چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۶:۵۶Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 29 اردیبهشت 1396 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 31 فروردین 1396 دیار آفتاب 1 خرداد 1396 دیار آفتاب 31 تیر 1396 دیار آفتاب 1 مرداد 1396 دیار آفتاب 1 شهریور 1396 دیار آفتاب 1 مهر 1396 دیار آفتاب 30 آبان 1396 دیار آفتاب 1 آذر 1396 دیار آفتاب 30 دی 1396 دیار آفتاب 30 بهمن 1396 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 2 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 3 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 4 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 5 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 6 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 7 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 8 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 9 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 10 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 11 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 12 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 13 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 14 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 15 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 16 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 17 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 18 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 19 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 20 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 21 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 22 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 23 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 24 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 25 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 26 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 27 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 28 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 29 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 30 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1396 
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۶:۲۷    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی ضمن اشاره به مقوی ترین قسمت کله پاچه گفت: مصرف کله پاچه در فصل بهار ممکن است تبعاتی در پی داشته باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۵:۴۷    
مشارکت گسترده مردم در انتخابات دشمنان را ناامید خواهد کرد / پس ازخلق حماسه های مختلف ازسوی ملت ایران ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۹:۵۸    
گزارش لحظه به لحظه از نتایج انتخابات ریاست جمهوری 96 در این خبر اعلام می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۲:۵۰    
فرماندار فراهان گفت: تا ساعت 19 بیش از 12 هزار تعرفه رای در این شهرستان مصرف شده که بیانگر مشارکت بالا در این شهرستان است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۲:۰۵    
پیرزن 90 ساله ساکن روستای میشیجان از توابع شهرستان خمین در حالی در شعبه اخذ رای حضور پیدا کرد و رای خود را به صندوق انداخت که نشان دهد کهولت سن مانع از ادای تکلیف نمی شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۲:۰۰    
تفرشی ها عصر روز انتخابات دوازدهمین دوره 29 اردیبهشت ماه 1496 با حضور در پای صندوق های رای در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر حضور پرشور پیدا کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۵    
مردم روستاهای خمین، با شور و اشتیاق بر سر صندوق های رای حاضر شدند و ثابت کردند پای سربلندی جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۰:۳۰    
مردم کلانشهر اراک، پیر و جوان، زن و مرد امروز بار دیگر با حضور در پای صندوق های رای مهر تائید بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۵۵    
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: به دلیل استقبال گسترده در انتخابات تمامی مدارس استان مرکزی روز شنبه(30اردیبهشت ماه) تعطیل است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۲۰    
ائمه جمعه استان مرکزی با اشاره به اینکه نظام استکباری به دنبال آشوب در کشور است، به بیان تلاش های دشمن برای سوءاستفاده از فضای پسا انتخابات و بی اهمیت جلوه دادن رای مردم و فرد منتخب پرداختند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۵    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان وضعیت تعطیلی مدارس شهرستان دلیجان و تعطیلی فرهنگیان را در روز شنبه 30 اردیبهشت ماه بعد از انتخابات اعلام کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۰    
امام جمعه محلات گفت: نظام استکباری به دنبال آشوب در کشور است و بدون نگاه به منتخب مردم در انتخابات سعی در سوء استفاده از فضای پس از انتخابات دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۵    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی اراک گفت: ظهر امروز بر اثر سقوط یک کارگر از پله های طبقه دهم ساختمان در حال ساخت در اراک جان باخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۵    
مردم شهرستان تفرش، امروز همزمان با سایر شهرستان های دیگر کشور برای رقم زدن سرنوشت خود و لبیک گویی به مقام معظم رهبری به صحنه آمدند و بار دیگر صحنه ای از شور و بلوغ سیاسی را به نمایش گذاشتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۵    
امام جمعه فرمهین گفت: در تبلیغات انتخاباتی شاهد بودیم که مراکز دولتی، ستاد انتخاباتی شده بود و این موضوع جرم و زیر پا گذاشتن قانون است که باید از سوی مراجع ذی ربط پیگیری شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۰    
امام جمعه کمیجان گفت: مردم ایران با حضور آگاهانه خود در پای صندوق های رای با خلق جلوه های زیبایی از مردم سالاری دینی دشمنان را مایوس و مسیر را برای اعتلا و پیشرفت کشور به سمت اهداف والای انقلاب هموار ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۰    
هر یک از مردم شهرستان فراهان پیر و جوان، زن و مرد خود را برای این مشارکت به پای صندق های رای رسانده و هر کس از زوایه دید خود فرد اصلح را انتخاب کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۶:۲۰    
آیت الله دری نجف آبادی گفت: مبادا فردای انتخابات یک سری افراد بخواهند از رای مردم سوء استفاده کنند که اگر اینطور بشود مطمئن باشید که ملت با خلق حماسه ای بزرگتر از 9 دی بر دهان توطئه گران خواهند زد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۵    
امام جمعه خمین وضعیت اقتصادی امروز را ناشی از عدم باور به توان داخلی دانست و گفت: کشور از نظر سیاسی و نظامی خیلی قوی است ولی از لحاظ اقتصادی وضعیت مناسبی ندارد چرا که در اقتصاد مدیران چشم به خارج از ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۰    
امام جمعه دلیجان تولید قدرت ملی و تقویت کارآمدی برای خدمت به محرومین را از کاردکردهای مهم انتخابات عنوان کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۵    
امام جمعه شهر خنداب گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی افزود و از سوی دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی کوبید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۵:۳۵    
مردم فراهان در 29 اردیبهشت همزمان با سایر شهرهای ایران، با حضور گسترده خود در انتخابات دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه ای دیگر خلق کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۵:۲۵    
امام جمعه تفرش گفت: پیروز واقعی انتخابات، ملت ایران است و علی رغم فتنه انگیزیهای دشمنان، ملت ایران به صورت مصمم در پای صندوقهای رای حاضر می شوند و حق و تکلیف خود را ادا می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۵:۱۰    
امام جمعه جاورسیان گفت: برنده اصلی این انتخابات، مردم مسلمان و متدین نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که همواره با حضور حداکثری در پای صندوق های رای به آرمان های این نظام جامه عمل پوشانده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۰    
امام جمعه کمیجان گفت: مردم ایران باانتخاب اصلح باید امروز فردی را برای سکانداری و مدیریت کشور برگزینند که توانمند، مردمی، شجاع و از جنس مردم باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۴:۳۰    
ساعت 8 صبح امروز دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور آغاز شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۵    
مردم شهرستان خنداب امروز همزمان با سایر شهرستان های دیگر کشور برای رقم زدن سرنوشت خود و لبیک گویی به مقام معظم رهبری به صحنه آمدند و بار دیگر صحنه ای از شور و بلوغ سیاسی را به نمایش گذاشتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۰    
مردم شهرستان دلیجان همانند مردم سایر نقاط ایران حضور پرشوری را در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا رقم زدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۰    
همزمان با سراسر کشور همه مردم کمیجان، پیر و جوان، زن و مرد، کارگر و کارمند همه و همه به پای صندوق های رأی آمدند تا در تعیین سرونشت کشور سهیم باشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۰    
استاندار مرکزی با بیان اینکه انتخابات عرصه اعمال اراده مردم برای اداره کشور است، بیان کرد: مردم با حضور در پای صندوق های رای تعیین خواهند کرد که چه برنامه ای باید کشور را اداره کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۰    
مردم شهر محلات از ساعات اولیه آغاز انتخابات با حضور در شعب اخذ رای حماسه آفریدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۵    
کریمی انتخابات را تبلور مردم سالاری دینی دانست و گفت:ملت ایران همواره بر اصول و آرمان هایی که برای انقلاب تبیین شده تاکید دارند و با صلابت و اقتدار در این مسیر پیش می روند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۰    
امروز مردم شهرستان خمین به مانند مردم ولایت مدار سراسر کشور پای صندوق رای رفتند و همدلی در جشن ملی مردمسالاری دینی را به نمایش گذاشتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۵    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور در این فرآیند ملی یک بار دیگر دشمنان نظام اسلامی را مایوس خواهند کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۰    
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز چشم دنیا به کشور ما است و میزان مشارکت مردم در انتخابات از مهمترین مولفه هایی است که در سطح منطقه و جهان و روابط بین الملل کشورمان ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۰:۱۰    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو در محور دلیجان – سلفچگان سه مصدوم به جا گذاشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۹:۵۵    
ساعت 8 صبح امروز دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر استان مرکزی آغاز شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۹:۴۵    
امروز در 29 امین روز از اردیبهشت ماه ملت همیشه سرافراز ایران آمده اند تا به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل کند و پاسدار ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی باشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۹:۲۰    
رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت:حوادث رانندگی که در 24 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان مرکزی رخ داد سه کشته بر جای گذاشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۸:۵۰    
رهبر انقلاب اسلامی در نخستین دقایق آغاز انتخابات با حضور در حسینیه امام خمینی رای خود را به صندوق سیار 110 انداختند و تاکید کردند: مردم با دقت، با ملاحظه و با شناخت در انتخابات شرکت کنند.