چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۲۱:۲۶Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 12 اردیبهشت 1396 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 31 فروردین 1396 دیار آفتاب 1 خرداد 1396 دیار آفتاب 31 تیر 1396 دیار آفتاب 1 مرداد 1396 دیار آفتاب 1 شهریور 1396 دیار آفتاب 1 مهر 1396 دیار آفتاب 30 آبان 1396 دیار آفتاب 1 آذر 1396 دیار آفتاب 30 دی 1396 دیار آفتاب 30 بهمن 1396 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 2 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 3 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 4 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 5 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 6 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 7 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 8 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 9 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 10 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 11 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 12 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 13 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 14 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 15 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 16 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 17 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 18 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 19 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 20 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 21 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 22 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 23 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 24 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 25 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 26 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 27 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 28 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 29 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 30 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1396 
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۰    
پارک کروکودیل یکی از جاذبه های گردشگری استان هرمزگان است که در نزدیکی شهر سوزا در جزیره قشم قرار دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۰    
دی ماه سال 95 بود که شرکت ایران خودرو از محصول جدید خود یعنی دناپلاس رونمایی کرد، اما روز گذشته برای بار دوم نیز از این خودرو رونمایی شد؛ به همین دلیل قصد داریم تفاوت های این دو را بررسی کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۷:۰۸    
معاون سازمان وظیفه عمومی ناجا: مشمولان متأهل به مراکز آموزشی مرزی اختصاص داده نشده و تنها در مراکز آموزشی محل سکونت همسرشان که دارای رده خدمتی باشد بکارگیری می شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۹    
حسن روحانی در کتاب "امنیت ملی و نظام اقتصادی ایران" مخالفت خود را با افزایش هزینه های سنواتی کارگران، هزینه های بالای اخراج کارگران در قانون و افزایش مستمر سنواتی دستمزد آشکار کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۷:۲۹    
امام خامنه ای: این را هم همه بدانند، خود نامزدهای محترم هم بدانند که ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۴    
خواص غذایی ماهی بسیار است اما برخی افراد هم هستند که تمایلی به خوردن آن ندارند. اگر شما هم جزو این افرادید، بهتر است با چند اثر بی نظیر آن آشنا شوید؛ شاید برای حفظ سلامت خودتان هم که شده ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۴    
خودروساز ژاپنی سوزوکی از محصول جدید خود (Swift 2018) رونمایی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۱:۱۹    
یک متخصص طب سنتی در رابطه با دلایل خواب آلودگی و کسالت افراد در فصل بهار توضیحاتی را ارائه کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۱:۰۹    
تصویری از ماشین عروسی که با پر مرغ به طرز جذابی تزیین شده است را مشاهده می کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۰:۳۹    
تعدادی از کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار تصویری مدعی شدند که صحبت های قالیباف درباره خودروی سواری اش با گفته هایش تناقض دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۵۴    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: آقای جهانگیری چند سال است که به عنوان رئیس ستاد مبارزه با مفاسد منصوب شده و باید گزارش بدهد که در قابل مبارزه با فساد چه عملکردی داشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۳۹    
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل اعلام کرد: دهان کسانی باید خرد شود که با رانت و واردات بی دلیل کالاهای مصرفی، کار و کارگر ایرانی را به خاک سیاه نشانده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۲۹    
سخنگوی قوه قضائیه از کشف محموله قاچاق در ویلای شخصی یکی از وزرای دولت روحانی در منطقه لواسانات خبر داد!
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۷:۰۹    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ملت در 29 اردیبهشت سکان مدیریت اجرایی کشور را مشخص خواهند کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۷:۰۴    
حجت الاسلام رئیسی از نزدیک با مردم هرمزگان دیدار و برنامه های خود را در صورت انتخاب شدن بیان کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۷:۰۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سطح جمهوری اسلامی ایران بالاتر از آن است که به دنبال هلال شیعی باشد و ما همیشه به دنبال مقوله آزادی فکری بوده ایم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۶:۵۹    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز انقلاب ما در امتداد انقلاب صدر اسلام است و شرط پیروزی نهایی، همراهی مردم و اعتماد آنها نسبت به رهبر الهی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۶:۵۹    
سخنگوی دولت گفت: در نظام بانکی نتوانستیم همزمان با کاهش نرخ تورم، نرخ سود بانکی را کاهش دهیم، این مسئله باید با اقدام دولت برطرف شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۶:۵۹    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه اکنون جایگاه و وضعیت اقتصادی کشور مطلوب نیست، گفت: دولت باید نقش مردان، زنان و جوانان را در حل مشکلات کنونی کشور باور کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۶:۵۹    
سردار حاج محبعلی فارسی درعملیاتهای مختلف جنگ از سال 1360 در کنار حاج قاسم سلیمانی و شهید حاج قاسم میرحسینی قائم مقام لشکر41 ثارالله در دوران دفاع مقدس نقش بی بدیلی را ایفا نمودند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۸:۴۹    
اسحاق جهانگیری نامزد پوششی و کمکی حسن روحانی که در مناظره اول از آرای روحانی به نفع خود یا دیگران کاسته، باید به این سؤال پاسخ دهد که "چگونه در سال 82 حقوق های نجومی را در ایران کلید زده است؟".
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۹    
بررسی عملکرد 4 ساله سیاست خارجی دولت روحانی نشان از ضعف شدید عملکرد در مواجهه با اتفاقات مهم دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۴    
همزمان با سراسر کشور و در اولین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم، زنگ سپاس معلم در مدارس شهرستان دلیجان نواخته شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۹    
یک استاد دانشگاه گفت:حرف اصلی آمریکایی ها این است که جریان انقلابی نباید در ایران سر کار بیاید و قدرت بگیرد. شرکایی هم در داخل دارد که این هدف مشترک را دنبال می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۴    
امام جمعه خمین اخلاق و عمل را نشانه اعتقادات دانست و گفت: رسالت مسئولین در عقیدتی سیاسی تقویت این امر مهم است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۴:۴۹    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر حضور حداکثری در پای صندوق های رأی و انتخاب آگاهانه گفت: مبادا افراد فتنه گر سوء استفاده کنن و به اسلام و قرآن و نظام دهن کجی کنند که این ظلم بزرگی به خون ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۴:۴۹    
امام زین العابدین علیه السلام در سخنی ارزشمند چهار عمل برای پاسخ به نیکی دیگران را بیان فرموده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۴:۲۹    
دادستان شهرستان خمین گفت: نظارت شوراها برای اجرای قانون می طلبد تا اعضای شوراها خود پایبند به قانون باشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۴:۱۹    
در مراسمی به مناسبت روز معلم از مربیان مهدهای کودک دلیجان تجلیل شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۳:۵۹    
اردوی رزمی فرهنگی ویژه دانش آموزان پایه دهم در جوار حرم مطهر احمد بن علی(ع) برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۳:۵۴    
بخشدار خنجین گفت: دشمن به دنبال گرفتن روحیه انقلابی از جوانان کشور است و با ترفندهای متعدد برای رسیدن به این هدف هزینه می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۳:۵۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل قراردادهای موقت کارگران گفت: امروز دولت نزدیک به 120 هزار میلیارد تومان به سازمان تأمین اجتماعی بدهکار است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۳:۵۴    
بعد از گذشت یک قرن از عهد نامه ننگین ترکمنچای که باعث جدا سازی قسمتهایی از خاک وطن شد این فکر به ذهن هر ایرانی خطور می کند که آیا پدیده ی شومی به نام استکبار بازهم می تواند سایه ی نحسی بر سر خاک وطن ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۳:۴۴    
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: ما در بخش جنگ زمینی به کمک نیروی قدس در سوریه رفتیم و از برادران باتجربه بعنوان مستشار به سوریه فرستادیم که الان هم آنجا هستند و باز هم اعزام خواهیم داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۳:۱۴    
میلاد امام سجاد(ع)
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۳:۰۹    
امام چهارم بر اساس آیه قرآن، خدا محوری را سر لوحه و فصل الخطاب زندگی خود قرار می دهد و در حقیقت زندگی را عین بندگی تفسیر می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۳:۰۹    
رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد پولی که در این دانشگاه دریافت می شود باید به بهترین نحو هزینه شود و باید بررسی شود که آیا همه رشته های دانشگاه آزاد لازم است و با توجه به فضای جامعه آن ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۲:۱۹    
فاصله شیعیان از ما به اندازه گناهانشان است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۱:۰۹    
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشوردر جمع اساتید استان مرکزی گفت:بخش عمده ای از مشکل اشتغال و بیکاری در کشور مربوط به نداشتن مهارت است و آن چیزی که نیاز امروز کشور برای ایجاد اشتغال و تولید ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۰:۴۹    
آیت الله حائری شیرازی گفت: ربا امروز به عنوان فرمان ماشین اقتصاد، رکن اقتصاد را گرفته و هیچ کس هم نمی تواند با آن برخورد کند. اما علم ،بشریت را از ربا نجات خواهد داد و این گفتمان در آینده عملی می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۹:۴۹    
تجربه ونزوئلا، به عنوان یک تجربه گران درس های فراوان برای آموختن دارد.اما این درس، به هیچ رو این نیست که اگر دولتی مصرف درآمدهای کشورش را از انحصار الیگارش های نئولیبرال درآورد و وضع معیشت مردم را ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۹:۲۹    
معلم شهید مصطفی ابراهیمی، زاده اردیبهشت 1322 بود که در پیروی از مکتب بزرگ معلم انقلاب اسلامی در 12 اردیبهشت ماه سال 1365 و همزمان با روز معلم آسمانی شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۷:۴۹    
با حضور اعضای هیأت علمی دانشکده های مختلف دانشگاه، مراسم تجلیل از مقام شامخ معلم در سالن شهید چمران دانشگاه اراک برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۷:۴۴    
امام جمعه فرمهین گفت: در مسیر خداپرستی و عبودیت انسان با تمسک به قرآن و عترت روشنایی مسیر حرکتش را به دست می آورد و حق و باطل را تشخیص می دهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۷:۲۹    
محمد باقر قالیباف ساعت را به عنوان نماد انتخاباتی خود انتخاب کرد.