سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۹:۳۵Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 7 اردیبهشت 1396 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 31 فروردین 1396 دیار آفتاب 1 خرداد 1396 دیار آفتاب 31 تیر 1396 دیار آفتاب 1 مرداد 1396 دیار آفتاب 1 شهریور 1396 دیار آفتاب 1 مهر 1396 دیار آفتاب 30 آبان 1396 دیار آفتاب 1 آذر 1396 دیار آفتاب 30 دی 1396 دیار آفتاب 30 بهمن 1396 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 2 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 3 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 4 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 5 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 6 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 7 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 8 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 9 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 10 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 11 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 12 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 13 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 14 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 15 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 16 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 17 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 18 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 19 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 20 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 21 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 22 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 23 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 24 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 25 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 26 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 27 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 28 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 29 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 30 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1396 
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۸:۵۵    
چهار نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، امروز شنبه 9 اردیبهشت ماه از طریق رسانه ملی با مردم صحبت می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۸:۳۵    
شایع ترین علت زردی نوزاد، ناسازگاری گروه خونی A به O است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۷:۳۰    
ستاد های روحانی با نصب بنرهای 4 3 که خلاف ضوابط تبلیغات است در حال دهن کجی به قانون هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۷:۲۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دولت وقتی کار را تحویل گرفت 470 هزار میلیارد تومان نقدینگی بر دست داشت افزود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۷:۲۰    
عصب سیاتیک (sciatic nerve) طولانی ترین عصب بدن انسان است که از ناحیه کمری آغاز و تا انتهای پا امتداد دارد. گرفتگی رگ سیاتیک همراه با درد شدیدی است که می توان آن را با روش هایی درمان کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۷:۲۰    
طاسی معضلی است که برخی از آقایان گرفتار آن می شوند، اما می توان با راهکار های سنتی از ریزش موهای سر جلوگیری کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۰    
مان کائور ، پیرزن 101 ساله هندی توانست در مسابقه دوی 100 متر سالمندان جهان مدال طلا کسب کند. او 100 متر را در یک دقیقه و 14 ثانیه و 58 صدم ثانیه دوید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۱:۱۵    
بایستی کمپانی چینی هواوی را یکی از برترین و در عین حال استوارترین شرکت های سازنده گوشی در دنیای پر رقابت اسمارت فون ها دانست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۰۸:۵۰    
در سال گذشته بیش از 479 هزار کیلوگرم مداد پاک کن و یش از 2 هزار و 600 تن مداد تراش از کشورهای مختلف مخصوصاً چین و مالزی به ایران وارد شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۱:۵۵    
ایران زمین این هفته از سفر به غاری در نزدیکی فیروزکوه می گوید که تا به امروز میزبان گردشگران بسیاری بوده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۱:۳۰    
فرمانده هوافضای سپاه با اشاره به اینکه برخی می گویند برجام سایه جنگ را از سر کشور دور کرد گفت: در برجام هر روز شاهد تحریم جدید هستیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۱:۲۵    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر بخواهیم بحران بیکاری را رفع کنیم، باید سالانه حداقل یک میلیون شغل ایجاد شود و این حتماً قابل افزایش است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۱:۲۰    
شب اول ماه شعبان بر اساس آنچه که از مطالب نقل شده از حضرت محمد (ص) و ائمه اطهار (ع) به دست ما رسیده، اعمال متعددی دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۱:۱۵    
اساتید، قاریان و حافظان برترِ شرکت کننده در سی و چهارمین دوره ی مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۱:۰۵    
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: مردم در انتخابات پیش رو، فرد خدمتگزاری را که درد فقرا و نیازمندان را چشیده باشد را انتخاب کنند که بعد از انتخاب شدن وعده های خود را فراموش نکند و به فکر حل مشکلات ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۰:۵۰    
دولت نهم و دهم به ازای هر 100 تومانی که بدست می آورد، 22 تومان را برای آبادانی کشور خرج می کرد. در دولت روحانی این میزان به 11 تومان به ازای هر 100 تومان رسیده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۰:۵۰    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه دولت ها برنامه خود را داشته اند و مشکل اکنون در اقدام و عمل است و باید مردم این احساس را داشته باشند که تفاوت دولت آینده با سایر دولت ها در اقدام و عمل است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۰:۵۰    
محققان موفق به توسعه یک میز اتو جدید شدند که چرخشی بوده و می توان از هر دو طرف آن برای اتو زدن لباس استفاده کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۰:۴۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تأکید بر اینکه امروز بسیاری از کشورهای اسلامی، هویت اسلامی ندارند، فرمودند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۰:۴۰    
سخنگوی قوه قضائیه گفت: پروژه ای که دشمنان برای کشور طراحی کرده اند، جداسازی مردم از نظام بوده زیرا تنها از این طریق است که می توانند روحیه مقاومت و ایستادگی را از ما بگیرند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۰:۳۵    
کتاب های هجوم به تهاجم و نبرد سید جابر شامل خاطرات دوران دفاع مقدس سردار سلیمانی از سوی نشر یا زهرا(س) منتشر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۰:۳۵    
مطمئنا کارهای زیادی است که می توانید با یک اسمارت فون اندرویدی انجام بدهید. از کاستوم رام ها گرفته تا ویژگی های پایه ای هم چون نصب لانچرها و آیکون پک ها، چراغ نوتیفیکیشن ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۰:۳۵    
از دیدن این تصاویرلذت ببرید
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۰:۳۰    
پاسخ مقام معظم رهبری به سوالات شرعی خود درباره موضوع مهاجرت و پناهندگی سیاسی را در اینجا مشاهده کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۰:۳۰    
امروزه یکی از دلایلی که موجب می شود برخی گردشگران بار سفرببندند و راهی تورمسافرتی به مناطق آزاد شوند بحث خودروهای مدل بالایی است که در مناطق آزاد کشور حق عبور و مرور دارند
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۰:۲۵    
روستای چوپانان از توابع نائین در استان اصفهان منظم ترین روستای خشتی جهان است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۶    
همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت با حضور با حضور گستره اهالی روستای دستجان و جمعی از مسئولان شهرستان فراهان برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۳:۵۱    
مدعیان قانون گرایی باید بدانند که حربه ثبت نام فلّه ای و تحمیل هزینه به نظام و مظلوم نمایی خیلی قدیمی و بی اثر شده است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۳:۳۱    
حسام الدین آشنا اخیراً در جلسه ای که راجع به مناظره های تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری دوازدهم در دانشکده صداوسیما برگزار شده، خواستار آن شده که سوالات مناظره ها در اختیار کاندیداها قرار بگیرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۳:۳۱    
شرایط جغرافیایی دلیجان به گونه ای است که ظرفیت گردشگری ورزشی را در تمام فصول دارد و با برنامه ریزی های مدون می توان در این زمینه موفق بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۳:۲۱    
یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به شاخصه های کاندیدای اصلح، گفت: یکی از مهمترین شاخصه ها، ساده زیستی است. مسئولان مرفه، درد محرومین را نمی فهمند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۳:۱۶    
امام جمعه فرمهین گفت: جشن تکلیف و انجام عبادات دینی، مرحله جدیدی از زندگی فرزندان ما است که باید توجه ویژه به این اعمال داشته و آنان را با مسائل دینی و اسلامی و حجاب و عفاف مأنوس کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۲:۳۵    
استاد گروه روانشناسی و مرکز تحقیقات علوم رفتاری دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله گفت: افزایش آمار طلاق، زنگ خطر جدی است که جامعه ما را تهدید می کند و باید به طور گسترده برای حل آن اقدام شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۲۰    
برای اینکه دستگاه گوارش شما درست کار کند، باید از رژیم غذایی شامل انواع کربوهیدرات، چربی ها، پروتئین ها، آب، نمک، ویتامین های مختلف و فیبرهای محلول ونامحلول برخوردار باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۲۰    
فرماندار دلیجان گفت: عملی شدن مولفه های اقتصاد مقاومتی نیازمند مشارکت اقشار مختلف در جامعه است که در این میان نقش کارگران بسیار حایز اهمیت است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۰    
عدم توجه برخی از همشهریان در تخلیه نخاله های ساختمانی در اراضی کشاورزی، دلخوشی کشت و کار را از اندک زارعان و کشاورزان فراهانی ربوده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۰:۵۰    
مشکل آسفالت، ایمنی و استانداردهای پایین، عدم وجود روشنایی در بخشهایی از محورهای مواصلاتی، عدم پوشش تلفن همراه از جمله مهمترین مشکلات راه های مواصلاتی تفرش هستند که سال گذشته باتوجه به تخصیص اعتبارات ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۰:۴۵    
تصاویری از آبشار Hyakuyojo در کوهای هاموسان ژاپن
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۰:۴۵    
فساد اداری، نظام اداری ناسالم ایجاد کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۰:۱۰    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مرکزی گفت: سالانه سه میلیارد و 300 میلیون متر مکعب آب در این استان مصرف می شود که 13 درصد آن از آبهای سطحی، 15 درصد از قنات ها ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۹:۲۱    
در حاشیه جلسه دیروز هیئت دولت
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۹:۲۱    
با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری،مردم شهرستان تفرش خواسته های خود از رئیس جمهور آینده را بیان کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۹:۱۶    
یک مدیر انقلابی کسی است که از رنج و درد حاکم برمردم، خوابش نبرد و همواره تلاش و کار مضاعف را وجه همّت خویش قرار داده تا راهی برای رفع مشکلات آحاد جامعه بیابد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۸:۵۶    
با توجه به بارندگی های گسترده ی ماه های اخیر و شرایط مناسب آب و هوایی، بهار شکوه و زیبایی خود را در طبیعت اراک به نمایش گذاشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۸:۳۷    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت:رئیس جمهور باید اعتقاد قلبی به اقتصاد مقاومتی داشته باشد و با استفاده از توانمندیهای داخلی، بالقوه، منابع زیر زمینی، ذخایر عظیم نفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۷:۳۷    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۷:۳۷    
تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی پنج شنبه 7اردیبهشت 96 به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۷:۳۲    
شاخه های حیا عبارتند از: نرمش، مهربانی، در نظر داشتن خدا در آشکار و نهان، سلامت، دوری از بدی، خوشرویی، گذشت، بخشندگی ، پیروزی و خوشنامی در میان مردم.