یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۰:۳۹May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 29 تیر 1398 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 31 فروردین 1398 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1398 بهداشت نیوز 31 خرداد 1398 بهداشت نیوز 1 مرداد 1398 بهداشت نیوز 31 شهریور 1398 بهداشت نیوز 30 آبان 1398 بهداشت نیوز 30 آذر 1398 بهداشت نیوز 30 دی 1398 بهداشت نیوز 30 بهمن 1398 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 1 تیر 1398 بهداشت نیوز 2 تیر 1398 بهداشت نیوز 3 تیر 1398 بهداشت نیوز 4 تیر 1398 بهداشت نیوز 5 تیر 1398 بهداشت نیوز 6 تیر 1398 بهداشت نیوز 7 تیر 1398 بهداشت نیوز 8 تیر 1398 بهداشت نیوز 9 تیر 1398 بهداشت نیوز 10 تیر 1398 بهداشت نیوز 11 تیر 1398 بهداشت نیوز 12 تیر 1398 بهداشت نیوز 13 تیر 1398 بهداشت نیوز 14 تیر 1398 بهداشت نیوز 15 تیر 1398 بهداشت نیوز 16 تیر 1398 بهداشت نیوز 17 تیر 1398 بهداشت نیوز 18 تیر 1398 بهداشت نیوز 19 تیر 1398 بهداشت نیوز 20 تیر 1398 بهداشت نیوز 21 تیر 1398 بهداشت نیوز 22 تیر 1398 بهداشت نیوز 23 تیر 1398 بهداشت نیوز 24 تیر 1398 بهداشت نیوز 25 تیر 1398 بهداشت نیوز 26 تیر 1398 بهداشت نیوز 27 تیر 1398 بهداشت نیوز 28 تیر 1398 بهداشت نیوز 29 تیر 1398 بهداشت نیوز 30 تیر 1398 بهداشت نیوز 31 تیر 1398 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۰۴:۵۹    
تیم والیبال جوانان ایران برای نخستین بار در تاریخ به مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان دست یافت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۶    
تصویری از دیدار نخست وزیر پاکستان با رئیس جمهور آمریکا منتشر شده است که گویای هزاران حرف است!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۸:۱۶    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در نامه ای خطاب به اساتید، پژوهشگران و دانشجویان از آنها خواست تا نظرات و پیشنهادهای خود را پیرامون روزآمدسازی و پیاده سازی سند نقشه مهندسی فرهنگی ارائه دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۱    
آزاده صمدی نوشت: می توانم زن باشم می توانم قوی باشم شاد باشم مادر باشم تنها باشم همسر باشم همراه و همدل باشم خندان و گاهی گریان باشم شاد و گاهی غمگین باشم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۵    
وجود چین در نرمه گوش و یک هاله سفید دور عنبیه چشم می تواند حاکی از بیماری قلبی احتمالی باشد. اگر شما نیز این علامت های ویژه را در بدن خود دارید بهتر است بی درنگ به پزشک مراجعه کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۰    
استخراج کنندگان معادن به تازگی کشف کرده اند که منطقه ارخنگلسک روسیه مملوء از الماس های قیمتی می باشد و به استخراج از این معادن مشغول شده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۸:۵۷    
افراد زیادی هستند که به دلیل فرم خاص پاهایشان هنگام خرید کفش و انتخاب فرم مناسب به مشکل برمیخورند. ما از پزشکان متخصص کمک گرفتیم تا بهترین فرم کفش برای انواع مختلف پا را انتخاب کنیم!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۸:۵۴    
اگر چه این روز ها افراد بیشتری به فکر سبک زندگی خود، به خصوص رژیم غذایی شان هستند، اما گاهی به دلیل نداشتن اطلاعات کافی، راه را اشتباه می روند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۱    
علاوه بر این طبق گزارش های منتشر شده توسط وزارت بهداشت در 10 سال گذشته عوارض دارویی غیر قابل توصیفی در 1000 مرکز بهداشتی و درمانی ثبت شده که 30 درصد آن مربوط به دارو های تزریقی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۶    
نِیت بیلر با انتشار کارتونی در سایت کگل به توییت های نژادپرستانه چند روز اخیر دونالد ترامپ علیه چند نماینده دموکرات اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا که با واکنش های تند داخلی و خارجی در آمریکا روبه رو ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۸:۵۷    
سخنگوی آتش نشانی تهران از وقوع حریق در یک مجتمع تجاری در خیابان لاله زار خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۸:۴۲    
مظاهر تیموری، داوطلب اهل یزد: اصلی ترین هدفم از اهدای خون کمک به همنوع است حسین طاهونی، داوطلب اهل خراسان رضوی: هر فرد می تواند دو تا چهار مرتبه در سال خون اهدا کند
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۸:۳۶    
تولد نوزاد هندی دختر با 3 سر پزشکان را شوکه کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۸:۳۰    
برخی پزشکان معتقد هستند دارو های ضد فشارخون جدید قوی است، فشارخون را در هنگام خواب خیلی پایین می آورد و باعث سکته چشم می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۸:۲۱    
دانشمندان در کنفرانس انجمن بین المللی آلزایمر (AAIC) سال 2019 اعلام کردند: زنانی که در سنین پایین شاغل می شوند خطر ابتلا به آلزایمر در آنها کاهش می یابد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۸:۰۰    
برای حفظ سلامت مو باید از راهکارهای مناسب که منجر به افزایش طول عمر مو می شوند به همراه مواد طبیعی در دسترس، استفاده کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۷:۵۷    
به کمک چند فرمول طبیعی می توانید ناخن هایی زیبا و محکم داشته باشید و دیگر با چالش شکستن ناخن مواجه نشوید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۷:۵۷    
شهردار اهواز با ابلاغ بخشنامه ای به کلیه شهرداران مناطق 8 گانه این شهر اعلام کرد باید حقوق خود را پس از پرداخت حقوق کارگران دریافت کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۷:۱۴    
بدون اینکه خود را درگیر جزئیات گیج کننده مربوط به تشدید خصومت آمریکا علیه ایران از زمان خروج ترامپ از برجام کنیم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۶:۳۰    
به تازگی فهرستی از برترین و محبوب ترین خودروسازان منتشر شده است که نشان می دهد فورد، فولکس واگن و وکسهال از جمله خودروهایی بوده اند که مورد توجه و استقبال مشتریان در بازار انگلستان قرار گرفته اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۶:۲۷    
باشگاه برایتون انگلیس فهرست 20 بازیکن گران قیمت تاریخ این تیم را منتشر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۶:۲۴    
کوسه ها معمولا آبزیانی خونخوار وعظیم الجثه بوده اند که ابعادی بزرگ و غول آسا دارند. اما دانشمندان امریکایی به تازگی موفق به شناسایی کوسه ای عجیب شده اند که تنها 14 سانتیمتر طول دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۶:۲۱    
الکسی اسپریدونوف در جواب درخواست مردم لهستان برای جریمه او توسط فدراسیون جهانی، با طعنه به اظهارات ضد ایرانی کوبیاک واکنش نشان داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۶:۰۶    
افشین قطبی بار دیگر هدایت شیجیا ژوانگ اور برایت چین را بر عهده گرفت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۲۳:۳۰    
تصویری از عملیات هلی برن تکاوران سپاه بر عرشه نفتکش انگلیسی/جام جم
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۲۳:۱۵    
برای نخستین بار دانشمندان مجموعه ای از انواع ژنهای خاص مرتبط به اختلال بی اشتهایی را کشف کرده اند؛این کشف قوی ترین دلیل برای این امر است که این اختلال، تنها یک بیماری روانی نیست ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۲۳:۱۵    
فرمانده انتظامی شهرستان میناب از کشف قتل عمد و دستگیری قاتل کمتر از 48 ساعت در میناب خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۲۳:۱۵    
یک متخصص عفونی گفت: مخملک یک بیماری عفونی محسوب می شود که در سنین 3 تا 7 سالگی شایع است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۲۳:۱۵    
باشگاه لیورپول در صدد عقد قراردادی جدی با ستاره مصری خود محمد صلاح است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۲۳:۱۵    
آیا برنامه فیس اپ امن است؟ همه آنچه باید بدانید را در اینفوگرافیک زیر ببینید و بخوانید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۲۱:۲۷    
کشتی ایرانی که در بندر جده عربستان سعودی متوقف شده بود، آزاد شده و به همراه دو یدک کش ایرانی در حال حرکت به سمت آب های کشورمان است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۲۱:۱۹    
لعیا زنگنه پس از 27سال دوری از تئاتر با نمایش اتینا به نویسندگی رسول کاهانی و کارگردانی حسین دِیردار و تهیه کنندگی مشترک محمدرضا یوسف زاده و محدثه کاظمی در تماشاخانه مهرگان روی صحنه می رود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۲۱:۱۶    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: باتوجه به سیاست های دولت، وزیر دادگستری و سازمان تعزیرات در حمایت تولید، رونق سرمایه گذاری و کار و کارگر ایرانی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۲۱:۱۶    
یکی از وسایل نقلیه عمومی که سالانه تعداد زیادی از مسافران برای جابجایی از آن ها استفاده می کنند، هواپیما ها هستند که برای استفاده از آن ها باید هزینه زیادی کرد و مسافرانی که این وسیله نقلیه را برای ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۲۰:۳۷    
کشیدن قلیان توسط فوتبالیست ها به یک اپیدمی و عادت بدل شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۲۰:۳۱    
سه دختر و شش پسر با لوله و قمه یک روحانی را هدف قرار دادند و او را تا یک قدمی مرگ پیش بردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۲۰:۲۲    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: برای افزایش وزن بطور سالم، باید انتخاب های غذایی سالمی انجام دهد تا خطر ابتلا به بیماری های مزمن در شما افزایش نیابد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۲۰:۲۲    
متخصصان انجمن قلب آمریکا، یکی از مهم ترین سازمان های غیرانتفاعی دنیا که روی مراقبت از قلب و مغز متمرکز است، به مردم هشدار می دهد که در هوای گرم، مراقب قلب های خود باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۲۰:۲۲    
وزیر بهداشت مدعی شده ارز تخصیصی تجهیزات پزشکی معلوم نیست در کجا هزینه شده است و این سخنان واکنش هایی را از سوی مسئولان مربوطه این حوزه در پی داشته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۲۰:۲۲    
نفتکش استینا ایمپرو تحت پرچم کشور انگلستان است و 23 نفر خدمه دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۲۰:۲۲    
عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان گفت: هر کس دارای سلامت روان باشد؛ قطعا از آسیب پذیری کمتری در مقابله با موقعیت های خاص مثل تمایل به مصرف مواد مخدر برخوردار خواهد بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۲۰:۲۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه ثبت ششمین اهدای زندگی در این شهر به نام جوان 21 ساله رقم خورد، گفت: این بیمار براثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۲۰:۲۲    
دختر پولدار وقتی دید دلباخته پیک موتوری شده است نقشه پردردسری کشید. این دختر برای هیجان و نمایش پولدار بودن پسر جوان به خانواده اش سناریوی سرقت خودروهای لوکس در مهمانی های شبانه را طراحی کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۴:۵۲    
کشتی استنا ایمپرو که عصر دیروز به دلیل عدم رعایت مقررات بین المللی دریایی توسط سپاه پاسداران توقیف شد، ویژه حمل نفت و فرآورده های پتروشیمی بوده و در حال حاضر تحت پرچم بریتانیا تردد می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۴:۴۵    
محققان دانشگاه انگلیا راسکین واقع در انگلیس دریافتند ته سیگارهایی که در طبیعت انداخته می شوند، قابلیت رشد گیاهان را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۴:۲۴    
شاید برای پوشیدن کفش بدون جوراب دلیلی داشته باشید، اما به هر حال باید بدانید که نپوشیدن جوراب بسیار مضر است و می تواند خطرات جدی به همراه داشته باشد و سلامت پا را با مشکل مواجه کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۴:۲۱    
سرپرست واحد فنی و نظارت بر امور داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مورد داروخانه اینترنتی گفت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۴:۱۸    
هورمون کورتیزول در تنظیم فشار خون، سوخت و ساز مناسب قند خون، آزادسازی هورمون انسولین برای حفظ سطح مناسب قند خون، سیستم دفاعی بدن، واکنش تحریکی و التهابی نقش دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۴:۱۵    
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از واژگونی خودروی وانت نیسان حامل گروه کوهنوردی با یک کشته و 19 مصدوم در این شهرستان خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۴:۰۹    
اسید های چرب سبب بالا رفتن کلسترول بد خون می شوند و کلسترول بالا هم سبب بروز انواع بیماری های قلبی می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۴:۰۰    
پزشکان در یک مطالعه جدید تاکید کردند که گوش دادن به "موسیقی آرامبخش" پیش از عمل جراحی می تواند بیمار را آرام کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۳:۳۰    
در این مطلب به چند سبزی و میوه تابستانی اشاره خواهیم کرد که به خنک شدن بدنتان، تغذیه آن، کاهش قند خون بالا و کنترل وزن کمک می کنند، با ما همراه باشید...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۳:۲۴    
در این روزهای گرم تابستانی بازار نوشیدنی های خنک بسیار داغ شده است. اما بسیاری از این نوشیدنی های آماده که تحت عناوینی چون اسموتی، گلاسه یا شیک به فروش می روند، میزان بالایی شکر دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۳:۱۸    
وزیر بهداشت در ادامه اظهاراتش درباره هزینه های میلیاردی شبکه های رانت و فساد و توییت های 20 میلیونی برای تخریب وزیر و وزارت بهداشت در مطلبی از برخی رسانه ها انتقاد کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۳:۱۲    
انسولین با اثر بر سلول های کبد باعث می شود این سلول ها با گرفتن قند از خون و ذخیره آن به صورت گلیکوژن، قند خون را کاهش و با تجمع گلیکوژن در سلول های ماهیچه ای به عنوان یک منبع سوخت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۲:۴۲    
نتایج یک مطالعه جدید نشان داد که پزشکان با تشخیص اشتباه علائم بیماران، مشکل آنها را سندروم روده تحریک پذیر تشخیص می دهند که اصلاً وجود خارجی ندارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۲:۴۲    
گسترش استفاده از موبایل و تبلت در میان کودکان که بر اساس آمارهای منتشر شده با فراگیری 66 درصدی میان کودکان کشور، به سنین زیر دو سال نیز رسیده است، سوژه کارتونی از فیروزه مظفری شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۲:۳۹    
مسابقات سه به سه بسکتبال خیابانی آقایان روزهای 27 و 28 تیر 1398 در بوستان آب و آتش برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۲:۱۵    
محققان پوشک هوشمندی ابداع کرده اند که الگوهای خواب و خوراک کودک و نیاز وی به تعویض پوشک را کنترل می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۲:۱۵    
ویتامین D که به نام ویتامین آفتاب نیز شناخته می شود یکی دیگر از مکمل هایی است که می تواند ابرهای سیاه افسردگی را کنار زده و نور خورشید را به زندگی شما بازگرداند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۱:۵۸    
رییس اداره مدیریت بیماری های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت ضمن اعلام استان های رکوردردار بیماری سالک در سال گذشته، گفت: در سال گذشته 15هزار و 741 مورد ابتلا به سالک در کشور گزارش شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۱:۴۶    
عضو هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد تهران، از ارائه تکنیک ها و فرآیندهای جدید در رشته دندانپزشکی کودکان خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۱:۴۰    
رئیس انجمن مراقبت های ویژه ایران، نسبت به ارائه چهره جامعه پزشکی در برنامه های رسانه ملی انتقاد کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۱:۲۵    
سیناپرس با همکاری پزشکان متخصص حوزه های مختلف، هر هفته به سوالات پزشکی شما مخاطبان پاسخ می دهد. سوالات خود را مطرح کنید، پاسخ علمی و درستی دریافت کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۱:۲۲    
معاون آموزشی وزیر بهداشت درباره توقف تربیت دانشجو در رشته سلامت دهان و دندان و سرانجام تعهد فارغ التحصیلان توضیح داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۱:۱۶    
صبح امروز مردی 46 ساله در خانه خود همسر 42 ساله اش را با بند کیف خفه کرد و پس از آن با پلیس و نیروهای امدادی تماس گرفت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۱:۰۴    
قلیان کشی تماشاگران در مسابقات سه گانه پرش با اسب فدراسیون جهانی (FEI)
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۹    
کلینیک های درد با این هدف تاسیس و برنامه ریزی شدند تا بتوانند درد بیمار را درمان یا به اندازه ای کاهش دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۶    
رئیس پلیس فتا یزدگفت: مرد زن نمای فالگیر که با هویتی کاذب در اینستاگرام کلاهبرداری می کرد در یزد شناسایی و دستگیر شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۶    
وزیر بهداشت گفت: گزارش طرح بسیج ملی کنترل فشار خون به سازمان جهانی بهداشت ارائه می شود و دو نفر از کارشناسان ارشد سازمان جهانی بهداشت برای تحلیل داده های این پویش در کشور حضور خواهند یافت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۳    
نتایج یک مطالعه جدید نشان داد که استفاده از کفش های طبی بی تاثیر بوده و کفش هایی که تجربه پابرهنه راه رفتن را القا می کنند، انتخاب های بهتری هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۰    
اشاره به چای سبز جای شگفتی ندارد زیرا هرگاه که پژوهشگران پلی فنول های قدرتمند موجود در این نوشیدنی که به نام کاتچین ها شناخته می شوند را برای مبارزه با سرطان مورد بررسی قرار می دهند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۰:۳۷    
حساسیت غذایی را می توان، واکنش پیش از اندازه دستگاه ایمنی به برخی غذا ها یا موادی که معمولاً بی خطرند، دانست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۰:۳۷    
سرطان سینه یکی از انواع سرطان های رایج در خانم ها است که با رژیم غذایی مناسب قابل کنترل است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۰:۲۲    
سیناپرس با همکاری پزشکان متخصص حوزه های مختلف، هر هفته به سوالات پزشکی شما مخاطبان پاسخ می دهد. سوالات خود را مطرح کنید، پاسخ علمی و درستی دریافت کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۹:۴۳    
پست معنی دار اینستاگرام رهبرانقلاب پس از توقیف کشتی انگلیسی
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۹:۰۷    
چندی پیش زن میانسالی با پلیس تماس گرفت و از ناپدید شدن پسرش خبر داد و گفت: پسرم به تازگی از آلمان آمده بود من به او یک دختر معرفی کردم تا ازدواج کند. امشب مراسم عقدش بود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۸:۵۸    
قرار گرفتن در معرض نور خورشید، میزان آنتی اکسیدان موجود در خون شما را کاهش خواهند داد. به همین دلیل بهتر است تا سطح آنتی اکسیدان خون را همیشه بالا نگه دارید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۸:۵۸    
دختر پولدار وقتی دید دلباخته پیک موتوری شده است نقشه پردردسری کشید. این دختر برای هیجان و نمایش پولدار بودن پسر جوان به خانواده اش سناریوی سرقت خودروهای لوکس در مهمانی های شبانه را طراحی کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۸:۵۵    
مثانه یکی از حساس ترین اندام های بدن شماست و به هر گونه ویروس یا باکتری می تواند سریعا واکنش نشان دهد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۸:۴۹    
خاکشیر به عنوان یک ملین ملایم شناخته می شود که با افزایش حرکات روده به پیشگیری و درمان یبوست کمک می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۸:۴۶    
دختر پولدار وقتی دید دلباخته پیک موتوری شده است نقشه پردردسری کشید. این دختر برای هیجان و نمایش پولدار بودن پسر جوان به خانواده اش سناریوی سرقت خودروهای لوکس در مهمانی های شبانه را طراحی کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۸:۴۶    
یکی از وسایل نقلیه عمومی که سالانه تعداد زیادی از مسافران برای جابجایی از آن ها استفاده می کنند، هواپیما ها هستند که برای استفاده از آن ها باید هزینه زیادی کرد و مسافرانی که این وسیله نقلیه را برای ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۸:۳۷    
یک روانشناس گفت: تصمیمات غلط و واکنش های شدید که اکثرا باعث پشیمانی می شوند، در شرایط هیجانی اتفاق می افتند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۸:۲۸    
کرمان از قدیم به شهر زیره معروف بوده است و برداشت حدود 4 هزار کیلوگرم زیره از ارتفاعات و مراتع نشان از غنی بودن این گیاه خودرو در سطح استان دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۸:۲۲    
بیماری های کلیوی گاهی ممکن است منجر به از کار افتادگی کامل کلیه ها شوند و پیامدهای جدی به دنبال داشته باشند در حالی که می توان تنها با چند تغییر ساده و کوچک در رژیم غذایی روزانه ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۸:۱۹    
متخصص پوست و مو گفت: تیفوس بیماری مشترک بین انسان و حیوان است که بیشتر در فصل پاییز دیده می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۸:۱۶    
نوشیدن آب در کنار هزاران فوایدی که دارد اگر در مواقعی خاص انجام شود، برای شما مشکلات و بیماری هایی را به وجود می آورد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۸:۰۴    
کبد یک عضو بزرگ و گوشتی است که در سمت راست شکم قرار دارد. وزنی حدود 3 کیلوگرم، به رنگ قرمز مایل به قهوه ای است و به لمس کردن حساس است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۷:۵۸    
این مشکل در میان افراد مسن و به خصوص زنان مسن که یائسگی موجب جمع شدن و خشک شدن بافت های بدن ازجمله مخاط بینی می شود، رایج تر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۷:۵۲    
طحال اندامی است زیر قفسه سینه و در سمت چپ بدن که اگر پاره شود خطر مرگ را بای انسان به همراه دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۷:۴۶    
طحال اندامی است زیر قفسه سینه و در سمت چپ بدن که اگر پاره شود خطر مرگ را بای انسان به همراه دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۷:۴۳    
مطالعه را به قصد آموختن و به خاطر سپردن انجام دهید این کار فعالیت عصبی مغز را بیشتر کرده و مغز را به چالش میکشد
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۷:۴۳    
شاید فکر کنید مشکلی که برای قلب به وجود می آید از نظر زمان، تصادفی است اما این طور نیست. به گفته ی بعضی از بهترین متخصصین قلب، زمان های خاصی وجود دارند که برای قلب، خطرناک تر از سایر زمان ها هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۷:۴۳    
وجود تورم در پای شما می تواند به علت مشکلات گردش خون یا احتباس مایعات باشد. این وضعیت معمولاً زنان را گرفتار خود می کند و حرکت را در اغلب موارد دشوار می سازد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۷:۴۳    
کچلی با ریزش و نبود مو روی بخش یا تمام سر تعریف می شود. گاهی ریزش موها در نتیجه تروما یا یک استرس فوق العاده زیاد بروز می کند و در برخی موارد نیز وجود بیماری، زمینه ساز ریزش مو و کچلی می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۷:۴۳    
بی اختیاری ادرار، میلیون ها خانم 45 تا 65 سال را درگیر کرده است و متخصصان دلیل اصلی آن را ضعف عملکرد عضلات پرینه در دوران یائسگی می دانند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۰:۳۳    
نفتکش انگلیسی دیگر به نام Mesdar که از دقایقی پیش به شکلی غیرمعمول تغییر مسیر داده و در حال حرکت به سمت بندر لنگه است.