یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۹:۴۳May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 22 تیر 1398 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 31 فروردین 1398 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1398 بهداشت نیوز 31 خرداد 1398 بهداشت نیوز 1 مرداد 1398 بهداشت نیوز 31 شهریور 1398 بهداشت نیوز 30 آبان 1398 بهداشت نیوز 30 آذر 1398 بهداشت نیوز 30 دی 1398 بهداشت نیوز 30 بهمن 1398 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 1 تیر 1398 بهداشت نیوز 2 تیر 1398 بهداشت نیوز 3 تیر 1398 بهداشت نیوز 4 تیر 1398 بهداشت نیوز 5 تیر 1398 بهداشت نیوز 6 تیر 1398 بهداشت نیوز 7 تیر 1398 بهداشت نیوز 8 تیر 1398 بهداشت نیوز 9 تیر 1398 بهداشت نیوز 10 تیر 1398 بهداشت نیوز 11 تیر 1398 بهداشت نیوز 12 تیر 1398 بهداشت نیوز 13 تیر 1398 بهداشت نیوز 14 تیر 1398 بهداشت نیوز 15 تیر 1398 بهداشت نیوز 16 تیر 1398 بهداشت نیوز 17 تیر 1398 بهداشت نیوز 18 تیر 1398 بهداشت نیوز 19 تیر 1398 بهداشت نیوز 20 تیر 1398 بهداشت نیوز 21 تیر 1398 بهداشت نیوز 22 تیر 1398 بهداشت نیوز 23 تیر 1398 بهداشت نیوز 24 تیر 1398 بهداشت نیوز 25 تیر 1398 بهداشت نیوز 26 تیر 1398 بهداشت نیوز 27 تیر 1398 بهداشت نیوز 28 تیر 1398 بهداشت نیوز 29 تیر 1398 بهداشت نیوز 30 تیر 1398 بهداشت نیوز 31 تیر 1398 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۶    
سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران امروز برگزار می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۸    
مجمع جهانی امت اسلامی در بیانیه ای جنایات علیه این عالم شیعه را محکوم کرده و خواستار آزادی سریع وی شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۳:۳۰    
نخستین قطعات سامانه موشکی اس 400، در آنکارا به مسئولان ترکیه تحویل داده شد و روند تحویل این سامانه ادامه دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۸:۴۴    
این طور که پیداست اثرات مثبت این ارتباط به فردی که با او وارد مکالمه می شویم هم سرایت می کند. آزمایش دیگری در یک اتاق انتظار ترتیب دادیم و متوجه شدیم نه تنها افرادی که به برقراری ارتباط ترغیب شان ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۹:۵۱    
در روز هایی قرار داریم که دختر و پسر های زیادی به دلیل مبارک بودن دهه کرامت، تصمیم آخر را در همین روز ها می گیرند و شریک یک عمر زندگی مشترک شان را انتخاب می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۸:۴۷    
در واژه های عملی توان ماهیچه ایی یعنی قدرت ماهیچه ایی تا چه حد است و تحمل ماهیچه ایی یعنی تا چه مدت ماهیچه کودک می تواند کار کند .
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۸:۰۰    
نیمۀ تاریک وجود ما را خلاق تر و در عین حال متقلب تر می کند. سه گانۀ روشنی یا نور توضیح می دهد که چرا برخی از افراد ذاتاً خوبند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۴:۱۰    
تصویری از گریم مهتاب کرامتی بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون ایران در فضای مجازی منتشر شده که شباهت زیادی به شربت گل دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۳:۴۷    
در این مقاله علت ایجاد سنگ های صفراوی را بررسی می کنیم و عناصر رژیم غذایی که می توانند به از بین بردن و پیشگیری از سنگ کیسه صفرا کمک کنند را به شما معرفی می کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۳:۴۷    
عفونت ایجاد شده توسط فرو رفتن ناخن می تواند بسیار دردناک و ناراحت کننده باشد در ادامه مقاله موثرترین روش های درمانی برای از بین بردن عفونت فرو رفتن ناخن در گوشت را با شما در میان می گذاریم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۳:۰۲    
گرگرفتگی، کند شدن حافظه، دردهای مفاصل و اضطراب، از برخی از عوارضی است که این زنان از آن شکایت دارند خوشبختانه روش های بسیاری برای کنترل این عوارض وجود دارد و زنان یائسه با توجه به آنها می توانند این ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۲:۵۳    
محققان به روشی دست یافتند که با استفاده از الگوریتم های آموزش ماشین می توان سرطان سینه را با دقت و سرعت بالایی تشخیص داد؛ این روش قادر به شناسایی نوع تومور است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۲:۲۹    
یک عکاس سوئیسی در ایده ای متفاوت نشان داده که اگر گربه ها اگر روی دو پا راه می رفتند چه شکلی بودند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۲:۲۶    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تیم های پزشکی باید با توجه به گرمای هوا و میانگین 56 سال سن زائران امسال موضوع بهداشت زائران را به طور جدی مورد توجه قرار داده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۲:۲۳    
راجر فدرر درباره حریف اسپانیایی اش، رافائل نادال گفت: آخر رقابت خیلی سخت بود. رافا (نام کوتاه شده رافائل نادال) ضرباتی باورنکردنی زد تا بازی را از دست ندهد. بازی در سطح بسیار بالایی انجام شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۰:۵۶    
متاسفانه امروزه اکثر مردم کشورمان به دلیل عدم شناخت مزاج خود، به صورت روزانه از غذاها و نوشیدنی هایی استفاده می کنند که هیچ سازگاری با مزاج آنها ندارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۹:۵۳    
سوسن صفاوردی با انتشار این عکس نوشت: آیا می دانیم که هر کدام از کشورها یک نقطه کوچک در نقشه کره زمین است و تنها جمع این نقاط کره ای به این زیبایی را ممکن میکند؟ من اگر ما نشوم تنهایم!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۹:۴۴    
سازمان هواشناسی کشور برای امروز در 8 استان کشورمان، بارش باران و گاهی رعدوبرق پیش بینی کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۹:۰۲    
در ساعات گذشته یک مورد تیراندازی در میدان آرژانتین رخ داد که طی آن یک نفر کشته شده و در حال حاضر تحقیقات تکمیلی از سوی پلیس آغاز شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۸:۳۸    
اطلاعیه سازمان دامپزشکی درباره بیماری لکه سفید میگوسازمان دامپزشکی کشور به دنبال رخداد بیماری لکه سفید میگو، با صدور اطلاعیه ای توصیه هایی را برای مهار و جلوگیری از گسترش این بیماری مطرح کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۸:۳۲    
عادت های ظاهرا بی ضرری که در این مطلب از آن ها نام می بریم ممکن است بر سلامت فردی و بهداشت شما اثر بگذارند، از نادرست شستن صورتتان گرفته تا زیاد نشستن روی توالت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۸:۲۹    
به کمک چند فرمول طبیعی با زردچوبه و زنجبیل می توانید پوستی صاف و زیبا داشته باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۸:۰۵    
سرپرست سازمان غذا و دارو به عنوان معاون وزیر و رییس این سازمان منصوب شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۷:۵۶    
خبری عجیب که هنوز تایید نشده/پیشنهاد ماهیانه 20 هزار پوندی "شبکه ایران اینترنشنال" به "عادل فردوسی پور"
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۳:۳۱    
در آستانه سالروز میلاد خجسته حضرت امام رضا (ع) 9 هزار و 920 نفر در قالب 80 کاروان پیاده وارد مشهد شدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۳:۱۹    
شهربانو منصوریان با انتشار این عکس نوشت: یه پسر همیشه با مادرش مثل یه ملکه رفتار می کنه و با پدرش مثل قهرمان درجه یکش! بهترین آرزوها برای پسر کوچولوی من
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۳:۱۹    
تمرین امروز تیم ملی بزرگسالان ایران زیر نظر مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی کشورمان برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۳:۱۹    
5 کشته در تصادف تریلر با کیا اسپورتیج؛ در برخورد تریلر با کیا اسپورتیج یک دختر8 ساله و 2پسر 5 و 1 ساله همراه با پدر و مادر خود جان باختند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۲:۵۳    
یک متخصص قرنیه گفت: اگر برای درمان آب سیاه چشم به موقع به پزشک مراجعه نشود ممکن است به از دست رفتن کامل دید منجر شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۲:۵۳    
فرهاد آقازاده راننده محمدعلی نجفی، مشاهدات و اطلاعات خود را درباره رابطه نجفی و استاد و روز وقوع حادثه توضیح دادند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۲:۵۳    
مطالعات متخصصان آلمانی نشان می دهد که حساسیت فصلی به گرده های علف ها و درختان بیشتر گریبان گیر افراد مبتلا به اختلال اضطراب می شود و در عین حال بیماران افسرده معمولا از آلرژی مداوم مثلا حساسیت به موی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۲:۵۳    
جواد محتشمیان گزارشگر پیشکسوت و بازیکن و مربی سابق تیم ملی در گزارش های خود خصومت عجیبی با کولاکوویج دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۲:۲۱    
مصرف طیف وسیعی از سبزیجات با رنگ های مختلف از سوی محققان توصیه می شود چراکه سبزیجات دارای انواع مواد مغذی بوده و برخی ترکیبات فراتر از ویتامین ها و مواد معدنی هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۲:۱۲    
عضو هیات علمی پژوهشکده بیماری های گوارش و کبد دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر لزوم رعایت بهداشت دهان و دندان ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۲:۰۹    
جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد همسر دوم شهردار پیشین تهران صبح امروز برگزار شد که حاشیه های متفاوتی را به دنبال داشت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۲:۰۹    
باستی هیلز نام محله ای در لواسان است که به تازگی با دستور مقام قضایی گیت ورود آن برداشته و تردد مردم عادی در آن آزاد شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۲:۰۳    
یک متخصص طب سنتی تاکید کرد: اصلاح سبک زندگی در سال های پیش از سالمندی می تواند زمینه ساز دوران سالمندی با کیفیت و با نشاطی باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۲:۰۰    
ماسک های صورت و ماسک های خانگی در بین خانم ها رواج زیادی دارد، اما برخی از این ماسک ها نه تنها برای پوست مفید نیست، بلکه برای پوست خطرناک است که در ادامه به این ماسک خانگی خطرناک اشاره می شود
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۱:۵۷    
در صورتی که یک بیماری کلیوی برای کودک تشخیص داده شود، حتما با پزشک با تجربه در تشخیص و درمان بیماری کلیوی کودکان که فوق تخصص نفرولوژی کودکان نامیده می شود، مشورت کرده و توصیه هایش را جدی بگیرید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۱:۴۵    
استایل الیکا عبدالرزاقی در جشن حافظ!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۱:۲۴    
چه روغن هایی برای درمان سرفه می شناسید؟ به طور معمول سرماخوردگی، آنفولانزا و دیگر مشکلات تنفسی با سرفه همراه است که این مشکل شما را در شب بیدار نگه می دارد و توانایی تنفس تان را محدود می کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۱:۱۵    
شلیل یکی دیگر از میوه های لذیذ و دوست داشتنی تابستان است که البته شباهت ظاهری زیادی به هلو، دیگر میوه ی دیگر تابستانی دارد و به همین خاطر شاید بعضی ها آن ها را باهم اشتباه بگیرند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۱:۱۵    
سد و نیروگاه احداثی گتوند علیا با ظرفیت تولید 2000 مگاوات برق، سالانه توان تولید 4250 کیلووات ساعت برق را دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۴۵    
اغلب مردم جهان با میگرن دست و پنجه نرم می کنند این بیماری راه های درمانی متعددی دارد و به دلایل مختلفی ایجاد می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۳۹    
در قدم های اولیه بیماری، کم کاری تیروئید نشانه های خاصی ندارد، اما با گذشت زمان و عدم درمان مناسب می تواند زمینه ساز بیماری های مختلف و مشکلات گوناگون در سلامت فرد شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۳۹    
فناوری که در این دستگاه به کار گرفته شده، می تواند از اطلاعات زمان واقعی مانند "پ هاش"(pH) کاربر، میزان تعرق، سطوح کلرید، گلوکز و لاکتات برای تشخیص بیماری "فیبروز سیستیک "(cystic fibrosis) ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۳۹    
افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند مصرف هویج گزینه مناسبی است زیرا حاوی میزان بالایی از آب و مقدار پایینی کالری است. یک هویج خام متوسط، حاوی حدود 25 کالری است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۳۹    
تنها غذا خوردن، غذا را در مرکز توجه قرار می دهد. به این معنا که وقت کافی دارید تا از طعم و مزه و چگونگی غذا لذت ببرید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۳۹    
میزان و شدت درد در همه بیماران در تمام انواع جراحی ها یکسان نبوده و به همین دلیل رتبه بندی جراحی از نظر میزان درد ناشی از آنها کار آسانی نیست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۳۱    
آیا تا به حال درباره تاثیرات مثبت زغال فعال بر روی سلامتی شنیده اید؟ خیلی ها درباره موثر بودن و بی خطر بودن زغال فعال می پرسند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۳۱    
محققان یک تیم تحقیقات بین المللی به بررسی تاثیر انواع مختلف نانوذرات طلا روی سیستم ایمنی بدن پرداختند. نتایج نشان داد که نانوذرات طلای کروی با پوشش پلیمری برای فعال کردن سیستم ایمنی بدن مناسب تر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۳۱    
عبدالرضا عرفانی با بیان اینکه یکی از علل مهم سیاهی دور چشم ژنتیک است، اظهار کرد: 80 درصد علت سیاهی دور چشم به ژنتیک ارتباط دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۳۱    
بنا بر نظر متخصصین، استفاده از مداخلات مختلفی همچون گوه ها و کفی ها، ممکن است بتواند در بهبود عملکرد حرکتی افراد در محیط های شغلی سودمند باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۳۱    
داشتن دندان های سالم هم به تغذیه راحت کمک می کند و هم به زیبایی صورت می افزاید. اما برای داشتن دندان های سالم و سلامت دندان مصرف برخی از مواد خوراکی بیشتر توصیه می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۱۹    
درمان های خانگی برای گوش درد می توانند به تسکین این شرایط کمک کنند، اما بهتر است پیش از هر اقدامی به پزشک مراجعه کنید تا نیاز به درمان دارویی یا یک چکاپ کامل بررسی شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۱۴    
فعالیت بدنی یک جزء ضروری از برنامه کاهش وزن است که این فعالیت بدنی با حفظ توده با ارزش ماهیچه ای، کاهش چربی را به حداکثر می رساند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۰۲    
افسردگی یک اختلال خلقی است که می تواند زندگی روزانه انسان را تحت تاثیر قرار دهد. جدا از گریه های بی دلیل، ممکن است علائم دیگری مانند احساس غم و اندوه، بی ارزشی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۲۰    
فشار خون بالا یک مشکل سلامت شایع در جهان است. در صورت عدم درمان، این شرایط می تواند عوارضی جدی به همراه داشته باشد که از مهم ترین آنها می توان به حمله قلبی و سکته مغزی اشاره کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۸    
تابستان به واسطه گرم شدن هوا و طولانی تر شدن روزها زمان خوبی برای فعالیت های خارج از خانه و رفتن به تعطیلات است. اما گرم شدن آب و هوا به معنای آن نیست که از شرایط سلامت خود غافل شوید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۲    
یک متخصص خون گفت: کم خونی فقرآهن از بیماری های شایعی است که باید درافراد در صورت مبتلا به این بیماری آن را درمان کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۵۰    
جمعی از هواداران استقلال امروز (شنبه) مقابل ساختمان باشگاه استقلال تجمع کردند. در این تجمع هواداران علیه امیرحسین فتحی، مدیرعامل و علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال شعار دادند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۷    
آقای شهردار برای آنکه مچ کارمندان خود را بگیرد روی دو ماه روی ویلچر نشست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۵    
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیر 2 سارق زورگیر که علاوه بر زورگیری از مسافران خودروهای سواری، به ایجاد تصادف های ساختگی اعتراف کردند، خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۵۹    
جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از نشت گاز در یک ساختمان 56 واحدی در ولنجک و مسمومیت 10 نفر در این حادثه خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۷    
وام دندانپزشکی پدیده تازه بازار وام های بانکی ایران است. حالا جهش قیمت خدمات دندانپزشکی. کاهش قدرت خرید مردم موجب شده به گفته دندانپزشکان چیزی بین 30 تا 40 درصد بیماران شان ریزش کند و البته تعداد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۰۸    
متخصص طب سنتی گفت: اهدای خون هیچ اثر درمانی یا هیچ نقش درمانی برای اهداکننده خون ندارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۰۲    
استفاده از کرم ضد آفتاب، کلاه آفتابی و لباس های آستین دار، از رسیدن اشعه خورشید به پوست جلوگیری می کند. اما به هر حال نمی توان به طور کامل جلوی اشعه های خورشید را گرفت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۰۲    
سرپرست سازمان غذا و دارو گفت: در حال حاضر کمتر از 20 قلم کمبود واقعی دارو وجود دارد که این موضوع به معنی نایاب بودن داروها نیست و کمبودها از طریق شرکت های فوریتی و تامین مواد اولیه برای تولید داخل در ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۴    
پوست معمولی بهترین نوع پوست است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۱    
پاستیل یا آبنبات ژله ای نوعی شیرینی کوچک و لاستیک مانند است که از شکر، شربت گلوکز، طعم دهنده ها، رنگ های خوراکی و ژلاتین ساخته می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۱    
آب میوه نوشیدنی است که از میوه یا سبزی ها تهیه می شود، آب میوه تازه از فشردن میوه و سبزیجات یا خیساندن آن بدون استفاده از حرارت یا حلال تهیه می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۳:۵۶    
معاون دادستان تهران مشاهدات دختر نجفی و پسر میترا استاد از روز قتل را روایت کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۳:۱۱    
در گذر زمان و با تغییر نسل ها، گویا یک پدیده اجتناب ناپذیر است و آن کوچک شدن همه چیز است. خانه های نقلی، ماشین های کوچک، شلوارهای کوتاه و تنگ، مانتوهای چسبان و پیراهن های تنگ ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۳:۰۵    
مطالعات اخیر نشان می دهد کاهش مصرف کالری روزانه حتی به میزان کم و در حدود 300 کالری در روز، تأثیر چشمگیری در سلامتی دارد و احتمال دیابت و بیماری های قلبی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۳۲    
افزایش قیمت شیرخام، مواد اولیه بسته بندی، نهاده های دامی وارداتی و سوءاستفاده ارزی در این حوزه، باعث شکل گیری تورم 43 درصدی برای تولیدکننده شیر شد که در نهایت به گرانی 66 درصدی شیر و انواع لبنیات ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۲۹    
شیوع بیماری تب کریمه کنگو (CCHF) در حالت هشدار برای تمامی مردم در ایران است و از اوایل فروردین تا به امروز جان بسیاری از مردم را گرفته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۲۹    
تصویری از بالشتی که گفته می شود نجفی از آن به میترا استاد شلیک کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۷    
احتمالاً شما هم نام تری گلیسرید را شنیده اید؛ شاید در مطب دکتر، یا در بین اقوام و خویشان و یا شاید در جواب برگه ی آزمایشتان با آن روبرو شده اید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۷    
کم خونی ناشی از فقر آهن یکی از شایع ترین بیماری های رایج در میان زنان است و بر اساس آمارهای کشوری کم خونی فقر آهن در مادران باردار 30 درصد، در دخترانی که در سنین بلوغ هستند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۰۸    
چه یک بار اتفاق افتاده باشد و چه مشکل همیشگی ای بوده باشد، بیشتر ما این تجربه را داشته ایم؛ تمام روز را احساس خستگی و خواب آلودگی می کنیم اما شب وقتی به رختخواب می رویم پر انرژی هستیم و خوابمان نمی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۰۸    
تک تک اندام های شبدن شما از خون تغذیه می کنند. در واقع بدن شما، بدون خون غنی از اکسیژن با تهدید مواجه می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۰۵    
تنقلات نمکی نه فقط محبوب کودکان که مورد علاقه بسیاری از بزرگ ترها نیز است؛ انواع چیپس ها، پفک و ذرت بوداده ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۰۲    
در مطلب زیر درباره ی بعضی از مواد غذایی ای صحبت خواهیم کرد که هرگز نباید آن ها را باهم بخوریم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۰۲    
حتماً شنیده اید که مصرف خوراکی های شیرین، شادی آور است؛ اما شاید ندانید با مصرف بیش از اندازه شیرین کننده های مصنوعی، مغزتان به خوردن آن ها عادت می کند و درنهایت به جای ترشح بیشتر هورمون های شادی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۱:۵۹    
پزشکان در مطالعات اخیر به تاثیر منفی نوعی داروی رایج فشار خون بر سلامت روده پی بردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۱:۵۰    
اکنون که فصل تابستان فرارسیده، تقریبا همه ما در هر کجای کشور که باشیم، گرمای هوا را حس کرده و تابش مستقیم خورشید می تواند برایمان آزار دهنده و کلافه کننده باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۰:۵۱    
دبیر علمی بیست و یکمین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق، از پایین بودن سن شیوع سکته قلبی در ایران در مقایسه با کشور های اروپای غربی و آمریکا خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۰:۴۸    
محققان با استفاده از یک مدل ریاضی، در حال بررسی تاثیر احساسات در کدگذاری حافظه هستند. آنها امیدوارند بتوانند از این داده ها برای پیش بینی اینکه افراد به احتمال زیاد چه تجربیاتی را بهتر به یاد می ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۰:۴۵    
مدیر کل فرآورده های طبیعی سازمان غذا و دارو درباره واردات قاچاق برخی ادویه های مشهور و کیفیت داروهای گیاهی توضیح داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۰:۴۲    
مطالعات جدید نشان می دهد داروی ریمجپنت (rimegepant) گزینه مناسبی برای مهار حملات میگرنی حاد با حداقل عوارض جانبی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۰:۳۹    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از دوشنبه (24 تیرماه) تا پایان این هفته آسمان بیشتر مناطق کشور صاف خواهد بود و در این مدت شاهد افزایش دو تا سه درجه ای دما در نقاط مختلف ایران خواهیم بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۰:۳۹    
کبد خود قادر به پاکسازی سموم بدن است اما به دلیل افزایش عادات ناسالم زندگی، این قابلیت کبد ممکن است رفته رفته کم رنگ تر شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۰:۳۳    
براساس ارزیابی های صورت گرفته 72 درصد بوشهری ها کمبود ویتامین دی دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۰:۳۳    
رئیس شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران گفت: در پرونده نجفی برخی دستگاه های اجرایی سعی کردند در امور قضایی دخالت کنند و همین مسئله باعث تشویش اذهان عمومی شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۰:۲۴    
در افرادی که مستعد خستگی هستند، این وضعیت می تواند تاثیرات منفی بر سلامت روانی آنها داشته باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۰:۰۹    
ماده ای ارزان قیمت علاوه بر کاربرد در مواد خوراکی برای سلامت بدن هم موثر است که در ادامه برخی از مهمترین کاربرد های آن را مرور می کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۰:۰۳    
دبیر شورای برنامه ریزی وزارت بهداشت با بیان اینکه این وزارتخانه به دنبال تأمین منابع برای جبران کاستی های موجود در قبال خدمات حوزه دستیاران تخصصی پزشکی است،گفت: دستیاران تخصصی بدون اجازه استاد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۰:۰۰    
جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد همسر دوم شهردار پیشین تهران صبح امروز شنبه 22 تیرماه به صورت علنی در سالن اجتماعات امام خمینی (ره) به ریاست قاضی کشکولی آغاز شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۹:۵۱    
اواسط تیر سال جاری مرد جوانی پس از تماس با پلیس مدعی شد که اموالش از سوی یکی از مشتری هایش به سرقت رفته است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۹:۴۵    
پرفسور مجید سمیعی در پاسخ به نامه دانش آموزان گنبدی به خود، طی نامه ای به این ابراز محبت پاسخ گفت.
  • ۱