چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۲:۰۴Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 10 اردیبهشت 1396 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 31 فروردین 1396 دیار آفتاب 1 خرداد 1396 دیار آفتاب 31 تیر 1396 دیار آفتاب 1 مرداد 1396 دیار آفتاب 1 شهریور 1396 دیار آفتاب 1 مهر 1396 دیار آفتاب 30 آبان 1396 دیار آفتاب 1 آذر 1396 دیار آفتاب 30 دی 1396 دیار آفتاب 30 بهمن 1396 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 2 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 3 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 4 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 5 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 6 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 7 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 8 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 9 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 10 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 11 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 12 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 13 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 14 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 15 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 16 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 17 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 18 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 19 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 20 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 21 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 22 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 23 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 24 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 25 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 26 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 27 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 28 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 29 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 30 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1396 
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۸:۵۵    
کتاب "انسان 250 ساله" طبق اعلام انتشارات صهبا پرفروش ترین اثر این انتشارات در نمایشگاه کتاب بوده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۰:۱۵    
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از بررسی شش طرح جامع و تفصیلی شهرهای این استان خبر داد و گفت: در حال حاضر این طرح ها در دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری در دست بررسی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۸:۱۰    
خبر کشف کالاهای قاچاق در ویلای یکی از وزرای دولت یازدهم در لحظه اول شوکه کننده بود؛ اما این هر روز ابعاد عجیب تری از این تجارت خانوادگی، منتشر می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۴:۳۴    
در سال گذشته بنای تاج الملوک که همسر پهلوی اول بود تبدیل به موزه عاج ایران شد ، موزه ای در شهر رامسر که 300 اثر ارزشمند از عاج فیل مربوط به دوره پهلوی با ارزش 300 میلیارد تومان در آن به نمایش گذاشته ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۰:۴۴    
سه شنبه یا چهارشنبه هفته گذشته نیروی انتظامی گزارش مفصلی درباره ورود محموله های متعدد مظنون به قاچاق به مرجع قضایی لواسانات ارائه داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۳۹    
این اشرافیت فاسد و خوگرفته به فساد، که مهم ترین عامل فاصله گیری انقلاب اسلامی از آرمان هایش تا به امروز بوده، بنا به ماهیت خویش چاره ای جز این ندارد که تئوریسن وادادگی و انفعال در برابر غرب باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۷:۴۹    
جشن ولادت سید و سالار شهیدان، قمربنی هاشم و حضرت زین العابدین (ع) در شهر خنجین برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۷:۲۹    
در حالی روحانی در مناظره بار دیگر وعده تکمیل مسکن مهر را تا پایان دولت فعلی داد که هنوز 270 هزار واحد مسکن مهر تکمیل نشده است و همچنین امکان اسکان در 400 هزار واحد تکمیل شده این طرح به دلیل نبود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۱۲    
جانباز، با لبخند زخم خویش، خاطرات خفته عباس(ع) را در کربلا بیدار می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۵:۵۲    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد:نمی توان نهاد ریاست جمهور را زیباسازی کرد در حالی که 30 درصد مدارس نیاز به نوسازی دارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۰:۳۳    
شاعران اشعاری درباره ولادت حضرت عباس (ع) سروده اند که در گزارش به برخی از آنها اشاره می کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۹    
سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی، محمد غلامحسینی را به سمت سرپرست نمایندگی ورزش وجوانان شهرستان فراهان منصوب کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۹:۵۹    
ترامپ در ایام انتخابات در خصوص پرونده های مهم منطقه ای اظهاراتی جنجالی داشت که سیاست خارجی واشنگتن طی 100 روز گذشته با آن تفاوت هایی را شاهد بوده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۹:۵۴    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در برنامه کاری مان حتماً یک میلیون شغل در هر سال به عنوان کف در نظر گرفته ایم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۹:۵۴    
بدل مسی این روزها تبدیل به سوژه رسانه های خارجی شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۸:۱۹    
جهانگیری و روحانی دو روی یک سکه هستند و حتی اگر،جهانگیری بماند و رئیس جمهور شود، هیچ تفاوتی در وضع زندگی و معیشت مردم مشاهده نخواهد شد و دولت وی هم فسادستیز نبوده و بلکه فسادپذیر هم خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۷:۳۹    
دو نوع می شود به محرومین نگاه کرد. یکی اینکه سرمایه دارها را فربه تر کنیم، شاید و شاید و شاید که محرومین هم به نوایی برسند، راننده تاکسی بشوند، دست فروشی بکنند ، نگهبان و خدمه بشوند و . ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۷:۳۴    
شاگردان آنچلوتی شب گذشته با غلبه بر ولفسبورگ برای پنجمین بار متوالی جام قهرمانی بوندس لیگا را بدست آوردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۷:۲۹    
صدویازدهمین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه امروز و در مدت 90 دقیقه با حضور نمایندگان رسانه ها برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۷:۲۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در سخنانی جنجالی گفت: به اسم خصوصی سازی صنعت عظیم آلومینیوم المهدی که 2 هزار میلیارد تومان قیمت داشت را با مبلغ 200 میلیارد تومان به کسی دادند که اسپانسر ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۷:۲۹    
سخنگوی آتش نشانی تهران از آتش سوزی در خیابان شریعتی بر اثر نشت بنزین خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۷:۲۴    
روز سوم ماه شعبان سال چهارم هجرت دومین فرزند برومند حضرت علی و فاطمه، که درود خدا بر ایشان باد، در خانه ی وحی و ولایت، چشم به جهان گشود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۷:۲۴    
فرمانده کل سپاه گفت: امروز با یاری خدا همه برنامه دشمنان و در رأس آنها آمریکا، اسرائیل و عربستان منفور و ضد اسلام علیه انقلاب اسلامی با شکست مواجه شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۷:۱۹    
رئیس کمیسیون نظارت بر تبلیغات مستقر در صداوسیما گفت: براساس تصویب کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری قرار شد مناظره روز جمعه با محوریت موضوعات سیاسی و فرهنگی باشد .
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۷:۱۹    
خلیج فارس پس از 117 سال توسط سرداران ایرانی از چنگال پرتغالی های متجاوز آزاد شد تا 10 اردیبهشت به نام روز ملی خلیج فارس نامگذاری شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۷:۱۹    
در آستانه ی روز کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور، صبح امروز (یکشنبه) با حضور در حسینیه ی امام خمینی (رحمه الله) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۷:۱۴    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر شما نمی توانید مشکلات کشور را حل کنید، نگویید نمی شود، بگویید ما نمی توانیم، اما ما به صراحت می گوییم که ما می توانیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۷:۱۴    
رهبر معظم انقلاب تأکید کردند: گاهی می شنویم بعضی ها گفته اند "وقتی ما آمدیم مسئولیت پیدا کردیم توانستیم سایه جنگ را از سر کشور رفع کنیم"؛ نه، این حرف درستی نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۹:۱۹    
محققان به تازگی از اسرار شگفت انگیزی که پشت این آبشار نهفته بود پرده برداری کرده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۸:۵۹    
اگر آقای روحانی به دنبال اجرای برنامه 100 روزه است در این حدود 100 روز باقی مانده از عمر دولت خود می تواند حرکتی در راستای رونق اقتصادی و معیشت مردم داشته باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۹    
جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: تولیدکنندگان باید تولیدات کیفی داشته باشند تا جایی که قدرت رقابت با تولیدات خارجی را در بازارهای بین الملل را پیدا کرده و نام تولیدات ایرانی در جهان ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۴    
ساخت دفتر جدیدکمپانی اپل در کالیفرنیا، به مراحل آخر رسیده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۴:۵۹    
امامزاده هدیه خاتون(ع) در شهرستان اراک، دهستان سده جزء بخش مرکزی اراک، روستای فیجان واقع شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۴:۴۹    
مرحوم میرزا اسماعیل دولابی می فرمود: خداوند عطش محبت، نصیبتان کند که وقتی بگیرد ریشه هر چه غیر خدا و غیر امام را می سوزاند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۴:۳۹    
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: مسئولان در دولت انقلابی باید از جنس مردم باشند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۴:۳۴    
مسئول یکی از سازمان های مردم نهاد در خمین با گلایه از برگزاری بی ثمر جلسات گفت:تا کنون جلسات ستاد جوانان در شهرستان ثمری نداشته،مصوبات آن هم اجرایی نشده و تنها در حد حرف بوده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۴:۲۹    
10 میلیون تومانی شدن وام ازدواج در سال گذشته که در مناظره اجتماعی مورد اشاره روحانی و بخصوص جهانگیری قرار گرفت در واقع مصوبه مجلس در قانون بودجه 95 است که علی رغم مخالفت صریح نماینده دولت به تصویب ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۴۹    
استاد فقید اخلاق گفت: شخصیت امامت حسین(ع) مانند نبوت حضرت موسی(ع) بروز و ظهور پیدا کرده بود، اما شخصیت جدید او که بر اساس آن می توانست علت مبقیه شخصیت پیغمبر(ص) و رسالت او باشد در زمان ورود به مکه ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۱:۵۴    
رسول خدا صلی الله علیه و اله: سوگند به آن که مرا به حق پیامبری برانگیخته، به راستی که حسین بن علی، در آسمان بزرگ تر از آن است که در زمین شناخته می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۱:۵۴    
رئیس کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از ارسال شکایت سه نامزد انتخاباتی از اولین مناظره تلویزیونی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۹    
حسن روحانی سال 91 و 92 با انتقاد از نقدینگی 450هزار میلیاردی اقدام به تخریب دولت قبل و اخذ رای مردم کرد و این سوال را پرسید که "آیا نقدینگی را هم دشمن بالا برد؟" در این دولت نقدینگی 800 هزار میلیارد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۹    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از نهایی شدن پرونده تحصیلی حسین فریدون برادر رئیس جمهور خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۴    
هر وعده ای که توسط کاندیدای انتخابات داده می شود، هنگام اجرا با هزینه هایی همراه است که یا از طریق مالیات و یا از طریق تورم توسط مردم پرداخته می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۱:۱۹    
عضو هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر تفرش از تائید صلاحیت 29 داوطلب شورای شهر و 333 داوطلب انتخابات شوراهای روستا در شهرستان تفرش خبر داد و گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۴    
نحوه ارائه سنجش آلودگی هوا در برخی از کلانشهر ها به گونه ای است که آدم را به یاد آدرس دادن آن بنده خدا می اندازد که می گفت: شما اون ایستگاهی که من پیاده می شم، دو تا قبل از اون باید پیاده شی!
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۳۹    
در آیینی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی از 17 کارگر شهرستان دلیجان با اهدای لوح و هدایایی تجلیل و تکریم به عمل آمد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۳۹    
جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تلاش علمی و جهاد علمی به عنوان شاخص دانش آموز انقلابی مطرح است و امروزه پیشرفت های علمی ثمره تلاش ها و جهاد علمی است و همین نکته نیز مورد تأکید مقام ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۲۹    
فصل بهار، یکی از نشانه های عظمت باری تعالی است فصلی که شروع آن با روییدن چمن ها و شکوفه زدن درختان همراه است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۴    
به مناسبت ولادت سرور و سالار شهیدان، امام حسین(ع) جوانان خودجوش روستای تبرته اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۴    
در این ماه های پایانی عمر دولت یازدهم متقاضییان مسکن مهر فراهان از روند تکمیل و تحویل این واحدها ناامید هستند و چشم به همت دولت دوازدهم در تکمیل این واحدها دارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۴    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از ایجاد 2 هزار و 700 شغل برای محرومین در استان مرکزی توسط کمیته امداد در سال گذشته خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۱۴    
نامزد محترم ریاست جمهوری؛ حرف از رانت و زد و بندهای پشت پرده می زنید و خود را مدافع حقوق محرومان و حاشیه نشینان جلوه می دهید ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۸:۴۴    
ایرج ملاباقری هنرمندی است که اگرچه سواد خواندن و نوشتن ندارد اما استعداد ویژه ای در خلق آثار بدیع ذهنی، نقاشی خط و تایپوگرافی دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۸:۲۹    
با بالا گرفتن تب و تاب فضای انتخاباتی در کشور به ویژه در حوزه ریاست جمهوری و همچنین با برگزاری اولین دوره مناظرات کاندیداهای ریاست جمهوری در روز جمعه، تقریبا می توان گفت در هر محفلی که قدم می گذاریم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۷:۵۹    
نمایندگی ولی فقیه در سپاه کمیجان گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه در واقع فرصتی مغتنم برای ترویج تفکرات و اندیشه های شهید مطهریاست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۷:۴۹    
امام حسین (علیه السلام) فرمود: هرکس گره ای از مشکلات مؤمنی باز کند، خداوند متعال مشکلات دنیا و آخرت او را اصلاح می نماید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۷:۳۹    
سعید کریمیان مدیر شبکه جم در ترکیه به ضرب گلوله افراد ناشناس کشته شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۷:۳۴    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.