یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۴:۴۱May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 30 تیر 1398 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 31 فروردین 1398 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1398 بهداشت نیوز 31 خرداد 1398 بهداشت نیوز 1 مرداد 1398 بهداشت نیوز 31 شهریور 1398 بهداشت نیوز 30 آبان 1398 بهداشت نیوز 30 آذر 1398 بهداشت نیوز 30 دی 1398 بهداشت نیوز 30 بهمن 1398 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 1 تیر 1398 بهداشت نیوز 2 تیر 1398 بهداشت نیوز 3 تیر 1398 بهداشت نیوز 4 تیر 1398 بهداشت نیوز 5 تیر 1398 بهداشت نیوز 6 تیر 1398 بهداشت نیوز 7 تیر 1398 بهداشت نیوز 8 تیر 1398 بهداشت نیوز 9 تیر 1398 بهداشت نیوز 10 تیر 1398 بهداشت نیوز 11 تیر 1398 بهداشت نیوز 12 تیر 1398 بهداشت نیوز 13 تیر 1398 بهداشت نیوز 14 تیر 1398 بهداشت نیوز 15 تیر 1398 بهداشت نیوز 16 تیر 1398 بهداشت نیوز 17 تیر 1398 بهداشت نیوز 18 تیر 1398 بهداشت نیوز 19 تیر 1398 بهداشت نیوز 20 تیر 1398 بهداشت نیوز 21 تیر 1398 بهداشت نیوز 22 تیر 1398 بهداشت نیوز 23 تیر 1398 بهداشت نیوز 24 تیر 1398 بهداشت نیوز 25 تیر 1398 بهداشت نیوز 26 تیر 1398 بهداشت نیوز 27 تیر 1398 بهداشت نیوز 28 تیر 1398 بهداشت نیوز 29 تیر 1398 بهداشت نیوز 30 تیر 1398 بهداشت نیوز 31 تیر 1398 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۳:۱۳    
زلزله 3.3 ریشتری در چغابل استان لرستان به وقوع پیوست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۰۸:۲۹    
کم خونی یکی از مواردی ات که به راحتی می توانید با خوردن یک سری مواد غذایی آن را درمان کنید
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۰۰:۴۳    
استاد یار دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ایمونوتراپی یکی از روشهای نوین برای درمان سرطان است که از طریق این روش سلولهای ایمنی خود بدن به هدف درمان مورد استفاده قرار می گیرد و برخلاف شیمی درمانی یک ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۰۰:۴۳    
دانشیار و عضو هیات علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: غذاهایی که بیرون از منزل تهیه می شود، باعث افزایش بیماری های غیرواگیر می شود و باید این موضوع مورد توجه مسوولان بهداشتی کشور و درعین حال ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۲۳:۳۹    
معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از افزایش 17 درصدی کشفیات مواد مخدر در کل کشور خبر داد و گفت: در هفته چهارم تیر ماه، 19 تن مواد مخدر کشف شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۶:۳۱    
روایت سردار حاجی زاده از ادعای دروغ ترامپ در ساقط کردن پهپاد ایرانی. فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دروغ بزرگی که ترامپ گفت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۸:۰۲    
جمله ای از علیرضا بیرانوند که گفته دلم اندازه گنجشک است سوژه کارتون امروز محمدرضا میرشاه ولد در خبرورزشی شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۱    
جشنواره مبارزه با کیک در پارک گورکی مسکو پایتخت روسیه برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۱    
مراسم اکران مردمی فیلم قصر شیرین ساخته رضا میرکریمی، شامگاه شنبه 29 تیر در پردیس سینمایی چارسو با حضور جمع زیادی از هنرمندان برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۶    
دوربین های تله ای نصب شده در منطقه حفاظت شده طارم سفلی در استان قزوین، تصاویری از پلنگ ایرانی و گرگ خاکستری به ثبت رساندند که در زیر می بینید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۸    
میوه خوری حجت الاسلام سیدمصطفی ذوالقدر نماینده مردم شرق هرمزگان به همراه نمایندگان دیگر در صحن علنی مجلس را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۸    
آذری جهرمی وزیر ارتباطات نیز در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از اینگونه پرسش ها در امان نبوده و یکی از مخاطبان وی نوع گوشی که وزیر از آن استفاده می کند را جویا شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۵    
به تازگی تصویر از محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران منتشر شده است که حضور او را پیش از سایر افراد حاضر در نشست دفاع از منشور ملل متحد و هنجارهای حقوق بین الملل در کاراکاس نشان می دهد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۴    
فروشگاه های مجازی عرضه کیک و شیرینی، هیچ مجوزی از اتحادیه ندارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۳    
یکی از عادات ما ایرانی ها، عادت به مصرف "آب یخ" است! شیخ الرئیس "ابوعلی سینا" در کتاب خود همگان را به شدت از نوشیدن "آب یخ" پرهیز داده و گفته...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۸    
سازمان هواشناسی کشور برای امروز در برخی از استان های کشورمان "رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید" وقوع صاعقه، سیلابی شدن مسیل ها و رو دخانه ها پیش بینی کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۲    
یک مطالعه بین المللی نشان داد که از هر شش فرد مبتلا به "سندروم قلب شکسته" یک نفر مبتلا به سرطان است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۶    
مهندسان زیست پزشکی دانشگاه تگزاس در آمریکا در بررسی های خود متوجه شده اند، حمام گرفتن، 90 دقیقه قبل از خواب می تواند خواب شبانه مطلوبی به همراه داشته باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۳    
به نظر می رسد گرمای هوا منجر به یک جنگ عجیب در بریتانیا شده است. درواقع مردم لیستر شایر شاهد یک رقابت ناسالم بین فروشندگان محلی بستنی و برخی تازه کار ها هستند که گاهی از حد خارج می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۸:۳۶    
کانال تلگرامی مطالعات عمان نوشت: اکثر زنان عمانی چنین پوششی دارند و یا حداقل در مجامع عمومی به این شکل لباس می پوشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۸:۳۳    
از فواید روغن زیتون بسیار گفته شده، اما، در مورد خواص برگ درخت زیتون کمتر شنیده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۸:۳۰    
اکران خصوصی فیلم قصر شیرین به کارگردانی رضا میرکریمی با حضور چهره های مطرح سینمایی شب گذشته (شنبه 29 تیر) در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۷:۵۷    
شدت گرمای هوا در داکوتای جنوبی آمریکا موجب تخریب بخشی از خیابانهای این شهر شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۷:۵۱    
یک زن انتحاری خود را خارج از محوطه بیمارستانی در پاکستان منفجر کرد. پیش از این انفجار، چند فرد مسلح اقدام به تیراندازی به سوی نیرو های پلیس کردند و باعث شدند 9 نفر کشته و حدود 30 نفر زخمی شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۷:۵۱    
به کمک یک ماسک لایه بردار و یک فرمول آبرسان بدون مراجعه به آرایشگاه می توانید پوستی زیبا و مرطوب داشته باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۳:۵۱    
نشریه فرانکفورتر آلگماینه با اشاره به تکذیب ادعای دونالد ترامپ در مورد سرنگونی پهپاد ایرانی از سوی مقامات جمهوری اسلامی، این سئوال را مطرح کرد که پهپاد ادعایی آمریکایی ها متعلق به که بوده است؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۳:۴۸    
کارایی سیاست خارجی آتی ایالات متحده متکی به این است که ما چگونه با چین، هند، روسیه، اتحادیه اروپا و دیگر دولت ملت های مهم دنیا تعامل داشته باشیم، نه این که چگونه با خاورمیانه کنار بیاییم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۳:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه انگلیس مدعی شد که کشتی نفتکش" استنا ایمپرو" هنگام اقدام نیروهای ایران برای تصرف و تغییر مسیر آن به سوی سواحل ایران، در آب های سرزمینی کشور عمان بوده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۳:۳۹    
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس از بررسی و تصویب کلیات لایحه الحاق به کنوانسیون حفاظت از محیط زیست دریای خزر در جلسه امروز- یکشنبه- کمیسیون خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۳:۲۴    
نوزادانی در بیمارستان پانپات در شمال هند متولد شده که قلب و مغز جدای این نوزادان به پزشکان امید داده است و به همین علت پزشکان امیدوارند مدتی لازم بعد از تولد بتوانند در پانپات، شمال هند جراحی شوند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۳:۲۴    
به مناسبت قیام 30 تیر ماه، با مرور کوتاهی از رخدادهای این روز تاریخی، تصویری از اعلامیه آیت الله کاشانی علیه قوام السلطنه و در حمایت از دکتر مصدق را در اختیار مخاطبان گرامی قرار می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۳:۲۴    
مسلمانان هند در شهر حیدرآباد نماز باران اقامه کردند. کاهش باران های موسمی منجر به کم آبی در مناطق زیادی از هند شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۳:۲۴    
فیلم سینمایی دارکوب به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی در شش بخش بهترین فیلم، بهترین کارگردان، بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر مرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۳:۲۴    
عادل الجبیر بدون اشاره به نقض قوانین بین المللی از سوی لندن، توقیف نفتکش متخلف انگلیس از سوی ایران را غیرقابل پذیرش خواند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۲۳:۳۹    
یک فروند نفتکش انگلیسی با نام استینا ایمپرو هنگام عبور از تنگه هرمز به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات بین المللی دریایی بنا به درخواست سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۲۳:۳۳    
وزارت دریانوردی پاناما یکشنبه تخلف کشتی ریاح که چند روز قبل توسط نیروی دریایی سپاه مستقر در منطقه توقیف شد را تایید کرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۲۳:۱۵    
مارسلینو جونیور لوپز آرودا ملقب به مازولا که سابقه بازی در تیم هایی نظیر سائوپائولو، پائولیستا، گورانی، اوراواردز ژاپن، گرین تاون، هنگ فنگ چین و سائو بنتو را در کارنامه دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۲۲:۵۴    
توئیت جالب آذری جهرمی وزیر ارتباطات از جلسه هیئت دولت پس از بازدید از نمایشگاه الکامپ تهران.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۲۲:۴۵    
آیات متعددی در قرآن کریم درباره بخشش خداوند و رحمت او برای گنهکاران نازل شده که در این زمینه در آیه 48 سوره مبارکه نساء آمده است که خداوند اگر بخواهد بسیاری گناهان را حتی بدون توبه می بخشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۲۲:۴۲    
تصاویر منتشر شده از داخل نفتکش انگلیسی نشان میدهد، پرچم انگلیس از بالای دکل نفتکش پایین کشیده شده و پرچم ایران بجای آن برافراشته شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۲۲:۳۳    
رئیس گروه بیماریهای غیر واگیر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: برای شناسایی نوزادانی که ممکن است با مشکلات و اختلالات متابولیک به دنیا بیایند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۲۲:۲۷    
حبوبات را هم باید دست کم 3 تا 4 وعده در هفته مصرف کرد. سوزان کراوز، کارشناس تغذیه می گوید: حبوبات چربی اندکی دارند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۲۲:۱۵    
کارشناسان علوم پزشکی هشدار داده اند که سلامت دهان و دندان به دلیل مصرف فزاینده مواد قندی و شیرینی ها به یک بحران جهانی تبدیل شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۲۲:۱۲    
اگرچه استراحت، کشش های ملایم، ماساژ عضله می تواند درد ناشی از اسپاسم عضلانی را تا حدی کاهش دهد، با این حال 7 تسکین دهنده طبیعی عضلات نیز وجود دارد که شاید کمتر شناخته شده باشند:
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۲۱:۵۱    
سرپرست دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: حساس سازی اجتماعی و افزایش آگاهی اقشار مختلف مردم مهمترین گام در راستای کنترل بیماری ایدز در جامعه است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۲۱:۴۵    
در بین اعضای خانواده جمله " به من چه " یا " به تو چه " رد و بدل نمی شود ، چرا که اعضاء ، به گفتگو و مشورت منطقی اعتقاد دارند و احساس مسئولیت می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۲۱:۳۳    
در بررسی آیات بشارت دهنده قرآن کریم ، به وصف تصاویری از الطاف ونعمت های بهشتی برمی خوریم که خداوند رحمان ضمن برشمردن ویژگی افراد مومن ،آنان را به برخورداری از نعمت ها بشارت می دهد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۲۱:۲۱    
دندان های کودک تا سن 4 سالگی قادر نیست، مواد غذایی را کاملاً خرد کند، بنابراین مواد غذایی کوچک یا سفت را که جویدن آنها مشکل است به کودک ندهید ، زیرا ممکن است باعث خفگی او شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۲۰:۴۵    
زوج انگلیسی تصمیم گرفتند مراسم ازدواجشان یکی از عجیب ترین مراسم های عروسی شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۲۰:۳۶    
دیندار حقیقی، منبعی از خیر، سود و منفعت برای خود و مردم است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۲۰:۲۱    
فرم اندام شما چگونه است؟ آیا اندام لاغری دارد که با ورزش هم فرم نمی گیرد یا چاق هستید و در تلاش برای لاغر شدن؟ حتما می دانید ورزشی که شما انجام می دهید باید با توجه به فرم بدنتان باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۹:۵۷    
افزایش میزان تحرک و فعالیت های بدنی و دوری از استراحت و سکون به دفع سنگ های کلیوی کمک می کند. افزایش میزان کلسیم از دیگر راه های دفع سنگ های کلیوی است و حذف مواد غذایی حاوی کلسیم ازجمله شیر باعث ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۸:۵۱    
گیاه رزماری میتواند برای بهبود حافظه شما موثر باشد. گیاه دارویی واچا بطور سنتی برای کمک به درمان اختلال های سیستم عصبی مورد استفاده قرار میگیرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۸:۳۰    
مشاورمعاون بهداشت وزارت بهداشت در مدیریت کاهش خطر بلایا گفت: ایران از نظر جمعیت تحت تاثیر مخاطرات طبیعی نیز جزء 10 کشور اول دنیاست ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۸:۲۷    
باز هم تابستان فرا رسید و باید از این به بعد منتظر گرم تر شدن تقریبا همه جا باشیم. بیشترین شکایتی که افراد از تابستان دارند مربوط به گرمای آن است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۸:۰۰    
روزنامه جام جم برای اولین بار تصویر بهروز وثوقی را چاپ و منتشر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۸:۰۰    
عادت های بد خیلی زود شما را پیر خواهند کرد. سعی کنید با حذف این عادات، دلیل پیری زودرس خود را از بین ببرید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۷:۲۱    
با رایزنی های سیاسی و دیپلماتیک مقامات کشور و همچنین پرداخت هزینه های مربوطه، کشتی Happiness 1 دیروز پس از دو ماه و 20 روز راهی ایران شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۷:۲۱    
زمانی از زندگی لذت خواهید برد که تنی سالم و روانی آرام داشته باشید. خوشبختی و زندگی خوب هیچگاه بدون سلامتی معنی ندارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۷:۱۵    
ریه ها یکی از مهم ترین اعضای بدن ما هستند. از این رو، نگه داشتن آن در فرم طبیعی و سالم ضروری است. راه های متعددی وجود دارد که می توانیم از طریق آن ها شش های خود را سالم نگه داریم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۷:۰۹    
مشکل گرمازدگی در همه افراد می تواند اتفاق بیفتد؛ اما کودکان و سالمندان به دلیل ضعف قوای دفاعی بدن بیشتر در معرض بروز گرمازدگی هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۷:۰۹    
آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان روز شنبه در مراسمی به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تلاش برای ترور آدولف هیتلر شرکت و به افسرانی که در این سوء قصد ناکام شرکت داشتند ادای احترام کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۷:۰۶    
دست کم 10 هواپیما در آسمان جنوب و جنوب شرق شهر ریاض مسیر پروازی بسیار پیچ درپیچ در یک محدوده مشخص دارند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۷:۰۳    
تب خونریزی دهنده کریمه-کنگو که در سال های اخیر در کشور ما هم مشاهده شده است یک بیماری ویروسی حاد است که در اثر ویروس CCHF ایجاد می شود و از طریق گزش کنه یا تماس با خون یا ترشحات یا لاشه دام و انسان ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۵:۲۷    
اگر معده تان پس از هر وعده غذایی یا خوردن مواد غذایی خاصی نفخ می کند، ممکن است به یک پروبیوتیک نیاز داشته باشید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۵:۲۴    
مصرف پروتئینی به نام گلوتن که در غلات وجود دارد، می تواند بسیاری از آدم ها را به دردسر بیندازد. اگر شما هم وقت خوردن ماکارونی، نان گندم یا کیک ها مشکلات گوارشی را تجربه می کنید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۵:۲۱    
کالری پوچ کالری است که از غذاها یا نوشیدنی هایی که دارای ارزش غذایی کم و یا بدون ارزش غذایی هستند، کسب می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۳۳    
در حالی که کمدین هندی روی صحنه نمایش در دوبی جان می داد تماشاگران فکر کردند این بخشی از نمایش است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۲۴    
یک شهروند امریکایی برای نشان دادن گرمای بی سابقه هوا درمنطقه Nebraska چند بیسکویت را زیر افتاب سوزان پخت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۲۱    
در این گزارش، تصاویری جالب از پیر شدن احسان علیخانی و داوران عصر جدید را ببینید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۱۸    
تنها زیبایی و سلامت پوست و موی شما به این ماده معدنی وابسته نیست. کمبود روی می تواند روانتان را هم بیمار کند و جسمتان را با بیماری ها و عفونت ها درگیر کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۱۵    
دانشمندان طبق تحقیقاتی متوجه شدند که تغییر رنگ بشقاب می تواند از پرخوری جلوگیری کرده و در نتیجه باعث کاهش غذای مصرفی توسط افراد شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۱۲    
اگر در زمان بارداری سرما خوردید یا دچار آنفلوآنزا شوید، پنج برابر بیشتر در معرض عوارض جدی چون سینه پهلو و ذات الریه یا برونشیت قرار می گیرید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۹    
بسیاری از افراد عادت دارند ماست به همراه موادی دیگر مانند میوه، بادمجان و غیره مصرف کنند که کاری اشتباه است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۶    
کسانی که خواب کافی در شب ندارند بیشتر از دیگران در معرض آسیب پذیری، حواس پرتی و نا آرامی روانی قرار دارند همچنین بازدید های پرتکرار از شبکه های اجتماعی و نور آبی صفحه نمایشگر از کیفیت خواب شبانه می ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۹    
سیر به عنوان یک گیاه علفی شناخته می شود اما در واقع سیر خوراکی پیاز گیاه سیر است که طعم خاص و قوی ای نزدیک به طعم پیاز خوراکی دارد. از سیر برای پخت انواع غذا و گاهی برای اهداف دارویی استفاده می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۶    
یک متخصص گوش و حلق بینی گفت: کودکان بیشتر از بزرگسالان به عفونت گوش دچار می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۳    
در این مطلب با برخی خواص شگفت انگیز "شربت انجیر" در درمان بسیاری از بیماریها و طرز تهیه آن آشنا می شوید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۰    
سردفتر 39 تهران: در آتش سوزی چهارشنبه در میدان حسن آباد، بیش از 700 دفتر، ازجمله اسناد ارزشمندی مربوط به #آیت الله_کاشانی و دکتر مصدق نیز سوخت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۱    
تصویری از آزیتا حاجیان و مهراوه شریفی نیا در کنار محمد رضا شریفی نیا / اکران خصوصی قصر شیرین
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۴۸    
انتشار فیلم عملیات توقیف نفتکش انگلیسی Stena_Impero در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز نشان می دهد که این عملیات توسط یگان نیروهای ویژه دریایی سپاه (S.N.S.F) اجرا شده است. .
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۴۵    
از دیگر ویژگی های این موتور می توان به سامانه احیاء گازهای خروجی از اگزوز، زمان بندی متغیر سوپاپ ها اشاره کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۳    
اگر چه دیوید مارکوس چهره رسانه ای فیس بوک در حوزه ارز دیجیتال لیبرا است، اما مغز متفکر طراح این ارز دیجیتال یک زن جوان 26 ساله به نام مورگان بلر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۴    
اگرچه انتخاب اکثر ما برای رفع عطش در روزهای گرم سال، نوشیدن آب سرد است، اما 6 مزیت سلامتی آب گرم در مقابل آب سرد کاملا اثبات شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۸    
مقیاس درد می تواند در برآورد ارزیابی درد حاد یا ناگهانی فرد، مفید باشد، اما نکته ای که شاید توجهتان را جلب کند این است که؛ درد می تواند چند بعدی باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۵    
افزودن دانه های خوراکی به رژیم غذایی، روشی آسان برای تقویت سیستم دفاعی بدن در برابر فاکتورهای خطرزا برای سلامت قلب است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۲    
واپسین ساعات روز گذشته بود که خبر درگذشت دلارام هاشمی، بازیگر جوان تئاتر ایران مخابره شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۰:۳۹    
بیمارستان شهید اکبرآبادی در جنوب تهران، به عنوان قدیمی ترین زایشگاه پایتخت محسوب می شود که اکثریت قریب به اتفاق مراجعان آن را اقشار محروم و بی بضاعت تشکیل می دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۰:۳۳    
عوامل متعددی برای حفظ سلامت بدن در نظر گرفته می شود که در ادامه برخی از مهمترین راهکار ها برای تحقق این هدف ها را بررسی می کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۰:۳۰    
یک واقعیت بزرگ و تلخ وجود دارد که برخی از محصولات تقلبی آنقدری حرفه ای ساخته می شوند که برای فهمیدن این موضوع لازم است تا اسناد کارخانه ای آنها چک شوند! ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۰:۳۰    
اسپاسم عضلانی می تواند دردناک باشد و حتی بیماران مبتلا به ام اس و دیستروفی عضلانی نیز آن را تجربه کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۹:۳۰    
مرحله پایانی بیماری کلیوی می تواند موجب نوعی خارش پوست به نام خارش اورمیک یا خارش مرتبط با بیماری مزمن کلیوی شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۹:۲۴    
در پی افزایش استقبال کاربران شبکه های اجتماعی از نرم افزار تغییر چهره Face app رئیس پلیس فتای تهران بزرگ هشدارهایی را به کاربران ارائه کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۹:۱۸    
رئیس سنجش آموزش پزشکی گفت: انتخاب رشته دستیاری دندانپزشکی امروز در سایت سنجش پزشکی منتشر می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۸:۵۷    
در این مطلب به چند تست ساده می پردازیم که با استفاده از آن ها می توانید ریسک بروز بعضی از بیماری ها را در خود ارزیابی کنید و متوجه شوید که به درمان تخصصی نیاز دارید یا نه.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۸:۴۸    
چشم برای سلامتی خود به بعضی از مواد معدنی نیز نیاز دارد. برای مثال سلنیوم به جذب ویتامین E و ساخته شدن آنتی اکسیدان ها در بدن کمک می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۸:۴۸    
نوشیدن آب به طور طبیعی باعث حرکت روده ها می شود. شب ها بدن خودش را ترمیم و سموم را می زداید. وقتی با معده خالی آب می نوشید سموم مضر از بدن خارج شده و بدن سالم و تازه می ماند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۸:۴۸    
مصرف آب خیار منجر به پاکسازی کبد، لاغری و صاف کردن پوست می شود و شما را جذاب تر می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۸:۴۵    
بیایید موقعیتی را تصور کنیم که درگیر نادیده گرفتن و فرار از احساس شدید بی هدفی و پوچی هستید.
  • ۱