یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۲:۲۳May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 8 تیر 1398 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 31 فروردین 1398 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1398 بهداشت نیوز 31 خرداد 1398 بهداشت نیوز 1 مرداد 1398 بهداشت نیوز 31 شهریور 1398 بهداشت نیوز 30 آبان 1398 بهداشت نیوز 30 آذر 1398 بهداشت نیوز 30 دی 1398 بهداشت نیوز 30 بهمن 1398 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 1 تیر 1398 بهداشت نیوز 2 تیر 1398 بهداشت نیوز 3 تیر 1398 بهداشت نیوز 4 تیر 1398 بهداشت نیوز 5 تیر 1398 بهداشت نیوز 6 تیر 1398 بهداشت نیوز 7 تیر 1398 بهداشت نیوز 8 تیر 1398 بهداشت نیوز 9 تیر 1398 بهداشت نیوز 10 تیر 1398 بهداشت نیوز 11 تیر 1398 بهداشت نیوز 12 تیر 1398 بهداشت نیوز 13 تیر 1398 بهداشت نیوز 14 تیر 1398 بهداشت نیوز 15 تیر 1398 بهداشت نیوز 16 تیر 1398 بهداشت نیوز 17 تیر 1398 بهداشت نیوز 18 تیر 1398 بهداشت نیوز 19 تیر 1398 بهداشت نیوز 20 تیر 1398 بهداشت نیوز 21 تیر 1398 بهداشت نیوز 22 تیر 1398 بهداشت نیوز 23 تیر 1398 بهداشت نیوز 24 تیر 1398 بهداشت نیوز 25 تیر 1398 بهداشت نیوز 26 تیر 1398 بهداشت نیوز 27 تیر 1398 بهداشت نیوز 28 تیر 1398 بهداشت نیوز 29 تیر 1398 بهداشت نیوز 30 تیر 1398 بهداشت نیوز 31 تیر 1398 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۸:۱۷    
تصویری از حضور رهبر انقلاب بر مزار پدرشان
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۹:۲۲    
با وجود شبکه اجتماعی، چون اینستاگرام، ما عادت کرده ایم که زندگی مان را در معرض نمایش بگذاریم. از کنسرت ها و دورهمی هایی که می رویم تا غذا هایی که می خوریم و دکوراسیون خانه مان ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۷:۵۲    
بچه های زیر دو سال نیاز های رشدی و عاطفی ای دارند که اگر به آن ها توجه درستی شود باعث می شود در آینده رفتار های غیرمنطقی انجام ندهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۷:۴۳    
بهترین زمان شارژ باتری گوشی، پیش از رسیدن میزان باتری به 65 درصد است. یعنی اگر فرصت شارژ گوشی را دارید و تنها 30 درصد از باتری گوشی را مصرف کرده اید، بهتر است گوشی را شارژ کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۷:۰۷    
قهوه با تحریک نوعی بافت چربی موسوم به بافت چربی قهوه ای می تواند از چاقی و ابتلا به بیماری هایی مثل دیابت جلوگیری کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۱:۳۵    
وزیر رفاه در نامه ای به وزیر بهداشت، از کاهش معنادار هزینه ها، افزایش رضایتمندی، ارتقای کمیت و کیفیت خدمات سلامت و افزایش شفافیت با استقرار پرونده سلامت الکترونیک، قدردانی و تشکر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۱۲    
در این مطلب تصاویری دیدنی از دریاچه ای که هر روز به رنگی جدید در می آید را مشاهده خواهید کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۸:۰۷    
مادر پیر هفتاد ساله ای دارم که مبتلا به آب مروارید شده است. آیا تنها راه درمان آب مروارید جراحی است یا می توان با استفاده از مواد غذایی با این بیماری مقابله کرد؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۷:۵۸    
ناصر قدیرکاشی، سرمایه گذار برنامه تلویزیونی دورهمی ، تصویری از خود و مهران مدیری را در دبی منتشر کرد و در اینستاگرام نوشت: جاتون خالی ما الان دورِهمیم و ان شاالله به زودی، با شما دورِهمیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۷:۵۸    
متخصصان می گویند: هرگونه اختلال که موجب بر هم زدن سلامت روانی و آرامش جسمی افراد شود، استرس نام دارد و این اختلال زمانی رخ می دهد که بدن باید کار هایی بیش از حد توانایی خود انجام دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۷:۵۸    
برخی از خوراکی ها علی رغم لذیذ بودن و زیبایی ظاهر می توانند عملکرد مغز را تضعیف و بیماری هایی همچون زوال عقل را به بدن شما دعوت کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۴:۵۸    
رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: به برکت ایستادگی و مقاومت صدای شکسته شدن آمریکا بدون هیچ جنگ و خونریزی در حال شنیده شدن است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۴:۳۷    
خانواده و بستگان نجفی در تلاش هستند که شاید بتوانند با گرفتن رضایت خانواده مقتول از قصاص او جلوگیری کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۳:۵۹    
تیم ملی والیبال ایران در روزی که به تمام بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود، مقابل بلغارستان به پیروزی رسید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۳:۵۶    
کتاب دوجلدی "قربانقلی بردی محمداف" رئیس جمهوری ترکمنستان روز شنبه طی مراسمی رسمی با حضور خبرنگاران بیش از 30 کشور جهان به دو زبان روسی و اوکراینی در عشق آباد پایتخت رونمایی شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۳:۵۳    
روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد، امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه گفته که حتی اگر ایران توافق هسته ای را نقض کند اروپا قصد ندارد به تبعیت از آمریکا فوراً تحریم هایی را علیه این کشور وضع کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۳:۴۷    
اگنس کالامارد گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور اعدام های خارج از چارچوب قضائی از عدم طرح موضوع قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد ال سعود در دیدار رهبران گروه 20 با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی انتقاد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۳:۴۱    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد، اینستکس را همچون ماشینی بسیار زیبا اما بدون بنزین توصیف کرد و گفت: وضعیت فعلی اینستکس کافی نیست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۳:۳۸    
استاد انصاریان گفت: برادرانم، خواهرانم! من پنجاه سال بیشتر است که با کتاب ها سروکار دارم و خیلی به دنبال زندگی انبیا، اولیا، عرفا ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۳:۳۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به سخنان سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفت که ایران دیپلماسی را با دیپلماسی و فشار را با مقاومت پاسخ خواهد داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۳:۲۸    
پیش تولید فصل جدید حالا خورشید با تغییراتی به زودی آغاز خواهد شد. گفته می شود این برنامه در فصل جدید، با تجربه ساختاری متفاوت و افزودن شماری از روزنامه نگاران و کارشناسان رسانه به گروه خود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۳:۲۸    
حدود چندماهی از انتصاب فرمانده یگان حفاظت آستان قدرس رضوی می گذرد و حالا خبرها حاکی از آغاز فعالیت یگان حفاظت آستان قدس رضوی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۳:۲۸    
امیر علی اکبری، قهرمان ایرانی رشته هنرهای رزمی ترکیبی (MMA)، عکسی از خود و رضا گلزار را پشت صحنه کنسرت این هنرمند منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: ممنون از دعوتت رضا جان.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۳:۲۸    
کته مهمی که وجود دارد این است که بیشتر افراد از میزان نیاز بدن به کلسیم اطلاعی ندارند و نمی دانند از چه طریقی این کلسیم را دریافت کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۲:۳۴    
زمانی که طلاق اتفاق می افتد یک زن و مردی که به هر دلیلی زندگی مشترکشان را پایان یافته می بینند می خواهند برای ادامه زندگی شان جداگانه تصمیم گری کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۲:۲۵    
انتشار یک عکس در فضای مجازی، باعث شد که بحث درباره پروژه های ضد حجاب آغاز شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۲:۲۵    
اگر قصد دارید از خطر مرتبط با مصرف ناکافی غلات کامل یا میوه پرهیز کنید، مصرف محصولات دارای برچسب حاوی غلات کامل یا میوه کفایت نمی کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۲:۲۲    
اغلب این تصور اشتباه وجود دارد که مشکلات مربوط به سلامت استخوان ها در سنین بالا ظاهر می شوند و به همین دلیل کمتر در دوران جوانی مورد توجه قرار می گیرند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۱:۴۳    
شاید خوردن سالاد های تکراری برایتان خسته کننده شده باشد پس با ما همراه باشید تا با طرز تهیه یک نوع سالاد متفاوت و خوش طعم آشنا شوید که به راحتی تهیه می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۱:۴۳    
شهر دورود استان لرستان در گذشته با نام های بین النهرین و بحرین شناخته می شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۱:۴۰    
مردان و زنان از لحاظ اغلب عوامل خطرساز برای بیماری قلبی شامل کلسترول بالا، کمی فعالیت بدنی، فشارخون بالا و سیگار کشیدن تفاوتی با هم ندارند اما برخی تفاوت های جنسیتی از لحاظ بروز ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۱:۴۰    
بندهایی از طرح شوم دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای فلسطین موسوم به معامله قرن که همه مفاد آن به نفع صهیونیست هاست، فاش شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۱:۳۷    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه توان بازدارندگی ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دشمن را مستاصل کرده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۱:۳۴    
صدراعظم آلمان درباره لرزش های اخیر بدن خود حین دیدارهای سیاسی به خبرنگاران توضیح داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۱:۳۱    
به گفته یک منبع آگاه، با توجه به نتایج کمیسیون مشترک برجام، جمهوری اسلامی ایران قطعا به اقدامات خود مبنی بر کاهش تعهدات برجامی اش ادامه خواهد داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۱:۲۸    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه به صورت سرزده از 2 بیمارستان شهید بهشتی و آیت الله یثربی کاشان بازدید کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۱:۲۸    
ریفلاکس اسید معده یا سوزش سر دل حالتی است که برخی محتوای اسیدی داخل معده به سمت مری برمی گردند. این اتفاق که ترش کردن نیز نامیده می شود، می تواند منجر به سوزش در ناحیه قفسه سینه شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۱:۲۵    
- ستاره تیم ملی فوتبال کلمبیا با وجود حذف از کوپا آمه ریکا معتقد است که این تیم با هدایت کارلوس کی روش روزهای بهتری خواهد داشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۱:۲۵    
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: ترافیک عصر امروز (شنبه) در آزاد راه کرج - تهران سنگین است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۱:۲۵    
بازار نقل و انتقلات بازیکنان لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا داغ است به خصوص اینکه چند ستاره بازیکن آزاد اعلام شده اند و هنوز تیم هایشان را نیز انتخاب نکرده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۱:۲۲    
ترکیب تیم ملی کاراته ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، تکمیل شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۱:۲۲    
ناحیه دور چشم پوستی ظریف و نازک دارد که معمولا بیشتر از سایر نواحی دچار چین و چروک و پیری زودرس می شود. در این مطلب به بیان چند نکته و ترفند برای مراقبت از پوست دور چشم می پردازیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۱:۱۶    
آب درمانی درگذشته توسط ایرانیان باستان، یونانی ها و مصری ها و با توجه به خواص بی نظیر آب مورداستفاده قرار می گرفته است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۱:۱۶    
چشم یک عضو حساس در بدن است. بیماری های زیادی چشم را تهدید می کند که از التهاب های ساده و قرمزی گرفته تا بیماری های خطرناکی که می تواند به نابینایی منجر شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۱:۱۶    
آسم از بیماری های مزمن ریوی است که درمانی برای آن وجود ندارد اما با راهکارهای ساده ای می توان علائم آن را به میزان قابل توجهی کنترل کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۰:۱۹    
معاون گردشگری از موافقت هیات دولت با لغو یک طرفه ویزای ایران برای اتباع چین خبر داد. این طرح پس از ابلاغ هیات دولت، فقط برای اتباع چینی اجرا می شود و ایرانی ها برای سفر به این کشور ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۰:۰۸    
بسیاری از غذا هایی که ما می خوریم ترکیباتی شبیه هورمون استروژن دارند و سبب افزایش میزان این هورمون در بدن ما می شوند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۹:۵۹    
اتحادیه اروپا و چهار کشور آمریکای لاتین امروز شنبه پس از 20 سال مذاکره سرانجام بر سر یکی از بزرگترین پیمان های تجارت منطقه ای در دنیا به توافق دست یافتند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۹:۵۰    
مهدی هاشمی: مهنوش صادقی همسر دوم من است/اما نباید در فضای مجازی به این موضوع پرداخته شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۹:۴۷    
در حال حاضر اغلب زنان نیز دچار چاقی سیبی شکل هستند. اگر شما هم دچار اضافه وزن هستید بهتر است همین حالا با یک روش ساده دور کمرتان را اندازه بگیرید تا مشخص شود چقدر سایز شکمتان از حالت استاندارد آن ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۹:۴۷    
تصویر منتشر شده از علیرضا فغانی در مسابقه فوتسال هنرمندان که به نفع کودکان کار برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۹:۳۳    
برای خرید یک واحد آپارتمان 52 متری نوساز در منطقه مجیدیه شمالی، خیابان زرین قبا باید در حدود 858 میلیون تومان هزینه کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۹:۳۳    
تصاویری زیبا و دیدنی از پروانه ها را در این گزارش میبینیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۹:۳۰    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد تماشای تلویزیون از نشستن مداوم برای افراد و سلامتی آن ها خطرناک تر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۹:۲۷    
بهداشت و سلامت فردی از جمله نکات حائز اهمیتی هستند که زائران باید در طول سفر حج به آنها توجه کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۹:۲۴    
حمید گودرزی، بازیگر ایرانی با انتشار این تصویر، صفحه اینستاگرام خود را تائید و بروز کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۹:۲۴    
براش داشتن دندان هایی سالم باید از آنها مراقبت کنید و چند نکته ساده را در دستور کار قرار دهید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۹:۱۸    
دوری از عوامل خطرقابل کنترل، سبب پیشگیری از پوکی استخوان می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۹:۱۳    
لادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به همراه فلاسک خود به ضیافت شام به افتخار رهبران کشورهای شرکت کننده در اجلاس گروه بیست آمد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۹:۱۰    
ضعف اعصاب یا همان فروپاشی عصبی، حالتی که دست کم هر روز به آن دچار می شویم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۹:۰۷    
خانم گابریلا کوئواس بارون رییس اتحادیه بین المجالس جهانی IPU
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۹:۰۴    
"رجب طیب اردوغان" رییس جمهوری ترکیه با بیان اینکه کشورش در یک بازار آزاد و با حفظ حاکمیت خود، کار تحویل سامانه اس 400 روسیه را دنبال می کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۹:۰۴    
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: تمایل زنان به مصرف مواد مخدر در سال های اخیر افزایش یافته و بر تعداد زنان معتاد در جامعه افزوده شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۹:۰۱    
دیدار با ترزا می از دیگر برنامه های روز گذشته پوتین در نشست گروه 20 در اوزاکا بود که تصاویر افسرده نخست وزیر در آستانه خداحافظی از قدرت انگلیس بیش از همه مورد توجه رسانه های جهان قرار گرفت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۸:۵۸    
همسر یکی از محکومان امنیتی پس از دو هفته نمایش رسانه ای و مسدود کردن مسیر تردد سفارت ایران در لندن و تبلیغ برای یکی از نامزدهای پست نخست وزیری انگلیس ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۸:۵۵    
لبرون جیمز برای فصل آینده شماره 23 را به تن نمی کند و این شماره را به آنتونی دیویس ستاره تازه وارد به لس آنجلس لیکرز هدیه داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۸:۳۴    
ویلموتس: ایران کشوری امن و زیبا است.مارک ویلموتس در گفت و گو با روزنامه فرانسوی زبان"لو سواغ" بلژیک با تمجید از کشور ایران، آن را کشوری امن و زیبا توصیف کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۸:۳۱    
یک متخصص ارتوپدی گفت: شایع ترین علامت ساییدگی زانو درد است که در ناحیه لگن یا زانو احساس می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۸:۳۱    
فدراسیون جهانی فوتبال پاسخ نامه فدراسیون ایران درباره دریافت مطالبات باشگاه ها و فدراسیون را داده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۸:۲۵    
هزینه وام مسکن و وام جعاله برای زوج های ایرانی با توجه به اینکه در کجا ساکن هستند از هفت تا 10.5 میلیون تومان متغیر است. این هزینه برای گرفتن وام حداکثر 120 و حداقل 80 میلیون تومانی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۸:۲۵    
سرطان کلیه مشکلی است که در آن، سلول های سالم در یک یا هر دو کلیه بیش از حد رشد می کنند و تبدیل به تومور می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۸:۲۵    
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع سوء استفاده از اختراع پزشک داروساز برای عرضه دارو های تقلبی در فضای مجازی خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۷:۱۱    
در روزهایی که استرس از سر و گردن همه بالا می رود و فکرها مشغول است، باید برای کمک کردن به خودمان هم که شده، دست به کار شویم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۶:۰۸    
گابریل کالدرون در دوران بازیگری سابقه حضور در فینال جام جهانی 1990 ایتالیا را دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۶:۰۲    
تصاویر رنگی نادر زوایای دیگری از جنگ جهانی دوم در جبهه اروپا را نشان می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۶    
انتخاب نام گوگل جنبه شعاری دارد، به بیان دیگر استفاده گوگل از این لفظ ماموریت آن را برای سازماندهی اطلاعات موجود در وب در خود پنهان کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۰    
بهترین میان وعده مصرف تنقلات سالم است؛ به عنوان مثال مصرف بادام بسیار مفید است. به این صورت که می توان بادام را هر شب در آب خیساند و پوست قهوه ای آن را جدا کرد چون این پوست یبوست می آورد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۵:۴۷    
مصرف 21 دانه مویز سرخ به صورت ناشتا،موجب پیشگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری ها می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۵:۲۶    
خاموشی تابستان هر سال قدم به قدم با بالا رفتن دما حرکت کرده و در برخی سال ها کشور را مغلوب خود می کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۵:۱۱    
یک از روسای جمهور اسبق آمریکا گفت که رئیس جمهور کنونی این کشور در انتخابات پیروز نشده و او را رئیس جمهور غیر قانونی خطاب کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۵:۱۱    
گابریل کالدرون، گزینه مدنظر پرسپولیسی ها برای جانشینی برانکو در گذشته به ایرانی ها توهین کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۵:۰۸    
خفگی یکی از علت های مرگ و میر افراد به خصوص کودکان و سالمندان است که علم به کمک های اولیه در زمان خفگی می تواند تا حدود زیادی از آمار مرگ و میر در انسان ها بکاهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۵:۰۸    
کره شمالی، پیشنهاد توییتری رئیس جمهور آمریکا برای دیدار با رهبر کره شمالی در مرز دو کره را بسیار جالب خواند اما تأکید کرد خود را متعهد به پذیرش چنین ایده ای نمی کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۴:۵۶    
مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان گفت: بیش از 115 هزار نمونه خون بند ناف در بانک های عمومی و خصوصی ذخیره سازی شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۴:۴۷    
استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: مطالعات انجام شده نشان می دهد افرادی که از حبوبات، تخم مرغ و گوشت سفید به مقدار مناسب استفاده می کنند، کمتر به تحلیل ماهیچه ها دچار می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۴:۲۰    
رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه در واکنش به اظهارات همتای آمریکایی خود در حاشیه اجلاس سران گروه 20 در ژاپن در خصوص احتمال تحریم آنکارا به خاطر تحویل سامانه موشکی اس 400 روسی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۴:۱۷    
در روزهای آغازین تابستان که گرمای هوا هر لحظه بیشتر می شود بارش باران و تگرگ و طوفان پروازهای فرودگاه مشهد را با مشکل مواجه کرد. به طوری که یکی از پروازهای ورودی مجبور به دایورت به فرودگاه یزد شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۴:۱۱    
محققان دستبندهایی ابداع کرده اند که با توجه به واکنش گالوانیکی پوست هرگونه تلاطم احساسی در فرد را ردیابی می کنند و به او هشدار می دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۴:۱۱    
سخنگوی گروه طالبان تاکید کرد افغانستان زمانی به صلح می رسد که نظامیان اشغالگر آمریکایی، خاک این کشور را ترک کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۴:۰۸    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: در نظام گزارش دهی خطاهای بیمارستانی، با معیارهای جهانی فاصله زیادی داریم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۴:۰۵    
ناخن هایی مرتب و سالم می توانند نقشی کلیدی در زیبایی دست های انسان ایفا کنند. با این وجود برخی عوامل و شرایط می توانند به ضعف و شکننده شدن ناخن ها منجر شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۴:۰۲    
تصمیم امارات برای کاهش حضور نظامی خود در یمن موجب شد جنبش انصارالله یمن حملات موشکی و پهپادی به این کشور را به تعویق اندازد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۵۶    
درمطلب زیر قصد داریم شما را با دستور تهیه سالاد سیب زمینی آشنا کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۴۵    
بهترین فاصله دو زایمان بویژه در زنانی که کمتر از 35 سال دارند (یعنی سن مادر برای بارداری بالا نیست و ممانعتی برای سن او از نظر بارداری وجود ندارد)، سه تا پنج سال است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۴۵    
دارو به عنوان یک کالای حیاتی و استراتژیک، از حساسیت ویژه ای در نظام سلامت کشور برخودار است. به طوری که نمی توان منکر نقش دولت در تامین نیازهای اساسی صنعت داروسازی شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۴۲    
نیروی هوایی آمریکا جنگنده های رادار گریز اف 22 خود را به قطر اعزام کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۲۱    
رئیس کلانتری 163 ولنجک، از دستگیری متهمی خبر داد که قصد داشت با پرداخت 16 میلیون تومان تراول جعلی رضایت همسرش را در دادگاه خانواده بگیرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۱۸    
قرارداد سرمربی سابق پرسپولیس با این باشگاه هنوز فسخ نشده و همه چیز به توافقات روزهای آینده بستگی دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۲:۵۴    
ما دوست داریم که در تابستان به بیرون از خانه برویم، در پارک قدم بزنیم، هوای تازه بخوریم و در چمن ها پابرهنه بدویم، اما تمام این حس های خوب با وجود پشه هایی که مدام دورمان می چرخند، از بین می رود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۲:۵۱    
فوق تخصص روماتولوژی با اشاره به راه های جلوگیری از ابتلا به آرتروز زانو، گفت: شیب های تند، پله ها، دوزانو و چهارزانو نشستن باعث بیشتر شدن فشار به مفصل زانو می شود.
  • ۱