یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۸:۳۲May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 6 تیر 1398 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 31 فروردین 1398 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1398 بهداشت نیوز 31 خرداد 1398 بهداشت نیوز 1 مرداد 1398 بهداشت نیوز 31 شهریور 1398 بهداشت نیوز 30 آبان 1398 بهداشت نیوز 30 آذر 1398 بهداشت نیوز 30 دی 1398 بهداشت نیوز 30 بهمن 1398 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 1 تیر 1398 بهداشت نیوز 2 تیر 1398 بهداشت نیوز 3 تیر 1398 بهداشت نیوز 4 تیر 1398 بهداشت نیوز 5 تیر 1398 بهداشت نیوز 6 تیر 1398 بهداشت نیوز 7 تیر 1398 بهداشت نیوز 8 تیر 1398 بهداشت نیوز 9 تیر 1398 بهداشت نیوز 10 تیر 1398 بهداشت نیوز 11 تیر 1398 بهداشت نیوز 12 تیر 1398 بهداشت نیوز 13 تیر 1398 بهداشت نیوز 14 تیر 1398 بهداشت نیوز 15 تیر 1398 بهداشت نیوز 16 تیر 1398 بهداشت نیوز 17 تیر 1398 بهداشت نیوز 18 تیر 1398 بهداشت نیوز 19 تیر 1398 بهداشت نیوز 20 تیر 1398 بهداشت نیوز 21 تیر 1398 بهداشت نیوز 22 تیر 1398 بهداشت نیوز 23 تیر 1398 بهداشت نیوز 24 تیر 1398 بهداشت نیوز 25 تیر 1398 بهداشت نیوز 26 تیر 1398 بهداشت نیوز 27 تیر 1398 بهداشت نیوز 28 تیر 1398 بهداشت نیوز 29 تیر 1398 بهداشت نیوز 30 تیر 1398 بهداشت نیوز 31 تیر 1398 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۵    
فلج معده بیماری است که در آن عضلات معده قادر به حرکت و هدایت مواد غذایی به درون روده کوچک نیستند. علت دقیق این بیماری مشخص نیست، اما با دارو و تغذیه مناسب علائم بیماری تا حد زیادی کاهش خواهند یافت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۷:۵۲    
برای داشتن موهایی براق و نرم نیازی به هزینه های سنگین نیست، بلکه می توانید با هزینه ای بسیار کم و راهکارهایی طبیعی به این هدف دست یابید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۹:۰۰    
برای آنکه بتوانیم در استخر های عمومی سلامتی و ایمنی خود را حفظ کنیم لازم است مواردی را رعایت کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۲۲:۲۴    
ادعیه نورانی و فراوانی وجود دارد که در روایات بر قرائت آن ها تاکید شده است. یکی از این ادعیه نورانی دعای عشرات است که امروز باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد به بررسی و فضائل آن بپردازد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۱۲    
محققان انگلیسی موفق به توسعه یک آزمایش ادرار ساده شده اند که قادر به پیش بینی و تشخیص نوع تهاجمی سرطان پروستات است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۸:۰۷    
در این مطلب روش های طبیعی و گیاهی برای درمان عرق زیاد آورده شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۴:۲۶    
فرمانده نیروی انتظامی با صدور پیامی از فرمانده کل سپاه در انهدام غرور آفرین پهپاد جاسوسی متجاوز رژیم تروریستی آمریکا در آب های سرزمینی کشورمان تشکر و قدردانی کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۵:۱۱    
تیمچه بازار قم با بزرگترین سقف ضربی ایران از شاهکارهای معماری دوره قاجار با قدمت 400 سال که توسط استاد حسن قمی مشهور به معمارباشی بنا شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۳۰    
تصویری که این فضانوردان از ماه به ثبت رسانده اند و با مردم به اشتراک گذاشتند در فاصله 254 مایلی از فراز زمین و بالای اقیانوس آرام و شمال شرقی "گوآم"( Guam) به ثبت رسیده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۲۷    
بیلی دراگو بازیگر فیلم تحسین شده تسخیرناپذیران در 73 سالگی درگذشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۲۴    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه درصد مصرف سیگار در کشور بالاتر از 21 درصد است ،گفت: این آمار در استان زنجان از میانگین کشوری بالاتر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۲:۰۴    
رامبد جوان و سفر به کانادا ؛ در هفته های گذشته بارها و بارها این چند کلمه را شنیده یا در فضاهای مختلف دیده ایم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۶:۱۴    
الناز شاکردوست، زاده 7 تیر 1363 در تهران است. این بازیگر، در حال حاضر فیلم شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار را روی پرده سینماهای کشور دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۱:۰۸    
این روز ها خبری مبنی بر نفوذ یک زن به بدنه وزارت نفت و ارتباط با 16 نفر از مدیران این وزارتخانه صدر اخبار را به خود اختصاص داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۱:۰۵    
رئیس جمهور آمریکا مدام دم از دلسوزی برای مردم ایران می زند اما شواهد چیز دیگری را نشان می دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۰:۵۹    
رئیس جریان حکمت ملی عراق در دیداری با معاون وزیر خارجه آمریکا تأکید کرد آیت الله خامنه ای رهبر معنوی میلیون ها انسان در سراسر جهان است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۹:۲۱    
افزایش جمعیت میلیاردها در کشور چین باعث افزایش تقاضا برای استخدام بادیگاردها به ویژه محافظان زن که از دقت بالایی برخوردارند، شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۹:۱۲    
تصویری از نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون را مشاهده می کنید که در کوزه رفته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۹:۰۳    
از آنجا که سنین رشد و کودکی در بسترسازی سلامتی و بیماری فرد دارای اهمیت ویژه ای است، کنترل چاقی و اضافه وزن در این سنین از اهمیتی دو چندان برخوردار بوده و باید مورد توجه والدین باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۲:۴۹    
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی جدید تیم فوتبال الاهلی عربستان پنجشنبه وارد فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز در جده شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۲:۴۳    
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به تلاش همه جانبه دشمن علیه ایران اسلامی گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه نظامی سبب شده آمریکا و همپیمانانش جرات شلیک حتی یک گلوله به کشورمان را نداشته باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۲:۲۶    
ظریف: کسی که فکر می کند جنگ با ایران کوتاه است متوهم است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۲:۳۹    
در دین مبین اسلام به جایگاه و شخصیت زن توجه زیادی شده است و نقش زن در اسلام صرفا مدیریت خانواده نبوده و پهنه شخصیت او در حوزه گسترده تری قرار دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۲:۳۳    
رزیدنت طب سنتی ایران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تشریح نشانه های خواب خوب گفت: خواب نامناسب، علاوه بر ایجاد اختلال در عملکردهای مغزی و شرایط روحی روانی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۲:۳۳    
بسیاری از افراد در تابستان از تعریق زیاد رنج می برند و این مسئله موجب ازار آنها می شود اما با چند فرمول خانگی می توانید تعریق بدن را کم کنید و خوشبو شوید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۲:۱۸    
در موارد نادر، گاز معده می تواند علامت بیماری باشد. خوشبختانه، با کمی توجه و تغییر عادات غذایی می تواند گاز اضافی را در معده خود از بین ببرید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۱:۵۵    
به چه علت بعضی از افراد با وجود برخورداری از برنامه غذایی کافی و متنوع، دچار کمبود های ویتامینی می شوند؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۱:۲۵    
عضو انجمن علمی طب سنتی گفت: همه مشکلات بدن مانند ریزش مو و هر بیماری دیگر از مغز تا شست پا را می توان با معده مرتبط دانست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۱:۲۲    
اگرچه مصرف اسفناج برای تقویت استخوان ها و پیشگیری از پوکی استخوان ضروری است، اما نوع خام آن به دلیل وجود ماده ای به نام اگزالات باعث عدم جذب کلسیم در بدن شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۰:۳۵    
برخی افراد با وجود اینکه در طول روز غذای سالم مصرف می کنند و به اندازه کافی ورزش می کنند، همچنان با مشکل اضافه وزن مواجه هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۰:۳۲    
بندگان خوب خدا کسانی هستند؛ که خود را از رذیله اخلاقی همچون تکبر و خود بزرگ بینی دور نگه می دارند، و با تواضع و فروتنی در روی زمین راه می روند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۰:۲۹    
وقتی یک فرد سالم خون خود را اهدا می کند این ماده ارزشمند در اشکال مختلف به کمک درمان و نجات بیماران در بسیاری از حوزه های پزشکی می رسد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۰:۲۳    
وجود تلخی دهان یا احساس تهوع از دیدگاه طب سنتی به دلیل وجود صفرای متعفن در معده است. صفرای عفن موجب بی اشتهایی و حالت به جوشش آمدن معده می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۰:۲۰    
میان وعده نقش بسزایی در الگوی غذا خوردن کودکان ایفا می کن و برای افزایش اشتهای آنها می توان از یک روش جالب استفاده کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۰:۰۸    
شاید فکر کنید خوردن زیاد پروتئین برای بدنتان مفید است، و احتمالاً با وجود این همه رژیم های غذایی پُر پروتئین فراموش می کنید که ممکن است خوردن پروتئین زیادی برای سلامتی خوب نباشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۰:۰۵    
یک کارشناس مبارزه با مواد مخدر گفت: بر اساس تحقیقات علمی و تجارب کسب شده، امروزه علت اصلی اعتیاد، عدم آگاهی عمومی در سطح جامعه بوده و تاثیر آن بیشتر از تاثیر بیکاری در این موضوع است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۹:۵۱    
مطالعات اخیر محققان دانشگاه هلسینکی در فنلاند نشان می دهد ورزش سبک حتی به میزان کم، احتمال بروز سکته مغزی مرگبار را کاهش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۹:۴۸    
برای داشتن چشمانی سالم می توان از راهکار هایی ساده و آسان که سلامت چشم را تضمین می کنند، بهره گرفت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۹:۳۰    
گروهی از محققان با بیان اینکه شواهد قابل توجهی از شروع بیماری پارکینسون در روده بدست آمده اظهار داشتند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۹:۲۱    
دبیر مجمع خیرین سلامت کشور اظهارکرد: متاسفانه ظرفیت های بانوان در این مجمع مغفول مانده بود در حالی که مشارکت بانوان در امر سلامت بسیار موثر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۹:۰۶    
در این مطلب سه حرکت ساده و کاربردی برای از بین بردن چربی ناحیه پایین شکمی را به شما پیشنهاد می کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۸:۳۶    
برای این که تابستان، دیگر جگرتان نسوزد و حال خوبی داشته باشید با یک پزشک و متخصص طب سنتی درباره فصل گرما و توصیه های طب سنتی، گپی زده ایم که می خوانید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۷:۵۱    
دانشمندان" دانشگاه آریزونا" (University of Arizona) یک منطقه در مغز را که به عنوان مرکز کنترل عمل کرده و به افراد میگوید که ایا آنها گرسنه هستند یا خیر را شناسایی کرده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۷:۳۶    
داوطلبان کنکور سراسری در یک هفته پایانی باید برنامه ریزی، تمرکز و توکل را در نظر بگیرند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۷:۰۶    
فلافل به سبب نشاسته و روغن زیاد برای افراد دیابتی محدودیت مصرف دارد، البته نخود به دلیل داشتن پروتیین، روی، فولات، منیزیم، فسفر، پتاسیم و کلسیم تا حدودی می تواند موجب افزایش ارزش تغذیه ای فلافل شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۷:۰۳    
مراسم خنده درمانی بانوان کرمانشاهی با حضور تعدادی از بانوان و مسئولین روز پنجشنبه (6 تیرماه) در بوستان شبدیز واقع در کمربندی غربی این شهر برگزار شد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۷:۰۳    
آن مک کلین، دیوید سنت ژاک و اولگ کاننو پس از اقامتی 204 روزه صبح سه شنبه 4 تیر 1398 در کپسول MS-11 سایوز در ناحیه ای دور از شهر ژزکازگان قزاقستان به زمین فرود آمدند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۶:۲۱    
علیرضا حیدری، در یک تصادف شدید جان سالم به در برد. تصادف حیدری در این حد شدید بوده که او در صفحه اینستاگرامش این تصویر را منتشر کرده و نوشته خودش هم تعجب کرده که چطور در این سانحه رانندگی زنده ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۶:۱۸    
اینجا یک سالن امتحان در عربستان که به دانشجویان در حین امتحان آب، شکلات، بستنی، ساندویچ، دستمال کاغذی و چای داده می شود!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۶:۰۳    
یک فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی گفت: مبتلایان به آلرژی برای رفع مشکل خود باید به متخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی مراجعه کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۵:۱۸    
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی از مسمومیت 16 نفر با گاز کلر در ارومیه خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۵:۱۵    
پیرمرد 75 ساله ای که به قصد بیرون آوردن گوشی تلفن همراه خود، دستش را درسوراخ کاسه دستشویی فرو برده و گیرکرده بود با تلاش آتش نشانان آزاد شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۵:۰۹    
مطالعات نشان می دهد آلودگی هوا مرتبط با ذرات فلز با افزایش ریسک مرگ زودهنگام در انسان ها ارتباط دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۴:۱۶    
محققان دریافتند که رابطه مشخصی بین بالا رفتن پله ها و جوانی مغز وجود دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۴:۱۳    
قرص لتروزول، یک داروی خوراکی است که برای درمان ناباروری استفاده می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۴:۱۰    
در طب سنتی اسلامی 60 نوع سردرد داریم، که 14 نوع آن میگرنی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۴:۰۴    
پروتئین موجود در شیر از لک شدن دندان ها پیشگیری می کند و تأثیر آن از خمیر دندان های سفید کننده نیز بهتر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۴۶    
میدونم الان همه داریم پرایدو تصور می کنیم!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۴۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ارسال پیامی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به دلیل همراهی در استقرار پرونده الکترونیک سلامت ایرانیان قدردانی کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۲۸    
یک روانشناس گفت: دوره ای کوتاه از "ا سترس" بی خطر است، مشکل اصلی در استرس مزمنی است که ماه ها یا سال ها طول بکشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۲۰    
برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس با استقبال مسئولان و هواداران الاهلی عربستان وارد جده شد تا رسما کارش را با این تیم آغاز کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۲۰    
حیدرزاده گفت: کلید دستیاری دندانپزشکی ساعت 18 روز یکشنبه 9 تیر در سایت سنجش آموزش پزشکی منتشر می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۱۱    
جعفری یکی از سبزی های خوراکی محبوب در سراسر دنیاست. خصوصیات دارویی این گیاه خصوصا زمانی که صحبت از سلامت کلیه می شود، توسط بسیاری از افراد شناخته شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۲:۲۳    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: سالانه 1500 میلیارد تومان هزینه بیماران خاص در کشور است که بیمه سلامت نسبت به تأمین و پرداخت آن در کشور اقدام می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۰۷    
مطالعات نشان می دهد گنجاندن بلوبری در رژیم غذایی می تواند موجب کاهش چشمگیر ریسک ابتلا به بیماری های قلبی-عروقی شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۰:۵۸    
رئیس گروه تعرفه و استاندارد خدمت فرآورده های سازمان غذا و دارو، از امکان تجویز 300 قلم دارو بدون نسخه پزشک و توسط داروساز در داروخانه های کشور خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۰:۴۴    
اگر تا به حال اثرات مفید کاهش یا حذف گوشت بر روی بدن خود را مشاهده کرده اید، احتمالاً درباره اثر گیاهخواری بر سلامت کودکان نیز کنجکاو شده اید. خب، این مسئله ای است که باید برایتان روشن شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۰:۳۸    
مواد غذایی که برای افزایش وزن استفاده می شود باید کم حجم و پرکالری باشد تا نتیجه ای مطلوب به شما بدهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۰:۲۰    
وجود جوش های شدید تاثیر منفی بر سلامت و زیبایی پوست دارد که می توان به کمک برخی راهکار های خانگی آن را برطرف کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۹:۰۵    
یک متخصص پوست و مو گفت: ضایعات اگزمایی بر اساس سن و شدت بیماری ممکن است نواحی مختلفی از بدن را درگیر کند و انواع مختلفی دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۶    
خروپف در زمان خواب عامل دریافت میزان بسیار کم اکسیژن است که همین امر یک بیماری بسیار وحشتناک را به بدن دعوت می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۰    
خروپف در زمان خواب عامل دریافت میزان بسیار کم اکسیژن است که همین امر یک بیماری بسیار وحشتناک را به بدن دعوت می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۸:۳۲    
آفتاب سوختگی پوست صورت و دست ها یا تیرگی حاصل از قرار گرفتن در معرض آفتاب، مشکلیه که برای هر کسی توی فصل تابستون پیش میاد و اگه به فکر رفع اون نباشین، قطعا رنگ پوستتون بسیار تیره و خشک و زشت میشه.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۸:۱۷    
هدف از بستن کمر یا شکم با پلاستیک، عرق کردن و کاهش وزن مایعات اضافی بدن است. اما تعریق بیش از حد برای شما بسیار بد است و منجر به دهیدراته شدید، تهوع و حتی گرمازدگی می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۸:۱۱    
بوی شیرین و عسل مانند ادرار می تواند نشانه ای از ابتلا به دیابت شیرین باشد. ورود قند اضافی به ادرار موجب شکل گیری بو (و مزه) شیرین آن می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۸:۰۶    
یک متخصص پوست گفت: ویروس هرپس یا تبخال خطرناک نیست اما ممکن است هیچ وقت به طور کامل از بدن شما حذف نشود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۷:۵۱    
محققان در دانشگاه اسلو دریافتند اکثر ناراحتی های معده و گوارش ناشی از مصرف فروکتان در رژیم غذایی است و نه گلوتن.فروکتان، و نه گلوتن، ممکن است باعث ناراحتی گوارشی بسیاری از مردم پس از خوردن غذا باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۷:۵۱    
در مطالعه ای که به تازگی انجام شده مشخص شد بیمارانی که داروهای سوزش سر دل مثل امپرازول یا اس امپرازول مصرف می کنند در معرض خطر دو برابری عفونت های دل و روده قرار دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۷:۵۱    
آب گیلاس نه تنها نشاط آور و خوشمزه است، بلکه فواید زیادی برای سلامت دارد. هر فنجان آب گیلاس 120 کالری انرژی دارد و غنی از پتاسیم و آهن است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۷:۵۱    
آرتروز و پوکی استخوان شایع ترین و شناخته شده ترین بیماریهای استخوان بین مردم هستند؛ اما بیماری های دیگری هم هستند که بر استخوان ها تاثیر می گذارند و باعث تغییرات ساختاری استخوان ها و بروز درد و ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۷:۵۱    
تیرویید غده ای کوچک در ناحیه گردن و مسئول ترشح دو هورمون مهم T3 و T4 است. هورمون های ترشح شده توسط تیرویید توسط جریان خون در سراسر بدن حرکت می کنند و وظایف مهمی چون متابولیسم بدن را کنترل می کنند.