چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۵:۱۸Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 28 اردیبهشت 1396 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 31 فروردین 1396 دیار آفتاب 1 خرداد 1396 دیار آفتاب 31 تیر 1396 دیار آفتاب 1 مرداد 1396 دیار آفتاب 1 شهریور 1396 دیار آفتاب 1 مهر 1396 دیار آفتاب 30 آبان 1396 دیار آفتاب 1 آذر 1396 دیار آفتاب 30 دی 1396 دیار آفتاب 30 بهمن 1396 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 2 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 3 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 4 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 5 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 6 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 7 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 8 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 9 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 10 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 11 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 12 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 13 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 14 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 15 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 16 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 17 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 18 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 19 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 20 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 21 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 22 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 23 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 24 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 25 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 26 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 27 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 28 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 29 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 30 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1396 
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۲    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: در دهه نکوداشت و بهداشت مساجد،1200 مسجد در استان مرکزی غبارروبی می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۰    
اگر به خاطر استرس و فشار کاری، دغدغه های روزانه، خستگی و افسردگی با مشکل کم خوابی یا بی خوابی مواجه شده اید، حتما کیوی بخورید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۹:۵۵    
صندوق های رأی در طول تاریخ اشکال مختلفی داشته اند و اکنون مدرن ترین انواع آن در برخی کشورها مورد استفاده قرار می گیرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۹:۵۰    
یک سرآشپز اهل ولز فلفلی موسوم به "نفس اژدها" تولید کرده است که استفاده از آن می تواند به مرگ منجر شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۸:۵۰    
هوای داغ تابستان بسیاری از مردم را دچار گرمازدگی می کند و متخصصان طب سنتی معتقدند که مصرف شربت سکنجبین برای رهایی از گرمازدگی این روز ها بسیار مفید است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۸:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال سایپا با انتقال مهدی ترابی به پرسپولیس مخالف است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۰:۴۰    
فردا ملت ایران، ان شاءالله پرچمداران خوبی برای عدل و علی خواهند بود! فردا اما روز آدینه است! یا صاحب الامر! یا صاحب الزمان! دعا کن برای ما و برای ملت ما و برای رهبر ما!
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۰:۱۵    
به گفته دست اندرکاران اجرایی امر انتخابات، در انتخابات روز جمعه، 56 میلیون و 410 هزارو 234 نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد یک میلیون و 350 هزار و 294 نفر رای اولی هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری فراهان خبر با حضور در روستای تبرته و برگزاری تریبون آزاد دیدگاه های روستائیان را در مورد شرکت در انتخابات و کاندیدای اصلح ثبت کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۹:۲۰    
امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی درباره کاندیدای اصلح معیارهایی را تعیین کرده اند که لازم است در ساعات باقیمانده تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به آنها توجه شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۹:۱۰    
آخوندی وزیر دولت روحانی: مسکن مهر طرح مزخرفی است
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۹:۱۰    
تعداد افراد جویای کار به معنای افزایش امید در میان جوانان برای کار است
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۹:۰۵    
در پی انصراف برخی از نامزدهای انتخابات، متن کامل آگهی اسامی نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری منتشر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۸:۵۰    
امروز دولت جدید آمریکا در اجرای تعهدات برجامی آن کشور اقدام به تمدید اسقاطیه تحریم های کنگره آمریکا نموده و بدین ترتیب به توقف اجرای این تحریم ها ادامه داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۸:۴۰    
هنوز وعده های صد روزه رئیس جمهور برای رفع مشکلات اقتصادی از یادها نرفته بود که مشخص شده برنامه های یکساله دولت برای حل برخی مشکلات مهم مردم و کشور نیز متوقف شده و دولت، توان اجرای آنرا پیدا نکرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۶:۴۰    
با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ایران، پوشش رسانه های شبکه های خبری رسانه های عرب زبان از رقابت های انتخاباتی در ایران افزایش پیدا کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۴:۳۵    
شورای شهر باید با وظایف و حقوق جایگاه شهرداری آنچنان آشنا باشند تا شهرداری با تجربه و متخصص را برای اداره اجرایی شهر برگزینند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۴:۲۰    
علی اکبر کریمی گفت: امروز خبر می رسد که برخی اطرافیان و حامیان دولت یازدهم که دیده اند وضعیت آرای آنها خوب نیست ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۴:۲۰    
این روزها با نزدیک شدن به برگزاری انتخابات، نظرات مردمی که در فضای مجازی در خصوص انتخاب اصلح منتشر می شود، خواندنی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۴:۱۵    
همزمان با روزهای پایانی تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای محلات، اسامی نهایی کاندیداهای انتخابات شورای شهر محلات اعلام شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۴:۱۰    
تریبون مردمی با موضوع چرا باید در انتخابات شرکت کرد و به اصلح رای داد در تفرش برگزار شد و تعدادی از شهروندان تفرشی به بیان نظرات خود پرداختند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۵۵    
مسائلی که می تواند در اجرایی شدن بحث اقتصاد مقاومتی موثر واقع شود، باید مدنظر کاندیداهای دولت دوازدهم باشد و ضمن داشتن برنامه برای رفع آنها، جهت اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی اهتمام جدی تری داشته باشند
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۵۰    
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمنان می کشاند و تهدیدات آنها را علیه کشور دفع می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۵    
چهره های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی طی روزهای اخیر با خیل هواداران حجت الاسلام رئیسی پیوسته اند و برنامه جامع برای بهبود وضع کشور، سلامت، لیاقت و کارآمدی را دلایل حمایت خود از حجت الاسلام رئیسی می دانند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۵    
مقام معظم رهبری همواره بر اهمیت مساله انتخابات و دقت در انتخاب افراد سفارش کرده اند و حضور گسترده مردم را در این عرصه موجب رشد و بالندگی نظام دانسته اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۰    
یک فعال سیاسی گفت: 3 سال است که یارانه برخی از اقشار قطع شده، اما شب گذشته همه این مبالغ به حساب مردم واریز شد، این عمل دولت انتخاباتی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۵    
انتخاب دقیق و عاقلانه مردم امری مهم است تا افراد یک جامعه با انتخاب اصلح در سرنوشت بهتر شهر و روستایشان سهیم باشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۱:۲۰    
شهردار دلیجان گفت: این پروژه در سال 91 با اعتبار اولیه بیش از یک میلیارد ریال به صورت یک پروژۀ نیمه تمام آغاز شد و بارها برای تکمیل و رفع نواقص آن با ستاد مدیریت بحران استان و کشور مکاتباتی صورت گرفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۰:۵۵    
رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان مرکزی انتخابات را مایه آبرو و عزت نظام دانست و گفت: وظیفه تمامی مردم انتخاب اصلح و حضور حداکثری است .
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۰:۵۰    
تصویری تاثیرگذار از حاشیه تبلیغات ریاست جمهوری و دو نگاه که در یک لحظه به هم گره می خورد... نظر شما درباره این تصویر چیست؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۰:۳۵    
سید مهدی ساداتی فرماندار خمین از مشارکت 2000 نفر عوامل انتخاباتی در برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت در این شهر خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۵    
سید محرومان در قلب ایران
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۵    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نباید آدرس غلط به مردم بدهیم زیرا فقر زندگی ها را فلج کرده است و با وجود سرمایه های بیشمار در کشور نتوانسته ایم موفق عمل کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۵    
اگرچه نصایح و تذکرات این جانب به مسئولان دولت یازدهم نسبت به اجرای قانون در ایام تبلیغات متأسفانه مورد توجه آنان قرار نگرفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۵    
به گزارش دیار آفتاب ؛به نقل از تسنیم - انتهای پیام/م
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۹:۴۵    
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: چرا در چنین شرایطی که به بهانه حقوق بشر، تحت فشار جریان غرب هستیم باید سندی امضا شود که در جای خود می تواند زمینه های فشارهای جریان غرب را بیشتر کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۹:۳۵    
تتلو و سید ابراهیم رییسی در فرودگاه مهرآباد
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۹:۲۵    
امام جمعه کمیجان گفت: سازمان به اصطلاح علمی فرهنگی سازمان ملل متحدد (یونسکو) چندین سال است که با تنظیم و نگارش سند 2030 یکسان سازی فرهنگی مبتنی بر مبانی فکری لیبرالیسم و پذیرش روند های سکولاریستی را ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۷:۵۵    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی بیست و هشتم اردیبهشت به مسائل مختلف ورزش به ویژه فوتبال اختصاص دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۷:۳۰    
مردم شهرستان خنداب با شرکت در کمپین من به اصلح رای می دهم ، به وظیفه خود برای شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح تاکید کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۷:۲۰    
گردهمایی حامیان حجت الاسلام رئیسی در خنداب در حالی برگزار شد که نوشته ها و درد و دل های مردم متفاوت بود برخی تغییر وضع موجود را می خواستند و برخی از وضعیت نا به سامان اقتصادی کشور و خرید کشمش گله مند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۷:۱۵    
حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه ای با انصراف مهندس سید مصطفی میرسلیم از کاندیداتوری در انتخابات و حمایت از آیت الله رئیسی موافقت کرد.