یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۱:۵۷May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 20 تیر 1398 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 31 فروردین 1398 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1398 بهداشت نیوز 31 خرداد 1398 بهداشت نیوز 1 مرداد 1398 بهداشت نیوز 31 شهریور 1398 بهداشت نیوز 30 آبان 1398 بهداشت نیوز 30 آذر 1398 بهداشت نیوز 30 دی 1398 بهداشت نیوز 30 بهمن 1398 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 1 تیر 1398 بهداشت نیوز 2 تیر 1398 بهداشت نیوز 3 تیر 1398 بهداشت نیوز 4 تیر 1398 بهداشت نیوز 5 تیر 1398 بهداشت نیوز 6 تیر 1398 بهداشت نیوز 7 تیر 1398 بهداشت نیوز 8 تیر 1398 بهداشت نیوز 9 تیر 1398 بهداشت نیوز 10 تیر 1398 بهداشت نیوز 11 تیر 1398 بهداشت نیوز 12 تیر 1398 بهداشت نیوز 13 تیر 1398 بهداشت نیوز 14 تیر 1398 بهداشت نیوز 15 تیر 1398 بهداشت نیوز 16 تیر 1398 بهداشت نیوز 17 تیر 1398 بهداشت نیوز 18 تیر 1398 بهداشت نیوز 19 تیر 1398 بهداشت نیوز 20 تیر 1398 بهداشت نیوز 21 تیر 1398 بهداشت نیوز 22 تیر 1398 بهداشت نیوز 23 تیر 1398 بهداشت نیوز 24 تیر 1398 بهداشت نیوز 25 تیر 1398 بهداشت نیوز 26 تیر 1398 بهداشت نیوز 27 تیر 1398 بهداشت نیوز 28 تیر 1398 بهداشت نیوز 29 تیر 1398 بهداشت نیوز 30 تیر 1398 بهداشت نیوز 31 تیر 1398 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۴:۰۶    
اگر در شب های گرم تابستانی خیلی دیر خوابتان می برد، آلبالو یا خصوصاً آب خالص آن را میل کنید
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۳:۲۶    
چند روز پیش ارتش فضایی نیروی هوافضای روسیه چهار ماهواره نظامی را به وسیله ماهواره بر سایوز -2.1و از پایگاه فضایی پلستسک در استان آرخانگلسک (در شمال غرب روسیه) به فضا پرتاب کرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۸:۴۸    
کریس اور سرآشپز اسکاتلندی 39 ساله، رستورانش با نام وی من را در شهر ملبورن مرکز ایالت ویکتوریا استرالیا در سال 2017 میلادی پس از هشت سال زندگی در این منطقه راه اندازی و منوی اسکاتلندی را به مشتریانش ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۵۲    
ناهار اشرافی وزیر محیط زیست فرانسه و همسرش و به تبع آن فشار افکار عمومی؛ او را تا آستانه برکناری و استعفا کشانده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۱:۳۳    
در نگاه رهبر انقلاب اسلامی حیا و عفاف علاوه بر آنکه حکم و دستوری الهی است یکی از عوامل اقتدار ملّی نیز هست که دشمن آن را هدف گرفته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۱:۱۲    
خوش بینی پیش و بیش از آنکه یک امر هیجانی و احساسی باشد نوعی نگرش انسان است به خود و محیط. هر یک از نگرش های خوش بینی یا بدبینی بر خود انسان و نوع زندگی او تاثیر می گذارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۱:۰۳    
معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد گفت آنتونیو گوترش از همه طرف های خلیج فارس می خواهد تا حداکثر خویشتنداری را به خرج دهند و از افزایش تنش در این منطقه خودداری کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۱:۰۰    
نیروی انتظامی باتوجه به فراوانی حوادث و نقش حواس پرتی در شکل گیری تصادف ها، مهمترین عوامل حواس پرتی رانندگان را تجزیه و تحلیل و اعلام کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۰:۵۷    
برای خرید واحد 100 متری با عمر بنا 15 سال در هنگام شمیران نو به سرمایه 650 میلیون تومانی نیاز است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۰:۵۴    
یک هفته پس از اقدام غیر قانونی لندن در توقیف نفتکش ایرانی گریس یک در تنگه جبل الطارق، مقامات این کشور با ادعای جدید بروز ناامنی در تنگه هرمز بازی پر مخاطره ای را در منطقه آغاز کرده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۰:۴۸    
هواداران تیم ملی فوتبال مصر در دیدار نیجریه برابر آفریقا جنوبی دست نوشته جالبی در انتقاد از بازیکنان خود به ورزشگاه بردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۰:۴۵    
مدیر زن یک صفحه اینستاگرامی پرمخاطب که برای بستن قرارداد تبلیغاتی راهی پایتخت شده بود، وقتی خود را در دام مردی پلید دید برای فرار از دست وی تا یک قدمی مرگ پیش رفت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۰:۴۲    
کاپ جام جهانی 2019 بسکتبال که به ایران آورده شده بود امروز در تهران و در چند نقطه رونمایی شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۰:۴۲    
علی افشار با انتشار این عکس نوشت: شماها فکر کردین من فقط تو اصفهان دست فروشی کردم؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۰    
رئیس جمهور اکوادور در سفر به فرانسه با امانوئل مکرون رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۰    
شهاب جعفر نژاد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود به گرم شدن هوا در روزهای تابستان و افزایش استفاده از وسایل سرمایشی (کولر) در منازل که گاه با حساسیت هایی از سوی والدین همراه است، پرداخت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۰    
تصویری از حضور عادل فردوسی پور در نوزدهمین دوره جشن حافظ را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۳:۱۶    
کتف سهراب مرادی یک بار دیگر بیرون زد، این بار زیر وزنه نود کیلویی و حالا این قهرمان در اتاق عمل است تا کتفش را جا بیاندازد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۳:۱۶    
حضور امین زندگانی و همسرش الیکا عبدارزاقی دیشب در جشن حافظ
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۲:۴۰    
معمولا ترب سفید به صورت خام مصرف می شود. اما برای نگهداری از آن به مدت طولانی، به صورت ترشی یا خشک شده هم قابل استفاده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۲:۳۵    
روی برای سلامت بدن بسیار مفید است، اما چنانچه میزان کافی از این ماده معدنی در رژیم غذایی شما وجود ندارد می توانید از مکمل های ویتامینی حاوی روی استفاده کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۲:۲۱    
بادام که منبع چربی های سالم، پروتئین و مواد مغذی است، تاثیرات زیادی بر روی سلامت پوست می گذارد. بادام سرشار از منیزیم ضد استرس است که به شل شدن عضلات ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۲:۰۶    
کی از بزرگترین مشکلات استفاده از ظروف چدنی این است که غذا ها در هنگام پخت و پز به راحتی به آن می چسبند و از دیگر مشکلات استفاده از این گونه ظروف برای آشپزی این است که اگر آن ها را در یک محیط بسیار ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۱:۴۵    
عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و معاون آموزشی بیمارستان سوانح سوختگی مطهری قرار گرفتن در معرض نور خورشید، مصرف سیگار و قلیان را از مهمترین علل ابتلا به سرطان های ناحیه صورت عنوان کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۱:۳۹    
واریس، اتساع سیاهرگ ها در عروق اندام تحتانی است که با برآمدگی سیاهرگ ها مشخص می شود. این عارضه در اثر عدم کارکرد مناسب دریچه های سیاهرگی ایجاد می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۱:۲۴    
وقوع طوفان و سیل خسارات زیادی به ایالت لوئیزیانا و شهر نیو اورلئانز آمریکا وارد کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۰:۳۶    
زندگی از نظر اسلام که دین توحیدی است فرصت خدایی شدن انسان است و هدف زندگی هم همین است. انسان مظهر خدا است و یک عمر فرصت دارد که این مظهریت خود را بالفعل کند و هر چه بیشتر صفات خدا را در خود جای دهد و ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۰:۲۴    
وقتی کودک تان بتواند برای اولین بار خودش نوعی خوراکی مصرف کند، اعتماد به نفس او به شدت افزایش می یابد و از آنجایی که در این حالت فشاری به او اعمال نمی شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۰:۱۸    
صدای سفید یک آوای شنیداری محسوب می شود که پژوهش های بسیاری پیرامون آن و کاربردهای حیرت انگیز آن انجام شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۰:۰۹    
در آزمایشات انجام شده بر روی موش های آزمایشگا های ترکیب سیب زمینی با 99 درصد از روغن های موجود باعث تضعیف پیاز مو می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۰:۰۶    
از رسول خدا صلی الله علیه واله و سلم نقل شده است: اگر این سوره را بر مخزن و انباری بخوانند از هر گونه خطر و افتی حفظ می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۰:۰۳    
محمد جواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با شبکه خبری المیادین لبنان گفت: نشست اخیر شورای حکام آژانس انرژی اتمی ثابت کرد که آمریکا در انزوا قرار دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۹:۵۷    
سفارت ترکیه در تهران در بیانیه ای با اشاره به حمایت ایران از این کشور در نخستین لحظات وقوع کودتا، اعلام کرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۹:۵۴    
جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به انگلیس هشدار داد قبل از که ایران تصمیم به تقابل بگیرد، نفتکش متعلق به جمهوری اسلامی را رها کند وگرنه پشیمان می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۹:۵۴    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران گفت با فرستاده رئیس جمهور فرانسه درباره جنگ اقتصادی کنونی و اینکه یک آتش بس متوازن و پایان منطقی بازی چگونه باید باشد، صحبت کردیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۹:۵۱    
هلگا اشمید معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تایید بر اینکه روند اجرایی شدن اینستکس پیشرفت هایی داشته است، افزود که کشورهای غیر عضو اتحادیه اروپا نیز به این سازوکار مالی خواهند پیوست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۹:۴۸    
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با ارائه طرحی خواستار بازنگری جامع در روابط آمریکا و عربستان به دلیل نقض مکرر حقوق بشر توسط حکومت آل سعود و اعمال فشار بر آن ها شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۹:۴۸    
سخنگوی ترزا می نخست وزیر مستعفی انگلیس گفت که لندن برای کاهش تنش ها با تهران به گفت وگو و مذاکره با مقامات ایرانی ادامه خواهد داد
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۹:۴۸    
"بروس بنت" (Bruce Bennet) پژوهشگر ارشد اندیشکده امنیتی- دفاعی آمریکایی "رند" (RAND) گفت که اقدام احتمالی برخی کشورها برای اعزام ناو جنگی به منطقه خلیچ فارس به منظور حفاظت از نفتکش ها چالش برانگیز ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۹:۴۵    
تصویری از نحوه مجازات یک فروشگاه به علت گران فروشی در اوایل انقلاب اسلامی را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۹:۴۲    
آنگلا مرکل صدراعظم آلمان که دوربین ها تاکنون سه بار تصاویر وی را در حال لرزیدن ثبت کرده اند امروز(پنجشنبه) در جریان مراسمی رسمی، به صورت نشسته از مته فردریکسون نخست وزیر دانمارک استقبال کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۹:۳۳    
رسانه های انگلیسی خبر دادند کیم جونگ اون رهبر کره شمالی اخیرا در مراسمی شرکت کرده که در آن چرت زده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۹:۳۰    
قند های اضافی که از غذا ها و نوشیدنی ها می گیرید در طول روز، نباید بیشتر از 10% انرژی باشد. این مقدار حدود 70 گرم برای مردان و 50 گرم برای زنان است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۹:۰۹    
تومور های سرطانی در واقع سلول هایی هستند که به طور بی رویه رشد می کنند و برای تامین پروتئین موردنیاز خود ریبوزوم سایر سلول ها را مورد استفاده قرار می دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۹:۰۰    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد رژیم غذایی پرمیوه و سبزیجات از پره اکلامپسی در دوره بارداری جلوگیری می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۸:۴۲    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد که قند موجود در آبمیوه با خطر ابتلا به سرطان مرتبط است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۸:۳۶    
در تحقیقاتی که روی بیش از 11 هزار زن یائسه ساکن آمریکا انجام گرفت، مشخص شد کاهش تراکم مواد معدنی در استخوان ها با فشار اجتماعی که به فرد وارد می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۸:۳۳    
خاکشیر از نظر طب قدیم ایران گرم و مرطوب است. قسمت مورد استفاده این گیاه دانه آن است ولی گاهی از برگ و ساقه گلدار آن نیز استفاده می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۸:۰۳    
یکی از اصلی ترین ویژگی های ذاتی بشریت، اجتماعی بودن اوست، این یعنی شما نمی توانید بدون برقراری ارتباط با افراد مختلف به زندگی خود ادامه دهید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۷:۵۷    
در سالمرگ کیم ایل سونگ، تصویری از سفر رهبر معظم انقلاب به کره شمالی در سال 68 را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۷:۵۷    
در مورد خشکی های متوسط حتی اگر علائم بهتر شدند، از کودک بخواهید برای مدت 24 ساعت استراحت کند و مایعات زیادی بخورد.جایگزین کردن مایعات بدن ممکن است یک روز و نیم طول بکشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۷:۲۴    
باید در نظر داشت حرکتی که باعث افزایش قوس کمری می شود مضر بوده و ورزشهایی که باعث کاهش قوس کمر می گردد مفید خواهد بود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۷:۱۵    
خونریزی از بینی یا به اصطلاح خودمانی خون دماغ شدن، در بسیاری از افراد تجربه می شود. و یک بیماری نیست ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۷:۰۹    
سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه چهارشنبه 19 تیر ماه در سفری یک روزه به استان مرکزی با خانواده های شهدا ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۷:۰۹    
شرایط بسیاری وجود دارد که می تواند بلع هرگونه مواد غذایی را برای بیماران سخت کند. به طور کلی، مشکلات بلع (که با نام دیسفاژی نیز شناخته می شود) بر اساس اینکه چه بخشی از فرآیند بلع دچار مشکل شده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۰    
تصویری از بهاره رهنما با مانتوی نظامی در کنسرت بهنام بانی را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۱    
ده مرده ای گفت: سلول های بنیادی برای ترمیم زخم ها، اسکار، بیماری ویتیلیگو و سایر بیماری های پوستی مورد استفاده قرار می گیرند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۵    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری فروشنده مخدر گل در اینستاگرام خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۵:۴۹    
موتور یک دستگاه سواری پژو 405 صبح امروز هنگام حرکت در یکی از خیابان های شرقی تهران دچار حریق شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۵:۴۶    
وزیر بهداشت گفت: بخش دیالیز مهم ترین نیاز مردم غرب مازندران است به طوریکه فضا و امکانات آن کمتر از استاندارد بوده و پیگیری این موضوع در دستور کار قرار دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۵:۴۳    
معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اعلام آدرس درمانگاه ها و بیمارستان های این مرکز برای زائران حج تمتع 98 در عربستان، توصیه هایی را به زائران ارائه کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۵:۲۰    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: وسواس لاغری یا Anorexia نوعی بیماری روانی است که عمدتاً در جوامع پیشرفته دیده می شود. این بیماری، یک مرض ساده نیست و می تواند منجر به مرگ بیمار شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۵:۲۰    
محقق طب اسلامی در چهارمحال و بختیاری راه های مقابله با گرمازدگی را تشریح کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۴۱    
مسئول آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور با ارائه نکاتی مهم در رابطه با صرف ناهار در محل کار، ترکیب ضروری غذایی ناهار ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۵    
برای ساخت این شهر و طرح برج البابس حدود 175 میلیون یورو هزینه شده است:
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۲    
مصرف این میوه پس از صرف غذا به هضم و جذب مواد غذایی کمک کرده و رگه های فیبری یا آوندهای چوبی آن ملین بوده و رفع کننده یبوست و التیام دهنده همورویید (بواسیر) است و اما آیا از عوارض تمر هندی باخبرید؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۹    
خانم هایی که نباید از قرص ضد بارداری استفاده کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۶    
بسیاری از افراد به دلایل متفاوتی دچار دیسک کمر می شوند که طب سنتی راه های متفاوتی را برای درمان آن در نظر گرفته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۶    
افرادی که در وعده صبحانه، یک وعده غذایی کامل شامل نان سبوس دار، لبنیات، پروتئین، میوه و شکلات تلخ مصرف می کنند در طول روز انرژی بیشتری دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۵۱    
مشکلات و تغییراتی در دوران پیری معمولا ناخواسته بروز می کند، اما راهکار هایی برای بهبود آن وجود دارد که به معرفی آن ها می پردازیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۸    
کودک رها شده در غرب تهران توسط ماموران نیروی انتظامی، به بهزیستی تحویل داده شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۵    
در طول سفر معمولا مشکلات مزاجی بیشتر بروز می کند. برای جلوگیری از این اتفاق طب سنتی توصیه هایی دارد که خواندن آن می تواند سفر بهتری را برای ما رقم بزند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۳۹    
"آبه شینزو" نخست وزیر ژاپن که خرداد سال جاری در تهران با حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد در نظر دارد تابستان امسال نیز بار دیگر با او دیدار و ملاقات کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۱۵    
تارنمای خبری الجزیره انگلیسی گزارش داد: یک بازرس سازمان ملل متحد خواستار قطع روابط سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی جامعه جهانی با اسرائیل در حمایت از خواسته فلسطینیان شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۹    
دبیر هیأت دوومیدانی استان قزوین در خصوص نتایج کسب شده توسط سه قلوهای دونده قزوینی در این رقابت ها به خبرنگار ایرنا گفت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۶    
صمد طاهری نویسنده زاده آبادان و ساکن شیراز است که دیگر بار با داستان بلند "برگ هیچ درختی" نام خود را در میان رمان نویسان شیراز به ثبت رساند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۰    
محققان کالج سلطنتی لندن، یک برنامه موبایل توسعه دادند که با استفاده از توان پردازشی اضافی گوشی های موبایل قادر است مولکول های ضدسرطان را در مواد غذایی شناسایی کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۴    
پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری فردا در حالی برگزار می شود که حال نزار پرستاران طبیب حاذق و دردشناسی طلب می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۴    
تیرماه 1358 خورشیدی جمعی از افسران ارتش رژیم پهلوی با رهبری بختیار و حمایت سازمان های جاسوسی درصدد براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی در عملیاتی با عنوان کودتای نقاب برآمدند اما نیروهای انقلابی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۴    
معمولا پزشکان اجابت مزاج را از سه بار در طول روز تا سه بار در طی هفته طبیعی می دانند و آن را مشکل خاصی قلمداد نمی کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۴۸    
کیفیت هوای تهران طی روز پنجشنبه با کاهش 60 واحدی ازن، آلاینده اصلی هوای آن طی روزهای گذشته در شرایط سالم قرار گرفت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۴۸    
فرهادی گفت: از آغاز ماه محرم 2 هزار تیم بازرسی بهداشتی در آمادگی کامل به سر می برند تا به زائران پیاده روی اربعین خدمت رسانی کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۰۹    
روابط عمومی منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه ادعای منابع آمریکایی مبنی بر تلاش شناورهای نیروی دریایی سپاه برای توقیف نفتکش انگلیسی در خلیج فارس را تکذیب کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۰۳    
روزنامه الاخبار لبنان در گزارشی به نقل از یک شاهزاده سعودی نوشت: فرار "هیا بنت الحسین" همسر حاکم دبی با حمایت "محمد بن زاید" ولیعهد ابوظبی و هماهنگی "محمد بن سلمان" ولیعهد عربستان و ملک عبدالله ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۱:۵۱    
یک سبک زندگی کم تحرک میزبان مشکلات سلامت مختلف است که سرطان نیز یکی از آنها محسوب می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۱:۴۲    
استخدام فوری، حقوق ماهیانه 20 میلیون!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۱:۳۶    
بانک رفاه کارگران در ششمین دوره مسابقات جهانی کارگران در شهر تورتوسای اسپانیا با دستیابی به دو عنوان قهرمانی جهانی توسط تیم های دو و میدانی و کاراته و کسب 45 مدال خوش درخشید و موفق به ثبت افتخاری ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۱:۰۳    
تصاویری که جدیدا از درون کمپ منافقین به صورت مخفیانه تهیه شده نشان می دهد تعدادی زیادی از عوامل این گروهک تروریستی مشغول فعالیت در فضای مجازی برای تاثیرگذاری بر فضای کشور هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۰:۵۱    
محققان دریافتند مصرف محصولات لبنی از ابتلا به سرطان های مثانه و روده بزرگ جلوگیری می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۰:۴۸    
عضو تیم تخصصی پژوهشگاه ابن سینا در باره اینکه آیا اندومتریوز نوعی سرطان است، گفت: آندومتریوز سرطان نیست و احتمال تبدیل شدن آن به سرطان بسیار اندک است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۰:۴۵    
وجود برخی مواد غذایی در رژیم غذایی میانسالان برای حفظ سلامت آن ها ضرورت دارد که در این گزارش به معرفی این ویتامین ها می پردازیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۰:۴۲    
خانوی گفت: با همکاری وزارت جهاد کشاورزی تولید قراردادی ماده اولیه های وارداتی دارو های گیاهی در داخل کشور را آغاز کردیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۰:۱۲    
مدیر زن یک صفحه اینستاگرامی پرمخاطب که برای بستن قرارداد تبلیغاتی راهی پایتخت شده بود، وقتی خود را در دام مردی پلید دید برای فرار از دست وی تا یک قدمی مرگ پیش رفت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۹:۴۵    
پسر جوان که در تصادف رانندگی صورتش آسیب دیده بود، وقتی برای ترمیم چهره اش خود را به تیغ جراح سپرد بر اثر سهل انگاری کادر درمانی جان خود را از دست داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۹:۲۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پرونده الکترونیک سلامت بزرگترین ریل برای عبور و اجرای نظام ارجاع و پزشکی خانواده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۹:۲۴    
با تلاش پزشکان در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب، یک توده بزرگ به وزن سه و نیم کیلوگرم از رحم یک زن جوان 27 ساله خارج شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۹:۰۰    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که افشانه انسولین در بینی موجب تقویت عملکرد شناختی در افراد چاق و نوجوانان مستعد ابتلا به دیابت می شود.
  • ۱