1398 بهداشت نیوز 4 تیر 1398 بهداشت نیوز 5 تیر 1398 بهداشت نیوز 6 تیر 1398 بهداشت نیوز 7 تیر 1398 بهداشت نیوز 8 تیر 1398 بهداشت نیوز 9 تیر 1398 بهداشت نیوز 10 تیر 1398 بهداشت نیوز 11 تیر 1398 بهداشت نیوز 12 تیر 1398 بهداشت نیوز 13 تیر 1398 بهداشت نیوز 14 تیر 1398 بهداشت نیوز 15 تیر 1398 بهداشت نیوز 16 تیر 1398 بهداشت نیوز 17 تیر 1398 بهداشت نیوز 18 تیر 1398 بهداشت نیوز 19 تیر 1398 بهداشت نیوز 20 تیر 1398 بهداشت نیوز 21 تیر 1398 بهداشت نیوز 22 تیر 1398 بهداشت نیوز 23 تیر 1398 بهداشت نیوز 24 تیر 1398 بهداشت نیوز 25 تیر 1398 بهداشت نیوز 26 تیر 1398 بهداشت نیوز 27 تیر 1398 بهداشت نیوز 28 تیر 1398 بهداشت نیوز 29 تیر 1398 بهداشت نیوز 30 تیر 1398 بهداشت نیوز 31 تیر 1398 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۰۸:۰۳    
روغن زیتون به واسطه فواید سلامت مختلف خود از محبوبیت بسیاری در جهان برخوردار است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۷:۴۵    
با ناکامی تیم ملی فوتبال مصر در جام ملت های آفریقا، محمد صلاح فوق ستاره مصری ها هم شانس کمی برای کسب توپ طلا خواهد داشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۱:۲۴    
باغ گیاه شناسی دانشگاه کمبریج پس از 57 سال شاهد گل دادن گیاهی غول پیکر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۰۹:۴۲    
وقتی نتوانیم احساسات منفی خود را تخلیه کنیم، این مسأله به صورت مشکلات جسمی بروز پیدا می کند. بدن ما روش های خودش را برای صحبت با ما دارد و گاهی مشکلات و بیماری های جسمی ما با احساسات ما مرتبط هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۰۸:۱۲    
به دنبال خاکبرداری یک پروژه عمرانی و نشست زمین در کوچه والمان تبریز، نشانه هایی از بافت قدیمی این شهر تاریخی از دل خاک نمایان شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۲۴    
نتیجه یک مطالعه جدید نشان می دهد که ورزش کردن با تردمیل می تواند درد ناشی از قاعدگی را کاهش دهد و موجب تقویت طولانی مدت کیفیت زندگی شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۱:۴۰    
مطالعات جدید محققان دانشگاه ساری در انگلیس نشان می دهد نوعی ویروس شایع سرماخوردگی قادر به نابودکردن سلول های سرطان مثانه است، این روش هیچ عارضه جانبی به همراه ندارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۹:۴۱    
شکلات از محبوب ترین خوردنی های جهان است که جایگاه ویژه ای در میان مردم از خردسالان تا کهنسالان دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۹:۳۲    
سرباز ایرانی مرزدار مسوول محافظت از مرز ایران و شوروی - سال 1330
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۸:۳۱    
روابط عمومی دفتر هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی با انتشار اطلاعیه ای خبر وجود ردپای بازرس استانی هیئت امنای این دانشگاه در باند جعل مدرک را تکذیب کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۸:۲۲    
به کمک برخی خوراکی ها می توان وزن خود را کاهش داد و به چربی سوزی شکمی کمک کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۱:۳۱    
سامانه ارتباط تاکتیکی سپهر110 قابلیت برقراری ارتباطات رزمی را حتی در شرایطی که دشمن تسلیحات و بمب های الکترومغناطیسی را هم به کار گرفته باشد، حفظ خواهد کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۱:۲۲    
حضرت آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه تمام تلاش قرآن و عترت این است که ما طاهر و فرشته باشیم، تأکید کرد که اگر به دستورات دین عمل کنیم از دشمنان کاری ساخته نخواهد بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۱:۱۹    
آیت الله سعیدی کادرسازی در کارهای فرهنگی را ضروری دانست و گفت: مطالبه رهبر معظم انقلاب در زمینه فعالیت های فرهنگی از جوانان یک کادرسازی برگرفته از سیر تاریخی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۱:۱۹    
حضرت آیت الله صافی با بیان این که باید مرجع علم و معارف اسلامی در دنیا باشد،گفت: باید علمی که از حوزه مبارکه قم صادر می شود، کام تشنگان معارف را سیراب کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۱:۱۶    
حفره های مواد منفجره در خاک یخ زده سیبری و حفاری های چند صد متری برای استخراج الماس های درشت و گران قیمت نشان از دور خیز روسیه برای تصرف ویترین جواهرفروشی ها و حراجی های بزرگ دنیا دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۱:۱۰    
خانه هایی در تهران وجود دارند که بین 100 میلیون تا یک و نیم میلیارد تومان اجاره داده می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۱:۱۰    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: آمریکا پس از سرنگونی پهپاد متجاوزش از طریق واسطه های دیپلماتیک به ما اعلام کرد می خواهد برای حفظ آبروی خود عملیاتی محدود انجام دهد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۰:۵۲    
تهران-ایرنا- وزیر امورخارجه ساعاتی پس از آغاز گام دوم ایران در کاهش تعهدات برجامی تاکید کرد: همه گام های ایران تنها از طریق پایبندی سه کشور اروپایی قابل بازگشت هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۰:۳۷    
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: هنوز تریاک در صدر مصرف مواد مخدر در کشور است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۲:۴۶    
سدر یکی از گیاهانی است که در طب سنتی به آن قابض می گویند. همین خاصیت سدر باعث فشردگی و تقویت اعضا می شود و در اصل اعضا را از سستی و شلی درمی آورد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۲:۴۰    
این چشمه زیبا و زلال در روستای باغویه بندرلنگه هرمزگان قرار دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۲:۴۰    
بازی کردن با اسباب بازی های مناسب به کودک کمک می کند مهارت هایش را افزایش دهد. نیازی نیست اسباب بازی های گران قیمت برای او تهیه کنید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۲:۲۵    
افزایش چربی شکمی خبر خوشایندی برای ما نیست. جدا از به هم خوردن تناسب اندام، تحقیقات نشان می دهد افزایش چربی شکمی بیشتر از افزایش چربی کلی بدن عامل بروز بیماری های جدی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۲:۲۲    
انتشار فراخوان یک خودروساز داخلی برای مراجعه مشتریانش به نمایندگی ها به منظور اصلاح رایگان کامپیوتر خودروهای فروخته شده ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۲:۲۲    
دانه ها خواص بی شماری دارند و هر دانه تقویت کننده مواردی خاص است، همچنین طعمی متفاوت و منحصر به فرد دارند که می توانند برنامه غذایی را تحت تاثیر قرار دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۲:۱۰    
هفته گذشته ششمین جشنواره فیلم صلح و دوستی ایران و هیروشیما با نمایش شش فیلم ایرانی و دو فیلم ژاپنی در این شهر برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۲:۱۰    
غذا خوردن در کنار خانواده، بهترین موقعیت برای والدین است تا فرزند خود را با غذا های جدید آشنا کنند و سلیقه ی چشایی او را گسترش دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۲:۰۴    
دانشمندان می گویند، برای مبارزه با گرمایش زمین تنها کافی است هر فرد یک درخت بکارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۲:۰۱    
هیاتی به نمایندگی از شهرداری و مسئولین شهر گوانگ ژو چین به استان گلستان سفر کردند و ضمن دیدار با استاندار و بازدید از بافت تاریخی، خانه طبیعت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۲:۰۱    
معاون مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اعلام کرد که مسن ترین زائر حج تمتع امسال مردی 107 ساله است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۱:۵۲    
یکی از مشکلاتی که خانم های خانه دار با آن مواجه هستند، عوارض ناشی از کم تحرکی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۱:۴۳    
فراخوان توزیع و پخش سالانه 3 میلیون قوطی شیرخشک یارانه ای اطفال
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۱:۲۸    
فرمانده انتظامی استان از کشف 2 مزرعه استخراج ارز دیجیتال (بیت کوین) و 126 دستگاه استخراج به ارزش 11 میلیارد ریال خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۱:۲۸    
در حالی اولین پیست دوچرخه سواری ویژه بانوان در تهران راه اندازی شد که دوچرخه سواری بانوان در اصفهان به نوعی با ممنوعیت یا محدودیت رو به رو شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۱:۲۵    
پریناز ایزدیار و نوید محمدزاده شب گذشته در اکران خصوصی فیلم سینمایی سرخپوست
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۱:۲۵    
اولین عکسی که صفحه رسمی BMW در اینستاگرام از ایران قرار داد را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۰:۵۸    
آزاده صمدی شب گذشته در اکران خصوصی فیلم سینمایی سرخپوست
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۰:۵۲    
رامبد جوان با انتشار تصویری از انیمیشن نی نی و دادا در اینستاگرام، از فعالیت جدید خود خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۰:۴۳    
محققان در تحقیقات جدید خود تنوع باکتری های روده مردان و زنان را بررسی کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۰:۴۰    
برق از آن دسته انرژی های غیرقابل جایگزینی است که برای بدست آوردنش نیروی زیادی صرف می شود اما برای صرفه جویی در مصرف آن چه راه هایی هست؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۰:۳۷    
مهناز افشار با انتشار این پست خبر از حضورش در تهران داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۹:۲۷    
روزهای یکشنبه ی ماه ذی قعده ایّام توبه و انابه است و عملی دارد که مرحوم عارف بزرگوار حاج میرزا جواد آقای ملکی در المراقبات نقل میکند از رسول مکرّم اسلام .
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۸:۵۲    
به طور معمول اولین کاری که هر روز صبح بعد از بیدار شدن انجام می دهید چیست؟ (از چک کردن گوشی فاکتور بگیرید!)کمتر کسانی را سراغ داریم که بلافاصله پس از بیدار شدن، آن هم در ابتدای صبح ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۸:۳۴    
یک شیوه زندگی سالم صرفا به معنای دویدن روی تردمیل ها و خوردن سالاد به صورت روزانه نیست. بسیاری از فعالیت هایی که سرگرم کننده و لذت بخش هستند نیز برای داشتن یک زندگی سالم مناسب هستند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۸:۲۲    
تقریبا همه ما یا آزمایش خون داده ایم و یا درباره آن چیزهای می دانیم یا دست کم حداقل با نام این تست آزمایشگاهی (CBC) آشنا هستیم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۸:۰۱    
اعضای خانواده با یکدیگر و با پزشکان کار می کنند تا بتوانند در منزل از بهترین مراقبت های ممکن برای یک کودک مبتلا به فلج مغزی، استفاده کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۷:۴۳    
انگشت دست و یا پا تغییر شکل داده ، که نشانه شکستگی و یا دررفتگی می باشد.و اگر قادر به خم کردن و یا صاف کردن آن نباشید، که نشانه شکستگی و یا آسیب دیدگی تاندون میباشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۷:۳۸    
سخنگوی سازمان انتقال خون ایران گفت: در سه ماهه اول امسال حدود 518 هزار واحد خون اهدا شده است که از این میزان نزدیک به 62 هزار نفر برای اولین بار موفق به اهدای خون شده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۷:۲۰    
کمردرد نه تنها زندگی روزمره افراد را تحت تاثیر خود قرار می دهد بلکه می تواند بر روی خواب نیز اثر بگذارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۷:۰۸    
انجام آزمایش های دوران بارداری برای سلامت مادر و جنین ضروری هستند. آزمایش های معمول و برخی آزمایش های غربالگری خاص در دوران بارداری به درخواست پزشک ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۲۰    
بسام بخیت، شناگر و قهرمان عربستان در ماده شیرجه آزاد برای تمرین به دریا رفته بود ولی بعد از رفتن به زیر آب گم شد و در نهایت جسدش پیدا شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۵۶    
سرهنگ جلیلیان از کشف 57 دستگاه بیت کوین به ارزش 6 میلیارد ریال در جنوب پایتخت خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۵۳    
پسر 19 ساله که قصد خودکشی از روی پل طبیعت داشت، با اقدام نیرو های امدادی از این اقدام منصرف شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۵۰    
همزمان با کاهش تعهدات برجامی ایران، بازار ارز و سکه امروز با کاهش نسبی نسبت به روز گذشته روبرو شد. (قیمت امروز سکه و ارز | 16 تیر 1398)
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۴۷    
گرفتگی گوش به علل مختلفی بستگی دارد با ارائه راهکار های اشاره شده می توان از شرایط عارضه راحت شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۴۷    
سردار ذوالقدری از پیدا شدن کیف پول 4 هزار دلاری و تحویل آن به صاحب اصلی اش توسط مامور وظیفه شناس پلیس امنیت پایتخت خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۴۱    
درباره نوع رژیم غذایی و آنچه که بیماران مبتلا به هپاتیت C باید در تغذیه خود رعایت کنند، عقاید مختلفی وجود دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۴۱    
مرد جوانی که با معرفی خود به عنوان مامور اداره برق به مالکان ساختمان های نیمه کاره شمال شهر تهران، کلاهبرداری انجام می داد دستگیر شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۰۸    
پفک مقدار فراوانی نمک تجزیه شده دارد و باعث دریافت بیش از حد مایعات می شود و بار زیادی را به کبد و کلیه افراد تحمیل می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۰۸    
یک متخصص ارتوپد گفت: استئوآرتریت در مفاصلی که سنگینی بدن را تحمل می کنند مثل مفصل زانو، مفصل بالای ران، مچ پا و ستون فقرات شایع تر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۴:۴۵    
یک میوه خوشمزه را به لیست خرید خود اضافه کنید و وزن کم کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۴:۳۳    
بسیاری از افراد به دلایل مختلف به خصوص در دوران نوجوانی صورت شان جوش می زند که جزو دغدغه ای برای آنها به شمار می رود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۴:۲۸    
گابریل کالدرون که به تازگی هدایت تیم را برعهده گرفته و جانشین برانکو ایوانکوویچ شده، از آمادگی بدنی مثال زدنی برخوردار است و این موضوع، تعجب بازیکنان را در پی دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۴:۲۲    
آلو، یکی از منابع خوب آنتی اکسیدان هاست؛ آلو منبع قوی پتاسیم است از این رو در کاهش فشار خون بسیار موثر خواهد بود، فیبر یکی دیگر از ترکیبات قابل توجه در این میوه است که به کاهش سرعت جذب مواد معدنی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۴:۲۰    
آخرین تحقیقات پژوهشگران "دانشگاه گوتنبرگ"(University of Gothenburg) سوئد نشان می دهد که احتمال ابتلاء به سرطان در بیماران جوان مبتلا به بیماری های قلبی مادرزادی بالا است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۴:۱۷    
متخصصان تغذیه به طور مداوم ضرورت نوشیدن کافی آب را به ما یادآوری می کنند. در این میان اگرچه بیشتر ما به دنبال عوارض کم آبی در بدن هستیم اما شاید هنوز ندانیم که نوشیدن بیش از حد آب هم می تواند به ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۴:۱۴    
خستگی همیشگی می تواند تاثیر جدی بر زندگی و سلامت روان شما داشته باشد. همچنین می تواند نشانه ای از وضعیت جدی پزشکی باشد که ممکن است از آن آگاه نباشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۴:۱۴    
بعد از این که هر مادری باردار می شود، هیجان زیادی پیش از سونوگرافی دارد و به دنبال نشانه هایی برای فهمیدن پسردار بودن و یا دختر دار بودن جنین دوستداشتنی خود می گردد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۴:۱۱    
بعد از این که هر مادری باردار می شود، هیجان زیادی پیش از سونوگرافی دارد و به دنبال نشانه هایی برای فهمیدن پسردار بودن و یا دختر دار بودن جنین دوستداشتنی خود می گردد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۴:۰۸    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: طبق مطالعات سازمان های معتبر دنیا، آلودگی هوای ایران هفتمین عامل مرگ است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۴:۰۵    
امروزه بیشتر متخصصان برای تشخیص دقیق تر بیماری ها از تصاویر ام آرآی کمک می گیرند. ام آرآی نوعی تصویربرداری با ایجاد میدان مغناطیسی است که بیمار در داخل این میدان قرار داده می شود و توسط ارسال امواج ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۴:۰۲    
امروزه بیشتر متخصصان برای تشخیص دقیق تر بیماری ها از تصاویر ام آرآی کمک می گیرند. ام آرآی نوعی تصویربرداری با ایجاد میدان مغناطیسی است که بیمار در داخل این میدان قرار داده می شود و توسط ارسال امواج ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۴۱    
آروغ زدن بعد از خوردن نوشابه یا یک وعده غذای سنگین کاملا طبیعی است. ولی اگر دائما در حال آروغ زدن هستید مسئله فرق می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۳۸    
بطری عرق نعناعی که در یخچال گذاشته اید همه چیز را درست نمی کند. حتی شربت رانیتیدین، قرص های ضدنفخ و پودرهای پروبیوتیک هم نمی توانند همه مشکلات شکمی تان را برطرف کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۰۵    
اعلام رسمی افزایش غنی سازی ایران در رسانه های خارجی. بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۲:۵۳    
بیشترین بخش زباله جمع آوری شده در سواحل جهان به ته سیگار تعلق دارد. این عبارت آشنایی است که سالیان سال است آن را از طریق رسانه های رسمی و غیر رسمی شنیده و یا خوانده ایم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۲:۴۱    
بسیاری از متخصصان تغذیه بر این باورند که میوه های خشک شده، تا زمانی که به صورت متعادل مورد استفاده قرار بگیرند انتخابی مغذی و مناسب به حساب می آیند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۲:۴۱    
در حالی که مصرف الکل باعث ایجاد ذخایر چربی در کبد شده و کارایی این عضو از بدن را کاهش می دهد، رژیم غذایی نامناسب و سبک زندگی غلط نیز همین کار را با کبد خواهد کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۲:۳۸    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت:15 پزشک با تجربه و مسلط به زبان عربی برای ارائه خدمات تخصصی به زائرین در بیمارستان های مکه و مدینه مستقر هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۲:۳۲    
معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت گفت: سازمان بیمه سلامت در افزایش تعداد افراد پناهنده تحت پوشش این سازمان هیچ مشکلی ندارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۲:۲۰    
آیا هر روز پیاده روی می کنید یا فعالیت فیزیکی مناسب دارید؟ از دستپخت خودتان که با مواد غذایی سالم درست کرده اید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۲:۱۸    
مدیرعامل موسسه محک، گفت: تامین هزینه های دارو و درمان بیش از 19 هزار کودک مبتلا به سرطان تحت درمان در سراسر ایران با قیمت سرسام آور دارو بسیار سنگین است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۲:۰۳    
کورک ها و کفگیرک ها به طور معمول ران ها، زیربغل، باسن، صورت و گردن را تحت تاثیر قرار می دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۲:۰۰    
معاون پرستاری وزیر بهداشت بر ضرورت طراحی مدلی در حوزه پرستاری جهت ارایه خدمت به بیماران سرطانی تاکید کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۱:۵۴    
رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با تشریح آخرین اقدامات انجام شده از سوی این سازمان برای حج تمتع 98 میانگین سنی زائران امسال حج را اعلام کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۱:۳۶    
ویروس اچ آی وی نزدیک 40 سال پیش به دنیا معرفی شد و درمان موثر آن ازسال 1996 پیدا شد، طوری که دیگر این بیماری مرگبار نیست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۱:۰۹    
رئیس انجمن علمی اپتومتری ایران، نسبت به آسیب بینایی کودکان در اثر استفاده از موبایل و صفحات دیجیتالی از قبیل تبلت و آی پد هشدار داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۰:۵۱    
در موارد زایمان سزارین در مقایسه با زایمان طبیعی، مرگ و میر مادر افزایش چشمگیری پیدا می کند؛ در زایمان سزارین اورژانس در مقایسه با زایمان طبیعی با افزایشی حدود 9 برابر در خطر مرگ همراه است و ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۰:۴۵    
بیماری التهابی روده اغلب موجب اسهال عود کننده و کرامپ شکمی می شود. همچنین، برخی افراد مفصل درد را تجربه می کنند که می تواند به کمر گسترش یابد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۰:۴۲    
چین و چروک و خستگی پوست یکی از عارضه های شایع است که می توان آن را با یک ویتامین دوست دار پوست درمان کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۰:۳۹    
سازمان غذا و دارو در راستای شفافیت بیشتر در روند جاری امور، اقدام به بارگذاری زمان و روند ثبت و بررسی تمام فرایندهای اداره کل دارو بر روی سایت این سازمان کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۰:۳۹    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در خصوص پیامکی با محتوای عدم ثبت فشار خون به منزله حذف از برنامه پزشک خانواده، توضیح داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۰:۳۰    
مدیر کل دفتر مدیریت بیمارستانی وزارت بهداشت از بهره برداری 120 اورژانس نیمه کاره تا پایان سال خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۹:۰۱    
اگر روزی ما کودکی مان را در کوچه با خاله بازی، لی لی، طناب بازی و... می گذراندیم، کودک امروز تابستان خود را با لب تاپ ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۸:۵۰    
دبیرکل خانه پرستار ایران گفت: در طرح بهیاری سه ساله 17 مدرسه بهیاری به صورت شبانه روزی به افراد آموزش می دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۸:۴۴    
مدیرکل امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی کشور، از آغاز به کار سامانه آنلاین غربالگری اوتیسم به آدرس http://autism.behzisti ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۸:۴۱    
در این پژوهش مشارکت کنندگان ما زنانی با وزن سالم بودند؛ بنابراین پیام این پژوهش بسیار مهم است: حتی در زنانی که در وزن سالم هستند؛ سیب یا گلابی شکل بودن اندام بسیار مهم است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۸:۳۲    
متخصص کلیه گفت: اگر نارسایی کلیه در مراحل اولیه کشف شود می توان با دارو و رژیم غذایی سرعت پیشرف آن را کم کرد.
  • ۱