چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۵:۴۱Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 25 اردیبهشت 1396 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 31 فروردین 1396 دیار آفتاب 1 خرداد 1396 دیار آفتاب 31 تیر 1396 دیار آفتاب 1 مرداد 1396 دیار آفتاب 1 شهریور 1396 دیار آفتاب 1 مهر 1396 دیار آفتاب 30 آبان 1396 دیار آفتاب 1 آذر 1396 دیار آفتاب 30 دی 1396 دیار آفتاب 30 بهمن 1396 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 2 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 3 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 4 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 5 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 6 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 7 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 8 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 9 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 10 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 11 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 12 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 13 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 14 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 15 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 16 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 17 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 18 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 19 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 20 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 21 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 22 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 23 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 24 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 25 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 26 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 27 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 28 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 29 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 30 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1396 
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۲۰    
رسول الله در جمعه آخر ماه شعبان پیرامون فضیلت ماه رمضان خطبه ای ایراد کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۹:۰۵    
امام خامنه ای: یک وقت میبینید ما در داخل جدول و پازلهای دشمن قرار میگیریم... خب، این خیلی چیز بدی است؛ ما باید سعی کنیم که تأمین کننده ی اجزاء او نباشیم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۶:۱۴    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی روزه داران را برای بهره مندی بیشتر از برکات جسمانی و معنوی ماه مبارک رمضان به پیروی از الگوی غذایی صحیح و سالم فراخواند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۴:۵۹    
شاید تاکنون این سؤال برایمان پیش آمده باشد که اگر امیرالمؤمنین(ع) در این زمان بود، به چه کسی رأی می داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۴    
برنامه نود بیست و پنجم اردیبهشت ماه از ساعت 22:52 دوشنبه شب روی آنتن شبکه سه سیما رفت و ساعت 2:41 بامداد سه شنبه پایان یافت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۸:۵۴    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اراک از جمع آوری بنرهای مزین به بیانات رهبری در مورد انتخابات در دانشگاه آزاد اراک خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۸:۵۴    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اراک گفت: رهبر انقلاب بارها فرمودند مراقب باشید دانشگاه تبدیل به باشگاه سیاسی نشود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۸:۲۹    
بررسی ها در اسناد رسمی نشان می دهد تنها یک نفر از وزرای دولت یازدهم که در بیشتر سال های سه دهه گذشته پست های کلیدی دولتی داشته است، ثروت خانوادگی افسانه ای کسب کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۸:۲۹    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای روحانی شما می دانید که قلب من صندوقچه اسرار است و اگر لب به سخن بگشایم کسی حریفم نیست اما کسی که در قامت کاندیدا قرار می گیرد ظرفیت داشته باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۸:۰۹    
رئیس قوه قضاییه با تأکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی در روز جمعه 29 اردیبهشت، گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۰:۳۹    
پیکان 2030 به مقصد نظام آموزشوپرورش! وزیر منفصل و سند 2030/ چگونه است دولت جمهوری اسلامی بر خلاف قانون اساسی تن به اجرای چنین سند خلاف شرع و قانون اساسی داده است؟ علت روشن است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۹    
به گزارش دیار آفتاب ؛ به نقل از دانا - انتهای پیام/م
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۹    
محمدباقر قالیباف به نفع ابراهیم رئیسی از کاندیداتوری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۹    
فردی پس از آنکه محتویات یک آبمیوه صنعتی را نوشید متوجه موجودی عجیب در پاکت آبمیوه شد و تصاویر آن را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۹    
دکتر محمد باقر قالیباف در بیانیه ای از حجت الاسلام رئیسی و دولت کار و کرامت اعلام حمایت کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۹    
امروز قالیباف، یک سیلی بزرگ است برای همه شیفتگان قدرت. برکت این اخلاق مداری و از خودگذشتگی، به اذن خدا، باعث پیروزی جبهه انقلاب خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۹    
در حاشیه سفر حجت الاسلام رئیسی به یاسوج
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۴    
میرسلیم در جمع دانشگاهیان تبریز گفت: تقسیم یارانه ها در شب انتخابات توهین به مردم است و تنها کار دولت یازدهم تکذیب تعطیل شدن کارخانه ها بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۸:۴۴    
همزمان با کناره گیری محمدباقر قالیباف از انتخابات ریاست جمهوری به نفع حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ، ستادهای آنها در استان مرکزی با یکدیگر ائتلاف کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۶:۲۹    
رئیس دادگستری شهرستان ساوه گفت: با ستاد نامزدهایی که بی قانونی کرده و موجب اختلال در امنیت شهروندان شوند برخورد می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۵:۵۹    
کاندیداهای جبهه انقلاب "برای کنار زدن دولت ناکارآمد"، اتحاد کردند. محمدباقر قالیباف به نفع سیدابراهیم رئیسی کناره گیری کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۹    
امروز دوشنبه 25 اردیبهشت ماه دیدار استاندار مرکزی با اصحاب فرهنگ با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تنی چند از هنرمندان استان مرکزی در فرهنگسرای آیینه اراک برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۹    
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت:دولت تا کنون تنها بخشی از در آمد خود از محل هدفمندی یارانه ها را توزیع کرده و باید در خصوص مابقی پاسخگو باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۴    
امروز در حالی همایش رای اولی ها در فراهان برگزار شد که از امکانات دولتی به نفع حزب و کاندید خاصی بهره گرفته شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۲:۵۴    
سال 94 به رغم مخالفت های بسیار تنها کشتارگاه نیمه صنعتی شهرستان فراهان با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان با حضور مسئولین استانی افتتاح شد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۲:۵۴    
هیچ عقل سلیمی به توانمندی زنان در مدیریت شهری شکی ندارد اما گویا عده ای برای به رخ کشیدن زیبایی چهره و آرایش صورت، پا به عرصه رقابت گذاشته اند تا مسئولیت خطیر شورای شهر!!
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۵۵    
مادر شهیدان محمداسماعیل و براتعلی رفیعی صبح امروز دعوت حق را لبیک گفت و کنار پسران شهیدش آرام گرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۰    
وقتی سخنران گفت آخرین روزی که در بیمارستان بود چشمانش را هم از دست داده بود تا با سربلندی، اربابش عباس(ع) را ملاقات کند، جمعیت پر از ناله شد؛ ولی همسرش لبخندی به گوشه لبش نشست ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۰:۵۵    
ای شیخ! در کردار و عملکرد چهار ساله ات نیک بنگر و از آن به صواب سخن بگو؛ چرا که ارزش تکیه زدن برکرسی زعامت و ریاست قوم، به تباهی و خسران در دوسرا نمی ارزد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۰:۳۰    
در آستانه انتخابات پویش مردمی من به اصلح رأی می دهم برای حضور و خلق حماسه ای دیگر در انتخابات 29 اردیبهشت ماه در شهرستان فراهان راه اندازی شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۰:۲۰    
به منظور نظارت برباشگاههای ورزشی شهرستان اراک اولین جلسه هم اندیشی مدیران و بازرسان باشگاه های ورزشی شهرستان اراک در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۵    
یادواره 26 شهید روستای تبرته از توابع شهرستان فراهان روز دوشنبه 25 اردیبهشت ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۰    
شهردار دلیجان از اعطای مجوز و افتتاح اولین خانۀ علم و خلاقیت استان مرکزی در دلیجان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۹:۵۵    
رئیس سازمان تبلیغلت اسلامی شهرستان خنداب گفت: فرهنگ سازی و بی تعارف سخن گفتن از آسیب های این فضا برای خانواده ها یکی از راهکارهای اساسی برای مبارزه با آسیب های فضای مجازی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۹:۱۵    
هستند قهرمانان رشته های مختلف ورزشی که در سال های اخیر با بیکاری مفرط و خانه نشینی دست و پنجه نرم کرده و برای کسب روزی حلال،دست فروشی را تجربه کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۸:۵۵    
روستای سورانه یکی از زیباترین روستاهای دشت شازند به شمار می رود که به سبب آب و هوای بسیار مطلوب و دلچسب، مسافران زیادی را در فصول بهار و تابستان از نقاط مختلف کشور به خود جذب می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۸:۲۵    
با حضور پرشور و گسترده دانشجویان دانشگاه اراک تریبون آزاد نقش دولت در معیشت مردم در محوطه سایت مرکزی این دانشگاه برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۸:۲۰    
حسن روحانی دیروز به اصفهان رفت تا بعد از همایش چندهزار نفری سالن آزادی، این بار به امید یک استقبال باشکوه بنشیند. با این حال اما استان اصفهان و شهر اصفهان آنگونه که روحانی فکر می کرد با او همراه نبود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۸:۱۰    
رئیس دادگستری تفرش گفت: گزارشهایی به کمیسیون پیشگیری از جرایم انتخاباتی ارجاع شده و 2 مورد نیز به تشکیل پرونده قضایی منجر شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۷:۳۵    
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در نامه ای به چهارمین نایب خاص خود توصیه هایی را درباره مدعیان ارتباط با ایشان بیان فرمودند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۷:۳۰    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی بیست و پنجم اردیبهشت به مسائل مختلف ورزش به ویژه فوتبال اختصاص دارد.