یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۹:۱۳May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 26 تیر 1398 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 31 فروردین 1398 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1398 بهداشت نیوز 31 خرداد 1398 بهداشت نیوز 1 مرداد 1398 بهداشت نیوز 31 شهریور 1398 بهداشت نیوز 30 آبان 1398 بهداشت نیوز 30 آذر 1398 بهداشت نیوز 30 دی 1398 بهداشت نیوز 30 بهمن 1398 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 1 تیر 1398 بهداشت نیوز 2 تیر 1398 بهداشت نیوز 3 تیر 1398 بهداشت نیوز 4 تیر 1398 بهداشت نیوز 5 تیر 1398 بهداشت نیوز 6 تیر 1398 بهداشت نیوز 7 تیر 1398 بهداشت نیوز 8 تیر 1398 بهداشت نیوز 9 تیر 1398 بهداشت نیوز 10 تیر 1398 بهداشت نیوز 11 تیر 1398 بهداشت نیوز 12 تیر 1398 بهداشت نیوز 13 تیر 1398 بهداشت نیوز 14 تیر 1398 بهداشت نیوز 15 تیر 1398 بهداشت نیوز 16 تیر 1398 بهداشت نیوز 17 تیر 1398 بهداشت نیوز 18 تیر 1398 بهداشت نیوز 19 تیر 1398 بهداشت نیوز 20 تیر 1398 بهداشت نیوز 21 تیر 1398 بهداشت نیوز 22 تیر 1398 بهداشت نیوز 23 تیر 1398 بهداشت نیوز 24 تیر 1398 بهداشت نیوز 25 تیر 1398 بهداشت نیوز 26 تیر 1398 بهداشت نیوز 27 تیر 1398 بهداشت نیوز 28 تیر 1398 بهداشت نیوز 29 تیر 1398 بهداشت نیوز 30 تیر 1398 بهداشت نیوز 31 تیر 1398 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۰۸:۵۱    
بهترین روش عطر زدن به این صورت است که بعد از حمام، مقداری لوسیون بدن استفاده کنید و سپس روی نقاط گرم و دارای ضربان عطر بزنید. تنها یک یا دو نقطه کافی است تا همیشه بوی خوشی داشته باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۹:۰۶    
در مطلب زیر می خواهیم سرگرمی هایی را به شما معرفی کنیم که هرچند ممکن است از درجه اهمیت ساقط باشند، اما تاثیر مثبتی بر زندگیتان دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۰۷:۵۱    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و همسرش ملانیا در مراسم ادای احترام به قاضی دیوان عالی آمریکا که در 99 سالگی درگذشت حضور یافتند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۳:۲۴    
بیست و پنجمین دوره نمایشگاه الکامپ ، که از 27 تیرماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شده بود، امروز به کار خود پایان داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۱    
یک شرکت خودروسازی انگلیسی موفق به تولید قدرتمندترین خودروی جهان با موتور 2000 اسب بخاری شده که برای شارژ کامل باتری آن به تنها 9 دقیقه زمان نیاز است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۸:۳۹    
همه ما تاکنون دارویی بدون تجویز پزشک مصرف کرده ایم. تمام این دارو ها عوارضی دارند که در این مطلب این عوارض را می شناسید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۶:۴۸    
به تازگی گزارشی از بلومبرگ منتشر شده که نشان می دهد آمریکا در رقابت جذب افراد مستعد و اقبال دانشجویان بین المللی (از جمله دانشجویان ایرانی) به تحصیل در این کشور با کاهش شدید مواجه شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۴:۲۷    
یک کارمند اداره پست بریتانیا با روش عجیب خود در ارسال مرسوله پستی سوژه شبکه های اجتماعی شد. او به جای تحویل عادی بسته، آن را از پنجره خانه گیرنده روی تخت وی انداخت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۴    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: برخی روسای دانشگاه ها، اساتید و دانشجویان نسبت به برخی روندها، سیاستگذاری ها و تصمیم گیری ها معترض هستند، البته معترض بودن کافی نیست و دردی را درمان نمی کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۸ - ۰۸:۵۵    
صبحانه سالم به طور کلی باید حاوی پروتئین ، میوه ها، غلات کامل یا سبزی ها باشد و به طور معمول بهتر است که دست کم سه تا از این گروه های مواد غذایی را وارد صبحانه تان کنید
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۲۳:۴۰    
یک انبار به وسعت 500 متر در میدان حسن آباد تهران شامگاه چهارشنبه طعمه حریق شد و به سرعت به اماکن تاریخی میدان حسن آباد سرایت کرد که با تلاش نیروهای آتش نشانی این آتش سوزی مهار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۹:۳۹    
یک شهروند باغملکی در استان خوزستان بنا به وصیتش با پرچم تیم استقلال تشیع شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۹:۳۹    
واکنش اورسولا فون در لاین پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس کمیسیون اروپا، پارلمان اروپا، فرانسه
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۷:۰۴    
معاون برنامه ریزی و هماهنگی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مسیر رودهایی که شهر تهران را تحت تاثیر سیلاب قرار می دهد، تشریح کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۳:۲۲    
در این مطب چند مورد از مهم ترین نکات مربوط به مراقبت تابستانی از گیاهان آورده شده است. تابستان است و دغدغه ای به دغدغه های شما گل و گیاه داران اضافه شده.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۳:۲۲    
تصویری از تنهایی مهرانه مهین ترابی را در مراسم بزرگداشت فردوس کاویانی که عصر امروز در خانه سینما برگزار شد، ببینید. این دو در مجموعه همسران نقش یک زوج را ایفا می کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۲:۰۱    
وقتی در تابستان هوا گرم می شود و به مرحله غیر قابل تحمل می رسد باید چه کار کنیم؟ چطور از پوست خود در برابر اشعه های مضر نور آفتاب مواظبت کنیم و چه راه هایی برای در امان ماندن از آفتاب تند هست؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۱:۴۱    
جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران از شناسایی دو دختر گمشده در ارتفاعات ده همسین خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۱:۲۹    
اگر افراد بخواهند از مزایای تخم شربتی و خاک شیر بهره مند شوند باید این دانه ها را همراه مقداری آب، خیار رنده شده، عرق نعناع یا عرق بیدمشک استفاده کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۱:۰۲    
مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: با توجه به کمبود فضا برای نگهداری کودکان کار و خیابانی این طرح که از 22 خرداد آغاز شد فعلاً به دلیل برخی مشکلات متوقف شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۰:۵۶    
به کمک نوشیدنی حاوی هویج و جعفری می توانید پوستی زیبا و چشمانی تیزبین داشته باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۰:۵۳    
ناسا تصویری در سایت خود منتشر کرده که راه اندازی راکت آپولوی 11 از پایگاه فضایی کندی در فلوریدا را نشان می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۸:۰۸    
اپل و گوگل از ایموجی های جدید خود رونمایی کردند. این ایموجی ها شامل حیواناتی جدید، سگ های راهنما و ویلچر هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۸:۰۸    
بازار مسکن دو سالی است بدلیل بی توجهی دولت و انفعال سیاست گذاران یله و رها بوده و سوداگران هدایت قیمت را در آن بدست گرفته اند؛ در رقابت سوداگرایانه بازیگران این بازار ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۸:۰۸    
با دستور فرمانده ناجا، رئیس پلیس پایتخت از عملکرد شایسته مأموران سر کلانتری چهارم در برخورد با ناهنجاری های اجتماعی پارک پلیس قدردانی کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۳:۲۲    
تصویری از ساختمان نیمه سوخته قدیمی در میدان حسن آباد پس از آتش سوزی امشب
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۳:۱۳    
سلمان خان بازیگر سرشناس هندی با انتشار ویدئویی از فاطمه حمامی دختر هنرمند اهل کاشان با محدودیت های جسمی در پیج خود نوشت: خداوند نگهدار تو باشد .. ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۲:۵۸    
جگر سرشار از آهن است و این یک عنصر کلیدی برای هموگلوبین محسوب می شود. با این وجود، افراد بسیاری تمایلی به مصرف این ماده غذایی ندارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۲:۵۵    
در منطقه منطقه رودبارک، کلاردشت در ویلای شخصی که روی کوه ساخته شده است برای رفت و آمد در این ارتفاع از چند آسانسور استفاده می کند!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۲:۵۲    
رسول خدا (ص) در حدیثی به امام علی (ع) درباره خوردن نمک توصیه کردند: قالَ رَسُولُ اللَّهِ (ص) فِی وَصِیَّتِهِ لِعَلِیٍّ (ع) یَا عَلِیُّ ابْدَأْ بِالْمِلْحِ وَ اخْتِمْ بِالْمِلْحِ فَإِنَّ فِی الْمِلْحِ ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۲:۴۹    
مراسم تعمید پیروان دین یکتاپرست صابئین مندائی به مناسبت فرارسیدن سال نو مندائی و همزمان با عید پاک (دهواربا) امروز دوشنبه در رودخانه کارون حد فاصل پل کابلی اهواز برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۲:۴۶    
متخصصان دریافتند یک ترکیب رنگین موجود در میوه ها و سبزیجات می تواند خطر ابتلا به سرطان ریه را در افراد سیگاری کاهش دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۲:۴۳    
لاله صبوری در اینستاگرامش مطلبی اعتراضی منتشر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۲:۴۰    
عرضه روش های جدید برای زیباترکردن مو برای هر خانمی و البته برخی آقایان نیز وسوسه انگیز است، به گونه ای که گاهی فراموش می کنیم استفاده از این روش ها به هر قیمت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۲:۴۰    
کنایه یک کاربر توئیتر به تصاویر منتشر شده از محمدعلی نجفی در دادگاه
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۲:۳۴    
مواد زائد موجود در خون و بدن یا اصطلاحاً اخلاط سوخته (صفرا و یا سودای غیر طبیعی) یعنی موادی که به دنبال حرارت بیش از حد در بدن تشکیل می شود را دفع می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۱:۵۸    
کم تحرکی و عدم تحرک کافی باعث تغییر متابولیسم بدن می شود که به دنبال آن ترشح هورمون های بدن را با نقص مواجه کرده و مانع از حداکثر شدن رشد می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۱:۱۹    
با فرا رسیدن فصل گرما و تابستان بیماری های مشترک بین انسان و دام نیز بیشتر نمود پیدا می کند که می طلبد این بیماری های را جدی بگیریم و از آن غافل نشویم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۱:۱۳    
یک روانشناس سنندجی گفت: تمایل عده ای به ازدواج سفید، گرایش شدید به فردگرایی و فرار از مسوولیت پذیری است،.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۱:۰۴    
در این مطلب به بیماری های خطرناکی می پردازیم که از طریق نیش پشه انتقال پیدا می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۰:۴۰    
اگر در کنار عرق کردن کف دست با علایمی همچون احساس سرما، درد قفسه سینه، تهوع، سرگیجه یا تب روبه رو هستید، به پزشک مراجعه کنید
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۰:۳۷    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد که خطر ابتلا به افسردگی در افراد 50 ساله و مسن تری که در مناطق پر سر و صدا و آلوده زندگی می کنند بیشتر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۰:۱۹    
بهترین روش مصرف سیر این است که سیر خام را به اندازه قرص خرد کرده و با نوشیدنی مورد نظر خود مصرف کنید. از روش های دیگر مصرف می توان به له کردن سیر بین دندان های آسیابی اشاره کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۰:۱۶    
چند راه حل وجود دارد که به کمک آن می توان میل افراد را به خوردن غذاهای ناسالم کمتر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۹:۵۵    
خودآزمایی پستان راهی است که در آن فرد متوجه تغییراتی از جمله برآمدگی یا ضخیم شدن بافت سینه می شود. در خودآزمایی پستان، شخص خودش هر دو سینه اش را نگاه و بررسی می کند و اگر متوجه چیز غیر معمولی شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۹:۴۳    
قاضی دادگاه محاکمه نجفی تاکید کرد: عکس پسر میترا استاد شطرنجی کار شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۹:۳۷    
دومین جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد امروز(26 تیر) در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد. در این جلسه تصاویر دوربین مداربسته آسانسور که محمدعلی نجفی را دقایقی بعد از قتل را نشان می داد، پخش شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۹:۳۴    
اهدای پرچم دزدان دریایی به سفارت انگلیس در تهران از سوی اعضای انجمن اسلامی دانشجویان مستقل .
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۹:۳۱    
در جلسه امروز دادگاه رسیدگی به قتل میترا استاد هنگامی که نجفی آلت قتاله(اسلحه) را برای ارئه توضیحات به دست می گیرید قاضی کشکولی به شوخی خطاب به متهم گفت: "نکشی مارو" همه خندیدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۸:۵۸    
سخنگو و معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد که امنیت زمانی محقق می شود که همگان به میدان بیایند و مولفه اصلی مردم باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۸:۵۲    
چه شما مادر چند تا بچه باشید که بخواهید بهترین ها را برای فرزندان تان فراهم کنید، چه یک کارمند ساده، که منتظر اضافه شدن حقوق و ترفیع است، چه شخصی که با یک تراژدی مثل از دست دادن کار مواجه شده ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۷:۴۳    
کفش چرم را می توانید با دست و با دقت بشویید. پس از شستن تنها از دستمال مخصوص ضد باکتری ( دستمال مرطوب ) استفاده کنید. و با دقت شیارهای کفش را تمیز کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۷:۴۰    
به هیچ وجه درست نیست که کودکان یک تلفن همراه مخصوص خودشان داشته باشند، چون مغز کودکان در حال رشد بوده و اثر امواج تلفن همراه بر آن ها پنج برابر بیشتر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۷:۲۵    
متاسفانه بسیاری از سکته های قلبی بواسطه سوار شدن لخته خون یا ترومبوز روی یک پلاک کوچک و ناپایدار و تنگی کرونری کوچک اتفاق می افتد و سبب انسداد کامل یا نزدیک به کامل و حمله قلبی می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۷:۱۹    
احتمالا از کسانی که در زندگی مشترک هستند شنیده اید که “زندگی مشترک سخت است و مشکلات خاص خودش را دارد.” متاسفانه این باور اکثر مردم جامعه است و چنین تصوری در رابطه با ازدواج و زندگی مشترک دارند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۷:۱۹    
یکی از شایع ترین مشکلات زیبایی امروز، حلقه تاریک زیر چشم است. بسیاری از بانوان از این مشل رنج می برند و به دنبال راه و روش های مختلف برای برطرف کردن حلقه ها هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۶:۱۳    
دئودرانت، اسپری و مام زیر بغل همه جزو وسایلی برای خوشبو کردن بدن هستند. در ادامه به مقایسه ساده ای بین همین محصولات پرداخته ایم
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۶:۰۴    
رفتن به کوه و دشت و بیابان همان قدر که لذتبخش است و هیجان دارد، خطراتی را هم به دنبال دارد که اگر حواستان نباشد ممکن است گریبانتان را بگیرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۶:۰۴    
جانشین رئیس پلیس پایتخت از بازداشت دو سارقی خبر داد که تلفن همراه راننده نماینده اصفهان را به سرقت برده بودند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۶:۰۴    
محققان موفق به کشف سلول ایمنی خاصی در فضای اطراف قلب شده اند که به ترمیم عضله قلب کمک می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۶:۰۱    
مأموران پلیس امنیت وقتی برای دستگیری شرور سابقه دار به مخفیگاهش رفتند در دیوار خانه وی 12 و نیم کیلو مواد مخدر پیدا کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۵:۵۵    
یک متخصص پوست گفت: سندرم استیونز خود را به صورت یک بیماری عمومی یا تب و رینیت نشان می دهد که پوست شروع به التهاب می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۵:۵۲    
در پی انتشار اظهارات اخیر وزیر بهداشت مبنی بر سرنوشت نامعلوم یک میلیارد و 300 میلیون دلار ارز تخصیصی به تجهیزات پزشکی، مشاور پیشین وزیر بهداشت توضیحاتی داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۵:۴۹    
رئیس بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در مکه مکرمه با اشاره به ورود زائران ایرانی به مکه در حج 98 توصیه هایی را به زائران حج در این شهر ارائه کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۵:۱۶    
شهردار اسبق تهران گفت: من ماشینم را فروختم و پول آن را از حساب برداشتم تا خانواده استاد نتوانند از آن استفاده کنند در حالی که اصلا چنین چیزی صحت ندارد زیرا من از 7 خرداد در بازداشت هستم و بیرون نرفتم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۵:۰۱    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، گفت: مراجعین به مراکز خدمات جامع سلامت، باید خدمات مشاوره را از کارشناسان تغذیه مستقر در مراکز دریافت کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۵:۰۱    
سرگرد علی عزتی راد کارشناس اسلحه شناسی و رئیس مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران با حضور در جایگاه مختصات سلاح استفاده شده در صحنه قتل میترا استاد را تشریح کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۴:۱۰    
پزشکان و متخصصان سلامت در گزارش جامعی تاکید کردند که ضروری است دولت ها و مراکز ارائه دهنده خدمات بهداشتی تدابیری را برای جلوگیری از مرگ زود هنگام مبتلایان به بیماری های روان اتخاذ کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۴:۰۷    
در سال های اخیر پژوهش های زیادی روی ریحان و اسانس آن انجام شده و مطالعات زیادی در مورد اثرات متنوع و مهم آن صورت گرفته است؛ از جمله، به عنوان یک گیاه ضدآلزایمر شناخته شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۴:۰۴    
تقریباً مصرف تمام 15 عنصر رژیم غذایی در هر منطقه از جهان غیرممکن است. در واقع هیچ یک از مناطق به اندازه مطلوب تمام 15 عامل رژیم غذایی را دریافت نمی کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۴:۰۴    
یک روانشناس گفت: برخی از والدین برای تشویق فرزند خود از فست فودها و تنقلات صنعتی به عنوان جایزه استفاده می کنند، اما تعیین این خوراکی های مضر به عنوان جایزه موجب ارزش سازی غلط در ذهن کودک می گردد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۴:۰۱    
سرطان یک بیماری با یک علت مشخص نیست، سرطان فرآیند بیماری است که با تغییر شکل یک سلول غیرطبیعی به وجود می آید؛ با تکثیر غیرعادی، سلولها خصوصیات تهاجمی پیدا کرده و تغییراتی در بافت اطراف ایجاد می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۳:۵۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در حال حاضر انجام خرید راهبردی خدمات سلامت در برخی فرآورده ها مثل دارو و تجهیزات پزشکی امکان پذیر است و به سازمان بیمه سلامت کمک می کنیم تا این اقدام را انجام ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۳:۱۶    
محققان دانشگاه کلمبیا در یک پژوهش جدید دریافتند، فشار خون بالا جوانان را بیش از بزرگسالان در معرض بیماری قبلی قرار می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۳:۱۰    
تا به امروز قدرتمندترین خودروی جهان خودروی برقی ریماک سی تو با موتور 1914 اسب بخاری بوده است، اما تولید خودرویی با موتور 2000 اسب بخاری شرایط را تغییر داده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۳:۱۰    
نور آفتاب بخصوص در فصل تابستان بیشترین تاثیرات مخرب خود را روی پوست بدن نشان می دهد. حفاظت از پوست در برابر اشعه خورشید شوخی نیست و البته تنها شامل محافظت از پوست صورت هم نمی شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۳:۱۰    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که باکتری روده از مغز و سیستم عصبی مرکزی در برابر ویروس های مضر محافظت می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۳:۰۴    
در این مطلب تصاویر ویژه ای از حال و هوای این روزهای زائران خانه خدا در مسجد النبی تقدیم مخاطبان ارجمند شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۲:۵۲    
برخی عادات غذایی اگرچه سالمند اما در واقع انتخاب ھای غلطی ھستند که بین ما و ھدف رژیمی ما فاصله می اندازند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۲:۴۳    
رییس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: خوشبختانه تاکنون بیماری حاد یا خاصی از حجاج کشورمان گزارش نشده و اغلب بیماری ها سرماخوردگی بوده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۲:۴۰    
عضو هیئت مدیره جامعه اپتومتری ایران، بر نقش اپتومتریست ها در تشخیص، درمان و پیشگیری از نارسایی های چشم تاکید کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۴    
معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: : بر اساس کمپین اندازه گیری فشارخون که از 27 اردیبهشت تا 15 تیر امسال برگزار شد، فشارخون 30 میلیون و 500 هزار نفر از مردم بالای 30 سال ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۲:۲۸    
دکتر حریرچی گفت: 70 الی 80 درصد نوبت دهی ها در بیمارستان های دولتی، بصورت تلفنی یا اینترنتی انجام می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۲:۱۰    
مرکل در استقبال از ماریا ساندوا نخست وزیر مولداوی در دفتر صدراعظمی در برلین، برای دومین بار در طول یک هفته، به صورت نشسته این مراسم را برگزار کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۱:۵۲    
در بسیاری از موارد، افزایش وزن بنا به شرایط پزشکی مختلف ایجاد می شود و ربطی به پرخوری و عدم تحرک ندارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۱:۴۳    
وکیل خانواده میترا استاد، اظهارات و دفاعیات نجفی در مراحل بازپرسی را ناجوانمردانه خواند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۱:۴۳    
روش های متعددی برای داشتن پوستی شاداب و سالم وجود دارد که شما می توانید به صورت روزمره آن ها را انجام دهید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۸    
در پی اعلام تخلفات ارزی در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی، مدیرکل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، گفت: کل گردش ارزی که برای حوزه تجهیزات پزشکی در سال 1397 دریافت و تامین شده ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۲    
شنا یکی از ورزش های مفرح تابستانی است اما رعایت نشدن شرایط بهداشتی در استخرها باعث می شود همین ورزش مفرح به جای این که تقویت کننده سلامت ما باشد به آن آسیب برساند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۱:۱۳    
مشکلات وزن بدن شما ممکن است در نتیجه مسائل مربوط به کبد شکل گرفته باشند. کبد یکی از مهم ترین اندام های بدن است و مسئول بسیاری از جنبه های سلامت انسان محسوب می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۵۵    
محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران که به اتهام قتل همسر دومش محاکمه می شود، محمود علیزاده طباطبایی یکی از وکلایش را عزل کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۵۵    
این یک واقعیت است که چربی های ترانس، روغن های گیاهی و ... خطر ابتلا به بیماری های مزمن را بیشتر می کنند و منجر به اضافه وزن و بیماری های قلبی می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۵۲    
برخی مطالعات نشان داده اند که افزودن ویتامین D به رژیم غذایی می تواند به کنترل بیماری های التهابی، مانند سوریازیس کمک کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۹    
مشکلات وزن بدن شما ممکن است در نتیجه مسائل مربوط به کبد شکل گرفته باشند. کبد یکی از مهم ترین اندام های بدن است و مسئول بسیاری از جنبه های سلامت انسان محسوب می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۰    
مطالعات نشان می دهد زایمان زودهنگام موجب تغییر قابل توجه در عملکرد مغز نوزاد در طول زمان خواب می شود و می تواند بر سایر عملکردها هم تاثیر منفی داشته باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۷    
رئیس گروه بهداشت آب و فاضلاب وزارت بهداشت با اشاره به تشدید نظارت های وزارت بهداشت بر استخرها در فصل تابستان، گفت: مردم در صورت مشاهده هر گونه مشکل در آب استخرها، با شماره 190 تماس بگیرند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۰    
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: به زودی تست سریع ایدز در برخی از داروخانه های کشور به فروش می رسد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۹:۵۳    
کاربری در توئیتر نوشت: یکی از دوستانم که پزشک است در جنوب کشور این عکس را فرستاده و می گه: گاهی در تابستان و در دمای 50 درجه ای به شبکه برق رسانی فشار میاد و اوقاتی از شبانه روز برق نداریم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۹    
محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران که به اتهام قتل همسر دومش محاکمه می شود، محمود علیزاده یکی از وکلایش را عزل کرد. وی به همراه دو وکیلش، عقبایی و گودرزی، در دادگاه حضور پیدا کرد.
  • ۱