شنبه ۲۶ خردادساعت ۲۱:۳۵Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 19 اردیبهشت 1396 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 31 فروردین 1396 دیار آفتاب 1 خرداد 1396 دیار آفتاب 31 تیر 1396 دیار آفتاب 1 مرداد 1396 دیار آفتاب 1 شهریور 1396 دیار آفتاب 1 مهر 1396 دیار آفتاب 30 آبان 1396 دیار آفتاب 1 آذر 1396 دیار آفتاب 30 دی 1396 دیار آفتاب 30 بهمن 1396 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 2 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 3 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 4 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 5 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 6 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 7 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 8 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 9 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 10 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 11 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 12 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 13 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 14 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 15 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 16 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 17 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 18 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 19 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 20 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 21 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 22 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 23 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 24 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 25 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 26 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 27 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 28 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 29 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 30 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1396 
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۳:۰۰    
سند بین المللی آموزش 2030 در بخش هایی با ارزش ها، اصول حاکم و اسناد بالادستی کشور در تضاد است که بخش هایی از این تضاد در مفاهیمی همچون تربیت شهروند جهانی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۰    
بخشدار بخش مرکزی گفت: کاندیداهای شوراها از تخریب و انجام موارد غیر قانونی در تبلیغات خودداری کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۴۲    
اخبار فساد اقتصادی و مالی در دولت حسن روحانی بسیار شنیده شده، ولی یکی از بزرگترین فسادهایی که با کمک نزدیک ترین فرد به رئیس جمهور و توسط مدیرعامل سابق بانک ملت رخ داده ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۱۲    
رهبر انقلاب اسلامی: عرض من به مردم این است. من به مردم نمیگویم فلان کس را انتخاب بکنید، فلان کس را انتخاب نکنید؛ این را هرگز به مردم نخواهم گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۳۶    
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در خصوص مسائل مطرح شده مبنی بر واردات لباس توسط دختر وزیر آموزش و پرورش گفت: این رقمی هم که مطرح کردند، رقمی نبوده ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۱    
در جمع پرشور مردم زاهدان رئیسی: مردم می گویند "یک اختلاس کم بشه مسکن مهر حل می شه"/
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۲۱    
اگر می خواهید فردی خوشبخت و موفق باشید و در دوران میانسالی و سالمندی حسرت روزهای جوانی را نخورید باید مدیریت زمان و راه های رسیدن به موفقیت را یاد بگیرید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۴۵    
گوجه سبز اثرات قابل توجهی در جلوگیری از بیماری هایی مانند چربی خون بالا، پیری سلول و سرطان دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۵    
استاد دانشگاه تهران گفت: اینکه یک نفر بیاید برای چند میلیون اصلاح طلب تصمیم بگیرد و همه از او پیروی کنند، اگر این تقلید کورکورانه نیست و اگر این جلوگیری از آزادی و تفکرات آزاد نیست، پس چیست؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۱۵    
ائمه جمعه شهرستان های استان بوشهر اعلام کردند: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و طرفداران آنان وعده های خلاف و غلط به مردم ندهند تا پس از انتخابات نتوانند آنها را عملی کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۱۰    
کتاب وقتی مهتاب گم شد اثر حمید حسام خاطرات علی خوش لفظ از سال های نبرد، یکی از کتاب هایی است که مورد توجه مخاطبان در شهر آفتاب قرار گرفته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۴۵    
چندی پیش،شورای پول و اعتبارکشور در راستای کمک به اقشار کم درآمد جامعه و ایجاد رونق و اشتغال نسبت به افزایش میزان وام مسکن،تصمیماتی اتخاذ کرد که به اعتقاد برخی کارشناسان بعید است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۵    
سخنگوی قوه قضائیه خاطرنشان کرد: شرکت آمیتیس طراوت کودکی متعلق به وزیر آموزش و پرورش آقای فخرالدین احمدی آشتیانی و خانواده وی است که در سال 93 به ثبت رسیده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۹:۳۵    
مدیر تولید یکی از شرکتهای تولیدی ماء الشعیر ایرانی به تشریح تفاوت آبجوی مست کننده و ماءالشعیر در فرایند تولید آن پرداخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۹:۰۰    
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای مرکزی گفت: میانگین بارندگی استان مرکزی در سال آبی جاری از ابتدای مهرماه 95 تاکنون 299٫6میلیمتر بوده که این مقدار نسبت به دراز مدت 9٫31 درصد رشد را نشان می دهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۸:۵۵    
امام جمعه آشتیان گفت: نامزدهای ریاست جمهوری نیز باید در شعارهای تعامل با دنیا خطوط قرمز را رعایت کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۷:۳۵    
سخنگوی دولت گفت: منابع سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال از هفت حوزه تامین می شود و باید 770 هزار میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال سرمایه گذاری شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۷:۳۵    
در حالی که انتظار می رفت فخرالدین دانش آشتیانی بعد از روی کار آمدن اهتمام بیشتری به موضوع اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان بپردازد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۷:۳۵    
خودروساز کره ای سانگ یانگ از محصول جدید خود (Korando 2017) رونمایی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۷:۳۰    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: معتقدیم شرایط فعلی برای رفع فقر، بیکاری، تبعیض و فساد اداری باید تغییر کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۷:۳۰    
حضرت آیت الله خامنه ای چند سال پیش در دیدار مسؤولان دولت اصلاحات فرمودند: در دولت شما کسانی هستند که سال 63 خواستند بین دختر و پسر دیوار بکشند؛ بنده نگذاشتم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۷:۳۰    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: به مردم که می رسد می گویند پول نداریم، نمی شود، نمی توانیم .
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۷:۳۰    
امروز این شرایط وجود ندارد چون آمریکا می داند که آثار جنگ چقدر برای منطقه و منافع آمریکا مخرب خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۷:۳۰    
استاد و حوزه با طرح این سئوال که چرا عده ای به دلیل قبیله گرایی ناکارآمدی روحانی را نادیده می گیرند، گفت: افرادی که می خواستند دیوار و پرده بکشند، الان پای منبر روحانی سینه می زنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۷:۳۰    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه من کاندیدا نشدم که کناره گیری کنم، گفت: من با قدرت آمده ام که بر دولت 4 درصدی مهر پایان بزنم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۷:۳۰    
منتظری با بیان اینکه به موجب قانون جرائم انتخاباتی استانداران و یا فرمانداران مراکز استان ها در تهران رسیدگی می شود، گفت: تعداد اندکی شکایت از سراسر کشور به دادسرای تهران ارجاع شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۷:۳۰    
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با طلوع خورشید اسلام، عالم بشریت جان گرفت و روحی مجدد در کالبد انسان دمیده شده و انسانها را از لبه پرتگاه و قتلگاه جاهلیت نجات داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۷:۳۰    
صحن علنی مجلس شورای اسلامی صبح سه شنبه نوزدهم فروردین با حضورعلی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۷:۲۵    
نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تدبیر رهبری، انسجام ملی، نیروهای دفاعی و سرپنجه های ایران در منطقه سایه جنگ را از کشور برداشته و در این زمینه برجام هیچ نقشی نداشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۷:۲۵    
دیدار تیم های التعاون عربستان و استقلال از هفته ششم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با برتری آبی پوشان ایران به پایان رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۷:۲۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است که کمیسیون آموزش رسیدگی و نظارت جدی بر سند 2030 داشته باشد تا نظرات رهبری معظم در اسرع وقت درباره این موضوع تحقق یابد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۵    
فرمانده بسیج ناحیه مقاومت فراهان گفت: اولین یادواره 18 شهید روستای ماستر روز چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۰    
بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری طرح رفاقت مهر ویژه اعضا و داوطلبین جمعیت هلال احمر استان مرکزی با حضور 400 نفر از داوطلبین در محل اردوگاه امیر کبیر( باغک) شازند برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۹:۵۵    
حسن عباسی کارشناس مسائل سیاسی و رئیس اندیشکده ی یقین در همایش اقتصاد مقاومتی و انتخابات دوازدهم در مسجد الزهرا(س) اراک با حضور گسترده و پرشور مردم سخنرانی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۹:۴۵    
رئیس اندیشکده ی یقین گفت : این دولت وابستگی را برای خود یک اصل قرار داده است و برجام را در پیش گرفت تا اثبات کند که هم می تواند چرخ سانترفیوژها را از گردش باز دارد و هم می تواند چرخ اقتصاد مردم را ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۰    
نماینده تفرش، آشتیان و فراهان گفت: نتیجه گزارشات و بررسی منطقه برای هئیت دولت ارسال می شود و امیدواریم به زودی شهریت تلخاب تحقق پیدا کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۵    
همزمان با هفته جوان، میزگرد مجازی بررسی موانع ازدواج توسط سایت خبری ندای تفرش برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۰    
در مراسمی به مناسبت هفته معلم و با حضور جمعی از مسوولان از 20 نفر معلمان نمونه شهرستان دلیجان در سال تحصیلی 96-95 تجلیل شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۰    
فرماندار تفرش گفت: براساس سرشماری سال 95، جمعیت شهرستان 24913 نفر است که 18684 نفر واجدین رای دادن هستند که از این تعداد 12360 نفر در شهر و 6315 نفر در روستاهای تفرش ساکن هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۵    
دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: امروز افکار عمومی خصوصا فرهنگیان نسبت به واردات پوشاک توسط وزیر آموزش و پرورش حساس شده اند که این موضوع در کمیسیون آموزش مجلس پیگیری خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۵۰    
جودوکار اراکی با پشت سر گذاشتن حریفان خود موفق شد مدال طلای جام ریاست جمهوری ارمنستان را کسب کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۳۵    
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان خمین از نظارت 420 نفر از عوامل شبکه نظارتی بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۵    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه ما حوادث سال 88 از یادمان نرفته است گفت: مردم عزیز باید نسبت به برخی عناصر مسئله دار و فتنه گر هوشیار بوده و در انتخاب خود دقت لازم را داشته باشند.rnrn
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۵    
بدون شرح...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۵۵    
عضو مرکز تعالی معنوی کوثر سپاه گفت: مشکلاتی که در کشور وجود دارد تنها با تشکیل دولت اسلامی و دولتی که گوش به فرمان ولایت باشد، حل خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۸:۴۰    
جشنواره ی فرهنگی، هنری و دانشجویی ققنوس با معرفی نفرات برتر همزمان با جشن روز جوان در سالن شهید چمران دانشگاه اراک به کار خود پایان داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۷:۵۵    
صفحه نخست روزنامه های سه شنبه 19 اردیبهشت
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۷:۵۰    
امام زمان علیه السلام در سخنی گهربار فرموده اند: حقیقت (در همه موارد و امور) با ما و در بین ما اهل بیت عصمت و طهارت خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۷:۵۰    
تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی سه شنبه 19 اردیبهشت 96 به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.