یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۵:۴۳May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 25 تیر 1398 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 31 فروردین 1398 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1398 بهداشت نیوز 31 خرداد 1398 بهداشت نیوز 1 مرداد 1398 بهداشت نیوز 31 شهریور 1398 بهداشت نیوز 30 آبان 1398 بهداشت نیوز 30 آذر 1398 بهداشت نیوز 30 دی 1398 بهداشت نیوز 30 بهمن 1398 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 1 تیر 1398 بهداشت نیوز 2 تیر 1398 بهداشت نیوز 3 تیر 1398 بهداشت نیوز 4 تیر 1398 بهداشت نیوز 5 تیر 1398 بهداشت نیوز 6 تیر 1398 بهداشت نیوز 7 تیر 1398 بهداشت نیوز 8 تیر 1398 بهداشت نیوز 9 تیر 1398 بهداشت نیوز 10 تیر 1398 بهداشت نیوز 11 تیر 1398 بهداشت نیوز 12 تیر 1398 بهداشت نیوز 13 تیر 1398 بهداشت نیوز 14 تیر 1398 بهداشت نیوز 15 تیر 1398 بهداشت نیوز 16 تیر 1398 بهداشت نیوز 17 تیر 1398 بهداشت نیوز 18 تیر 1398 بهداشت نیوز 19 تیر 1398 بهداشت نیوز 20 تیر 1398 بهداشت نیوز 21 تیر 1398 بهداشت نیوز 22 تیر 1398 بهداشت نیوز 23 تیر 1398 بهداشت نیوز 24 تیر 1398 بهداشت نیوز 25 تیر 1398 بهداشت نیوز 26 تیر 1398 بهداشت نیوز 27 تیر 1398 بهداشت نیوز 28 تیر 1398 بهداشت نیوز 29 تیر 1398 بهداشت نیوز 30 تیر 1398 بهداشت نیوز 31 تیر 1398 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۱۴:۱۱    
شربت ذرت با فروکتوز بالا (HFCS) یک نوع قند مصنوعی ساخته شده از شربت ذرت است.بسیاری از کارشناسان معتقدند که شکر و HFCS عوامل کلیدی در اپیدمی چاقی امروز هستند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۹:۲۶    
ماه گرفتگی که شد حواست باشه یه وقت به ماه نگاه نکنی و دستت رو نگذاری روی شکمت. اگه این کارو بکنی بچه ات رو ماه می گیره و روی پوستش لکه می افته و... یکی از توصیه هایی که به زنان باردار می شود همین است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۰۸:۵۱    
عادل فردوسی پور و برادرش در دوشنبه های بدون نود و عادل!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۵:۵۱    
سلولهای قلبی و عضلانی از روغن حیوانی به عنوان سوخت استفاده می کنند؛ افرادی سالها به دروغ گفته اند "خوردن روغن حیوانی باعث سکته می شود" ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۸:۱۸    
استایل متفاوت الهام صفوی زاده(مجری) در نوزدهمین و شانزدهمین جشن حافظ.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۲:۳۷    
برخی فعالان رسانه ای تصاویری از 50 سال آینده چهره محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی به تصویر کشیدند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۰:۰۱    
یک مطالعه جدید نشان می دهد که مدیتیشن متعالی می تواند به شما کمک کند احساس تنش کمتری داشته باشید و هوش هیجانی خود را افزایش دهید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۹:۵۵    
این روزها اغلب زمان آگهی های بازرگانی تلویزیون، به تبلیغ برای یک شرکت تولید دوغ و دلستر اختصاص پیدا کرده است. این موضوع به همراه خبر احتمال افزایش 25 درصدی قیمت نان، سوژه طنز شهرونگ شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۹:۵۵    
استفاده از عطر و ادوکلن برای رفع بوی بدن در گرمای تابستان همیشه کارساز نیست، حتی گاهی ترکیب ادوکلن با عرق بدن، بوی نامطبوعی را ایجاد می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۷:۱۳    
پیامبر اکرم (ص) می فرماید: شب استجابت دعا در ماه ذی قعده مبارک ترین شب سال هجری قمری است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۵:۴۰    
کارشناس تغذیه و رژیم درمانی بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند با اشاره به اینکه کاکائو سرشار از کلسیم، ویتامین D و مواد معدنی بوده اما باید در مصرف آن برای کودکان تعادل را رعایت کرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۳:۵۸    
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان از هشدار سازمان غذا و دارو در مورد هفت قلم فرآورده غذایی و آشامیدنی غیرمجاز خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۳:۱۳    
نتایج بررسی های انجام شده حاکی از آن است که سوزش سردل الزاماً به معنای زیاد بودن اسید معده نیست و می تواند در اثر کمبود مایعات گوارشی در بدن ایجاد شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۳:۰۷    
شکر نوعی کربوهیدرات ساده است که به طور طبیعی در برخی از غذاها و نوشیدنی ها وجود دارد. شکر همچنین در غذاها و نوشیدنی های خاص بصورت افزودنی موجود است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۲:۰۴    
ما مجموعه تصاویری از هنر انسان ها در همراهی و همگامی با طبیعت برای شما خوانندگان عزیز خود آماده کرده ایم که باعث می شوند تا شما به انسانیت آن ها افتخار کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۲:۵۸    
سازمان هواشناسی کشور برای امروز و فردا در 4 استان کشورمان، رگبار باران و رعدوبرق پیش بینی کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۶    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف مینی بوس حامل دانش آموزان بسکتبالیست با سوزوکی خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۹:۵۳    
تصادف مینی بوس حامل دانش آموزان دختر بسکتبالیست سبب مصدومیت 14 نفر در مسیر نوشهر - نور شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۹:۵۳    
اگر یک کارگرد با حقوق متوسط یک میلیون و پانصد هزار تومان در ماه بخواهد یک ویلا در شهرک باستی هیلز لواسان بخرد چقدر زمان می برد؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۹:۱۷    
امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی در مراسم اهدای جوایز جشن حافظ.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۹:۰۸    
عینک جدید رهبر انقلاب در دیدار با روحانیون و ائمه جمعه را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۹:۰۵    
خطر گرمازدگی را جدی بگیرید؛ شرایط آب و هوایی خاص یعنی گرمای شدید و دمای زیاد هوا، رطوبت بالای محیط و وزش بادهای سنگین در هوای گرم می تواند افراد را در معرض گرمازدگی قرار دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۸:۵۰    
سه اندامی که بیشتر از همه مسئول کالری سوزی در زمان استراحت اند شامل کبد، مغز و عضلات اسکلتی می شوند که 27، 19 و 18 درصد از نرخ متابولیک پایه را می سوزانند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۸:۰۵    
یک متخصص پوست و مو گفت: ارتباطی بین لک های پوستی و رخداد های نجومی مثل ماه گرفتکی وجود ندارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۱:۵۳    
خیار گیاهی یک ساله است و کشت آن در بیشتر مناطق ایران و جهان متداول است. گفته اند اگر در کنار طفلی که در بستر خوابیده است و مبتلا به تب می باشد چند خیار تازه بگذارند، تبش قطع می شود و شفا می یابد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۱:۴۷    
بادام برای کاهش کلسترول بد و افزایش کلسترول خوب HDL عالی است
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۱:۴۱    
حدود نیمی از جمعیت بالغ با پینه پا آشنا هستند، که اغلب در زنان اتفاق می افتد. پینه پا می تواند به دلیل پوشیدن کفش های نامناسب ظاهر شوند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۱:۳۲    
نفخ یکی از مشکلات رایج دستگاه گوارش است که اغلب بعد از مصرف حبوبات ایجاد می شود اما روشی ساده وجود دارد که می توانید با خیال راحت و بدون نفخ شکم حبوبات مصرف کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۱:۲۹    
شیر گاو به عنوان یکی از مواد غذایی اصلی در بسیاری از رژیم های غذایی در نظر گرفته شده که می توان آن را به تنهایی و به عنوان نوشیدنی مصرف کرده یا روی غلات و داخل اسموتی، چای و قهوه اضافه کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۱:۲۳    
یکی از بیماری های تخریبی مغز که عموما مردم آن را با لرزش دست می شناسند، پارکینسون است؛ بیماری که خیلی وقت است شناسایی شده ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۱:۱۱    
دوش گرفتن صبحگاهی می تواند سبب کاهش بسیاری از دردها شود؛ در این مطلب توضیحات کاربردی از نگاه طب سنتی درباره "دوش گرفتن صبحگاهی" ارائه شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۱:۰۵    
بخار درمانی باعث می شود مخاط و خلط از بین برود و از بدن سریعتر خارج شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۰:۵۹    
در زیباشدن فرزند، عوامل مهمی تأثیرگذار و دخیل هستند که مهمترین این عوامل شامل فصل ، ماه، روز و حتی ساعت نطفه گذاری است؛ در این مطلب برخی راهکارهای بسیار مؤثر طب سنتی برای زیباشدن فرزند تشریح شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۰:۳۸    
یکی از روش هایی که متخصصین پوست در درمان مشکلات زیبایی پوست به کار می برند، لایه برداری یا پیلینگ است که در بهبود وضعیت پوست از قبیل جوان سازی پوست، درمان جای جوش و لک پوستی استفاده می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۰:۳۲    
صبحانه مهمترین وعده غذایی روزانه است و به همین دلیل باید این وعده غذایی را همراه مواد مقوی و سرشار از ویتامین آغاز کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۰:۲۶    
اگر فردی هستید که از اضطراب رنج می برد، می توانید با استفاده از ایده های زیر برای دکوراسیون خانه از اضطراب و استرس خود تا حدود زیادی کم کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۰:۱۱    
چای به دلیل حرارت مزاجی خود، اخلاط لزج را از مسیرهایی که در آن تجمع یافته اند پاک می کند و نوشیدن آن پس از فعالیت های بدنی یا فکری موجب رفع خستگی و تسکین ناراحتی ها می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۰:۰۵    
احساس تشنگی دائمی در اغلب موارد مشکل جدی نیست اما در برخی مواقع از وجود یک ناراحتی جسمی نهفته حکایت دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۹:۳۲    
بیماری ام اس نوعی بیماری خودایمنی است که طی آن سیستم ایمنی بدن به دستگاه عصبی فرد حمله می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۹:۲۶    
کلسترول ماده ای غلیظ در خون است. برخی کلسترول های خون مفید می باشند و برای بدن لازم و ضروری هستند و به ساخت سلول های سالم کمک می کنند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۹:۲۰    
اگر تا به حال دچار عفونت ادراری شده باشید، حتما تجربه ی احساس سوزش و نیاز مکرر به دفع ادرار را داشته اید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۹:۱۷    
جوش زدن نه تنها به اندازه کافی آزاردهنده است، بلکه باعث ایجاد جوشگاه هایی روی پوست می شود که گاهی از بین رفتنشان خیلی بیشتر از زمانی که تصور می کنید، طول می کشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۹:۰۲    
حمله قلبی خاموش همان طور که از عنوانش پیداست از عارضه هایی به حساب می آید که مورد توجه قرار نمی گیرد زیرا علائم آن شدید و آشکار نیست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۸:۴۱    
برای بهبود ورم پاها، به طور منظم ورزش کنید که باعث بهبود گردش خون شوید. یکی از بهترین ورزش ها، شنا می باشد، زیرا هیچ گونه فشاری را بر پاها وارد نمی کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۸:۴۱    
اختلال بیش فعالی/ کمبود توجه (بفکت) در کودکی شایع است. تقریبا در 4 درصد کودکان دیده می شود و شیوع آن در پسران بیش از دختران (تقریبا 3 برابر) مشاهده می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۸:۲۰    
استفراغ کردن یا بالا آوردن به یک حالت خروج غیرارادی محتویات معده از طریق دهان یا حتی بینی اطلاق می شود که بدن از آن برای خلاص شدن از دست ترکیبات مضر و سمی استفاده می نماید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۸:۰۵    
یکی از بیماری های شایعی که در بعضی از شغل ها بیشتر دیده می شود، آرتروز گردن است. در شغل هایی همچون دندان پزشکی یا رانندگی که در آن ها گردن به مدت طولانی، ثابت می ماند، خطر آرتروز گردن وجود دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۷:۵۰    
اندازه قلم نوشته ها در صفحه نمایش، نور صفحه و نور محیط، فاصله مناسب گوشی با چشم، اندازه تصویر و ... می تواند عوامل زیان آور و مهمی را برای چشم ما فراهم کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۷:۲۶    
تصویری از ازدحام مردم را برای خرید بلیت فیلم شهر موش ها در سال 1364 مقابل سینما قدس تهران ببینید. کارگردانی عروسکی این فیلم را مرضیه برومند بر عهده داشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۷:۰۸    
وزیر امور خارجه ایران در پیامی توییتری در خصوص مصاحبه اش با اِن بی سی نیوز به این موضوع اشاره کرد که تنها می تواند وارد سه ساختمان در آمریکا شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۷:۰۸    
رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت مشاغل خانگی از ارائه پیشنهاد افزایش سقف تسهیلات مشاغل خانگی خبر داد و گفت: طی سالهای 95 تا 97 بیش از 165 هزار نفر در حوزه مشاغل خانگی مشغول کار شده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۶    
بنابر اعلام وزارت کشور ترکیه از زمان اعلام تسهیل شرایط کسب شهروندی از طریق سرمایه گذاری در ترکیه از شهریور پارسال، حدود 981 تبعه کشورهای دیگر به همین روش شهروند ترکیه شده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۶:۰۵    
عوامل موثر سه آرایشگاه تهرانی سواستفاده کننده از بانوان جوان، با حکم دادسرای ارشاد تهران دستگیر شدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۶:۰۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران منشاء دود برخاسته در غرب تهران را اعلام کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۵۹    
الیاس قالیباف، فرزند محمدباقر قالیباف با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، در خصوص شایعه شراکتش با هادی رضوی و همچنین عکسی که در آن هادی رضوی در اطراف پدرش حضور دارد، توضیحاتی ارائه داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۵۶    
در حالی که ساعتی قبل رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا مرگ 11 تن در پی واژگونی یک دستگاه مینی بوس در استان اصفهان را اعلام کرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۵۳    
سه شنبه هفته گذشته 18 تیرماه جسد حلق آویز شده نوجوان 12 ساله بابلی در حیاط منزلشان در بابل کشف و از سوی پزشکی قانونی خبر تأیید شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۴۴    
کاهش خطای پزشکی، نظام مند شدن اقلام دارویی ،پرداخت آنلاین حق پزشکان، از بین رفتن قاچاق دارو و حذف بده و بستان های احتمالی بین پزشکان و داروخانه ها از شفافیت های طرح نسخه نویسی الکترونیکی است که به ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۴۴    
یک متخصص کلیه گفت: اپیدیدیمیت نوعی بیماری مربوط به بیضه است که بیشتر در مردان 19 تا 23 ساله و در اثر عفونت ایجاد می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۴۱    
بیشتر ما واریس را به شکل رگ های آبی و بنفش تیره ای می شناسیم که به صورت برجستگی هایی در سطح پوست پخش شده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۴۱    
سیستم ایمنی سالم برای محافظت از بدن در برابر هر گونه بیماری یا عفونتی بسیار ضروری است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۳۸    
دم کرده مرزنجوش برای بدن خواص بسیار زیادی دارد
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۰۸    
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: یک کارخانه غیرمجاز تولید انواع کیسه های فریزر در کرمانشاه پلمب شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۰۲    
سخنگوی سازمان انتقال خون کشور گفت: هموطنان نوعدوست سالانه 2 میلیون و 100 هزار واحد فرآورده خونی در کشور اهدا می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۳:۵۶    
اضطراب، حسی که به دلیل قرار گرفتن در یک موقعیت استرس زا همراه با تپش قلب یا عرق کردن کف دستان به وجود می آید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۲۳    
باید این واقعیت را قبول کنیم که ساختار لنز چشم از یک لایه نازک پلاستیکی یا ژلاتینی فاصله گرفته و در حال حاضر از تکنولوژی های پیشرفته در ساخت آنها استفاده می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۳:۵۰    
توهین بزرگ مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا در توییترش به مردم و تمامیت ارضی ایران
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۳:۱۱    
شاید از خیلی ها شنیده باشید که حفظ یک رابطه عاطفی کار سختی است، اما این موضوع واقعیت ندارد. در حقیقت افرادی که چنین حرفی را می زنند، شیوه درست برقراری ارتباط با شریک زندگی شان را نمی دانند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۳:۰۵    
افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیوی بیشتر از آپنه خواب رنج می برند .هر روز ذهن ما اطلاعات زیادی را پردازش می کند، بدن ما هزاران عمل را انجام می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۳:۰۵    
دانشمندان برای حفظ سلامت فضانوردان و لذت بردن از طعم خوراک های مختلف، تند ترین ادویه دنیا را در فضا پرورش می دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۵۰    
اگر هر روز پنج تا ده دقیقه وقتتان را با تمرکز لازم و حضور ذهن صرف تنفس عمیق بکنید، شاهد 6 مزیت شگفت انگیز آن خواهید بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۴۴    
شب گذشته یک خودروی سواری پراید در چشمه اعلای دماوند به علت نامعلومی با خودروی خود وارد جمعیتی از مردم در محوطه تفرجگاهی چشمه اعلای دماوند شد و شماری از آنان را زیر گرفت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۴۴    
سخنگوی قوه قضائیه در ششمین نشست خبری خود، درباره علت علنی بودن دادگاه محمدعلی نجفی توضیح داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۱۴    
شهاب جعفرنژاد با انتشار کارتونی قدیمی در صفحه اینستاگرامش نوشت: بابا مامان عملی، بچه طبیعی! بچه وقتی از این بابا مامانا به دنیا میاد، قطعا دچار بحران هویت می شه...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۰۸    
آب و هوای پایتخت در تیر ماه سال 98 به 40 درجه سانتیگراد رسیده است و شهر تهران روزهای گرمی را سپری می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۰۸    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد که استفاده بیش از حد متوسط از رسانه های اجتماعی و تماشای تلویزیون با ابتلای جوانان به افسردگی ارتباط دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۹    
هنوز هم بسیاری از ما عدسی عینک ته استکانی را فراموش نکرده ایم که برای افراد سالمند و برای افراد با نمره چشم خیلی ضعیف استفاده می شدند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۷    
حجاج مبتلا به فشارخون مصرف نان ها و مواد کربوهیدراتی تهیه شده از آرد های سفید و بدون سبوس را به حداقل برسانند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۱:۳۵    
دندانپزشک و متخصص ارتدنسی و ناهنجاری های فک گفت: دندان هایی که در اثر ضربه به طور کامل از حفره خود بیرون افتاده را برای کاشت دوباره، فقط در عرض یک ساعت باید به پزشک رساند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۱:۲۹    
نوشیدنی های معمولی از آب میوه ها گرفته تا نوشیدنی های کافئین دار مانند قهوه یا چای ممکن است اثربخشی داروهای خاصی را کاهش دهند و وضعیتی ایجاد کننده که تهدید کننده سلامت است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۱:۲۳    
سردرد به تنهایی بیماری نیست ولی می تواند نشانه بروز یک بیماری و زنگ خطری برای سلامت فرد باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۱:۲۳    
برخی مطالعات نشان داده اند که افراد تنها با نگاه کردن به گل های طبیعی هنگام صبح از احساس شادی و انرژی بیشتری برخوردار می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۵    
زن نظافتچی که حین نظافت منزل، طلا و وجه نقد به سرقت می برد، بازداشت شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۵۴    
رئیس کلانتری 166 لواسان از دستگیری سه نفری خبر داد که در زمینه استخراج عتیقه جات در ارتفاعات لواسانات اقدام می کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۵۱    
وزیر بهداشت گفت: برخی افراد متخلف در سازمان غذا و دارو بازداشت شدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۳۹    
بهترین راه برای تعیین شانس افزایش قد مراجعه به یک متخصص ارتوپدی و متخصص غدد درون ریز است. عمده رشد قد در آقایان تا پایان سن 22 سالگی و در خانم ها تا پایان 18 سالگی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۳۳    
در فصل تابستان به دلیل بالا رفتن دما تعریق بدن افزایش پیدا می کند؛ میزان و حتی بوی بد عرق در افراد متفاوت است و بعضی افراد چند ساعت بعد از حمام کردن، بدنشان بوی عرق می گیرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۳۰    
متابولیسم شما همیشه کار می کند تا انرژی بسوزانید. وقتی فعالیت زیاد انجام می دهید، بدن شما کالری بیشتری می سوزاند تا زمانی که استراحت می کنید؛ اما حتی در زمان استراحت نیز بدن شما انرژی مصرف می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۱۲    
نیش حشراتی که از خون تغذیه می کنند، علاوه بر ایجاد واکنش های آلرژیک، در برخی مناطق جغرافیایی منجر به ابتلا به مالاریا، تب دنگ، تب زرد و ... خواهد شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۱۲    
سازمان هواشناسی ضمن اعلام بارش های پراکنده تا آخر هفته در مناطق شمالی، جنوب و جنوب شرقی کشور از ماندگاری هوای گرم تابستانه در اکثر مناطق کشور خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۰۶    
یک کارشناس نجوم گفت: ساعت 13:57 دقیقه امروز می توانید با نگاه کردن به خورشید جهت قبله را تعیین کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۰۳    
یک متخصص طب سنتی درباره بیماری هیرشپرونگ در نوزادان و روش های درمان آن به کمک طب سنتی توضیح داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۰۳    
برخی خوراکی ها و عادات غلط رفتاری بر سلامت کبد تأثیرگذارند و باعث نابودی این اندام حیاتی می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۰۰    
مدیر برنامه بهداشت پرتوهای وزارت بهداشت ضمن اشاره به منابع پرتوهای طبیعی و تاثیر آنها بر انسان، عوارض تشعشعات خورشیدی و چگونگی محافظت در برابر آنها را تشریح کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۹:۲۴    
تصویری از خودروی گرانقیمت ایتالیایی "Alfa Romeo 4C" در تهران را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۹:۰۹    
مهدویان گفت: بر اساس سند تدوین شده تا سال 1404 باید میزان مرگ های زودرس ناشی از بیماری های غیر واگیر کاهش پیدا کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۹:۰۶    
رئیس گروه نجوم و اکتشافات فضایی سازمان فضایی ایران از ماه گرفتگی جزئی 25 و 26 تیرماه خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۸:۵۷    
پسر 12 ساله بابلی که به تقلید از یک برنامه تلویزیونی در حال انجام حرکات نمایشی با ریسمان بود دچار خفگی شد و جانش را از دست داد.
  • ۱